Als je dezelfde principes hanteert, kan je je prima aanpassen aan de tegenstander.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet natuurlijk. Je moet afwegingen daarin maken.
Ik hoop het wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:34 schreef Wave103 het volgende:
Benieuwd of Bosz met de weer fitte Traore in de spits start
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijkt niemand ..quote:
Ging dit over mijn rechtspoten quote? Want dan eis ik erkenning.quote:
Als voorbeschouwing voor die CL pot wellicht, dat mensen alvast beginnen met zuipen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kijkt niemand ..
Kan je voor ons vergelijken met een : Basel - Lyon.
Zit ook niemand op te wachten in NL
Hij zal bij de gemiddelde voetballiefhebber wel gewoon opstaan,maar denk niet echt gevolgd worden.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als voorbeschouwing voor die CL pot wellicht, dat mensen alvast beginnen met zuipen.
Tenzij het gewoon een leuke wedstrijd is natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij zal bij de gemiddelde voetballiefhebber wel gewoon opstaan,maar denk niet echt gevolgd worden.
Dat zwembad in '87 kon ook echt niet.quote:
Dat heb ik bij elke voetbalwedstrijd buiten Ajax om hoor.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij zal bij de gemiddelde voetballiefhebber wel gewoon opstaan,maar denk niet echt gevolgd worden.
Had het dan ook over voetballiefhebbersquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat heb ik bij elke voetbalwedstrijd buiten Ajax om hoor.
Jawel,jij niet?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga jij echt 6x per jaar voor een El Classico zitten dan?
#geenlevenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jawel,jij niet?
Kijk heel het weekend voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |