Einde.quote:Op zondag 9 april 2017 09:23 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat ik mijn kansen open moet houden en ik zag hoer wat ruimte ontstaan
denk het wel jaquote:Op zondag 9 april 2017 09:24 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Moet het op de pc dan? Die heb ik niet
kom gewoon met mij naar barcelona johquote:Op zondag 9 april 2017 09:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
Het wordt vanaf dinsdag 27 graden in Madrid. Weet echt niet wat in te pakken.
Voor welk doeleinden? Ga je alleen?quote:Op zondag 9 april 2017 09:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
Geen zin. Ik ga in Madrid wel dingen kopen. Heb ik tenminste wat te doen daar.
Dus, 9 dagen geen Maghrebijnse. Gaan jullie me missen?
Mijn nicht. Heb familie. Ze is jarig en kan het niet maken om niet te komen aangezien ik weer dat ze dat graag wil. Dus, ga haar verrassen.quote:
Ik wil ook familie daarquote:Op zondag 9 april 2017 09:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mijn nicht. Heb familie. Ze is jarig en kan het niet maken om niet te komen aangezien ik weer dat ze dat graag wil. Dus, ga haar verrassen.
Ik ga alleen. Maar ik ga altijd alleen op vakantie.
Hahah, houd je van Madrid?quote:
I know. Ben er afgelopen 4 maanden al 3 keer geweest. Ook aantal ruzies gehad. Mocht een cafe niet in vanwege m'n hoofddoek. :/quote:Op zondag 9 april 2017 09:47 schreef Hamzoef het volgende:
Kijk je wel uit? Madrid is niet vrij van islamofobe invloeden, met name van rechtsradicale voetbalhooligans.
Whuttttquote:Op zondag 9 april 2017 09:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
I know. Ben er afgelopen 4 maanden al 3 keer geweest. Ook aantal ruzies gehad. Mocht een cafe niet in vanwege m'n hoofddoek. :/
Nee want islamdiscriminatie bestaat niet.quote:Op zondag 9 april 2017 10:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Had verhaal hier eens verteld. Geloofden de tokkies me niet.
Idd.quote:Op zondag 9 april 2017 10:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee want islamdiscriminatie bestaat niet.
Alsof jij daar last van ondervindtquote:Op zondag 9 april 2017 10:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee want islamdiscriminatie bestaat niet.
quote:Op zondag 9 april 2017 12:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Stimirol is de islamitische versie van de Antichrist in jouw ogen?
Tuurlijk ken ik het. Vroeger mee doodgegooid. Geloof er niet zo in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |