Islamitische losbandigheid welteverstaan.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:20 schreef Ryon het volgende:
Nog meer inspirerend quasi-intellectueel materiaal:
Deze 45 minuten vatten het hele FVD intellectuele gedachtegoed wel samen. Tip: de vrouwen komen er niet best van af. De vrije seksuele moraal ook niet. Onze beschaving gaat aan losbandigheid ten gronde.
FvD, SGP en Denk kunnen wel samenwerken op gebied van bindende sociale omgangsvormen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:21 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Terug naar de tijd van Queen Victoria.
Als vanzelfsprekend. Links en de islam zijn de twee zondebokken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:24 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Islamitische losbandigheid welteverstaan.
Provinciale problemen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:54 schreef Samzz het volgende:
Over gier gesproken, ze zijn hier weer flink aan het injecteren. Die lucht.
Kuuuuuuuu-ristis zeg. De eerste tien seconden zijn al zo vreselijk irritant dat ik het op 0:10 afzette.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:20 schreef Ryon het volgende:
Deze 45 minuten vatten het hele FVD intellectuele gedachtegoed wel samen. Tip: de vrouwen komen er niet best van af. De vrije seksuele moraal ook niet. Onze beschaving gaat aan losbandigheid ten gronde.
Het zijn ook altijd mannen van een bepaald type die zich bezighouden met dit soort zaken. Zonder vrouwenonderwerping maken ze namelijk geen schijn van kans.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kuuuuuuuu-ristis zeg. De eerste tien seconden zijn al zo vreselijk irritant dat ik het op 0:10 afzette.
Alleen die intro al inderdaad. Moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kuuuuuuuu-ristis zeg. De eerste tien seconden zijn al zo vreselijk irritant dat ik het op 0:10 afzette.
Hahaha, mijn god, dat hoofd ook echt. Wat heeft die geslikt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam met die kerel aan de hand?
Ik weet niet waar je het over hebt hoor, ik zou er graag mee daten.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd mannen van een bepaald type die zich bezighouden met dit soort zaken. Zonder vrouwenonderwerping maken ze namelijk geen schijn van kans.
Die introductiequote:Op dinsdag 4 april 2017 13:20 schreef Ryon het volgende:
Ook zo'n type dat standaard klappen krijgt, enkel vanwege de manier waarop hij praat.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hahaha, mijn god, dat hoofd ook echt. Wat heeft die geslikt.
Z'n wenkbrauwen leiden ook een compleet eigen leven. Fascinerend.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hahaha, mijn god, dat hoofd ook echt. Wat heeft die geslikt.
Voor deze treurwilgen zou het wenselijk zijn als het 1860 was en wanneer een vrouw naar je kijkt ze daarmee bij wet voor eeuwig aan jou gebonden is.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:20 schreef Ryon het volgende:
Terecht ook. Mijn hemel.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook zo'n type dat standaard klappen krijgt, enkel vanwege de manier waarop hij praat.
Die heeft in z'n leven zoveel klappen ontweken dat z'n hoofd een eigen leven is gaan leiden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook zo'n type dat standaard klappen krijgt, enkel vanwege de manier waarop hij praat.
Vrouwenverafgoding is de oplossing.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd mannen van een bepaald type die zich bezighouden met dit soort zaken. Zonder vrouwenonderwerping maken ze namelijk geen schijn van kans.
sowquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
Dat filmpje geeft ook maar weer eens aan door wat voor een kansloze kutautisten Fok bevolkt is, aangezien de steun voor het FVD hier hoogtij viert.
Ik zou dan wellicht met dingen gaan gooien.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:35 schreef Reya het volgende:
Is er eigenlijk publiek bij die uitzending? Lijkt me een mooie mogelijkheid voor een POL-meet.
Of de gulden middenweg, een beetje normaal tegen elkaar doen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Vrouwenverafgoding is de oplossing.
Ik wil wel even benadrukken dat, ondanks dat je het tegendeel zou denken, die interviewer niet Kowloon is.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
Dat filmpje geeft ook maar weer eens aan door wat voor een kansloze kutautisten Fok bevolkt is, aangezien de steun voor het FVD hier hoogtij viert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |