Wat moet je anders.quote:Op vrijdag 7 april 2017 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NeeMaar het lijkt me niks om een knappe vrouw te hebben waar je geen gesprekken mee kan voeren. Dan is het slechts een seksobject.
Maar, wat heb je andersom aan een intelligente dame is, maar waar je jezelf niet tot aangetrokken voelt?quote:Op vrijdag 7 april 2017 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NeeMaar het lijkt me niks om een knappe vrouw te hebben waar je geen gesprekken mee kan voeren. Dan is het slechts een seksobject.
Zak over haar hoofd en neukenquote:Op vrijdag 7 april 2017 21:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Maar, wat heb je andersom aan een intelligente dame is, maar waar je jezelf niet tot aangetrokken voelt?
Het voordeel van een intelligente dame is nou net dat je er juist meer mee kunt. Dat is nu net het punt.quote:
Dit is onzin, lieverd...quote:Op vrijdag 7 april 2017 21:40 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het voordeel van een intelligente dame is nou net dat je er juist meer mee kunt. Dat is nu net het punt.
Wat zou je er meer mee kunnen dan bij bij een knappe vrouw? Op seksueel vlak bedoel ik dan.quote:Op vrijdag 7 april 2017 21:40 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het voordeel van een intelligente dame is nou net dat je er juist meer mee kunt. Dat is nu net het punt.
Intelligent hoeft ze niet te zijn om lekker geil te zijn hoor. Ook domme wijven kunnen heel lekker zijnquote:Op vrijdag 7 april 2017 21:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat zou je er meer mee kunnen dan bij bij een knappe vrouw? Op seksueel vlak bedoel ik dan.
Misschien minder fokken.. heb je meer tijd aan je werk.quote:Op vrijdag 7 april 2017 21:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik heb honger. Ben nog steeds op werk en heb alleen maar een fles water, salade en broodje brie op. Ik val bijna flauw en voel me zo beroerd. Ik houd mijn hart vast met ramadan om heel eerlijk te zijn. Maar goed, meestal krijg ik dan een overdosis aan kracht van God.
Ben laat opgestaan. Dat is de eigenlijke reden. Ben pas in de middag begonnen met werken.quote:Op vrijdag 7 april 2017 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Misschien minder fokken.. heb je meer tijd aan je werk.
Kan dat zo maar.quote:Op vrijdag 7 april 2017 22:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ben laat opgestaan. Dat is de eigenlijke reden. Ben pas in de middag begonnen met werken.
JAHAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 7 april 2017 17:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
PSVCL, ZULLEN WE TROUWEN? We hebben geen belemmeringen. Jouw ouders zullen blij zijn. Mijn ouders blij. Samen blij. Samen Marokkaanse kinderen. Marokkaans leven. Marokkaans geluk.
Wat deed je zo laat nog wakker? Oh wee als je als buiten was? Ik wil een nette man als echtgenoot en als vader van mijn kinderen.quote:
Boeit hem niet. We zijn dan al getrouwd en dan is hij te druk met andere dingen. 😜quote:Op zaterdag 8 april 2017 09:29 schreef vincenzo78 het volgende:
PSVCL zal afhaken wanneer het besef is doorgedrongen dat ze volgend seizoen geen CL meer spelen en zijn naam zal moeten veranderen naar PSVEL.
Die is pas in 2022 open? Das toch de nieuwe?quote:Op zaterdag 8 april 2017 11:07 schreef Drug het volgende:
[..]
zullen we hajj gaan en daarna naar die pretparkstad bij riyad?
tijd gaat snel. eerst bloemetjes buiten zetten. dan hajj. en na hajj weer bloemetjes buiten zettenquote:Op zaterdag 8 april 2017 11:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Die is pas in 2022 open? Das toch de nieuwe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |