abonnement Unibet Coolblue
pi_169965998
Den Haag - Door de vergrijzing staan we steeds vaker stil op de snelweg. Vooral in de avondspits neemt het aantal files met bijna tien procent fors toe, omdat er dan veel recreatief verkeer op de weg is. Dat blijkt uit cijfers van de ANWB, die de eerste drie maanden van dit jaar vergeleek met dezelfde periode in 2016.

„Het is duidelijk dat de mobiliteit verder toeneemt. In de ochtend blijft het aantal weggebruikers redelijk stabiel, maar vooral later op de dag zie je ook veel ouderen op de weg. Die gaan gezellig een dagje uit en keren gelijk met het woon-werkverkeer aan het einde van de dag weer huiswaarts. Dat levert dus meer opstoppingen op”, zegt Arnoud Broekhuis van de ANWB.

Bron; http://www.telegraaf.nl/b(...)itjes_ouderen__.html

Bah babyboomers de bron van heel veel ellende in de wereld zelfs op de snel (nou ja snel) weg heb je er last van..

Rij a.u.b. buiten de spits als je recreatief aan het reizen bent !!

[ Bericht 0% gewijzigd door Stokken_en_stenen op 03-04-2017 10:42:21 ]
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_169966072
Niet alleen op de weg is dit een probleem. Ook in het zwembad kun je niet meer fatsoenlijk baantjes trekken omdat het vol ligt met bejaarden.
pi_169966110
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 10:40 schreef thabit het volgende:
Niet alleen op de weg is dit een probleem. Ook in het zwembad kun je niet meer fatsoenlijk baantjes trekken omdat het vol ligt met bejaarden.
Dat is ook erg ja zeker omdat met een stijgende leeftijd incontinentie frequenter voorkomt :X
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_169966201
Ben wel benieuwd hoeveel drukker de wegen de afgelopen jaren in de weekenden zijn geworden.
pi_169966390
Recent nog een topic geopend over het toenemende trage verkeer op de weg veroorzaakt door veelal de bejaarden die niet meer meekunnen in dagelijkse situaties. De linkerbaan op knallen met 80km per uur om een vrachtwagen in te halen, altijd in de remmen bij elke verkeerssituatie omdat ze het geestelijk niet aankunnen om door te stromen met de rest van het verkeer. Vooral de traagheid waarmee ze reageren en de traagheid waarmee ze hun acties inzetten zijn levensgevaarlijk.

Je kan ze niet verplichten natuurlijk om buiten de spits te rijden, maar mensen willen naar hun werk en moeten al rekeningen houden met extra reistijd (weggooide tijd) vanwege het vele verkeer, i.c.m.. de bejaarden, tractoren, veegwagens, graafmachines vuilniswagens en bijzonder vervoer (die ook massaal tijdens de spitsuren de weg op gaan)loopt die extra tijd flink op, en waarom moeten de weggebruikers zich altijd aanpassen aan het trage of storende verkeer, maar het trage/storende verkeer zal zich nooit aanpassen aan de rest van de weggebruikers. Als er zo'n fossiel op de linkerbaan zit met 85 vrachtwagens in te halen, en voor dat fossiel is een vrije weg en achter het fossiel worden 30 automobilisten gegijzeld vind ik dat ze zo'n persoon langs de kant mogen zeggen en aanspreken op diens rijgedrag. Ik gooi alleen al een kwartier per dag weg aan langzaam verkeer, reken dat eens uit op jaarbasis wat je kwijt bent omdat er mensen zijn die menen dat iedereen zich maar aan hun slakkengang moet aanpassen.
  maandag 3 april 2017 @ 10:59:47 #6
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169966510
Die fossielen zonder haast pakken maar het OV.
pi_169966541
Boeie. Binnen enkele jaren rijdt alles automatisch en is dit 'iets van vroeger"
pi_169966576
quote:
8s.gif Op maandag 3 april 2017 10:59 schreef Twiitch het volgende:
Die fossielen zonder haast pakken maar het OV.
Ja maar helaas weten fossielen ook dat het OV je brengt van waar je niet bent naar waar je niet naartoe moet op een tijd die net niet goed uitkomt...

Dus pakken ze de auto.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_169966592
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 11:01 schreef myShizzle het volgende:
Boeie. Binnen enkele jaren rijdt alles automatisch en is dit 'iets van vroeger"
Dank! ik had wat optimisme nodig ^O^ *O*
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  maandag 3 april 2017 @ 11:04:34 #10
321876 Cherna
Fuck the System
pi_169966600
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 10:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Recent nog een topic geopend over het toenemende trage verkeer op de weg veroorzaakt door veelal de bejaarden die niet meer meekunnen in dagelijkse situaties. De linkerbaan op knallen met 80km per uur om een vrachtwagen in te halen, altijd in de remmen bij elke verkeerssituatie omdat ze het geestelijk niet aankunnen om door te stromen met de rest van het verkeer. Vooral de traagheid waarmee ze reageren en de traagheid waarmee ze hun acties inzetten zijn levensgevaarlijk.

Je kan ze niet verplichten natuurlijk om buiten de spits te rijden, maar mensen willen naar hun werk en moeten al rekeningen houden met extra reistijd (weggooide tijd) vanwege het vele verkeer, i.c.m.. de bejaarden, tractoren, veegwagens, graafmachines vuilniswagens en bijzonder vervoer (die ook massaal tijdens de spitsuren de weg op gaan)loopt die extra tijd flink op, en waarom moeten de weggebruikers zich altijd aanpassen aan het trage of storende verkeer, maar het trage/storende verkeer zal zich nooit aanpassen aan de rest van de weggebruikers. Als er zo'n fossiel op de linkerbaan zit met 85 vrachtwagens in te halen, en voor dat fossiel is een vrije weg en achter het fossiel worden 30 automobilisten gegijzeld vind ik dat ze zo'n persoon langs de kant mogen zeggen en aanspreken op diens rijgedrag. Ik gooi alleen al een kwartier per dag weg aan langzaam verkeer, reken dat eens uit op jaarbasis wat je kwijt bent omdat er mensen zijn die menen dat iedereen zich maar aan hun slakkengang moet aanpassen.
15 min per dag kwijt aan langzaam verkeer. Het is wat. Ik ben gemiddeld 6 uur per dag kwijt aan slapen. Reken dat eens uit. 6 uur dat ik dus niet rendabel ben en dat per dag.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 3 april 2017 @ 11:07:14 #11
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169966643
En dit word alleen nog maar erger, want die laag is topzwaar. Nu is het nog een kleine 10 procent die zo'n beetje alle file en andere overlast veroorzaakt omdat ze totaal niet kunnen rijden.


quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 11:04 schreef Cherna het volgende:

[..]

15 min per dag kwijt aan langzaam verkeer. Het is wat. Ik ben gemiddeld 6 uur per dag kwijt aan slapen. Reken dat eens uit. 6 uur dat ik dus niet rendabel ben en dat per dag.
Maal elke automobilist maal 5 maal 45 als we vakanties erbij rekenen.

Dat is flink wat economische schade.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 3 april 2017 @ 11:08:04 #12
321876 Cherna
Fuck the System
pi_169966656
quote:
14s.gif Op maandag 3 april 2017 10:45 schreef Chai het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel drukker de wegen de afgelopen jaren in de weekenden zijn geworden.
Het is natuurlijk wel zo dat steeds meer gezinnen 3 auto's bezitten. Het word inderdaad steeds drukker.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  maandag 3 april 2017 @ 11:10:14 #13
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_169966701
Misschien vertel ik wel iets nieuws maar: NEDERLAND IS TE VOL!!!!!
  maandag 3 april 2017 @ 11:10:26 #14
321876 Cherna
Fuck the System
pi_169966712
quote:
7s.gif Op maandag 3 april 2017 11:07 schreef Straatcommando. het volgende:
En dit word alleen nog maar erger, want die laag is topzwaar. Nu is het nog een kleine 10 procent die zo'n beetje alle file en andere overlast veroorzaakt omdat ze totaal niet kunnen rijden.

[..]

Maal elke automobilist maal 5 maal 45 als we vakanties erbij rekenen.

Dat is flink wat economische schade.
Nou ja die babyboomers geven wel hun gigantisch vermogen uit. Dat is prima voor de economie. Beter OV en spreiding van werktijden zouden dit probleem deels kunnen oplossen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_169966804
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 11:04 schreef Cherna het volgende:

[..]

15 min per dag kwijt aan langzaam verkeer. Het is wat. Ik ben gemiddeld 6 uur per dag kwijt aan slapen. Reken dat eens uit. 6 uur dat ik dus niet rendabel ben en dat per dag.
Nou die 6 uur heb je nodig, zonder slaap kun je niet functioneren en binnen 2 weken ben je dood. 15 min per dag kwijt omdat anderen ervoor kiezen de weg op te gaan terwijl ze niet meer meekunnen in het hedendaagse verkeer stoort mij persoonlijk wel. Net zoals het mij al honderden keren stoort dat je hetzelfde bejaarde volk in de supermarkt ziet staan waar ze zich gedragen zoals op de weg, opeens stilstaan net voor de entree, 2 karren naast elkaar pratend met anderen, of wachtend totdat de kassamiep alles gescand heeft voordat ze het karratje weer eens beginnen vol te laden. Het gaat erom dat bejaarde zich niet bewust zijn van de omgeving om hun heen, of dit komt door ouderdom, of door arrogantie weet ik niet, en ik heb er tot een bepaalde hoogte begrip voor, maar het is een kleine moeite om even rekening te houden met de rest van de samenleving. Als ik 70 ben en ik durf niet meer harder dan 85 te rijden op de snelweg zal ik niet de deur uitgaan tijdens de spits (mits dat niet nodig is) en bij het inhalen van vrachtverkeer zal ik zorgen dat ik achterop komend verkeer niet hinder. Bejaarden kunnen maar 2 meter vooruit kijken, wat links en rechts om gebeurd is een raadsel voor ze.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 3 april 2017 @ 11:13:56 #16
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169966805
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 11:10 schreef Cherna het volgende:

[..]

Nou ja die babyboomers geven wel hun gigantisch vermogen uit. Dat is prima voor de economie. Beter OV en spreiding van werktijden zouden dit probleem deels kunnen oplossen.
Die zitten juist gigantisch op hun geld en dan doel ik niet eens op de huizen die ze bezitten. Dat gun ik ze verder ook, want dat zijn hun centen, maar de wereld draait niet om hun. En ze zijn doorgaans te eigenwijs en egoistisch om te erkennen dat ze beter niet meer kunnen autorijden. Dat is godverdomme een recht ja, je flikkert maar op met je 120. Ik rijd hier 100 en daar heb jij je maar aan te houden.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 3 april 2017 @ 11:17:21 #17
321876 Cherna
Fuck the System
pi_169966883
quote:
9s.gif Op maandag 3 april 2017 11:13 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Die zitten juist gigantisch op hun geld en dan doel ik niet eens op de huizen die ze bezitten. Dat gun ik ze verder ook, want dat zijn hun centen, maar de wereld draait niet om hun.
Als dat zo is dan profiteren hun nazaten of de belastingdienst. Nee de wereld draait zeker niet om hun. Helaas is het zo dat ze nu eenmaal deel uitmaken van de maatschappij.

Het OV moet worden uitgebreid en werktijden moeten meer variabel worden.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_169966892
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 11:10 schreef DUTCHKO het volgende:
Misschien vertel ik wel iets nieuws maar: NEDERLAND IS TE VOL!!!!!
Ga eens een keer naar Drenthe; dan zul je zien dat dat best meevalt.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 3 april 2017 @ 11:19:32 #19
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169966946
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 11:17 schreef Cherna het volgende:

[..]

Als dat zo is dan profiteren hun nazaten of de belastingdienst. Nee de wereld draait zeker niet om hun. Helaas is het zo dat ze nu eenmaal deel uitmaken van de maatschappij.

Het OV moet worden uitgebreid en werktijden moeten meer variabel worden.
Helaas wel. Ik vind het persoonlijk de meest egocentrische en verwaande generatie die in deze maatschappij leeft. Zelfs nog erger dan de welbekende millenials.

Dat laatste klopt natuurlijk als een zwerende vinger. Iedereen tegelijk de weg op :') goed idee
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169967087
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 11:17 schreef thabit het volgende:

[..]

Ga eens een keer naar Drenthe; dan zul je zien dat dat best meevalt.
Laatste keer dat ik naar Drenthe ging kwam ik in de file op de A32 bij Meppel.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 3 april 2017 @ 11:27:25 #21
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169967191
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 11:17 schreef thabit het volgende:

[..]

Ga eens een keer naar Drenthe; dan zul je zien dat dat best meevalt.
Kom eens naar Arnhem. Hoogste filedruk van Nederland. Ja, hoger dan Amsterdam of Den Haag, maar dat is geen randstad dus we kunnen de vinkentering krijgen.

Geen dank.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169967229
quote:
7s.gif Op maandag 3 april 2017 11:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Kom eens naar Arnhem. Hoogste filedruk van Nederland. Ja, hoger dan Amsterdam of Den Haag, maar dat is geen randstad dus we kunnen de vinkentering krijgen.

Geen dank.
Jullie kunnen gewoon naar Düsseldorf rijden en dan het vliegtuig naar Schiphol nemen.
pi_169967256
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 11:17 schreef thabit het volgende:

[..]

Ga eens een keer naar Drenthe; dan zul je zien dat dat best meevalt.
Lekkere dooddoener... het merendeel woont/werkt in de randstad.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 3 april 2017 @ 11:30:26 #24
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169967268
quote:
9s.gif Op maandag 3 april 2017 11:28 schreef Chai het volgende:

[..]

Jullie kunnen gewoon naar Düsseldorf rijden en dan het vliegtuig naar Schiphol nemen.
Dat is hoogstwaarschijnlijk nog efficiënter ook, maar je kunt je niet voorstellen wat voor file leed er hier voorkomt. Hier ligt feitelijk nog de infrastructuur uit de jaren 70 vorige eeuw met hier en daar een extra baan of nieuwe laag asfalt.

Goed voorbeeld is de A50, nooit doorgetrokken. Nu zit de gehele omgeving in de smerige lucht en staat iedereen zich op te vreten in de file, want een groot deel van het vrachtverkeer vanuit Rotterdam richting Duitsland komt uiteindelijk uit op een kansloze 2 baans snelweg die later overgaat in een zo mogelijk nog kanslozere 2 baans N weg, die weer aansluit op een kansloze 2 baans snelweg en dit allemaal langs of door Nijmegen en Arnhem, waar het sowieso al druk is. Maar wel tracjectcontrole ophangen en regelmatig laseren hoor. Je zou maar eens een keer écht gas kunnen geven!

KOEKOEK 8)7 8)7 8)7 8)7

[ Bericht 26% gewijzigd door Straatcommando. op 03-04-2017 11:36:55 ]
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169967304
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 11:10 schreef DUTCHKO het volgende:
Misschien vertel ik wel iets nieuws maar: NEDERLAND IS TE VOL!!!!!
Ja dat is een feit! maar weet jij een humane oplossing om de overpopulatie te reduceren?

* Minder mensen toelaten is al een goede start maar ja dat wil er in Den-Haag niet in...
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')