Sowieso.quote:Op zondag 9 april 2017 12:52 schreef Stimorol- het volgende:
Drug is wat hersencellen kwijt na zijn LSD trip.
denk je dat ik je heb beledigd maar weet je het niet zeker en word je daarvan onzeker dat je daarom maar ff stoer moet doen? haha je blijft meewarigquote:Op zondag 9 april 2017 12:52 schreef Stimorol- het volgende:
Drug is wat hersencellen kwijt na zijn LSD trip.
Misschien moet je maar even slapen, want je klinkt weer super warrig?quote:Op zondag 9 april 2017 12:53 schreef Drug het volgende:
[..]
denk je dat ik je heb beledigd maar weet je het niet zeker en word je daarvan onzeker dat je daarom maar ff stoer moet doen? haha je blijft meewarig
stoccato tochquote:Op zondag 9 april 2017 13:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien moet je maar even slapen, want je klinkt weer super warrig?
Je moeder is pas een bitch. Voor het baren van een kinderneuker.quote:Op zondag 9 april 2017 13:15 schreef Fushia2 het volgende:
Stimorol heeft echt vaak gezeik met mensen merk ik op. Bitch.
Dit vind ik wel een volwassen reactie.quote:Op zondag 9 april 2017 13:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moeder is pas een bitch. Voor het baren van een kinderneuker.
Maar op het einde van de rit blijf je een vieze koerd.quote:Op zondag 9 april 2017 13:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moeder is pas een bitch. Voor het baren van een kinderneuker.
Ik ben niet echt volwassenquote:Op zondag 9 april 2017 13:18 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een volwassen reactie.
Matig.quote:Op zondag 9 april 2017 13:19 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar op het einde van de rit blijf je een vieze koerd.
Waarom betrek je steeds anderen erbij? Mijn vriendin, mijn moeder,......quote:Op zondag 9 april 2017 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
Heeft je vriendinnetje trouwens mijn pakje nog ontvangen?
Waarom hou je je pedo bek gewoon niet dicht richting mij? Stop met je gezeik steeds man, viespeuk.quote:Op zondag 9 april 2017 13:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Waarom betrek je steeds anderen erbij? Mijn vriendin, mijn moeder,......
Matig.quote:Op zondag 9 april 2017 13:22 schreef Fushia2 het volgende:
Stimorol, je hebt denk ik echt wel issues.
Weet je wel wat de term pedofiel inhoudt?quote:Op zondag 9 april 2017 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom hou je je pedo bek gewoon niet dicht richting mij? Stop met je gezeik steeds man, viespeuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |