Insallah, ik gun het jequote:Op zaterdag 8 april 2017 17:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gauw. Hij wil snel trouwen. Als het aan hem ligt volgende week al.
Jaaaaaa. Zou het ook wel willen. Een bruiloft in Marokko. Een tafel speciaal voor jou en nog een aantal leden.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jaaaaaa. Zou het ook wel willen. Een bruiloft in Marokko. Een tafel speciaal voor jou en nog een aantal leden.
ok verstop je bruidsmeisjes of heb je dat niet in islamitische bruiloftquote:Op zaterdag 8 april 2017 17:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jij bent ook uitgenodigd. Lief van me?
Dat is het imiteren van ongelovigen. De profeet zei: "Wie een volk imiteert behoort tot hen.''quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:18 schreef Drug het volgende:
[..]
ok verstop je bruidsmeisjes of heb je dat niet in islamitische bruiloft
houden jullie vee?quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat is het imiteren van ongelovigen. De profeet zei: "Wie een volk imiteert behoort tot hen.''
Ik vrees dat er voor jou niets te versieren valt.
Hoezo is het hebben van bruidsmeisjes imiteren van.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat is het imiteren van ongelovigen. De profeet zei: "Wie een volk imiteert behoort tot hen.''
Ik vrees dat er voor jou niets te versieren valt.
.hoe zie je eruit?quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, je maakt geen kans meer bij mij. Je wil niet weten wat je misloopt.
Ik eet geen brood, noch kaas.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoezo is het hebben van bruidsmeisjes imiteren van.
Als je het zo bekijkt moet je ook niet ontbijten met een broodje kaas
Veel te dik dus. Sorry je valt af.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik zal je een beschrijving geven.
1.55
70 kilo
Even een beginnetje.
I know. Ben ook sarcastisch. Je hebt natuurlijk imitatie dat toegestaan is en bepaalde imitatie dat niet toegestaan is.quote:
Ik ben momenteel op dieet.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Veel te dik dus. Sorry je valt af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |