Het schijnt dat je zondagavond om 23.00 uur nog wat tijd hebt.quote:Op maandag 3 april 2017 23:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sorry, maar wanneer moet ik dat doen? In m'n vrije tijd? Mijn programma's zitten al stampvol en regel nu ook excursies voor allerlei groepen, maar het houdt echt een keer op. Gastsprekers nodig ik ook uit, maar dat gaat ook over een diversiteit aan onderwerpen. Waarom zou ik meer aandacht besteden aan homo-emancipatie dan, noem eens een zijstraat, transgender-emancipatie?
De Dijs zit niet om werk verlegen en heeft gewoon schijt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag me af wat er zo belangrijk is op zijn agenda dat hij het EP laat schieten. Hoop dat het het waard was
Zeg je daar zelf wel eens wat van? Zouden andere mensen dat moeten doen?quote:Op maandag 3 april 2017 23:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Al die mensen hebben echt niet het flauwste benul dat zij zelf debet zijn aan een negatief klimaat voor homo's en staan vervolgens vooraan om iets te roepen als een moslim iets over homo's roept en snappen totaal niet dat ze zelf veel meer schuld hebben als groep.
Soms. En ja.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeg je daar zelf wel eens wat van? Zouden andere mensen dat moeten doen?
Heb dat een keer gedaan maar het is echt super awkward want je merkt om je heen dat iedereen je een debiel vindtquote:
Goed, dat is natuurlijk m'n eigen fout dat ik dergelijke leerlingen te woord sta.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het schijnt dat je zondagavond om 23.00 uur nog wat tijd hebt.
Nou ja, aan WhatsApp-groepen doe ik sowieso niet. Dat zal tijdens de les moeten. Probleem is echter dat die al tjokvol zitten. Dus dan moet het via extra activiteiten.quote:Ik zou de klas de keuze geven tussen of minder tijd verspillen tijdens de regulier uren, zodat je de homo-emancipatie ook aan het pakket kunt toevoegen, of zondagavond 23.00 uur allemaal present in de WhatsAppgroep en het dan doen.
Zuid Europa wil van de ECB een politiek orgaan maken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De Dijs zit niet om werk verlegen en heeft gewoon schijt.
Het was een grapje dearquote:Op dinsdag 4 april 2017 00:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Goed, dat is natuurlijk m'n eigen fout dat ik dergelijke leerlingen te woord sta.
[..]
Nou ja, aan WhatsApp-groepen doe ik sowieso niet. Dat zal tijdens de les moeten. Probleem is echter dat die al tjokvol zitten. Dus dan moet het via extra activiteiten.
Hand in hand lopen met Lodewijk op het strand.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag me af wat er zo belangrijk is op zijn agenda dat hij het EP laat schieten. Hoop dat het het waard was
Boskamp loopt m te knijpen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk die snor eigenlijk niet mee willen doen.
Met z'n rooie schoenen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk die snor eigenlijk niet mee willen doen.
Overduidelijk Pechtold en Dijsselbloem.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:30 schreef Leandra het volgende:
Ik vind al deze foto's trouwens wel interessant qua dominante hand.
Had niet anders verwacht, ook niet van boskampquote:Op dinsdag 4 april 2017 00:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Overduidelijk Pechtold en Dijsselbloem.
Toch?
Hier, voor jou:quote:Op dinsdag 4 april 2017 01:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht, ook niet van boskamp
Bronquote:In de Tweede Kamer zijn Baudet nu al de schellen van de ogen gevallen, zegt hij in Volendam. De mensen daar zijn, zoals hij vooraf al dacht, “alleen maar bezig met hun eigen baantjes en de baantjes van hun vriendjes. “De coalitie-onderhandelingen leveren iets op waar niemand voor heeft gestemd en de kiezer heeft er vier jaar lang niets meer over te zeggen. Het zal onze taak zijn om de hypocrisie daar te blijven aankaarten. We gaan Nederland laten zien hoe we worden bedonderd.”
Typisch, agressieve homo's weer.quote:Een van de verdachten van de mishandeling van twee homoseksuele mannen in Arnhem gaat aangifte doen van mishandeling. Hij stelt dat een van de twee mannen begon met slaan.
Maar begonnen ze ook met lastigvallen volgens deze verdachte? Of waren de klappen het gevolg van gescheld, getreiter en gezuig?quote:Op dinsdag 4 april 2017 07:58 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Typisch, agressieve homo's weer.
Wat voor een vent ben je ook als je je laat opfokken door een nichterig klapje?quote:Op dinsdag 4 april 2017 07:58 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Typisch, agressieve homo's weer.
Geen idee, ik lees alleen de eerste alinea van dit soort non-nieuws.quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Maar begonnen ze ook met lastigvallen volgens deze verdachte? Of waren de klappen het gevolg van gescheld, getreiter en gezuig?
Eindelijk heeft het volk een echte vertegenwoordiger!quote:Op dinsdag 4 april 2017 07:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Goedemorgen.
Om deze ochtend goed te beginnen, heb ik een passage uit Baudet in Volendam.
[..]
Bron
quote:Op dinsdag 4 april 2017 07:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Bron
Daarom ook een zakenkabinet met de nummer zoveel van het CDA als premier. Dûh!quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien hebben we idd een stuk of 25 partijen teveel, en moeten we het beperken tot 2 partijen, dan moet je nog maar zien of een van die twee partijen een programma heeft dat jou vertegenwoordigt, maar de grootste partij zit daar dan wel omdat de meerderheid dat wil.
Maar Thierry stelt dus eigenlijk dat er met hem niet te onderhandelen zou zijn. Duidelijk.
Het mooie is ook dat de schellen hem van de ogen vallen als hij ontdekt dat het zo is als hij al dacht...quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:13 schreef remlof het volgende:
Baudet ontdekt dat er gepolderd wordt. Goh
Snugger ventje.quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het mooie is ook dat de schellen hem van de ogen vallen als hij ontdekt dat het zo is als hij al dacht...
Hij zal in Volendam wel een visvergelijking hebben willen maken.quote:
Visserslatijnquote:Op dinsdag 4 april 2017 08:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zal in Volendam wel een visvergelijking hebben willen maken.
Gespeelde verontwaardiging dat t toch is zoals hij altijd dacht. Wat een toneelspelerquote:Op dinsdag 4 april 2017 08:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar het is wel heel stupide om tijdens de verkiezingen al te roepen over "de elite" de "baantjescarrousel", en als je er dan zit en het blijkt zo te zijn al je dacht en riep: "de schellen vielen me van de ogen!"
Alsof hij nog nooit eerder gelijk heeft gehad
Wat maken jullie je toch druk om die clown.quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar het is wel heel stupide om tijdens de verkiezingen al te roepen over "de elite" de "baantjescarrousel", en als je er dan zit en het blijkt zo te zijn als je dacht en riep: "de schellen vielen me van de ogen!"
Alsof hij nog nooit eerder gelijk heeft gehad
Baudet een clown? Die man is de intellectuele voorhoede van Nederland.quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat maken jullie je toch druk om die clown.
Een beetje zoals jij de economische voorhoede bent.quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Baudet een clown? Die man is de intellectuele voorhoede van Nederland.
Dat is nog even afwachten natuurlijk. Het zou ook nog kunnen dat Baudet naast Wilders kan bestaan omdat hij mensen trekt voor wie de PVV te pauperig is.quote:
Er is wel overloop, dus kunnen ze die max 20% van de bevolking die vatbaar is voor rechts-extremisme mooi verdelen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat is nog even afwachten natuurlijk. Het zou ook nog kunnen dat Baudet naast Wilders kan bestaan omdat hij mensen trekt voor wie de PVV te pauperig is.
Je weet dat het met dat enorme ego van Baudet nooit lang goed kan gaan. Stel je voor dat z'n leden iets anders willen dan hijquote:
Alvast wat Inspiratie voor Baudet zn komende speech:quote:Op dinsdag 4 april 2017 07:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Bron
quote:Cause the players gonna play, play, play, play, play
And the haters gonna hate, hate, hate, hate, hate
Baby, I'm just gonna shake, shake, shake, shake, shake
I shake it off, I shake it off
Heart-breakers gonna break, break, break, break, break
And the fakers gonna fake, fake, fake, fake, fake
Baby, I'm just gonna shake, shake, shake, shake, shake
I shake it off, I shake it off
I never miss a beat
I'm lightning on my feet
And that's what they don't see, mmm-mmm
That's what they don't see, mmm-mmm
I'm dancing on my own (dancing on my own)
I make the moves up as I go (moves up as I go)
And that's what they don't know, mmm-mmm
That's what they don't know, mmm-mmm
But I keep cruising
Can't stop, won't stop grooving
It's like I got this music
In my mind
Saying, "It's gonna be alright."
Goh, aan wie doet me dat denken...quote:Op dinsdag 4 april 2017 09:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dat het met dat enorme ego van Baudet nooit lang goed kan gaan. Stel je voor dat z'n leden iets anders willen dan hij
Nog even vertalen in het Latijn en klaar is kees Thierry!quote:Op dinsdag 4 april 2017 09:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Alvast wat Inspiratie voor Baudet zn komende speech:
[..]
Toch zie ik Baudet wel een tijdje blijven. Het heeft hier en daar ook een valide punt, bijvoorbeeld als het gaat om de baantjesmachine. Hij brengt het alleen zo suf met partijkartel en dat gebrabbel in het Latijn. Als hij dat laat varen zie ik wel een toekomst. Geen domme jongen, en ook geen pragmaticus. Regeren zal er niet inzitten, maar wat scherpte op rechts kan geen kwaad. De VVD ademt een beetje de sfeer en laksheid uit zoals ten tijde van Dijkstal.quote:
Het is ook zo'n lekkere dooddoener die 'baantjesmachine'. Voor het gros van de functies met enige relevantie is netwerken en het kennen van de juiste mensen belangrijk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 09:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Toch zie ik Baudet wel een tijdje blijven. Het heeft hier en daar ook een valide punt, bijvoorbeeld als het gaat om de baantjesmachine. Hij brengt het alleen zo suf met partijkartel en dat gebrabbel in het Latijn. Als hij dat laat varen zie ik wel een toekomst. Geen domme jongen, en ook geen pragmaticus. Regeren zal er niet inzitten, maar wat scherpte op rechts kan geen kwaad. De VVD ademt een beetje de sfeer en laksheid uit zoals ten tijde van Dijkstal.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 09:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nog even vertalen in het Latijn en klaar is kees Thierry!
quote:Causa amet ludio ludius ludere, ludere, ludere, ludere, ludere
Et osores, agnus odium, odium, odium, odium: odium
Puer ego sum agnus dei quassum, excutite: agitabit, excutite excutite
Et agitabit illud off, EGO is off excutite
Cordis grandes fluctus agnus dei-confractus, confractus, confractus, confractus, confractus
Et fakers agnus fake, fake, fake, fake, fake
Puer ego sum agnus dei quassum, excutite: agitabit, excutite excutite
Et agitabit illud off, EGO is off excutite
Numquam quaeror, a pulsant
Im 'fulgur pedibus meis
Id autem quod non videmus, mmm, mmm
Hoc illud est quod illi non vident, mmm, mmm
Et exultavit spiritus meus in suo (mea in choris)
Et movet per ascendere facere ut ego vadam (quod movetur sursum ire)
Et hoc est quod ipsi nesciunt, mmm, mmm
Hoc illud est quod ipsi nesciunt, mmm, mmm
Sed ut ad raedas collocandas
Potest non prohibere, non prohibere te grooving
EGO got hac Musica Est
In mihi mente
Dicens, "suus 'agnus dei esse non licet."
Van de regen in de Nigeriaanse zon, bedoel je.quote:
Dit ja. Ik opende hier in VKZ ook een topic over, maar die werd helaas een dag later al gesloten omdat dat forum dicht moest.quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:46 schreef remlof het volgende:
Zie ook dit opiniestuk:
Leiderschapsmodel Wilders zal kraken door lokale uitbreiding PVV
http://www.volkskrant.nl/(...)eiding-pvv~a4482548/
Hoog tijd dus om weer eens een PVV-voorstel door die Kamer te gooien.quote:Op dinsdag 4 april 2017 09:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
De VVD ademt een beetje de sfeer en laksheid uit zoals ten tijde van Dijkstal.
Hij is het toch al een beetje kwijt? Zuur, niet gevat, niet scherp. Ziet er ook slecht uit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:46 schreef remlof het volgende:
Zie ook dit opiniestuk:
Leiderschapsmodel Wilders zal kraken door lokale uitbreiding PVV
http://www.volkskrant.nl/(...)eiding-pvv~a4482548/
Daarom kan ik ook niet wachten tot de GBL wegvalt, krijgen we eindelijk weer van die hilarische LPF-taferelen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:08 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Wilders heeft het blijvende probleem dat hij leider wil blijven, maar dat hij bij uitbreiding van z'n partij onvermijdelijk uitgedaagd zal worden voor het leiderschap. Althans, dat zal gebeuren als hij competente lieden in z'n partij wil. Makke schapen werven heeft evenzo nadelen dus moet hij een balans vinden tussen competentie en gehoorzaamheid. Moeten alle andere partijen ook doen natuurlijk, maar voor Wilders net iets meer richting gehoorzaamheid.
12 jaar in een safe-house doet dingen met je.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij is het toch al een beetje kwijt? Zuur, niet gevat, niet scherp. Ziet er ook slecht uit.
Ik denk meer splitsingen dan een complete implosie zoals de LPF.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarom kan ik ook niet wachten tot de GBL wegvalt, krijgen we eindelijk weer van die hilarische LPF-taferelen.
De tijd waarin ik nog dacht dat Wilders ooit iets zou kunnen gaan betekenen in de Nederlandse politiek is inmiddels wel serieus voorbij ja.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij is het toch al een beetje kwijt? Zuur, niet gevat, niet scherp. Ziet er ook slecht uit.
Tsja, hij kan dat verzachten tot langzaamaan eens naar iets anders te gaan kijken. Dit wordt zijn ondergang, op een langzame en vervelende manier.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
12 jaar in een safe-house doet dingen met je.
Dat staat los van zijn te grote ego.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Mooi toch.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsja, hij kan dat verzachten tot langzaamaan eens naar iets anders te gaan kijken. Dit wordt zijn ondergang, op een langzame een vervelende manier.
De Martelaar van het Nederlandse Volk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik meen eens ergens vernomen dat hij bij D66 niet aan de bak kwam. Iemand enig idee of dat klopt?quote:Op dinsdag 4 april 2017 09:59 schreef xpompompomx het volgende:
Baudet baalt gewoon dat hij zelf niet in het 'baantjescarrousel' zit.
Hij heeft natuurlijk zeker wel invloed gehad doordat andere partijen hun programma's n.a.v. het programma van de PVV hebben aangepast.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De tijd waarin ik nog dacht dat Wilders ooit iets zou kunnen gaan betekenen in de Nederlandse politiek is inmiddels wel serieus voorbij ja.
Enige wat ik zo snel kan vinden is "Thierry Baudet beproefde zijn geluk aanvankelijk bij D66, de universiteit en NRC Handelsblad.", dixit Peter Middendorp. Maar geen bron verder.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik meen eens ergens vernomen dat hij bij D66 niet aan de bak kwam. Iemand enig idee of dat klopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |