Och, kabel doet het de eerste jaren ook nog wel vrij aardig, DOCSIS 3 gaat tot dik 500Mbit, ik zit nu op een 300/30 en dat bevalt goedquote:Op maandag 3 april 2017 23:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik wil gewoon toekomstbestendig glasvezel. Ondertussen zit ik hier met m'n crappy ADSL-verbindinkje.
Dat is natuurlijk makkelijk te achterhalen, als die mannen daadwerkelijk met een betonschaar zijn afgetuigd. Hoef je geen schaar voor te hebben.quote:Op maandag 3 april 2017 23:09 schreef Leandra het volgende:
Wat een lulverhaal van die advocaat.
Ik gok dat die betonschaar op de bodem van de Rijn ligt.
Yup.quote:Op maandag 3 april 2017 23:13 schreef Kaas- het volgende:
Jullie kijken ook naar Pauw? Olaf legt het weer goed uit, hoe je niet hand in hand kan lopen.
Welke brug was dat?quote:Op maandag 3 april 2017 23:12 schreef Leandra het volgende:
Er moeten toch tig camera's op die brug hangen?
Het was ook een verhaal waar je het moeilijk mee oneens kan zijn.quote:Op maandag 3 april 2017 23:19 schreef Kaas- het volgende:
Die fotograaf weet z'n punt altijd wel redelijk over te brengen.
Youp van 't Hek is ook een verschrikkelijke eikel. Dat is an sich geen nieuws.quote:Op maandag 3 april 2017 23:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het was ook een verhaal waar je het moeilijk mee oneens kan zijn.
En daarna lachen ze om jouw baan.quote:Op maandag 3 april 2017 23:20 schreef Friek_ het volgende:
Ik scheld dagelijks homo's verrot in het onderwijs. In die zin bereid ik ze zeker voor op de samenleving van morgen.
Hoe kom je daar zo bij?? Dat homodoscriminiatie overal en in alle lagen van de samenleving voorkomt en dat ook miljoenen mensen die tolerant denken te zijn eveneens onderdeel van het probleem zijn wordt door praktisch heel Nederland ontkend.quote:Op maandag 3 april 2017 23:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het was ook een verhaal waar je het moeilijk mee oneens kan zijn.
Vind hem meestal wel een beetje te emo.quote:Op maandag 3 april 2017 23:19 schreef Kaas- het volgende:
Die fotograaf weet z'n punt altijd wel redelijk over te brengen.
Omdat je dit op veel meer terreinen zo ziet. Integratie bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 april 2017 23:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo bij?? Dat homodoscriminiatie overal en in alle lagen van de samenleving voorkomt en dat ook miljoenen mensen die tolerant denken te zijn eveneens onderdeel van het probleem zijn wordt door praktisch heel Nederland ontkend.
De opvoedende rol van de docent. Lekker voor je.quote:Op maandag 3 april 2017 23:26 schreef Friek_ het volgende:
Maar ja, gooi het maar op het bordje van docenten, hoor. Moest toch al leren hoe ze omgaan met geld, dat ze niet radicaliseren, dat ze zich meer politiek bewust worden en ook nog even vertellen dat er ook homo's zijn. Doen we. Komt voor elkaar.
Wat? Daar heb je extra geld voor nodig? Ja daaaaag!
Op zich is het natuurlijk geen rare gedachte dat kinderen basiskennis over het leven opdoen op school. Of zeg ik nu iets heel wereldschokkends.quote:Op maandag 3 april 2017 23:26 schreef Friek_ het volgende:
Maar ja, gooi het maar op het bordje van docenten, hoor. Moest toch al leren hoe ze omgaan met geld, dat ze niet radicaliseren, dat ze zich meer politiek bewust worden en ook nog even vertellen dat er ook homo's zijn. Doen we. Komt voor elkaar.
Wat? Daar heb je extra geld voor nodig? Ja daaaaag!
Op welke manier onderdeel van het probleem?quote:Op maandag 3 april 2017 23:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo bij?? Dat homodoscriminiatie overal en in alle lagen van de samenleving voorkomt en dat ook miljoenen mensen die tolerant denken te zijn eveneens onderdeel van het probleem zijn wordt door praktisch heel Nederland ontkend.
Is echt maar een handje vol Nederlanders dat het daarmee eens was. Of ze knikken ja en doen er vervolgens weer hard aan mee.quote:Op maandag 3 april 2017 23:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Omdat je dit op veel meer terreinen zo ziet. Integratie bijvoorbeeld.
Dus sociale basiskennis ten koste van wetenschappeljke?quote:Op maandag 3 april 2017 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op zich is het natuurlijk geen rare gedachte dat kinderen basiskennis over het leven opdoen op school. Of zeg ik nu iets heel wereldschokkends.
Leer kinderen in plaats van goniometrie hoe ze een belastingaangifte moeten invullen. En in plaats van de namen van de bloedvaten rond het hart in je kop te stampen kun je beter homoemancipatie op de kaart zetten.
Ik denk inderdaad dat veel kinderen te weinig basiskennis meekrijgen en te veel zinloze bagage, ja.quote:Op maandag 3 april 2017 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus sociale basisknnis ten koste van wetenschappeljke?
Hmm.
Sorry, maar wanneer moet ik dat doen? In m'n vrije tijd? Mijn programma's zitten al stampvol en regel nu ook excursies voor allerlei groepen, maar het houdt echt een keer op. Gastsprekers nodig ik ook uit, maar dat gaat ook over een diversiteit aan onderwerpen. Waarom zou ik meer aandacht besteden aan homo-emancipatie dan, noem eens een zijstraat, transgender-emancipatie?quote:Op maandag 3 april 2017 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op zich is het natuurlijk geen rare gedachte dat kinderen basiskennis over het leven opdoen op school. Of zeg ik nu iets heel wereldschokkends.
Leer kinderen in plaats van goniometrie hoe ze een belastingaangifte moeten invullen. En in plaats van de namen van de bloedvaten rond het hart in je kop te stampen kun je beter homoemancipatie op de kaart zetten.
Zoals ik zei, in plaats van andere dingen. Als daar meer geld voor nodig is dan is dat zo, daar heb ik verder geen kijk op.quote:Op maandag 3 april 2017 23:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sorry, maar wanneer moet ik dat doen? In m'n vrije tijd?
Dat kan niet. Ik zit met landelijke examen-eisen waar ik aan moet voldoen.quote:Op maandag 3 april 2017 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoals ik zei, in plaats van andere dingen.
Al die lui die homo-intolerantie zogenaamd afkeuren, maar ondertussen enkel homo's belachelijk maken, zeggen dat het onnatuurlijk is, dat ze niet op straat moeten kussen etc., in VI claimen dat homo's niet voetballen etc etc etc. Het zit overal en al die mensen vormen het probleem, maar denken van zichzelf dat ze tolerant zijn en dat homo's in een fijn land wonen dankzij hen terwijl het dankzij deze meerderheid juist geen fijn land is (relatief wel, maar absoluut niet). Dat Youp van 't Hek dingetje was daar weer een goed voorbeeld van.quote:Op maandag 3 april 2017 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op welke manier onderdeel van het probleem?
Ik denk niet dat wetenschappelijke basiskennis zinloos is.quote:Op maandag 3 april 2017 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat veel kinderen te weinig basiskennis meekrijgen en te veel zinloze bagage, ja.
Die eisen veranderen is natuurlijk onderdeel van de oplossing, toch? Je kunt van docenten niet verwachten meer te doceren in evenveel tijd.quote:Op maandag 3 april 2017 23:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat kan niet. Ik zit met landelijke examen-eisen waar ik aan moet voldoen.
Fijn. Dat zeg ik ook totaal niet, maar bedankt voor je input.quote:Op maandag 3 april 2017 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wetenschappelijke basiskennis zinloos is.
De overheid denkt daar doorgaans anders over.quote:Op maandag 3 april 2017 23:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt van docenten niet verwachten meer te doceren in evenveel tijd.
Dat zei je eigenlijk wel.quote:Op maandag 3 april 2017 23:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fijn. Dat zeg ik ook totaal niet, maar bedankt voor je input.
Totaal niet. Ik zeg dat ik vind dat veel kinderen te veel zinloze bagage meekrijgen. Hoe je daaruit haalt dat "wetenschappelijke basiskennis zinloos is", is me een raadsel. Het is erg suggestief lezen in ieder geval.quote:
Ja joh, Ik neem standaard een betonschaar mee,quote:Op maandag 3 april 2017 23:05 schreef Leandra het volgende:
Bij Pauw nu de advocaat van een van de betonschaarverdachten uit Arnhem.
Op de middelbare was ik ook wel een ettertje die samen met de rest van de klas waarschijnlijk een homo ontiegelijk hard had gepest.quote:Op maandag 3 april 2017 23:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Al die lui die homo-intolerantie zogenaamd afkeuren, maar ondertussen enkel homo's belachelijk maken, zeggen dat het onnatuurlijk is, dat ze niet op straat moeten kussen etc., in VI claimen dat homo's niet voetballen etc etc etc. Het zit overal en al die mensen vormen het probleem, maar denken van zichzelf dat ze tolerant zijn en dat homo's in een fijn land wonen dankzij hen terwijl het dankzij deze meerderheid juist geen fijn land is (relatief wel, maar absoluut niet). Dat Youp van 't Hek dingetje was daar weer een goed voorbeeld van.
Ik herken dat niet zo goed. Laat ik dat herformuleren: ik heb niet de indruk dat die mensen zichzelf homo-tolerant vinden. Zie ik dat verkeerd? Roepen dat Gudelj een flikker is omdat hij zijn benen scheert hoor je niet van mensen die daarna pleiten voor gelijke rechten ongeacht geaardheid.quote:Op maandag 3 april 2017 23:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Al die lui die homo-intolerantie zogenaamd afkeuren, maar ondertussen enkel homo's belachelijk maken, zeggen dat het onnatuurlijk is, dat ze niet op straat moeten kussen etc., in VI claimen dat homo's niet voetballen etc etc etc. Het zit overal en al die mensen vormen het probleem, maar denken van zichzelf dat ze tolerant zijn en dat homo's in een fijn land wonen dankzij hen terwijl het dankzij deze meerderheid juist geen fijn land is (relatief wel, maar absoluut niet). Dat Youp van 't Hek dingetje was daar weer een goed voorbeeld van.
Omdat je letterlijk zei:quote:Op maandag 3 april 2017 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik zeg dat ik vind dat veel kinderen te veel zinloze bagage meekrijgen. Hoe je daaruit haalt dat "wetenschappelijke basiskennis zinloos is", is me een raadsel. Het is erg suggestief lezen in ieder geval.
En die goniometrie en de namen van bloedvaten rond het hart zijn imho wetenschappelijke basiskennis.quote:Leer kinderen in plaats van goniometrie hoe ze een belastingaangifte moeten invullen. En in plaats van de namen van de bloedvaten rond het hart in je kop te stampen kun je beter homoemancipatie op de kaart zetten.
Al die mensen hebben echt niet het flauwste benul dat zij zelf debet zijn aan een negatief klimaat voor homo's en staan vervolgens vooraan om iets te roepen als een moslim iets over homo's roept en snappen totaal niet dat ze zelf veel meer schuld hebben als groep.quote:Op maandag 3 april 2017 23:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik herken dat niet zo goed. Laat ik dat herformuleren: ik heb niet de indruk dat die mensen zichzelf homo-tolerant vinden. Zie ik dat verkeerd? Roepen dat Gudelj een flikker is omdat hij zijn benen scheert hoor je niet van mensen die daarna pleiten voor gelijke rechten ongeacht geaardheid.
quote:Op maandag 3 april 2017 23:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Uiteraard zijn dat slechts voorbeelden. En het gehele curriculum van de middelbare school is natuurlijk in zijn volledigheid basiskennis, zeker als je het over vmbo en havo hebt. Maar dat doet niet af aan mijn punt dat ik vind dat kinderen wel wat meer scholing zouden kunnen krijgen in dingen die daadwerkelijk nuttig zijn in het verdere leven. Aangezien docenten al veel te veel moeten doen in te weinig tijd zullen daar andere dingen voor moeten sneuvelen. En aangezien ik week in week uit kinderen zit uit te leggen hoe je bijvoorbeeld een steel-bladdiagram maakt zijn er wel wat dingen die ik zonder enige moeite uit het curriculum zou schoppen.quote:Op maandag 3 april 2017 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je letterlijk zei:
[..]
En die goniometrie en de namen van bloedvaten rond het hart zijn imho wetenscappelijke basiskennis.
Ik zie niet hoe ik dat suggestief heb kunnen lezen
Dit verbaast toch niemand. Derksen en Van der Gijp zijn volstrekt achterlijk.quote:
Zou toch ook twee keer nadenken als Kaas- achter me zou staan en ik moest een vrije trap nemen.quote:Op maandag 3 april 2017 23:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit verbaast toch niemand. Derksen en Van der Gijp zijn volstrekt achterlijk.
En dan de schoen verliezen omdat de veters los zaten. Toch een Ahhhh situatie.quote:Op maandag 3 april 2017 23:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zou toch ook twee keer nadenken als Kaas- achter me zou staan en ik moest een vrije trap nemen.
Dit doet me een beetje denken aan mijn lessen filosofie op de havo. Er was besloten dat het filosofie-examen zou draaien om het onderwerp Mens en Machine (Descartes, monisme/dualisme etc.). Leuk filosofisch onderwerp, maar de klas zou meer hebben aan ethiek (waar we niet eens de beginselen van leerden) of wetenschapsfilosofie (idem dito). Ook kreeg ik ANW en de inhoud van dat vak was bijna precies hetzelfde als wat we al eerder hadden gekregen bij Natuurkunde en Biologie, alleen makkelijker. Oh en we leerden in havo 4 waarom je regelmatig je handen moet wassen.quote:Op maandag 3 april 2017 23:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard zijn dat slechts voorbeelden. En het gehele curriculum van de middelbare school is natuurlijk in zijn volledigheid basiskennis, zeker als je het over vmbo en havo hebt. Maar dat doet niet af aan mijn punt dat ik vind dat kinderen wel wat meer scholing zouden kunnen krijgen in dingen die daadwerkelijk nuttig zijn in het verdere leven. Aangezien docenten al veel te veel moeten doen in te weinig tijd zullen daar andere dingen voor moeten sneuvelen. En aangezien ik week in week uit kinderen zit uit te leggen hoe je bijvoorbeeld een steel-bladdiagram maakt zijn er wel wat dingen die ik zonder enige moeite uit het curriculum zou schoppen.
Daarmee zij niet gezegd dat wetenschappelijke basiskennis per definitie onzinnig is, in tegendeel.
Haha, filosofie op de havo.quote:Op maandag 3 april 2017 23:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dit doet me een beetje denken aan mijn lessen filosofie op de havo.
Ok, dat is al duidelijker.quote:Op maandag 3 april 2017 23:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard zijn dat slechts voorbeelden. En het gehele curriculum van de middelbare school is natuurlijk in zijn volledigheid basiskennis, zeker als je het over vmbo en havo hebt. Maar dat doet niet af aan mijn punt dat ik vind dat kinderen wel wat meer scholing zouden kunnen krijgen in dingen die daadwerkelijk nuttig zijn in het verdere leven. Aangezien docenten al veel te veel moeten doen in te weinig tijd zullen daar andere dingen voor moeten sneuvelen. En aangezien ik week in week uit kinderen zit uit te leggen hoe je bijvoorbeeld een steel-bladdiagram maakt zijn er wel wat dingen die ik zonder enige moeite uit het curriculum zou schoppen.
Daarmee zij niet gezegd dat wetenschappelijke basiskennis per definitie onzinnig is, in tegendeel.
Ach, ik heb nog even het examenthema 'Emoties' behandeld met een havo-5 klasje. Was best vermakelijk.quote:Op maandag 3 april 2017 23:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het was best leuke bezigheidstherapie.
Freud, Nietzsche en Goethe heb ik zelfs op het HBO gehad. Kun je nagaan.quote:Op maandag 3 april 2017 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Op mijn havo kwamen ze niet verder dan maatschappijleer en godsdienst.
Daar zie ik inmiddels weinig ruimte meer voor nee.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:02 schreef Tchock het volgende:
Ik dacht dat Dijsselbloem graag voorzitter van de Eurogroep wilde blijven.
http://www.volkskrant.nl/(...)-non-grata~a4482545/
Ehh.quote:Op maandag 3 april 2017 23:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik herken dat niet zo goed. Laat ik dat herformuleren: ik heb niet de indruk dat die mensen zichzelf homo-tolerant vinden. Zie ik dat verkeerd? Roepen dat Gudelj een flikker is omdat hij zijn benen scheert hoor je niet van mensen die daarna pleiten voor gelijke rechten ongeacht geaardheid.
Kielhalen door Z-Europa.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:02 schreef Tchock het volgende:
Ik dacht dat Dijsselbloem graag voorzitter van de Eurogroep wilde blijven.
http://www.volkskrant.nl/(...)-non-grata~a4482545/
Vraag me af wat er zo belangrijk is op zijn agenda dat hij het EP laat schieten. Hoop dat het het waard wasquote:Op dinsdag 4 april 2017 00:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar zie ik inmiddels weinig ruimte meer voor nee.
Het schijnt dat je zondagavond om 23.00 uur nog wat tijd hebt.quote:Op maandag 3 april 2017 23:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sorry, maar wanneer moet ik dat doen? In m'n vrije tijd? Mijn programma's zitten al stampvol en regel nu ook excursies voor allerlei groepen, maar het houdt echt een keer op. Gastsprekers nodig ik ook uit, maar dat gaat ook over een diversiteit aan onderwerpen. Waarom zou ik meer aandacht besteden aan homo-emancipatie dan, noem eens een zijstraat, transgender-emancipatie?
De Dijs zit niet om werk verlegen en heeft gewoon schijt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag me af wat er zo belangrijk is op zijn agenda dat hij het EP laat schieten. Hoop dat het het waard was
Zeg je daar zelf wel eens wat van? Zouden andere mensen dat moeten doen?quote:Op maandag 3 april 2017 23:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Al die mensen hebben echt niet het flauwste benul dat zij zelf debet zijn aan een negatief klimaat voor homo's en staan vervolgens vooraan om iets te roepen als een moslim iets over homo's roept en snappen totaal niet dat ze zelf veel meer schuld hebben als groep.
Soms. En ja.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeg je daar zelf wel eens wat van? Zouden andere mensen dat moeten doen?
Heb dat een keer gedaan maar het is echt super awkward want je merkt om je heen dat iedereen je een debiel vindtquote:
Goed, dat is natuurlijk m'n eigen fout dat ik dergelijke leerlingen te woord sta.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het schijnt dat je zondagavond om 23.00 uur nog wat tijd hebt.
Nou ja, aan WhatsApp-groepen doe ik sowieso niet. Dat zal tijdens de les moeten. Probleem is echter dat die al tjokvol zitten. Dus dan moet het via extra activiteiten.quote:Ik zou de klas de keuze geven tussen of minder tijd verspillen tijdens de regulier uren, zodat je de homo-emancipatie ook aan het pakket kunt toevoegen, of zondagavond 23.00 uur allemaal present in de WhatsAppgroep en het dan doen.
Zuid Europa wil van de ECB een politiek orgaan maken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De Dijs zit niet om werk verlegen en heeft gewoon schijt.
Het was een grapje dearquote:Op dinsdag 4 april 2017 00:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Goed, dat is natuurlijk m'n eigen fout dat ik dergelijke leerlingen te woord sta.
[..]
Nou ja, aan WhatsApp-groepen doe ik sowieso niet. Dat zal tijdens de les moeten. Probleem is echter dat die al tjokvol zitten. Dus dan moet het via extra activiteiten.
Hand in hand lopen met Lodewijk op het strand.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag me af wat er zo belangrijk is op zijn agenda dat hij het EP laat schieten. Hoop dat het het waard was
Boskamp loopt m te knijpen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk die snor eigenlijk niet mee willen doen.
Met z'n rooie schoenen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk die snor eigenlijk niet mee willen doen.
Overduidelijk Pechtold en Dijsselbloem.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:30 schreef Leandra het volgende:
Ik vind al deze foto's trouwens wel interessant qua dominante hand.
Had niet anders verwacht, ook niet van boskampquote:Op dinsdag 4 april 2017 00:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Overduidelijk Pechtold en Dijsselbloem.
Toch?
Hier, voor jou:quote:Op dinsdag 4 april 2017 01:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht, ook niet van boskamp
Bronquote:In de Tweede Kamer zijn Baudet nu al de schellen van de ogen gevallen, zegt hij in Volendam. De mensen daar zijn, zoals hij vooraf al dacht, “alleen maar bezig met hun eigen baantjes en de baantjes van hun vriendjes. “De coalitie-onderhandelingen leveren iets op waar niemand voor heeft gestemd en de kiezer heeft er vier jaar lang niets meer over te zeggen. Het zal onze taak zijn om de hypocrisie daar te blijven aankaarten. We gaan Nederland laten zien hoe we worden bedonderd.”
Typisch, agressieve homo's weer.quote:Een van de verdachten van de mishandeling van twee homoseksuele mannen in Arnhem gaat aangifte doen van mishandeling. Hij stelt dat een van de twee mannen begon met slaan.
Maar begonnen ze ook met lastigvallen volgens deze verdachte? Of waren de klappen het gevolg van gescheld, getreiter en gezuig?quote:Op dinsdag 4 april 2017 07:58 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Typisch, agressieve homo's weer.
Wat voor een vent ben je ook als je je laat opfokken door een nichterig klapje?quote:Op dinsdag 4 april 2017 07:58 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Typisch, agressieve homo's weer.
Geen idee, ik lees alleen de eerste alinea van dit soort non-nieuws.quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Maar begonnen ze ook met lastigvallen volgens deze verdachte? Of waren de klappen het gevolg van gescheld, getreiter en gezuig?
Eindelijk heeft het volk een echte vertegenwoordiger!quote:Op dinsdag 4 april 2017 07:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Goedemorgen.
Om deze ochtend goed te beginnen, heb ik een passage uit Baudet in Volendam.
[..]
Bron
quote:Op dinsdag 4 april 2017 07:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Bron
Daarom ook een zakenkabinet met de nummer zoveel van het CDA als premier. Dûh!quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien hebben we idd een stuk of 25 partijen teveel, en moeten we het beperken tot 2 partijen, dan moet je nog maar zien of een van die twee partijen een programma heeft dat jou vertegenwoordigt, maar de grootste partij zit daar dan wel omdat de meerderheid dat wil.
Maar Thierry stelt dus eigenlijk dat er met hem niet te onderhandelen zou zijn. Duidelijk.
Het mooie is ook dat de schellen hem van de ogen vallen als hij ontdekt dat het zo is als hij al dacht...quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:13 schreef remlof het volgende:
Baudet ontdekt dat er gepolderd wordt. Goh
Snugger ventje.quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het mooie is ook dat de schellen hem van de ogen vallen als hij ontdekt dat het zo is als hij al dacht...
Hij zal in Volendam wel een visvergelijking hebben willen maken.quote:
Visserslatijnquote:Op dinsdag 4 april 2017 08:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zal in Volendam wel een visvergelijking hebben willen maken.
Gespeelde verontwaardiging dat t toch is zoals hij altijd dacht. Wat een toneelspelerquote:Op dinsdag 4 april 2017 08:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar het is wel heel stupide om tijdens de verkiezingen al te roepen over "de elite" de "baantjescarrousel", en als je er dan zit en het blijkt zo te zijn al je dacht en riep: "de schellen vielen me van de ogen!"
Alsof hij nog nooit eerder gelijk heeft gehad
Wat maken jullie je toch druk om die clown.quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar het is wel heel stupide om tijdens de verkiezingen al te roepen over "de elite" de "baantjescarrousel", en als je er dan zit en het blijkt zo te zijn als je dacht en riep: "de schellen vielen me van de ogen!"
Alsof hij nog nooit eerder gelijk heeft gehad
Baudet een clown? Die man is de intellectuele voorhoede van Nederland.quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat maken jullie je toch druk om die clown.
Een beetje zoals jij de economische voorhoede bent.quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Baudet een clown? Die man is de intellectuele voorhoede van Nederland.
Dat is nog even afwachten natuurlijk. Het zou ook nog kunnen dat Baudet naast Wilders kan bestaan omdat hij mensen trekt voor wie de PVV te pauperig is.quote:
Er is wel overloop, dus kunnen ze die max 20% van de bevolking die vatbaar is voor rechts-extremisme mooi verdelen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat is nog even afwachten natuurlijk. Het zou ook nog kunnen dat Baudet naast Wilders kan bestaan omdat hij mensen trekt voor wie de PVV te pauperig is.
Je weet dat het met dat enorme ego van Baudet nooit lang goed kan gaan. Stel je voor dat z'n leden iets anders willen dan hijquote:
Alvast wat Inspiratie voor Baudet zn komende speech:quote:Op dinsdag 4 april 2017 07:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Bron
quote:Cause the players gonna play, play, play, play, play
And the haters gonna hate, hate, hate, hate, hate
Baby, I'm just gonna shake, shake, shake, shake, shake
I shake it off, I shake it off
Heart-breakers gonna break, break, break, break, break
And the fakers gonna fake, fake, fake, fake, fake
Baby, I'm just gonna shake, shake, shake, shake, shake
I shake it off, I shake it off
I never miss a beat
I'm lightning on my feet
And that's what they don't see, mmm-mmm
That's what they don't see, mmm-mmm
I'm dancing on my own (dancing on my own)
I make the moves up as I go (moves up as I go)
And that's what they don't know, mmm-mmm
That's what they don't know, mmm-mmm
But I keep cruising
Can't stop, won't stop grooving
It's like I got this music
In my mind
Saying, "It's gonna be alright."
Goh, aan wie doet me dat denken...quote:Op dinsdag 4 april 2017 09:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dat het met dat enorme ego van Baudet nooit lang goed kan gaan. Stel je voor dat z'n leden iets anders willen dan hij
Nog even vertalen in het Latijn en klaar is kees Thierry!quote:Op dinsdag 4 april 2017 09:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Alvast wat Inspiratie voor Baudet zn komende speech:
[..]
Toch zie ik Baudet wel een tijdje blijven. Het heeft hier en daar ook een valide punt, bijvoorbeeld als het gaat om de baantjesmachine. Hij brengt het alleen zo suf met partijkartel en dat gebrabbel in het Latijn. Als hij dat laat varen zie ik wel een toekomst. Geen domme jongen, en ook geen pragmaticus. Regeren zal er niet inzitten, maar wat scherpte op rechts kan geen kwaad. De VVD ademt een beetje de sfeer en laksheid uit zoals ten tijde van Dijkstal.quote:
Het is ook zo'n lekkere dooddoener die 'baantjesmachine'. Voor het gros van de functies met enige relevantie is netwerken en het kennen van de juiste mensen belangrijk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 09:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Toch zie ik Baudet wel een tijdje blijven. Het heeft hier en daar ook een valide punt, bijvoorbeeld als het gaat om de baantjesmachine. Hij brengt het alleen zo suf met partijkartel en dat gebrabbel in het Latijn. Als hij dat laat varen zie ik wel een toekomst. Geen domme jongen, en ook geen pragmaticus. Regeren zal er niet inzitten, maar wat scherpte op rechts kan geen kwaad. De VVD ademt een beetje de sfeer en laksheid uit zoals ten tijde van Dijkstal.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 09:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nog even vertalen in het Latijn en klaar is kees Thierry!
quote:Causa amet ludio ludius ludere, ludere, ludere, ludere, ludere
Et osores, agnus odium, odium, odium, odium: odium
Puer ego sum agnus dei quassum, excutite: agitabit, excutite excutite
Et agitabit illud off, EGO is off excutite
Cordis grandes fluctus agnus dei-confractus, confractus, confractus, confractus, confractus
Et fakers agnus fake, fake, fake, fake, fake
Puer ego sum agnus dei quassum, excutite: agitabit, excutite excutite
Et agitabit illud off, EGO is off excutite
Numquam quaeror, a pulsant
Im 'fulgur pedibus meis
Id autem quod non videmus, mmm, mmm
Hoc illud est quod illi non vident, mmm, mmm
Et exultavit spiritus meus in suo (mea in choris)
Et movet per ascendere facere ut ego vadam (quod movetur sursum ire)
Et hoc est quod ipsi nesciunt, mmm, mmm
Hoc illud est quod ipsi nesciunt, mmm, mmm
Sed ut ad raedas collocandas
Potest non prohibere, non prohibere te grooving
EGO got hac Musica Est
In mihi mente
Dicens, "suus 'agnus dei esse non licet."
Van de regen in de Nigeriaanse zon, bedoel je.quote:
Dit ja. Ik opende hier in VKZ ook een topic over, maar die werd helaas een dag later al gesloten omdat dat forum dicht moest.quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:46 schreef remlof het volgende:
Zie ook dit opiniestuk:
Leiderschapsmodel Wilders zal kraken door lokale uitbreiding PVV
http://www.volkskrant.nl/(...)eiding-pvv~a4482548/
Hoog tijd dus om weer eens een PVV-voorstel door die Kamer te gooien.quote:Op dinsdag 4 april 2017 09:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
De VVD ademt een beetje de sfeer en laksheid uit zoals ten tijde van Dijkstal.
Hij is het toch al een beetje kwijt? Zuur, niet gevat, niet scherp. Ziet er ook slecht uit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:46 schreef remlof het volgende:
Zie ook dit opiniestuk:
Leiderschapsmodel Wilders zal kraken door lokale uitbreiding PVV
http://www.volkskrant.nl/(...)eiding-pvv~a4482548/
Daarom kan ik ook niet wachten tot de GBL wegvalt, krijgen we eindelijk weer van die hilarische LPF-taferelen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:08 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Wilders heeft het blijvende probleem dat hij leider wil blijven, maar dat hij bij uitbreiding van z'n partij onvermijdelijk uitgedaagd zal worden voor het leiderschap. Althans, dat zal gebeuren als hij competente lieden in z'n partij wil. Makke schapen werven heeft evenzo nadelen dus moet hij een balans vinden tussen competentie en gehoorzaamheid. Moeten alle andere partijen ook doen natuurlijk, maar voor Wilders net iets meer richting gehoorzaamheid.
12 jaar in een safe-house doet dingen met je.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij is het toch al een beetje kwijt? Zuur, niet gevat, niet scherp. Ziet er ook slecht uit.
Ik denk meer splitsingen dan een complete implosie zoals de LPF.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarom kan ik ook niet wachten tot de GBL wegvalt, krijgen we eindelijk weer van die hilarische LPF-taferelen.
De tijd waarin ik nog dacht dat Wilders ooit iets zou kunnen gaan betekenen in de Nederlandse politiek is inmiddels wel serieus voorbij ja.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij is het toch al een beetje kwijt? Zuur, niet gevat, niet scherp. Ziet er ook slecht uit.
Tsja, hij kan dat verzachten tot langzaamaan eens naar iets anders te gaan kijken. Dit wordt zijn ondergang, op een langzame en vervelende manier.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
12 jaar in een safe-house doet dingen met je.
Dat staat los van zijn te grote ego.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Mooi toch.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsja, hij kan dat verzachten tot langzaamaan eens naar iets anders te gaan kijken. Dit wordt zijn ondergang, op een langzame een vervelende manier.
De Martelaar van het Nederlandse Volk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik meen eens ergens vernomen dat hij bij D66 niet aan de bak kwam. Iemand enig idee of dat klopt?quote:Op dinsdag 4 april 2017 09:59 schreef xpompompomx het volgende:
Baudet baalt gewoon dat hij zelf niet in het 'baantjescarrousel' zit.
Hij heeft natuurlijk zeker wel invloed gehad doordat andere partijen hun programma's n.a.v. het programma van de PVV hebben aangepast.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De tijd waarin ik nog dacht dat Wilders ooit iets zou kunnen gaan betekenen in de Nederlandse politiek is inmiddels wel serieus voorbij ja.
Enige wat ik zo snel kan vinden is "Thierry Baudet beproefde zijn geluk aanvankelijk bij D66, de universiteit en NRC Handelsblad.", dixit Peter Middendorp. Maar geen bron verder.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik meen eens ergens vernomen dat hij bij D66 niet aan de bak kwam. Iemand enig idee of dat klopt?
Komt door de lokale 99.999-types. Hard aanpakken, dergelijke figuren.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Er zijn gemeentes waar je niet mag stoepkrijten.
Niet heel gek. APV's verbieden zo ongeveer alles wat je je maar in kunt denken. Dit is een verbod dat als doel heeft bekladden met verf etc te voorkomen, alleen is krijt toevoegen enigszins overkill.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Tegenwoordig zou je worden aangepakt door bestuursleden van de Libertarische Partij.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:00 schreef Kaas- het volgende:
Dat was vroeger juist zo chill, een speurtocht houden en af en toe met krijt de route aangeven.
Als het nou een wet was die iedereen negeerde dan was het niet zo belachelijk. Maar die meneer uit het artikel heeft blijkbaar regelmatig de politie naast hem staan omdat hij aan het krijten is.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet heel gek. APV's verbieden zo ongeveer alles wat je je maar in kunt denken. Dit is een verbod dat als doel heeft bekladden met verf etc te voorkomen, alleen is krijt toevoegen enigszins overkill.
Meneer is een stoepkrijtartiest?quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Als het nou een wet was die iedereen negeerde dan was het niet zo belachelijk. Maar die meneer uit het artikel heeft blijkbaar regelmatig de politie naast hem staan omdat hij aan het krijten is.
Haha dit is meer wat voor een bestuurslid van de Libertarische partij.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Komt door de lokale 99.999-types. Hard aanpakken, dergelijke figuren.
Hehe. Funny cuz its true.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou je worden aangepakt door bestuursleden van de Libertarische Partij.
Hij doet het in ieder geval graag:quote:
quote:Gert-Jan van der Kooij, die wel in meer gemeenten met zijn krijtjes tekent en schrijft.
Je was me voor. Gronings milieudelictje dit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou je worden aangepakt door bestuursleden van de Libertarische Partij.
Blijkbaar laten ze hem wel gewoon doorkrijten. Lijkt me een hoop gedoe om niets dit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Als het nou een wet was die iedereen negeerde dan was het niet zo belachelijk. Maar die meneer uit het artikel heeft blijkbaar regelmatig de politie naast hem staan omdat hij aan het krijten is.
Een werktuig of gereedschap dat ertoe kan dienen om toegang tot een gebouw te verschaffen of maken van sporen te voorkomen is verboden bij je te dragen. Een schroevendraaier bij je dragen zonder duidelijk doel is VERBOTEN.quote:Het is verboden op de weg een werktuig, gereedschap of andere zaak te vervoeren of bij zich te hebben, dat ertoe kan dienen zich onrechtmatig de toegang tot een gebouw of erf te verschaffen, onrechtmatig sluitingen te openen of te verbreken, diefstal door middel van braak te vergemakkelijken of het maken van sporen te voorkomen.
Af en toe een blowtje.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:07 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me echt een sympathieke vent dit. Gewoon chill.
Terecht ook wel. Amsterdammers zijn niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blijkbaar laten ze hem wel gewoon doorkrijten. Lijkt me een hoop gedoe om niets dit.
En zoals ik zei, APV's verbieden echt van alles. Wat vind je van deze uit de APV van Amsterdam:
[..]
Een werktuig of gereedschap dat ertoe kan dienen om toegang tot een gebouw te verschaffen of maken van sporen te voorkomen is verboden bij je te dragen. Een schroevendraaier bij je dragen zonder duidelijk doel is VERBOTEN.
Je zou toch wat specifiekere beschrijvingen verwachten.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blijkbaar laten ze hem wel gewoon doorkrijten. Lijkt me een hoop gedoe om niets dit.
En zoals ik zei, APV's verbieden echt van alles. Wat vind je van deze uit de APV van Amsterdam:
[..]
Een werktuig of gereedschap dat ertoe kan dienen om toegang tot een gebouw te verschaffen of maken van sporen te voorkomen is verboden bij je te dragen. Een schroevendraaier bij je dragen zonder duidelijk doel is VERBOTEN.
Never stop believing Friek!quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:11 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben zojuist door dit bedrijf benaderd voor een functie. Probeer nog steeds te ontdekken wat het nu precies is wat ze doen. En waarom ik daar in hemelsnaam van toegevoegde waarde zou kunnen zijn.
Dat lijkt me niet zo moeilijk, je gaat vrouwen palen voor knaken:quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:11 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben zojuist door dit bedrijf benaderd voor een functie. Probeer nog steeds te ontdekken wat het nu precies is wat ze doen. En waarom ik daar in hemelsnaam van toegevoegde waarde zou kunnen zijn.
quote:I HELP women FEEL good, LOOK good, have FUN and making MONEY
Ben jij wel een vrouw die lijkt op de schrijver van de tekst op de website?quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:11 schreef Friek_ het volgende:
quote:BEN JIJ
een mensen mens met oog voor het individu
een vrouw, eentje die lijkt op mij
25+ en in het bezit van een rijbewijs
Klinkt als een prima baan voor Friek_.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo moeilijk, je gaat vrouwen palen voor knaken:
[..]
BEN JIJquote:Op dinsdag 4 april 2017 11:11 schreef Friek_ het volgende:
Lang leve de oprit van 17 meter langquote:Op dinsdag 4 april 2017 10:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Skunk Anansie, maar dan blank, inderdaad.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:14 schreef Kaas- het volgende:
Friek ziet er ook wel redelijk vrouwelijk uit moet ik zeggen.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Skunk Anansie, maar dan blank, inderdaad.
Eventueel Ex. aequo met economen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:10 schreef Kaas- het volgende:
Tsja, juristen.
De minst nuttige beroepsgroep in de geschiedenis van de mensheid?
Zou het dan gewoon een ordinair reclamebureau zijn?quote:wij vrouwen zullen blijven doen waar we al eeuwen en eeuwen goed in zijn, namelijk het aanbevelen aan vrienden, buren en familie van de dingen waar we van houden.
Dat zal dan ook zijn waarom die jongens in Arnhem die betonschaar bij hoog en laag ontkennen, anders zouden ze daar nog op gepakt kunnen worden als het met die mishandeling niet lukt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Goed punt. Maar om juridische verzinsels als soevereiniteit zijn vele oorlogen gevoerd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die veroorzaken af en toe ten minste nog een crisisje om de boel goed op te schudden.
De APV van Arnhem bevat wel een fatsoenlijke bepaling dus dat zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal dan ook zijn waarom die jongens in Arnhem die betonschaar bij hoog en laag ontkennen, anders zouden ze daar nog op gepakt kunnen worden als het met die mishandeling niet lukt.
Je bent idd een opmerkelijke keus voor het geven van make-up parties.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:11 schreef Friek_ het volgende:
De stap van docent naar een soort gesprekscoach voor onzekere vrouwen lijkt me op z'n minst enigszins fantasievol.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
BEN JIJ
een vrouw
(..) Ik zoek vrouwen (..) Ik zoek vrouwen (..) Ik ben vooral op zoek naar een vrouw
Lijkt me niet helemaal je doelgroep Friek.
Prima script voor een pornofilm.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De stap van docent naar een soort gesprekscoach voor onzekere vrouwen lijkt me op z'n minst enigszins fantasievol.
"Gaat u zitten"quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zal ik jou anders eens... een lesje leren?
*maakt riem los*
quote:Tijdens een luchtaanval in Syrische provincie Idlib zijn minstens 58 mensen omgekomen. Ook zijn er tientallen burgers gewond geraakt, meldt het Syrisch Observatorium voor de Mensenrechten dinsdag. Volgens activisten zou het gaan om een chemische aanval.
Het is nog onduidelijk wie er verantwoordelijk is voor de aanval op de stad Khan Sheikhoun in het noordwesten van Syrië, maar volgens het Observatorium waarschijnlijk is deze uitgevoerd door gevechtsvliegtuigen van de Syrische overheid of Rusland. Het overheidsleger heeft nog niet gereageerd, meldt persbureau Reuters.
"Zo dames, en wie wil er vandaag allemaal kaal?!?"quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent idd een opmerkelijke keus voor het geven van make-up parties.
Klinkt als de marketingstrategie van Tupperware in de 20e eeuw.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou het dan gewoon een ordinair reclamebureau zijn?
Ik heb dan wel een pornosnor maar ik doe niet aan casting.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet tof, om ongevraagd een foto van het interieur van remlof te plaatsen.
Gelukkig hoorde ik Arnold Karskens afgelopen zondag nog beweren dat de Russen prima gasten zijn en dat we hier toch maar eenzijdige berichtgeving hebben.quote:
En terecht.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
http://wapo.st/2ntyaMvquote:Here are some worrisome medical symptoms that had simple explanations
Jezus wat een onzin. Zijn er echt mensen die hun dokter bellen omdat ze een oranje huid hebben door het eten van te veel wortels?quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://wapo.st/2ntyaMv
Aardig advies voor de gemiddelde FOK!ker.
Er zijn mensen die hun dokter bellen als ze hoofdpijn hebben na een avondje goed zuipen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jezus wat een onzin. Zijn er echt mensen die hun dokter bellen omdat ze een oranje huid hebben door het eten van te veel wortels?
Nou ja, sommige mensen zijn echt te dom om te poepen (letterlijk) en hypochondriërs heb je altijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hun dokter bellen als ze hoofdpijn hebben na een avondje goed zuipen.
Dus wat dat betreft...
quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jezus wat een onzin. Zijn er echt mensen die hun dokter bellen omdat ze een oranje huid hebben door het eten van te veel wortels?
Trump lijkt me echt een figuur waarvan we over vijftig jaar horen dat hij een persoonlijke lijfarts had die eigenlijk een kwakzalver was en hem stiekem vergiftigde met loodpillen of zo.quote:
Is het niet hypochonders?quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, sommige mensen zijn echt te dom om te poepen (letterlijk) en hypochondriërs heb je altijd natuurlijk.
Ik kan nu al niet wachten op de documentaires over een paar jaar over de beerput die zijn presidentschap is geweest.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trump lijkt me echt een figuur waarvan we over vijftig jaar horen dat hij een persoonlijke lijfarts had die eigenlijk een kwakzalver was en hem stiekem vergiftigde met loodpillen of zo.
Een Amerikaanse Greet Hofmans.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trump lijkt me echt een figuur waarvan we over vijftig jaar horen dat hij een persoonlijke lijfarts had die eigenlijk een kwakzalver was en hem stiekem vergiftigde met loodpillen of zo.
De teaparty-dame uit Delaware die aan hekserij doet lijkt me daarvoor wel in aanmerking te komen.quote:
Charmante vergelijking.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:45 schreef Reya het volgende:
Ryon die in het FVD-topic post; toch een beetje als vrijwillig een gierput betreden.
Ik vind dit beledigend.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:45 schreef Reya het volgende:
Ryon die in het FVD-topic post; toch een beetje als vrijwillig een gierput betreden.
Zelfs in tweede instantie maak je er geen homograp van.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Gierputten zijn inderdaad zeer nuttig. Excuus.
Dat valt nog mee.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Baudet inspireert mij ook.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:45 schreef Reya het volgende:
Terug naar de tijd van Queen Victoria.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:20 schreef Ryon het volgende:
Nog meer inspirerend quasi-intellectueel materiaal:
Deze 45 minuten vatten het hele FVD intellectuele gedachtegoed wel samen. Tip: de vrouwen komen er niet best van af. De vrije seksuele moraal ook niet. Onze beschaving gaat aan losbandigheid ten gronde.
Islamitische losbandigheid welteverstaan.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:20 schreef Ryon het volgende:
Deze 45 minuten vatten het hele FVD intellectuele gedachtegoed wel samen. Tip: de vrouwen komen er niet best van af. De vrije seksuele moraal ook niet. Onze beschaving gaat aan losbandigheid ten gronde.
FvD, SGP en Denk kunnen wel samenwerken op gebied van bindende sociale omgangsvormen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:21 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Terug naar de tijd van Queen Victoria.
Als vanzelfsprekend. Links en de islam zijn de twee zondebokken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:24 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Islamitische losbandigheid welteverstaan.
Provinciale problemen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:54 schreef Samzz het volgende:
Over gier gesproken, ze zijn hier weer flink aan het injecteren. Die lucht.
Kuuuuuuuu-ristis zeg. De eerste tien seconden zijn al zo vreselijk irritant dat ik het op 0:10 afzette.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:20 schreef Ryon het volgende:
Het zijn ook altijd mannen van een bepaald type die zich bezighouden met dit soort zaken. Zonder vrouwenonderwerping maken ze namelijk geen schijn van kans.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kuuuuuuuu-ristis zeg. De eerste tien seconden zijn al zo vreselijk irritant dat ik het op 0:10 afzette.
Alleen die intro al inderdaad. Moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kuuuuuuuu-ristis zeg. De eerste tien seconden zijn al zo vreselijk irritant dat ik het op 0:10 afzette.
Hahaha, mijn god, dat hoofd ook echt. Wat heeft die geslikt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam met die kerel aan de hand?
Ik weet niet waar je het over hebt hoor, ik zou er graag mee daten.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd mannen van een bepaald type die zich bezighouden met dit soort zaken. Zonder vrouwenonderwerping maken ze namelijk geen schijn van kans.
Die introductiequote:Op dinsdag 4 april 2017 13:20 schreef Ryon het volgende:
Ook zo'n type dat standaard klappen krijgt, enkel vanwege de manier waarop hij praat.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hahaha, mijn god, dat hoofd ook echt. Wat heeft die geslikt.
Z'n wenkbrauwen leiden ook een compleet eigen leven. Fascinerend.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hahaha, mijn god, dat hoofd ook echt. Wat heeft die geslikt.
Voor deze treurwilgen zou het wenselijk zijn als het 1860 was en wanneer een vrouw naar je kijkt ze daarmee bij wet voor eeuwig aan jou gebonden is.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:20 schreef Ryon het volgende:
Terecht ook. Mijn hemel.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook zo'n type dat standaard klappen krijgt, enkel vanwege de manier waarop hij praat.
Die heeft in z'n leven zoveel klappen ontweken dat z'n hoofd een eigen leven is gaan leiden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook zo'n type dat standaard klappen krijgt, enkel vanwege de manier waarop hij praat.
Vrouwenverafgoding is de oplossing.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd mannen van een bepaald type die zich bezighouden met dit soort zaken. Zonder vrouwenonderwerping maken ze namelijk geen schijn van kans.
sowquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
Dat filmpje geeft ook maar weer eens aan door wat voor een kansloze kutautisten Fok bevolkt is, aangezien de steun voor het FVD hier hoogtij viert.
Ik zou dan wellicht met dingen gaan gooien.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:35 schreef Reya het volgende:
Is er eigenlijk publiek bij die uitzending? Lijkt me een mooie mogelijkheid voor een POL-meet.
Of de gulden middenweg, een beetje normaal tegen elkaar doen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Vrouwenverafgoding is de oplossing.
Ik wil wel even benadrukken dat, ondanks dat je het tegendeel zou denken, die interviewer niet Kowloon is.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
Dat filmpje geeft ook maar weer eens aan door wat voor een kansloze kutautisten Fok bevolkt is, aangezien de steun voor het FVD hier hoogtij viert.
Hoezo, omdat die kerel een bal in het publiek schiet?quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik zou dan wellicht met dingen gaan gooien.
Die ging ook voor SGP, toch? Dan is je denkraam dertien eeuwen ouder dan die van de gemiddelde FVD'er.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik wil wel even benadrukken dat, ondanks dat je het tegendeel zou denken, die interviewer niet Kowloon is.
Vorige keren was bv de Piratenpartij hier ook groot. Dat zegt voldoende.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
Dat filmpje geeft ook maar weer eens aan door wat voor een kansloze kutautisten Fok bevolkt wordt, aangezien de steun voor het FVD hier hoogtij viert.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:35 schreef Reya het volgende:
Is er eigenlijk publiek bij die uitzending? Lijkt me een mooie mogelijkheid voor een POL-meet.
Kowloon is de aardigste en meest moderne kerel op meets.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die ging ook voor SGP, toch? Dan is je denkraam dertien eeuwen ouder dan die van de gemiddelde FVD'er.
En Disana, Janneke, Linus en ik die iedere keer besmuikt gaan zitten lachen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Koos, Tem en Friek die af en toe wat door de uitzending schreeuwen.
Jij ziet iedereen zonder hoed en pijpenkrullen als modern, dus dat zegt weinig.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Kowloon is de aardigste en meest moderne kerel op meets.
Gaat heen met je vooroordelen.
Tijger die constant instemt knikt en klapt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En circa 130% van alle LP-stemmers zit op FOK!.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vorige keren was bv de Piratenpartij hier ook groot. Dat zegt voldoende.
Dat is nu toch juist weer modern?quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij ziet iedereen zonder hoed en pijpenkrullen als modern, dus dat zegt weinig.
Whehehehehe.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tijger die constant instemt knikt en klapt.
Ik denk eerder dat jij ook begint te schreeuwen en schelden en dat ik je dan een beetje tegen moet houden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Disana, Janneke, Linus en ik die iedere keer besmuikt gaan zitten lachen?
GS gaat over de interviewer heen nekken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik weet dat Fok een grote groep wereldvreemden aantrekt, maar dat het zo ernstig is, doet mij toch wel schrikken. Vooral omdat de FVD er zulke vrouwonvriendelijke denkbeelden op nahoudt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vorige keren was bv de Piratenpartij hier ook groot. Dat zegt voldoende.
Ook dat. Dat betekent wel dat ik toch zeker door meer dan 100% van de LP-stemmers uitgescholden of beledigd moet zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En circa 130% van alle LP-stemmers zit op FOK!.
Ook betyar is moderner dat al dat D66-gespuis.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij ziet iedereen zonder hoed en pijpenkrullen als modern, dus dat zegt weinig.
Ja, Kowloon is een schatjequote:Op dinsdag 4 april 2017 13:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Kowloon is de aardigste en meest moderne kerel op meets.
Gaat heen met je vooroordelen.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tijger die constant instemt knikt en klapt.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij ook begint te schreeuwen en schelden en dat ik je dan een beetje tegen moet houden.
De laatste jaren is het zwaartepunt van de groep bezoekers toch wel wat verschoven richting een hekel hebben aan vrouwen, negers, moslims en homo's (dit in willekeurige volgorde).quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet dat Fok een grote groep wereldvreemden aantrekt, maar dat het zo ernstig is, doet mij toch wel schrikken. Vooral omdat de FVD er zulke vrouwonvriendelijke denkbeelden op nahoudt.
Een beetje moslims haten ben ik wel gewend (is ook treurig, uiteraard), maar van iemand die in Nederland is opgegroeid mag je toch verwachten dat misogynie niet op het menu staat, mits je een beetje fatsoenlijk door je ouders bent opgevoed. Helaas blijkt het tegendeel waar.
Hij lijkt er echter verdacht veel op.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik wil wel even benadrukken dat, ondanks dat je het tegendeel zou denken, die interviewer niet Kowloon is.
Beetje flauw dit; dat zou niet zijn gebeurd als het café niet overspoeld was door homo's.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De laatste jaren is het zwaartepunt van de groep bezoekers toch wel wat verschoven richting een hekel hebben aan homo's (dit in willekeurige volgorde).
Deze donkere subsubkrocht van het internet is een relatief veilig toevluchtsoord.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Beetje flauw dit; dat zou niet zijn gebeurd als het café niet overspoeld was door homo's.
Tijd dat we deze openbare ontmoetingsplek ook maar eens sluiten ja.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Deze donkere subsubkrocht van het internet is een relatief veilig toevluchtsoord.
Nu ja, Voorschrift was nog een rechtse versie. Die combineerde z'n levensstijl met gezonde afkeer van exoten.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Beetje flauw dit; dat zou niet zijn gebeurd als het café niet overspoeld was door homo's.
Vooral conservatieve, nationalistische partij lijkt me.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:46 schreef Kaas- het volgende:
Wat is overigens nou de ideologie van FvD? Buiten de troll-antwoorden om, want ik weet echt niet waar ik ze moet plaatsen. Hun standpunten voelen een beetje aan als een willekeurige mengelmoes, waardoor ik ook geen flauw idee heb wat ze zullen vinden in debatten waarover er nog geen standpunt op hun website staat.
Ik schat het heel erg in als alles kut vinden wat liberale millennials tof vinden. Dat vat het wel aardig samen, denk ik.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:46 schreef Kaas- het volgende:
Wat is overigens nou de ideologie van FvD? Buiten de troll-antwoorden om, want ik weet echt niet waar ik ze moet plaatsen. Hun standpunten voelen een beetje aan als een willekeurige mengelmoes, waardoor ik ook geen flauw idee heb wat ze zullen vinden in debatten waarover er nog geen standpunt op hun website staat.
quote:Interessant. Als een beschaving mede wordt opgebouwd door het beheersen van de sexuele energie en impulsen, verklaard dit mede het succes van het afbreken van een beschaving door het loslaten van diezelfde energie, zoals uitgedragen door de cultureel marxisten.
Gewoon ergens tussen VVD en PVV in, waarbij ze vooral dicht tegen die laatste aanschurken. De inhoud maakt verder weinig uit lijkt het, het gaat om het verkooppraatje en de personen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:46 schreef Kaas- het volgende:
Jij bent onlangs vrij gesproken, toevallig?quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De laatste jaren is het zwaartepunt van de groep bezoekers toch wel wat verschoven richting een hekel hebben aan vrouwen, negers, moslims en homo's (dit in willekeurige volgorde).
Maar goed, dat zijn allemaal driekwarters, vooral niet al te serieus nemen dus.
Combinatie van patriottisme., Europese cultuur van weleer, mannelijkheid, zoiets.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:46 schreef Kaas- het volgende:
Oh ja, cultureel marxisme. Die is wel blijven hangen sinds Breivik.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:48 schreef Reya het volgende:
Paper_Tiger heeft al wel gereageerd op YT:
[..]
Breivik, dat was toch die PVV-fundamenlist?quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:50 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Oh ja, cultureel marxisme. Die is wel blijven hangen sinds Breivik.
Hij zit er vuistdiep in.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Baudet schurkt volgens mij ook best wel tegen de alt-right beweging aan.
Betwijfel of ze wel een ideologie hebben, lijkt me eerder dat ze wat standpunten hebbenquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:46 schreef Kaas- het volgende:
Hij had een boerderij, dus laten we het op provinciaal houden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Breivik, dat was toch die PVV-fundamenlist?
Was wel de aanleiding om het nu te gebruikenquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:49 schreef Viltje het volgende:
[..]
Jij bent onlangs vrij gesproken, toevallig?
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)t-is-geen-belediging
Hij zal de Nederlandse versie willen leiden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Baudet schurkt volgens mij ook best wel tegen de alt-right beweging aan.
Baudet en bijna al zijn medestanders komen van de Leidse School vandaan. Dat zie je in het mengelmoes van standpunten ook terugkomen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:46 schreef Kaas- het volgende:
Baudet vertegenwoordigt mensen die maatschappelijk mislukt zijn, maar dat zelf niet doorhebben. Daar heb je geen ideologie voor nodig.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:46 schreef Kaas- het volgende:
Ze zijn doorgaans wel iets minder analfabeet dan de gemiddelde PVVer.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Baudet vertegenwoordigt mensen die maatschappelijk mislukt zijn, maar dat zelf niet doorhebben. Daar heb je geen ideologie voor nodig.
Daar is dan ook bijzonder weinig voor nodig.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze zijn doorgaans wel iets minder analfabeet dan de gemiddelde PVVer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |