Dat is lastig. Sinds wanneer?quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik doe sinds kort weer aan NoFap.
Probeer de 90 dagen te halen
Ik heb wat foto's van haar.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sinds afgelopen maandag..
Pas na een week wordt het echt lastig.
Zeker als het lekker weer is.
Ik wacht. Als je interesse hebt weet je me te vinden, via mijn pa! Zoals een echte man dat zou doen.quote:
Denk niet dat mijn man dit ok zou vinden.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb wat foto's van haar.
Mag ik die doorsturen?
Jammer..quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn man dit ok zou vinden.
Ga ik zeker doen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik wacht. Als je interesse hebt weet je me te vinden, via mijn pa! Zoals een echte man dat zou doen.
Heb haar toch al gezien.. ze had laatst zelf haar fotos geplaatst/quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mag ik die doorsturen?
Ook die waar ze op bed ligt met haar borsten er uit?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb haar toch al gezien.. ze had laatst zelf haar fotos geplaatst/
quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ook die waar ze op bed ligt met haar borsten er uit?
Je hebt foto's van iedereen, best creepyquote:Op zaterdag 8 april 2017 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mag ik die doorsturen?
Waarom vraag je het dan?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb haar toch al gezien.. ze had laatst zelf haar fotos geplaatst/
Zijn er ook foto's van jou?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ook die waar ze op bed ligt met haar borsten er uit?
Dit wil je niet zien.quote:
wat?quote:Op zaterdag 8 april 2017 20:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dit wil je niet zien.
Blank, 1m80 en ze gebruikt termen als inshallah
Snap je wat ik bedoel?
Of is Stimorol moslima?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |