Ghair ins Allah. Houd ons op de hoogte, hè.quote:Op vrijdag 7 april 2017 17:15 schreef BellaaElisa het volgende:
Woensdag heb ik die afspraak bij de mammapoli
In shaa Allah. Doe ik!quote:Op vrijdag 7 april 2017 17:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ghair ins Allah. Houd ons op de hoogte, hè.
jij bent mollig, zei je, dus je bent als een mol. heb je 'n bril ?quote:
Ga solliciteren bij Stand Up Comedian.quote:Op vrijdag 7 april 2017 17:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik ben helemaal klaar voor het huwelijk.
Hoe triest kun je zijnquote:Op vrijdag 7 april 2017 17:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
PSVCL, ZULLEN WE TROUWEN? We hebben geen belemmeringen. Jouw ouders zullen blij zijn. Mijn ouders blij. Samen blij. Samen Marokkaanse kinderen. Marokkaans leven. Marokkaans geluk.
Ik heb heeeeel steil haar.quote:Op vrijdag 7 april 2017 17:44 schreef sturmpie het volgende:
't woord mocro doet denken aan kroeshaar, ik weet niet waarom.
en waarom is dit topic? een moslima die Nederland verlaat ? goeie hash is 't belangrijkste.
Neen. Moet wel.quote:Op vrijdag 7 april 2017 17:45 schreef sturmpie het volgende:
[..]
jij bent mollig, zei je, dus je bent als een mol. heb je 'n bril ?
Ik kan Herman vervangen zodra hij met pensioen moet.quote:Op vrijdag 7 april 2017 17:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ga solliciteren bij Stand Up Comedian.
Je maakt veel kans om de nieuwe Youp of Herman te worden.
Lukt me niet meer!!quote:Op vrijdag 7 april 2017 17:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Trouwen met PSVCL
Dan kan je beter eeuwig maagd blijven
Why wait? Go for it!!!quote:Op vrijdag 7 april 2017 17:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik kan Herman vervangen zodra hij met pensioen moet.
Misschien is hij vet knap.quote:Op vrijdag 7 april 2017 17:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Trouwen met PSVCL
Dan kan je beter eeuwig maagd blijven
Dus geen rood bedlaken in de huwelijksnacht tenzij ( en dat lijkt mij sterkquote:
Lees eens goed. Ik zeg dat nergens.quote:Op vrijdag 7 april 2017 18:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus geen rood bedlaken in de huwelijksnacht tenzij ( en dat lijkt mij sterk) TS jou vaginaal volledig uitscheurt?
Ik wel.quote:Op vrijdag 7 april 2017 18:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lees eens goed. Ik zeg dat nergens.
Ja en?quote:Op vrijdag 7 april 2017 18:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik ben toch de persoon die opzoek is naar een man?
Laat TS en Maghrebijnse lekker doen, zijn wij er vanaf hoop ik.quote:Op vrijdag 7 april 2017 18:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja en?
Er zijn wel meer mensen die een partner zoeken hoor.
Leef gewoon lekker je leven, dan vind je een persoon wellicht.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 7 april 2017 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat toch niet alleen om het uiterlijk
Uiterlijk speelt idd wel een rol.quote:
Ach. Wat is belangrijk.quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus intelligentie is niet belangrijk?
Sucsex.quote:Op vrijdag 7 april 2017 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach. Wat is belangrijk.
Waarde daar hecht ik aan. Gewaardeerd worden en dat iemand iets voor jou over heeft. Ik wil liefde zoals in Turkse films, maar daar moet je een bitch voor zijn.
Je bent lelijk?quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus intelligentie is niet belangrijk?
Neequote:
Wat moet je anders.quote:Op vrijdag 7 april 2017 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NeeMaar het lijkt me niks om een knappe vrouw te hebben waar je geen gesprekken mee kan voeren. Dan is het slechts een seksobject.
Maar, wat heb je andersom aan een intelligente dame is, maar waar je jezelf niet tot aangetrokken voelt?quote:Op vrijdag 7 april 2017 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NeeMaar het lijkt me niks om een knappe vrouw te hebben waar je geen gesprekken mee kan voeren. Dan is het slechts een seksobject.
Zak over haar hoofd en neukenquote:Op vrijdag 7 april 2017 21:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Maar, wat heb je andersom aan een intelligente dame is, maar waar je jezelf niet tot aangetrokken voelt?
Het voordeel van een intelligente dame is nou net dat je er juist meer mee kunt. Dat is nu net het punt.quote:
Dit is onzin, lieverd...quote:Op vrijdag 7 april 2017 21:40 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het voordeel van een intelligente dame is nou net dat je er juist meer mee kunt. Dat is nu net het punt.
Wat zou je er meer mee kunnen dan bij bij een knappe vrouw? Op seksueel vlak bedoel ik dan.quote:Op vrijdag 7 april 2017 21:40 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het voordeel van een intelligente dame is nou net dat je er juist meer mee kunt. Dat is nu net het punt.
Intelligent hoeft ze niet te zijn om lekker geil te zijn hoor. Ook domme wijven kunnen heel lekker zijnquote:Op vrijdag 7 april 2017 21:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat zou je er meer mee kunnen dan bij bij een knappe vrouw? Op seksueel vlak bedoel ik dan.
Misschien minder fokken.. heb je meer tijd aan je werk.quote:Op vrijdag 7 april 2017 21:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik heb honger. Ben nog steeds op werk en heb alleen maar een fles water, salade en broodje brie op. Ik val bijna flauw en voel me zo beroerd. Ik houd mijn hart vast met ramadan om heel eerlijk te zijn. Maar goed, meestal krijg ik dan een overdosis aan kracht van God.
Ben laat opgestaan. Dat is de eigenlijke reden. Ben pas in de middag begonnen met werken.quote:Op vrijdag 7 april 2017 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien minder fokken.. heb je meer tijd aan je werk.
Kan dat zo maar.quote:Op vrijdag 7 april 2017 22:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ben laat opgestaan. Dat is de eigenlijke reden. Ben pas in de middag begonnen met werken.
JAHAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 7 april 2017 17:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
PSVCL, ZULLEN WE TROUWEN? We hebben geen belemmeringen. Jouw ouders zullen blij zijn. Mijn ouders blij. Samen blij. Samen Marokkaanse kinderen. Marokkaans leven. Marokkaans geluk.
Wat deed je zo laat nog wakker? Oh wee als je als buiten was? Ik wil een nette man als echtgenoot en als vader van mijn kinderen.quote:
Boeit hem niet. We zijn dan al getrouwd en dan is hij te druk met andere dingen. 😜quote:Op zaterdag 8 april 2017 09:29 schreef vincenzo78 het volgende:
PSVCL zal afhaken wanneer het besef is doorgedrongen dat ze volgend seizoen geen CL meer spelen en zijn naam zal moeten veranderen naar PSVEL.
Die is pas in 2022 open? Das toch de nieuwe?quote:Op zaterdag 8 april 2017 11:07 schreef Drug het volgende:
[..]
zullen we hajj gaan en daarna naar die pretparkstad bij riyad?
tijd gaat snel. eerst bloemetjes buiten zetten. dan hajj. en na hajj weer bloemetjes buiten zettenquote:Op zaterdag 8 april 2017 11:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Die is pas in 2022 open? Das toch de nieuwe?
Samen met mij?quote:Op zaterdag 8 april 2017 11:14 schreef Drug het volgende:
[..]
tijd gaat snel. eerst bloemetjes buiten zetten. dan hajj. en na hajj weer bloemetjes buiten zetten
die steen stelen zoals qarmatiyyah :hihi:quote:Op zaterdag 8 april 2017 11:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Kan niet wachten. Jij en ik samen naar Mekka.
Mijn hart dien je te stelen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 11:45 schreef Drug het volgende:
[..]
die steen stelen zoals qarmatiyyah :hihi:
Goedzo. Aanbid het maar.quote:
alles wat ik doe is 3ibadahquote:Op zaterdag 8 april 2017 12:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Goedzo. Aanbid het maar.
Ik verwacht 5 keer per dag....
Ik dacht wat de mannen kunnen, kan ik ook.quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:18 schreef BellaaElisa het volgende:
Zozo Maghrebijnse trouwen met 2 mannen
zo triest als een troll kan zijn.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik dacht wat de mannen kunnen, kan ik ook.
Meerdere mannen niet.quote:Op zaterdag 8 april 2017 16:42 schreef vincenzo78 het volgende:
Meerdere vrouwen hebben is alleen maar hoofdpijn.
Een man heeft aan mij meer dan genoeg. Ik alleen ben hoofdpijn voor 4 vrouwen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 16:42 schreef vincenzo78 het volgende:
Meerdere vrouwen hebben is alleen maar hoofdpijn.
wiequote:Op zaterdag 8 april 2017 17:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
Maar, ik heb al een man joh. Ik hoef niemand meer.
Insallah, ik gun het jequote:Op zaterdag 8 april 2017 17:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gauw. Hij wil snel trouwen. Als het aan hem ligt volgende week al.
Jaaaaaa. Zou het ook wel willen. Een bruiloft in Marokko. Een tafel speciaal voor jou en nog een aantal leden.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jaaaaaa. Zou het ook wel willen. Een bruiloft in Marokko. Een tafel speciaal voor jou en nog een aantal leden.
ok verstop je bruidsmeisjes of heb je dat niet in islamitische bruiloftquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jij bent ook uitgenodigd. Lief van me?
Dat is het imiteren van ongelovigen. De profeet zei: "Wie een volk imiteert behoort tot hen.''quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:18 schreef Drug het volgende:
[..]
ok verstop je bruidsmeisjes of heb je dat niet in islamitische bruiloft
houden jullie vee?quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat is het imiteren van ongelovigen. De profeet zei: "Wie een volk imiteert behoort tot hen.''
Ik vrees dat er voor jou niets te versieren valt.
Hoezo is het hebben van bruidsmeisjes imiteren van.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat is het imiteren van ongelovigen. De profeet zei: "Wie een volk imiteert behoort tot hen.''
Ik vrees dat er voor jou niets te versieren valt.
.hoe zie je eruit?quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, je maakt geen kans meer bij mij. Je wil niet weten wat je misloopt.
Ik eet geen brood, noch kaas.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoezo is het hebben van bruidsmeisjes imiteren van.
Als je het zo bekijkt moet je ook niet ontbijten met een broodje kaas
Veel te dik dus. Sorry je valt af.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik zal je een beschrijving geven.
1.55
70 kilo
Even een beginnetje.
I know. Ben ook sarcastisch. Je hebt natuurlijk imitatie dat toegestaan is en bepaalde imitatie dat niet toegestaan is.quote:
Ik ben momenteel op dieet.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Veel te dik dus. Sorry je valt af.
Zal niet veel bijzonders zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2017 10:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Boeit hem niet. We zijn dan al getrouwd en dan is hij te druk met andere dingen. 😜
Je hebt wel een killerbod, je kan wel merken dat je er trots op bent.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik zal je een beschrijving geven.
1.55
70 kilo
Even een beginnetje.
Ja, waarom zou ik me schamen om mijn lengte en kilo's? Kom nou!!quote:Op zaterdag 8 april 2017 18:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je hebt wel een killerbod, je kan wel merken dat je er trots op bent.
Ja..quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Want? Je ouders willen weten hoe ik eruit zie?
Beide..quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:27 schreef Fushia2 het volgende:
Er groeit hier wat, geen idee of het liefde is of PSVCL zijn lul
quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
http://www.startpagina.nl(...)beide-gebruik-beiden
Bij zelfstandig gebruik altijd een 'n'.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
http://www.startpagina.nl(...)beide-gebruik-beiden
In Brabant is het beide.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:39 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bij zelfstandig gebruik altijd een 'n'.
Beide schoenen en welke schoenen? Beiden.
Das spreektaalquote:Op zaterdag 8 april 2017 19:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In Brabant is het beide.
Wij zeggen bijv ook goeie ipv goede.
Vrijheid van taalgebruik
Heb je gefapt op haar pica?quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In Brabant is het beide.
Wij zeggen bijv ook goeie ipv goede.
Vrijheid van taalgebruik
-N mits het slaat op mensen. Anders is het zonder -n ( al is het zelfstandig gebruikt).quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:39 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bij zelfstandig gebruik altijd een 'n'.
Beide schoenen en welke schoenen? Beiden.
Dat is lastig. Sinds wanneer?quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik doe sinds kort weer aan NoFap.
Probeer de 90 dagen te halen
Ik heb wat foto's van haar.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sinds afgelopen maandag..
Pas na een week wordt het echt lastig.
Zeker als het lekker weer is.
Ik wacht. Als je interesse hebt weet je me te vinden, via mijn pa! Zoals een echte man dat zou doen.quote:
Denk niet dat mijn man dit ok zou vinden.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb wat foto's van haar.
Mag ik die doorsturen?
Jammer..quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn man dit ok zou vinden.
Ga ik zeker doen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik wacht. Als je interesse hebt weet je me te vinden, via mijn pa! Zoals een echte man dat zou doen.
Heb haar toch al gezien.. ze had laatst zelf haar fotos geplaatst/quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mag ik die doorsturen?
Ook die waar ze op bed ligt met haar borsten er uit?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb haar toch al gezien.. ze had laatst zelf haar fotos geplaatst/
quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ook die waar ze op bed ligt met haar borsten er uit?
Je hebt foto's van iedereen, best creepyquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mag ik die doorsturen?
Waarom vraag je het dan?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb haar toch al gezien.. ze had laatst zelf haar fotos geplaatst/
Zijn er ook foto's van jou?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ook die waar ze op bed ligt met haar borsten er uit?
Dit wil je niet zien.quote:
wat?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dit wil je niet zien.
Blank, 1m80 en ze gebruikt termen als inshallah
Snap je wat ik bedoel?
Of is Stimorol moslima?
Hij moet eerst maar handvragen. Tot die tijd heeft hij geen recht.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Niet te stoer doen tegen je toekomstige man
Alleen van mooie meiden.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Zijn er serieus mensen die foto's opslaan? Ik vind dat best ziek.
Ik heb ze niet opgeslagenquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Zijn er serieus mensen die foto's opslaan? Ik vind dat best ziek.
Ow ga je zo doen. OK.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen van mooie meiden.
Die van Stimirol had ik gelijk verwijderd.
Racistquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb ze niet opgeslagenzou ze ook neger doorsturen.
Hoe gemaakt.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Heb uiensoep gemaakt. Ik heb wat met uiensoep de laatste weken.
Krijg je nog. Kan dus niet meer op titel van dat boek komen. Wacht, ga nu vriendin appen. Die weet het vast. Goed dat je me er even aan herinnert.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe gemaakt.
Zgn zou ik nog recepten krijgen en boektitel.
Heb het niet over jou, schat. Meer mannen eigenlijk. Van jou weet ik dat.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb ze niet opgeslagenzou ze ook neger doorsturen.
Wat let je dan nog? Ik ben volgens jou mooi en intelligent. Als ik jou was, zou ik snel handvragen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen van mooie meiden.
Die van Stimirol had ik gelijk verwijderd.
Okquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mongool. Ik ben moslima en van oorsprong Koerdisch.
Hoeveel vraagt je vader?quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat let je dan nog? Ik ben volgens jou mooi en intelligent. Als ik jou was, zou ik snel handvragen.
Wie het eerst komt, het eerst maalt.
Hoeveel bruidschat heb je er uit weten te slepen?quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niks. Boeit hem niet. Is niet het belangrijkste en iets tussen man en vrouw.
Zo lijk je welquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kut hè dat ik geen blonde Tokkie ben.
Value for money, PSCVL deze kans kan je niet laten schietenquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niks. Boeit hem niet. Is niet het belangrijkste en iets tussen man en vrouw.
Niet je accent kunnen switchen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:47 schreef Hamzoef het volgende:
Belgen
Marokkanen met een überzachte G / zwaar Vlaams accent.
Nee. Iets met minderjarig.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat ik toevallig een Belgische ID heb.
Matig.
Heb nog geen man?quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:43 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Hoeveel bruidschat heb je er uit weten te slepen?
Marokkanen met Herman Finkers accent?quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:47 schreef Hamzoef het volgende:
Belgen
Marokkanen met een überzachte G / zwaar Vlaams accent.
Je zegt dit al bijna 1 jaar, ondertussen is ze al lang niet meer "minderjarig"quote:
Als jij loopt te bitchen krijg je het terug. Snap jou echt niet.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:55 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je zegt dit al bijna 1 jaar, ondertussen is ze al lang niet meer "minderjarig"
Snap jou echt niet
Vroeger kreeg ik altijd een Turk aan de lijn met een Hengeloos accent. Echt zo liefquote:
Jij komt steeds met je pedo dit dat en met een oude vage foto verhaal.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als jij loopt te bitchen krijg je het terug. Snap jou echt niet.
Hahaha, hoor je niet vaak. Meesten vinden het vreselijk.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vroeger kreeg ik altijd een Turk aan de lijn met een Hengeloos accent. Echt zo lief
Hjb dan en dan is t klaar.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:57 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jij komt steeds met je pedo dit dat en met een oude vage foto verhaal.
Als je hiermee kapt heb ik geen probleem hoor.
Dat hoor ik eigenlijk nooit. Ook geen Marokkanen met een fries accent. In België is dat een ander verhaal.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Marokkanen met Herman Finkers accent?
Ja, begrijp ik. Wat deed je daar bij zo een wedstrijd van Jong Marokko?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:04 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat hoor ik eigenlijk nooit. Ook geen Marokkanen met een fries accent. In België is dat een ander verhaal.
Paar jaar geleden bezocht ik een voetbalinterland van Jong Marokko. Daar waren ook veel Belgische Marokkanen, ik heb me toen echt verwonderd over met hoeveel accent zij spraken. Die nemen het lokale accent veel meer over dan Nederlandse Marokkanen heb ik het idee.
Maar misschien ligt het er ook aan dat het accent er dikker boven opligt, omdat het vreemde over komt, I don't know.
Ja graagquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mijn vriendin gevraagd om titel. Ze gaat kijken.
Heb een Eindhovens accent , niks mis mee.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:04 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat hoor ik eigenlijk nooit. Ook geen Marokkanen met een fries accent. In België is dat een ander verhaal.
Paar jaar geleden bezocht ik een voetbalinterland van Jong Marokko. Daar waren ook veel Belgische Marokkanen, ik heb me toen echt verwonderd over met hoeveel accent zij spraken. Die nemen het lokale accent veel meer over dan Nederlandse Marokkanen heb ik het idee.
Maar misschien ligt het er ook aan dat het accent er dikker boven opligt, omdat het vreemde over komt, I don't know.
Ach, hoe schattig.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb een Eindhovens accent , niks mis mee.
Beter dan die rochel G uit de randstad.
Hahaquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Marokkanen (jongens) met zachte G....lachte me rot ik tijdje met ze optrok uit Zuid Limburgquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:02 schreef PSVCL het volgende:
We begrijpen elkaar. Daarom hamer ik ook zo op een huwelijk.quote:Op zondag 9 april 2017 00:48 schreef PSVCL het volgende:
Jullie zijn gek man ..alleen Maghrebijnse die het zoals gewoonlijk weer begrijpt.
En het accent van (zuid) Limburg is niet te vergelijken met die van Eindhoven en omgeving, is net of zegt dat ze in Rotterdam en Den Haag hetzelfde accent hebben.
"En het behoort tot Zijn tekenen dat Hij jullie van jullie eigen soort echtgenotes heeft geschapen, opdat jullie rust bij haar vinden en Hij bracht tussen jullie liefde en barmhartigheid. Voorwaar, daarin zijn zeker Tekenen voor een volk dat nadenkt." (Hoofdstuk Ar-Roem vers 21)quote:Op zondag 9 april 2017 01:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
We begrijpen elkaar. Daarom hamer ik ook zo op een huwelijk.
Masa Allah. Ervaar je rust bij me?quote:Op zondag 9 april 2017 01:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
"En het behoort tot Zijn tekenen dat Hij jullie van jullie eigen soort echtgenotes heeft geschapen, opdat jullie rust bij haar vinden en Hij bracht tussen jullie liefde en barmhartigheid. Voorwaar, daarin zijn zeker Tekenen voor een volk dat nadenkt." (Hoofdstuk Ar-Roem vers 21)
Ik heb echt geen accent.quote:Op zondag 9 april 2017 08:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zegt iedereen die met een accent praat. Uit welke regio/woon je?
Nou ja, ben gewoon mijn kansen aan vergroten. Dont blame me. Hoe meer opties hoe groter de winkans. Maar dat neemt niet weg dat ik niet jaloers mag zijn?quote:Op zondag 9 april 2017 09:08 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Don't blame him. Je wilt trouwen met PSVCLheb gwn een schattige stem iedereen wilt die horen
Snoezigquote:Op zondag 9 april 2017 09:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou ja, ben gewoon mijn kansen aan vergroten. Dont blame me. Hoe meer opties hoe groter de winkans. Maar dat neemt niet weg dat ik niet jaloers mag zijn?
Slim bedoel je? Ik verwacht ook nog een man vanuit jouw hoek. Je zou me wat aanleveren.quote:Op zondag 9 april 2017 09:16 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Snoezig![]()
Ik gun je hun allebij & je mag ook best jaloers zijn. Wil je ook mn stem horen?
Ik ben je al aan het koppelen hoor. Je hebt het alleen niet doorquote:Op zondag 9 april 2017 09:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Slim bedoel je? Ik verwacht ook nog een man vanuit jouw hoek. Je zou me wat aanleveren.
Ik wil je stem wel horen.
Zonder mijquote:Op zondag 9 april 2017 09:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ladies, ik ga dinsdag naar Madrid. Moet nog inpakken en dingen kopen. Onverwacht een beetje.
Ja, wie weet. Ik sta open voor alles.quote:Op zondag 9 april 2017 09:21 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ik ben je al aan het koppelen hoor. Je hebt het alleen niet door
Zou lijk zijn als je met diegene trouwt die ik heb gestuurd.
Kom bellennnnnn.
omdat je mobiel zitquote:Op zondag 9 april 2017 09:02 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Krijg dit te zien;
[ afbeelding ]
Geef mij jou nr. Ik bel privequote:Op zondag 9 april 2017 09:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, wie weet. Ik sta open voor alles.
Geef je nummer, dan bel ik je.
Einde.quote:Op zondag 9 april 2017 09:23 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat ik mijn kansen open moet houden en ik zag hoer wat ruimte ontstaan
denk het wel jaquote:Op zondag 9 april 2017 09:24 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Moet het op de pc dan? Die heb ik niet
kom gewoon met mij naar barcelona johquote:Op zondag 9 april 2017 09:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
Het wordt vanaf dinsdag 27 graden in Madrid. Weet echt niet wat in te pakken.
Voor welk doeleinden? Ga je alleen?quote:Op zondag 9 april 2017 09:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
Geen zin. Ik ga in Madrid wel dingen kopen. Heb ik tenminste wat te doen daar.
Dus, 9 dagen geen Maghrebijnse. Gaan jullie me missen?
Mijn nicht. Heb familie. Ze is jarig en kan het niet maken om niet te komen aangezien ik weer dat ze dat graag wil. Dus, ga haar verrassen.quote:
Ik wil ook familie daarquote:Op zondag 9 april 2017 09:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mijn nicht. Heb familie. Ze is jarig en kan het niet maken om niet te komen aangezien ik weer dat ze dat graag wil. Dus, ga haar verrassen.
Ik ga alleen. Maar ik ga altijd alleen op vakantie.
Hahah, houd je van Madrid?quote:
I know. Ben er afgelopen 4 maanden al 3 keer geweest. Ook aantal ruzies gehad. Mocht een cafe niet in vanwege m'n hoofddoek. :/quote:Op zondag 9 april 2017 09:47 schreef Hamzoef het volgende:
Kijk je wel uit? Madrid is niet vrij van islamofobe invloeden, met name van rechtsradicale voetbalhooligans.
Whuttttquote:Op zondag 9 april 2017 09:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
I know. Ben er afgelopen 4 maanden al 3 keer geweest. Ook aantal ruzies gehad. Mocht een cafe niet in vanwege m'n hoofddoek. :/
Nee want islamdiscriminatie bestaat niet.quote:Op zondag 9 april 2017 10:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Had verhaal hier eens verteld. Geloofden de tokkies me niet.
Idd.quote:Op zondag 9 april 2017 10:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee want islamdiscriminatie bestaat niet.
Alsof jij daar last van ondervindtquote:Op zondag 9 april 2017 10:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee want islamdiscriminatie bestaat niet.
quote:Op zondag 9 april 2017 12:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Stimirol is de islamitische versie van de Antichrist in jouw ogen?
Tuurlijk ken ik het. Vroeger mee doodgegooid. Geloof er niet zo in.quote:
Sowieso.quote:Op zondag 9 april 2017 12:52 schreef Stimorol- het volgende:
Drug is wat hersencellen kwijt na zijn LSD trip.
denk je dat ik je heb beledigd maar weet je het niet zeker en word je daarvan onzeker dat je daarom maar ff stoer moet doen? haha je blijft meewarigquote:Op zondag 9 april 2017 12:52 schreef Stimorol- het volgende:
Drug is wat hersencellen kwijt na zijn LSD trip.
Misschien moet je maar even slapen, want je klinkt weer super warrig?quote:Op zondag 9 april 2017 12:53 schreef Drug het volgende:
[..]
denk je dat ik je heb beledigd maar weet je het niet zeker en word je daarvan onzeker dat je daarom maar ff stoer moet doen? haha je blijft meewarig
stoccato tochquote:Op zondag 9 april 2017 13:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien moet je maar even slapen, want je klinkt weer super warrig?
Je moeder is pas een bitch. Voor het baren van een kinderneuker.quote:Op zondag 9 april 2017 13:15 schreef Fushia2 het volgende:
Stimorol heeft echt vaak gezeik met mensen merk ik op. Bitch.
Dit vind ik wel een volwassen reactie.quote:Op zondag 9 april 2017 13:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moeder is pas een bitch. Voor het baren van een kinderneuker.
Maar op het einde van de rit blijf je een vieze koerd.quote:Op zondag 9 april 2017 13:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moeder is pas een bitch. Voor het baren van een kinderneuker.
Ik ben niet echt volwassenquote:Op zondag 9 april 2017 13:18 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een volwassen reactie.
Matig.quote:Op zondag 9 april 2017 13:19 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar op het einde van de rit blijf je een vieze koerd.
Waarom betrek je steeds anderen erbij? Mijn vriendin, mijn moeder,......quote:Op zondag 9 april 2017 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
Heeft je vriendinnetje trouwens mijn pakje nog ontvangen?
Waarom hou je je pedo bek gewoon niet dicht richting mij? Stop met je gezeik steeds man, viespeuk.quote:Op zondag 9 april 2017 13:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Waarom betrek je steeds anderen erbij? Mijn vriendin, mijn moeder,......
Matig.quote:Op zondag 9 april 2017 13:22 schreef Fushia2 het volgende:
Stimorol, je hebt denk ik echt wel issues.
Weet je wel wat de term pedofiel inhoudt?quote:Op zondag 9 april 2017 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom hou je je pedo bek gewoon niet dicht richting mij? Stop met je gezeik steeds man, viespeuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |