We begrijpen elkaar. Daarom hamer ik ook zo op een huwelijk.quote:Op zondag 9 april 2017 00:48 schreef PSVCL het volgende:
Jullie zijn gek man ..alleen Maghrebijnse die het zoals gewoonlijk weer begrijpt.
En het accent van (zuid) Limburg is niet te vergelijken met die van Eindhoven en omgeving, is net of zegt dat ze in Rotterdam en Den Haag hetzelfde accent hebben.
"En het behoort tot Zijn tekenen dat Hij jullie van jullie eigen soort echtgenotes heeft geschapen, opdat jullie rust bij haar vinden en Hij bracht tussen jullie liefde en barmhartigheid. Voorwaar, daarin zijn zeker Tekenen voor een volk dat nadenkt." (Hoofdstuk Ar-Roem vers 21)quote:Op zondag 9 april 2017 01:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
We begrijpen elkaar. Daarom hamer ik ook zo op een huwelijk.
Masa Allah. Ervaar je rust bij me?quote:Op zondag 9 april 2017 01:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
"En het behoort tot Zijn tekenen dat Hij jullie van jullie eigen soort echtgenotes heeft geschapen, opdat jullie rust bij haar vinden en Hij bracht tussen jullie liefde en barmhartigheid. Voorwaar, daarin zijn zeker Tekenen voor een volk dat nadenkt." (Hoofdstuk Ar-Roem vers 21)
Ik heb echt geen accent.quote:Op zondag 9 april 2017 08:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zegt iedereen die met een accent praat. Uit welke regio/woon je?
Nou ja, ben gewoon mijn kansen aan vergroten. Dont blame me. Hoe meer opties hoe groter de winkans. Maar dat neemt niet weg dat ik niet jaloers mag zijn?quote:Op zondag 9 april 2017 09:08 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Don't blame him. Je wilt trouwen met PSVCLheb gwn een schattige stem iedereen wilt die horen
Snoezigquote:Op zondag 9 april 2017 09:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou ja, ben gewoon mijn kansen aan vergroten. Dont blame me. Hoe meer opties hoe groter de winkans. Maar dat neemt niet weg dat ik niet jaloers mag zijn?
Slim bedoel je? Ik verwacht ook nog een man vanuit jouw hoek. Je zou me wat aanleveren.quote:Op zondag 9 april 2017 09:16 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Snoezig![]()
Ik gun je hun allebij & je mag ook best jaloers zijn. Wil je ook mn stem horen?
Ik ben je al aan het koppelen hoor. Je hebt het alleen niet doorquote:Op zondag 9 april 2017 09:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Slim bedoel je? Ik verwacht ook nog een man vanuit jouw hoek. Je zou me wat aanleveren.
Ik wil je stem wel horen.
Zonder mijquote:Op zondag 9 april 2017 09:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ladies, ik ga dinsdag naar Madrid. Moet nog inpakken en dingen kopen. Onverwacht een beetje.
Ja, wie weet. Ik sta open voor alles.quote:Op zondag 9 april 2017 09:21 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ik ben je al aan het koppelen hoor. Je hebt het alleen niet door
Zou lijk zijn als je met diegene trouwt die ik heb gestuurd.
Kom bellennnnnn.
omdat je mobiel zitquote:Op zondag 9 april 2017 09:02 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Krijg dit te zien;
[ afbeelding ]
Geef mij jou nr. Ik bel privequote:Op zondag 9 april 2017 09:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, wie weet. Ik sta open voor alles.
Geef je nummer, dan bel ik je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |