Zo lijk je welquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kut hè dat ik geen blonde Tokkie ben.
Value for money, PSCVL deze kans kan je niet laten schietenquote:Op zaterdag 8 april 2017 21:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niks. Boeit hem niet. Is niet het belangrijkste en iets tussen man en vrouw.
Niet je accent kunnen switchen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:47 schreef Hamzoef het volgende:
Belgen
Marokkanen met een überzachte G / zwaar Vlaams accent.
Nee. Iets met minderjarig.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat ik toevallig een Belgische ID heb.
Matig.
Heb nog geen man?quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:43 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Hoeveel bruidschat heb je er uit weten te slepen?
Marokkanen met Herman Finkers accent?quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:47 schreef Hamzoef het volgende:
Belgen
Marokkanen met een überzachte G / zwaar Vlaams accent.
Je zegt dit al bijna 1 jaar, ondertussen is ze al lang niet meer "minderjarig"quote:
Als jij loopt te bitchen krijg je het terug. Snap jou echt niet.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:55 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je zegt dit al bijna 1 jaar, ondertussen is ze al lang niet meer "minderjarig"
Snap jou echt niet
Vroeger kreeg ik altijd een Turk aan de lijn met een Hengeloos accent. Echt zo liefquote:
Jij komt steeds met je pedo dit dat en met een oude vage foto verhaal.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als jij loopt te bitchen krijg je het terug. Snap jou echt niet.
Hahaha, hoor je niet vaak. Meesten vinden het vreselijk.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vroeger kreeg ik altijd een Turk aan de lijn met een Hengeloos accent. Echt zo lief
Hjb dan en dan is t klaar.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:57 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jij komt steeds met je pedo dit dat en met een oude vage foto verhaal.
Als je hiermee kapt heb ik geen probleem hoor.
Dat hoor ik eigenlijk nooit. Ook geen Marokkanen met een fries accent. In België is dat een ander verhaal.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Marokkanen met Herman Finkers accent?
Ja, begrijp ik. Wat deed je daar bij zo een wedstrijd van Jong Marokko?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:04 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat hoor ik eigenlijk nooit. Ook geen Marokkanen met een fries accent. In België is dat een ander verhaal.
Paar jaar geleden bezocht ik een voetbalinterland van Jong Marokko. Daar waren ook veel Belgische Marokkanen, ik heb me toen echt verwonderd over met hoeveel accent zij spraken. Die nemen het lokale accent veel meer over dan Nederlandse Marokkanen heb ik het idee.
Maar misschien ligt het er ook aan dat het accent er dikker boven opligt, omdat het vreemde over komt, I don't know.
Ja graagquote:Op zaterdag 8 april 2017 22:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mijn vriendin gevraagd om titel. Ze gaat kijken.
Heb een Eindhovens accent , niks mis mee.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:04 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat hoor ik eigenlijk nooit. Ook geen Marokkanen met een fries accent. In België is dat een ander verhaal.
Paar jaar geleden bezocht ik een voetbalinterland van Jong Marokko. Daar waren ook veel Belgische Marokkanen, ik heb me toen echt verwonderd over met hoeveel accent zij spraken. Die nemen het lokale accent veel meer over dan Nederlandse Marokkanen heb ik het idee.
Maar misschien ligt het er ook aan dat het accent er dikker boven opligt, omdat het vreemde over komt, I don't know.
Ach, hoe schattig.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb een Eindhovens accent , niks mis mee.
Beter dan die rochel G uit de randstad.
Hahaquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Marokkanen (jongens) met zachte G....lachte me rot ik tijdje met ze optrok uit Zuid Limburgquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:02 schreef PSVCL het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |