SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Groot fan van User Wotte![]()
formaliteitquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lacazette en Tolisso doen niet mee. Makkie x![]()
Ze mogen de binnenstad eventjes bekijken en dan met 3-0 naar huis gaan.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Netjesquote:ik hoop dat je daar live getuige mag zijn van een prachtige prestatie van Ajax
![]()
Ik heb echt geen idee hoe ik Lyon moet inschatten momenteel.
[ Bericht 0% gewijzigd door Neo-Mullen op 30-04-2017 11:06:51 ]Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Lyon gaat gewoon een lastige pot worden.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat meen je nietquote:Op zondag 30 april 2017 14:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Lyon gaat gewoon een lastige pot worden.![]()
Geen Lacazette is echt een enorme opsteker. Scheelt een slok op een borrel.quote:Op zondag 30 april 2017 14:24 schreef Wave103 het volgende:
http://www.lequipe.fr/Foo(...)isso-du-50-50/797367
Lacazette definitief niet, Tolisso 50/50![]()
Het zou geheel tegen de verwachting in ook zo maar eens kunnen gebeuren dat we de EL niet winnen, denk ik.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat een doemdenken. We hebben hem al gewonnen, deze potjes zijn gewoon een formaliteit.quote:Op zondag 30 april 2017 14:32 schreef Monolith het volgende:
Het zou geheel tegen de verwachting in ook zo maar eens kunnen gebeuren dat we de EL niet winnen, denk ik.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op zondag 30 april 2017 14:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Lyon gaat gewoon een lastige pot worden.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Dat denk ik niet. Halve finale EL is altijd een makkie. 7-1 over 2 wedstrijden.quote:Op zondag 30 april 2017 14:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
sow danquote:Op zondag 30 april 2017 14:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
I see what you did therequote:Op zondag 30 april 2017 14:33 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Halve finale EL is altijd een makkie. 7-1 over 2 wedstrijden.Oh.![]()
Fekir is de verwachtingquote:Op zondag 30 april 2017 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie gaat nu in de spits spelen bij Lyon ipv Lacazette trouwens?![]()
Ajax - Lyon definitief uitverkocht
Uitvak een week later is niet echt een stormloop overigensChanant als we een halve finale wedstrijd in Frankrijk niet uit kunnen verkopen.
![]()
Lyon heeft uitvak van ArenA ook niet uitverkocht gekregen op dit moment. Overigens moeten CC-houders nog aan beurt komen voor uitwedstrijdquote:Op zondag 30 april 2017 15:52 schreef Brammess het volgende:
Uitvak een week later is niet echt een stormloop overigensChanant als we een halve finale wedstrijd in Frankrijk niet uit kunnen verkopen.
![]()
En de normale seizoenskaarthouders mogen morgen. Denk niet dat we de 2800 halen maar het zal zeker weten wel in de buurt komen, in ieder geval.quote:Op zondag 30 april 2017 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lyon heeft uitvak van ArenA ook niet uitverkocht gekregen op dit moment. Overigens moeten CC-houders nog aan beurt komen voor uitwedstrijd![]()
Raar dat dat niet makkelijk gehaald wordt.quote:Op zondag 30 april 2017 15:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
En de normale seizoenskaarthouders mogen morgen. Denk niet dat we de 2800 halen maar het zal zeker weten wel in de buurt komen, in ieder geval.![]()
Inderdaad, Schalke was na deze ronde al ruimschoots uitverkocht en nu is de helft nog niet gevuld.quote:Op zondag 30 april 2017 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Raar dat dat niet makkelijk gehaald wordt.![]()
Jullie nemen gewoon 10.000 man meequote:Op zondag 30 april 2017 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Raar dat dat niet makkelijk gehaald wordt.![]()
![]()
Of het aloude trucje: plots tóch wedstrijdfit.quote:Op zondag 30 april 2017 14:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen Lacazette is echt een enorme opsteker. Scheelt een slok op een borrel.![]()
Volgens dat artikel gaat hij überhaupt niet naar Amsterdam dus dat is wel een hele grote truc dan.quote:Op zondag 30 april 2017 16:00 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Of het aloude trucje: plots tóch wedstrijdfit.![]()
Het bekerfinaletopic is een paar deuren verder.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 30 april 2017 16:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het bekerfinaletopic is een paar deuren verder.![]()
Ga ik niet kijken.![]()
Dat je je vermaakt tijdens wedstrijden en niet uit pure ellende van de saaiheid in jezelf wil gaan snijden.quote:
Voetbal blijft een vorm van entertainment om te ontsnappen aan de dagelijkse realiteit. Maar goed ik weet jouw mening hierover dus we gaan er niet uitkomen.Oh.![]()
Ik ben niet voetbal gaan kijken omdat ik zo graag kijk naar teams die een bekertje omhoog houdenquote:
Niet dat prijzen totaal irrelevant zijn maar het is maar een deel in het geheel imoMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En natuurlijk is winnen en prijzen pakken een deel van het vermaak, maar er is toch zoveel meer joh. Anders kan je net zo goed alleen de uitslagen volgen op teletekst en dan aan het eind van het seizoen naar de stad van de kampioen gaan om een huldiging te bekijken en te zuipen.Oh.![]()
quote:Op zondag 30 april 2017 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
En natuurlijk is winnen en prijzen pakken een deel van het vermaak, maar er is toch zoveel meer joh. Anders kan je net zo goed alleen de uitslagen volgen op teletekst en dan aan het eind van het seizoen naar de stad van de kampioen gaan om een huldiging te bekijken en te zuipen.![]()
![]()
Het is wel even cc 8-9 uur rijden ipv 2-3 uur. En Lyon staat er de laatste tijd niet erg goed op natuurlijk. Helemaal niet tov een Duitse club waar het er veel gemoedelijker aan toe gaat.quote:Op zondag 30 april 2017 15:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
Inderdaad, Schalke was na deze ronde al ruimschoots uitverkocht en nu is de helft nog niet gevuld.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Zou inderdaad heel chanant zijn.quote:Op zondag 30 april 2017 15:52 schreef Brammess het volgende:
![]()
Lyon is een mooi tripje.quote:Op zondag 30 april 2017 15:52 schreef Brammess het volgende:
Wanneer vertrek je?![]()
Wellicht wachten mensen nog op resultaat eerste wedstrijd.quote:De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Hopelijk laten ze nog even zien wat ze kunnen voordat ze weg gaan.quote:
Beetje zichzelf in de etalage spelen voor de buitenlandse clubs.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Woensdagavondquote:Op maandag 1 mei 2017 08:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lyon is een mooi tripje.
Wanneer vertrek je?![]()
![]()
hoop dat Frenkie volgend jaar echt een hoop minuten mag maken in het eerste, speelde weer werelds tegen vvv.
Frenkie,Nouri, Neres waren heerlijk die wedstrijd.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Woensdagochtendquote:Op maandag 1 mei 2017 08:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lyon is een mooi tripje.
Wanneer vertrek je?![]()
Wordt gewoon weer gewerkt dit weekend dus vrijdagochtend vertrek ik weerquote:Op maandag 1 mei 2017 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tof![]()
Plak je er ook nog een weekend Frans voetbal aan?![]()
![]()
Maar goed ook, je moet de topper Willem II - Ajax niet willen missen.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wordt gewoon weer gewerkt dit weekend dus vrijdagochtend vertrek ik weer![]()
Nietszeggend wedstrijdje aangezien we dan toch wel tweede zijnquote:Op maandag 1 mei 2017 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar goed ook, je moet de topper Willem II - Ajax niet willen missen.![]()
Alleen de ligue 2 heeft voetbal op vrijdagavond, maar is allemaal ook net niet op de route. Of je moet via Parijs terugrijden en naar Amiens - Laval gaan...dan pak je echt het allerlelijkste stadion mee wat ik ooit heb gezien.
Gourmetten of steengrillen?![]()
En staan we al in de finale tegen Celta.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nietszeggend wedstrijdje aangezien we dan toch wel tweede zijn![]()
Dat ziet er uit als een trainingsveld voor voetballen op de playstation.quote:Op maandag 1 mei 2017 12:30 schreef Silenus het volgende:
Alleen de ligue 2 heeft voetbal op vrijdagavond, maar is allemaal ook net niet op de route. Of je moet via Parijs terugrijden en naar Amiens - Laval gaan...dan pak je echt het allerlelijkste stadion mee wat ik ooit heb gezien.
-nee-![]()
Koekoek moet ik nog naar Stockholm ookquote:Op maandag 1 mei 2017 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En staan we al in de finale tegen Celta.
Word geleegd door deze club.![]()
Ga je daar naartoe?quote:Op maandag 1 mei 2017 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En staan we al in de finale tegen Celta.![]()
Het wordt anders nog wel een uitdaging hoor. Althans niet om er überhaupt naartoe te gaan, maar om het nog enigszins betaalbaar te houden.
Als je ziet dat Ajax nu een vlucht aanbiedt naar Lyon voor 500+ euro, dan wordt Zweden natuurlijk niet goedkoper. Ik ga nog al zou ik moeten fietsen, maar ik ben wel bang dat ik in het najaar wat moet gaan overslaan Europees.Gourmetten of steengrillen?![]()
Met Whizz vlieg je momenteel voor 150 euro vanaf Eindhoven.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:43 schreef Silenus het volgende:
Als je ziet dat Ajax nu een vlucht aanbiedt naar Lyon voor 500+ euro, dan wordt Zweden natuurlijk niet goedkoper. Ik ga nog al zou ik moeten fietsen, maar ik ben wel bang dat ik in het najaar wat moet gaan overslaan Europees.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Dan heb jij een andere site dan ik want bij mijn wizzair.com is het niet mogelijk om naar Stockholm te vliegen vanaf Eindhoven?quote:Op maandag 1 mei 2017 13:54 schreef dimmak het volgende:
[..]
Met Whizz vlieg je momenteel voor 150 euro vanaf Eindhoven.Gourmetten of steengrillen?![]()
Hmm, vreemd. Vorige week kon dat toch echt wel. Eerst 120 en later werd het 150.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere site dan ik want bij mijn wizzair.com is het niet mogelijk om naar Stockholm te vliegen vanaf Eindhoven?Uitvinder van de biersmiley.![]()
10.000 tickets via Ajax in de verkoop, 17.000 tickets via UEFA vrije verkoop. Moet lukken lijkt me.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou je als SvA lid kans hebben op kaarten voor de finale?![]()
Definitief geen Lacazette, Tolisso is 50/50
https://www.vi.nl/nieuws/gehavend-lyon-zonder-lacazette-naar-ajaxMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tolisso traint inmiddels alweer mee.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:48 schreef Tagliano het volgende:
Definitief geen Lacazette, Tolisso is 50/50
https://www.vi.nl/nieuws/gehavend-lyon-zonder-lacazette-naar-ajaxUitvinder van de biersmiley.![]()
Volgens mij is de vrije verkoop al geweest.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
10.000 tickets via Ajax in de verkoop, 17.000 tickets via UEFA vrije verkoop. Moet lukken lijkt me.![]()
Zag al een leuk laatst. Kijken of ik hem nog kan vinden.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:01 schreef Brammess het volgende:
http://m.adidas.nl/search?q=ajax
Uitshirt zal dus ook een dezer dagen tevoorschijn komen
Edit:
Maar lijkt PhotoshopUitvinder van de biersmiley.![]()
Dat mag ik toch hopen.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zag al een leuk laatst. Kijken of ik hem nog kan vinden.
Edit:
[ afbeelding ]
Maar lijkt Photoshop![]()
quote:quote:Op maandag 1 mei 2017 12:30 schreef Silenus het volgende:
Alleen de ligue 2 heeft voetbal op vrijdagavond, maar is allemaal ook net niet op de route. Of je moet via Parijs terugrijden en naar Amiens - Laval gaan...dan pak je echt het allerlelijkste stadion mee wat ik ooit heb gezien.FOK! meet in Lyonquote:Op maandag 1 mei 2017 14:05 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Nice, kaartje hier is ook binnen, zin in![]()
![]()
laten we het hopen dat het photoshop isquote:Op maandag 1 mei 2017 15:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zag al een leuk laatst. Kijken of ik hem nog kan vinden.
Edit:
[ afbeelding ]
Maar lijkt Photoshop
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou je als SvA lid kans hebben op kaarten voor de finale?Groot fan van User Wotte![]()
Als het een Salzburg achtige uitslag wordt heb ik zeker zin om naar Lyon af te reizen. Dat is denk ik mijn leukste Europese wedstrijd waar ik ben geweest lol.Groot fan van User Wotte![]()
Dit wordt een afslachting in Lyon. Toch zou het mooi zijn als Ajax op zijn minst een gelijkspelletje er thuis uitsleept. Zou een geweldig resultaat zijn tegen een ploeg met een wereldtopper en meerdere toekomstige wereldtoppers.
Schalke uit was enorm lastig, maar het moge duidelijk zijn dat dit Lyon wel 2 treetjes hoger is dan het arme Schalke. Mijn gevoel zegt een 2-2 in Amsterdam en een 4-0 in Lyon.![]()
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:35 schreef Marmal het volgende:
Dit wordt een afslachting in Lyon. Toch zou het mooi zijn als Ajax op zijn minst een gelijkspelletje er thuis uitsleept. Zou een geweldig resultaat zijn tegen een ploeg met een wereldtopper en meerdere toekomstige wereldtoppers.
Schalke uit was enorm lastig, maar het moge duidelijk zijn dat dit Lyon wel 2 treetjes hoger is dan het arme Schalke. Mijn gevoel zegt een 2-2 in Amsterdam en een 4-0 in Lyon.
Groot fan van User Wotte![]()
Daarna leveren Sanchez, Onana en Dolberg hun contracten in om het feest compleet te makenquote:Op maandag 1 mei 2017 16:35 schreef Marmal het volgende:
Schalke uit was enorm lastig, maar het moge duidelijk zijn dat dit Lyon wel 2 treetjes hoger is dan het arme Schalke. Mijn gevoel zegt een 2-2 in Amsterdam en een 4-0 in Lyon.![]()
quote:Op maandag 1 mei 2017 16:35 schreef Marmal het volgende:
Schalke uit was enorm lastig, maar het moge duidelijk zijn dat dit Lyon wel 2 treetjes hoger is dan het arme Schalke. Mijn gevoel zegt een 2-2 in Amsterdam en een 4-0 in Lyon.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
3-0 thuis voor ajax en 1-1 uit bedoel jequote:Op maandag 1 mei 2017 16:35 schreef Marmal het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: