Hij moet eerst maar handvragen. Tot die tijd heeft hij geen recht.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Niet te stoer doen tegen je toekomstige man
Alleen van mooie meiden.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Zijn er serieus mensen die foto's opslaan? Ik vind dat best ziek.
Ik heb ze niet opgeslagenquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Zijn er serieus mensen die foto's opslaan? Ik vind dat best ziek.
Ow ga je zo doen. OK.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen van mooie meiden.
Die van Stimirol had ik gelijk verwijderd.
Racistquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb ze niet opgeslagenzou ze ook neger doorsturen.
Hoe gemaakt.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Heb uiensoep gemaakt. Ik heb wat met uiensoep de laatste weken.
Krijg je nog. Kan dus niet meer op titel van dat boek komen. Wacht, ga nu vriendin appen. Die weet het vast. Goed dat je me er even aan herinnert.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe gemaakt.
Zgn zou ik nog recepten krijgen en boektitel.
Heb het niet over jou, schat. Meer mannen eigenlijk. Van jou weet ik dat.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb ze niet opgeslagenzou ze ook neger doorsturen.
Wat let je dan nog? Ik ben volgens jou mooi en intelligent. Als ik jou was, zou ik snel handvragen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen van mooie meiden.
Die van Stimirol had ik gelijk verwijderd.
Okquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mongool. Ik ben moslima en van oorsprong Koerdisch.
Hoeveel vraagt je vader?quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat let je dan nog? Ik ben volgens jou mooi en intelligent. Als ik jou was, zou ik snel handvragen.
Wie het eerst komt, het eerst maalt.
Hoeveel bruidschat heb je er uit weten te slepen?quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niks. Boeit hem niet. Is niet het belangrijkste en iets tussen man en vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |