Gelukkig hoorde ik Arnold Karskens afgelopen zondag nog beweren dat de Russen prima gasten zijn en dat we hier toch maar eenzijdige berichtgeving hebben.quote:
En terecht.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Er zijn gemeentes waar je niet mag stoepkrijten.
http://wapo.st/2ntyaMvquote:Here are some worrisome medical symptoms that had simple explanations
Jezus wat een onzin. Zijn er echt mensen die hun dokter bellen omdat ze een oranje huid hebben door het eten van te veel wortels?quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://wapo.st/2ntyaMv
Aardig advies voor de gemiddelde FOK!ker.
Er zijn mensen die hun dokter bellen als ze hoofdpijn hebben na een avondje goed zuipen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jezus wat een onzin. Zijn er echt mensen die hun dokter bellen omdat ze een oranje huid hebben door het eten van te veel wortels?
Nou ja, sommige mensen zijn echt te dom om te poepen (letterlijk) en hypochondriërs heb je altijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hun dokter bellen als ze hoofdpijn hebben na een avondje goed zuipen.
Dus wat dat betreft...
quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jezus wat een onzin. Zijn er echt mensen die hun dokter bellen omdat ze een oranje huid hebben door het eten van te veel wortels?
Trump lijkt me echt een figuur waarvan we over vijftig jaar horen dat hij een persoonlijke lijfarts had die eigenlijk een kwakzalver was en hem stiekem vergiftigde met loodpillen of zo.quote:
Is het niet hypochonders?quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, sommige mensen zijn echt te dom om te poepen (letterlijk) en hypochondriërs heb je altijd natuurlijk.
Ik kan nu al niet wachten op de documentaires over een paar jaar over de beerput die zijn presidentschap is geweest.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trump lijkt me echt een figuur waarvan we over vijftig jaar horen dat hij een persoonlijke lijfarts had die eigenlijk een kwakzalver was en hem stiekem vergiftigde met loodpillen of zo.
Een Amerikaanse Greet Hofmans.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trump lijkt me echt een figuur waarvan we over vijftig jaar horen dat hij een persoonlijke lijfarts had die eigenlijk een kwakzalver was en hem stiekem vergiftigde met loodpillen of zo.
De teaparty-dame uit Delaware die aan hekserij doet lijkt me daarvoor wel in aanmerking te komen.quote:
Charmante vergelijking.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:45 schreef Reya het volgende:
Ryon die in het FVD-topic post; toch een beetje als vrijwillig een gierput betreden.
Ik vind dit beledigend.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:45 schreef Reya het volgende:
Ryon die in het FVD-topic post; toch een beetje als vrijwillig een gierput betreden.
Zelfs in tweede instantie maak je er geen homograp van.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Gierputten zijn inderdaad zeer nuttig. Excuus.
Dat valt nog mee.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Baudet inspireert mij ook.quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:45 schreef Reya het volgende:
Terug naar de tijd van Queen Victoria.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:20 schreef Ryon het volgende:
Nog meer inspirerend quasi-intellectueel materiaal:
Deze 45 minuten vatten het hele FVD intellectuele gedachtegoed wel samen. Tip: de vrouwen komen er niet best van af. De vrije seksuele moraal ook niet. Onze beschaving gaat aan losbandigheid ten gronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |