Ik heb hetzelfde. Bang om compleet af te gaan, maar ook met vertrouwen omdat ik denk dat als je er zó op klapt als tegen Kopenhagen, Feyenoord, AZ en Schalke thuis je voor niemand bang hoeft te zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:54 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb eigenlijk niet een goed idee wat ik er nou van moet verwachten
Gelukkig had ik dat bij Schalke ook
Ja dat inderdaad. En Lyon vind ik ook maar moeilijk om in te schattenquote:Op maandag 1 mei 2017 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Bang om compleet af te gaan, maar ook met vertrouwen omdat ik denk dat als je er zó op klapt als tegen Kopenhagen, Feyenoord, AZ en Schalke thuis je voor niemand bang hoeft te zijn.
Ik denk dat we woensdag 1-1 gaan spelen.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:54 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb eigenlijk niet een goed idee wat ik er nou van moet verwachten
Gelukkig had ik dat bij Schalke ook
Dat zou knappe prestatie zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat we woensdag 1-1 gaan spelen.
Wat heeft dat voor nut?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kunnen we niet met alle fokkers gaan rijden.
Want? Vorige maand hebben we een paar van de beste wedstrijden dit seizoen gespeeld tegen Feyenoord en Schalke. Alleen die laatste potjes uit tegen Schalke en PSV waren niet best, maar ook verklaarbaar door vermoeidheid. Nu hebben ze wel meer rust.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou knappe prestatie zijn.
Zoals we de laatste weken spelen, heb ik er geen fiducie in.
Ik hoop 2-0 en uit 2-1. Op naar de finale.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat we woensdag 1-1 gaan spelen.
Nouja misschien gaat een maatje mee dan ben ik met drie. Dan zijn de vervoerskosten nog te doen lolquote:Op maandag 1 mei 2017 17:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor nut?
Zoek je nog vervoer dan?
Geen 2-1 uit dan. Dan word ik meteen 20 jaar ouder en dat kan ik na Schalke uit niet meer hebbenquote:Op maandag 1 mei 2017 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop 2-0 en uit 2-1. Op naar de finale.
Heeft hij nog nooit bewezen op het hoogste niveau hoorquote:Op maandag 1 mei 2017 16:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is hij wel, maar hij is dan weer net de enige en hij is er niet bij.
Lol
Laatste minuut Viergever die de 2-1 daar binnenkniktquote:Op maandag 1 mei 2017 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop 2-0 en uit 2-1. Op naar de finale.
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen 2-1 uit dan. Dan word ik meteen 20 jaar ouder en dat kan ik na Schalke uit niet meer hebben
Wat is dat een waardeloze speler zegquote:Op maandag 1 mei 2017 17:29 schreef Tagliano het volgende:
Warmerdam zien we volgend jaar niet in een Ajaxtenuetje, die gaat naar Groningen
Voor subtop/middenmoot Eredivisie best een oke spelertje maar meer ook nietquote:
Tolisso is ook wereldtop joh.quote:Op maandag 1 mei 2017 16:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is hij wel, maar hij is dan weer net de enige en hij is er niet bij.
Lol
Oprechte vraag: hoe vaak heb je hem zien spelen? Ik kende hem oprecht niet tot die confrontatie met Roma.quote:
Ik wel, want Juve wil hem voor 40 miljoen overnemen. En als je Lyon in de CL zag snap je dat wel. Geweldige speler.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oprechte vraag: hoe vaak heb je hem zien spelen? Ik kende hem oprecht niet tot die confrontatie met Roma.
Ik hoop dat hij nog niet fit is.quote:
Sanchez ook voor 40quote:Op maandag 1 mei 2017 17:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik wel, want Juve wil hem voor 40 miljoen overnemen. En als je Lyon in de CL zag snap je dat wel. Geweldige speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |