Ben laat opgestaan. Dat is de eigenlijke reden. Ben pas in de middag begonnen met werken.quote:Op vrijdag 7 april 2017 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien minder fokken.. heb je meer tijd aan je werk.
Kan dat zo maar.quote:Op vrijdag 7 april 2017 22:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ben laat opgestaan. Dat is de eigenlijke reden. Ben pas in de middag begonnen met werken.
JAHAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 7 april 2017 17:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
PSVCL, ZULLEN WE TROUWEN? We hebben geen belemmeringen. Jouw ouders zullen blij zijn. Mijn ouders blij. Samen blij. Samen Marokkaanse kinderen. Marokkaans leven. Marokkaans geluk.
Wat deed je zo laat nog wakker? Oh wee als je als buiten was? Ik wil een nette man als echtgenoot en als vader van mijn kinderen.quote:
Boeit hem niet. We zijn dan al getrouwd en dan is hij te druk met andere dingen. 😜quote:Op zaterdag 8 april 2017 09:29 schreef vincenzo78 het volgende:
PSVCL zal afhaken wanneer het besef is doorgedrongen dat ze volgend seizoen geen CL meer spelen en zijn naam zal moeten veranderen naar PSVEL.
Die is pas in 2022 open? Das toch de nieuwe?quote:Op zaterdag 8 april 2017 11:07 schreef Drug het volgende:
[..]
zullen we hajj gaan en daarna naar die pretparkstad bij riyad?
tijd gaat snel. eerst bloemetjes buiten zetten. dan hajj. en na hajj weer bloemetjes buiten zettenquote:Op zaterdag 8 april 2017 11:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Die is pas in 2022 open? Das toch de nieuwe?
Samen met mij?quote:Op zaterdag 8 april 2017 11:14 schreef Drug het volgende:
[..]
tijd gaat snel. eerst bloemetjes buiten zetten. dan hajj. en na hajj weer bloemetjes buiten zetten
die steen stelen zoals qarmatiyyah :hihi:quote:Op zaterdag 8 april 2017 11:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Kan niet wachten. Jij en ik samen naar Mekka.
Mijn hart dien je te stelen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 11:45 schreef Drug het volgende:
[..]
die steen stelen zoals qarmatiyyah :hihi:
Goedzo. Aanbid het maar.quote:
alles wat ik doe is 3ibadahquote:Op zaterdag 8 april 2017 12:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Goedzo. Aanbid het maar.
Ik verwacht 5 keer per dag....
Ik dacht wat de mannen kunnen, kan ik ook.quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:18 schreef BellaaElisa het volgende:
Zozo Maghrebijnse trouwen met 2 mannen
zo triest als een troll kan zijn.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik dacht wat de mannen kunnen, kan ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |