Van Milik hoor je ook weinig verderquote:Op maandag 1 mei 2017 18:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat ga je nooit krijgen voor iemand uit de eredivisie.
Tuurlijk wel. Misschien niet dit jaar, maar als Milik nu voor 35 miljoen gaat gaat er heus wel ooit iemand voor 40quote:Op maandag 1 mei 2017 18:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk johquote:Op maandag 1 mei 2017 18:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet gek met een kruisbandblessure en een prima draaiend Napoli in de periode dat hij geblesseerd wasquote:Op maandag 1 mei 2017 18:19 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Van Milik hoor je ook weinig verder
Hoop jijquote:Op maandag 1 mei 2017 18:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Misschien niet dit jaar, maar als Milik nu voor 35 miljoen gaat gaat er heus wel ooit iemand voor 40
Toch wel zonde, hij is geen slechte spelerquote:Op maandag 1 mei 2017 18:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet gek met een kruisbandblessure en een prima draaiend Napoli in de periode dat hij geblesseerd was
Doet mij een beetje aan kappelhof denken en die andere ongelooflijk slechte backquote:Op maandag 1 mei 2017 17:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor subtop/middenmoot Eredivisie best een oke spelertje maar meer ook niet
Burnetquote:Op maandag 1 mei 2017 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doet mij een beetje aan kappelhof denken en die andere ongelooflijk slechte back
Ik kom weddenschappen niet na. Maar een weddenschap met Tagliano is op zijn plaats.quote:
Dat is er wel eentje die ik gewoon nooit kan verliezenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kom weddenschappen niet na. Maar een weddenschap met Tagliano is op zijn plaats.
Klopt. Wat een dommerd die Tjacka. Daar trapt niemand in.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is er wel eentje die ik gewoon nooit kan verliezen
Gewoon blijven wachten tot m'n dood
Wat dacht je van de Tottenhametjes die naast Walker, Alli en Kane een fundament hebben van 3 Ajax jeugdexponenten?quote:
Walker gaat weg.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Tottenhametjes die naast Walker, Alli en Kane een fundament hebben van 3 Ajax jeugdexponenten?
(Ja ik noem Eriksen eigen jeugd)
Jij bent ook niet echt de einstein van je generatie hoor.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Wat een dommerd die Tjacka. Daar trapt niemand in.
Komt niet eens in de buurt van 40 miljoen. Lamela is de duurste volgens mij en die zat bij Roma.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Tottenhametjes die naast Walker, Alli en Kane een fundament hebben van 3 Ajax jeugdexponenten?
(Ja ik noem Eriksen eigen jeugd)
Noem eens los van Schalke twee topduels waar hij "door de mand viel", ben best benieuwd eigenlijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:58 schreef PSVCL het volgende:
Sanchez is max 20 waard, viel tegen Schalke uit en andere topduels in de eredivisie door de mand.
....quote:Op maandag 1 mei 2017 18:58 schreef PSVCL het volgende:
Sanchez is max 20 waard, viel tegen Schalke uit en andere topduels in de eredivisie door de mand.
Heerenveen uit /Feyenoord uit.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Noem eens los van Schalke twee topduels waar hij "door de mand viel", ben best benieuwd eigenlijk.
Heerenveen uitquote:
Roep je nu maar wat of heb je het wel echt gezien?quote:Op maandag 1 mei 2017 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen uit.
Daar heeft Ajax nul 100% kansen weggegeven. Wat zeg ik; Heerenveen heeft nooit aanspraak gemaakt op goals.
Ik heb Heerenveen - Ajax, november 2016, inderdaad live gezien.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Roep je nu maar wat of heb je het wel echt gezien?
quote:
Kan de samenvatting nergens meer vinden , maar ik weet zeker dat ie uit tegen Heerenveen ook het klungelen was.. zeg niet dat het een slechte verdediger is alleen maken jullie hem beter dan dat ie is.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen uit.
Daar heeft Ajax nul 100% kansen weggegeven. Wat zeg ik; Heerenveen heeft nooit aanspraak gemaakt op goals. Die 1-1 in De Kuip viel ook door een fout van Mitchell fucking Dijks nota bene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |