Why wait? Go for it!!!quote:Op vrijdag 7 april 2017 17:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik kan Herman vervangen zodra hij met pensioen moet.
Misschien is hij vet knap.quote:Op vrijdag 7 april 2017 17:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Trouwen met PSVCL
Dan kan je beter eeuwig maagd blijven
Dus geen rood bedlaken in de huwelijksnacht tenzij ( en dat lijkt mij sterkquote:
Lees eens goed. Ik zeg dat nergens.quote:Op vrijdag 7 april 2017 18:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus geen rood bedlaken in de huwelijksnacht tenzij ( en dat lijkt mij sterk) TS jou vaginaal volledig uitscheurt?
Ik wel.quote:Op vrijdag 7 april 2017 18:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lees eens goed. Ik zeg dat nergens.
Ja en?quote:Op vrijdag 7 april 2017 18:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik ben toch de persoon die opzoek is naar een man?
Laat TS en Maghrebijnse lekker doen, zijn wij er vanaf hoop ik.quote:Op vrijdag 7 april 2017 18:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja en?
Er zijn wel meer mensen die een partner zoeken hoor.
Leef gewoon lekker je leven, dan vind je een persoon wellicht.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 7 april 2017 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat toch niet alleen om het uiterlijk
Uiterlijk speelt idd wel een rol.quote:
Ach. Wat is belangrijk.quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus intelligentie is niet belangrijk?
Sucsex.quote:Op vrijdag 7 april 2017 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach. Wat is belangrijk.
Waarde daar hecht ik aan. Gewaardeerd worden en dat iemand iets voor jou over heeft. Ik wil liefde zoals in Turkse films, maar daar moet je een bitch voor zijn.
Je bent lelijk?quote:Op vrijdag 7 april 2017 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus intelligentie is niet belangrijk?
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |