Hoezo, omdat die kerel een bal in het publiek schiet?quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik zou dan wellicht met dingen gaan gooien.
Die ging ook voor SGP, toch? Dan is je denkraam dertien eeuwen ouder dan die van de gemiddelde FVD'er.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik wil wel even benadrukken dat, ondanks dat je het tegendeel zou denken, die interviewer niet Kowloon is.
Vorige keren was bv de Piratenpartij hier ook groot. Dat zegt voldoende.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
Dat filmpje geeft ook maar weer eens aan door wat voor een kansloze kutautisten Fok bevolkt wordt, aangezien de steun voor het FVD hier hoogtij viert.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:35 schreef Reya het volgende:
Is er eigenlijk publiek bij die uitzending? Lijkt me een mooie mogelijkheid voor een POL-meet.
Kowloon is de aardigste en meest moderne kerel op meets.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die ging ook voor SGP, toch? Dan is je denkraam dertien eeuwen ouder dan die van de gemiddelde FVD'er.
En Disana, Janneke, Linus en ik die iedere keer besmuikt gaan zitten lachen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Koos, Tem en Friek die af en toe wat door de uitzending schreeuwen.
Jij ziet iedereen zonder hoed en pijpenkrullen als modern, dus dat zegt weinig.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Kowloon is de aardigste en meest moderne kerel op meets.
Gaat heen met je vooroordelen.
Tijger die constant instemt knikt en klapt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En circa 130% van alle LP-stemmers zit op FOK!.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vorige keren was bv de Piratenpartij hier ook groot. Dat zegt voldoende.
Dat is nu toch juist weer modern?quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij ziet iedereen zonder hoed en pijpenkrullen als modern, dus dat zegt weinig.
Whehehehehe.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tijger die constant instemt knikt en klapt.
Ik denk eerder dat jij ook begint te schreeuwen en schelden en dat ik je dan een beetje tegen moet houden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Disana, Janneke, Linus en ik die iedere keer besmuikt gaan zitten lachen?
GS gaat over de interviewer heen nekken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik weet dat Fok een grote groep wereldvreemden aantrekt, maar dat het zo ernstig is, doet mij toch wel schrikken. Vooral omdat de FVD er zulke vrouwonvriendelijke denkbeelden op nahoudt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vorige keren was bv de Piratenpartij hier ook groot. Dat zegt voldoende.
Ook dat. Dat betekent wel dat ik toch zeker door meer dan 100% van de LP-stemmers uitgescholden of beledigd moet zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En circa 130% van alle LP-stemmers zit op FOK!.
Ook betyar is moderner dat al dat D66-gespuis.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij ziet iedereen zonder hoed en pijpenkrullen als modern, dus dat zegt weinig.
Ja, Kowloon is een schatjequote:Op dinsdag 4 april 2017 13:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Kowloon is de aardigste en meest moderne kerel op meets.
Gaat heen met je vooroordelen.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tijger die constant instemt knikt en klapt.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij ook begint te schreeuwen en schelden en dat ik je dan een beetje tegen moet houden.
De laatste jaren is het zwaartepunt van de groep bezoekers toch wel wat verschoven richting een hekel hebben aan vrouwen, negers, moslims en homo's (dit in willekeurige volgorde).quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet dat Fok een grote groep wereldvreemden aantrekt, maar dat het zo ernstig is, doet mij toch wel schrikken. Vooral omdat de FVD er zulke vrouwonvriendelijke denkbeelden op nahoudt.
Een beetje moslims haten ben ik wel gewend (is ook treurig, uiteraard), maar van iemand die in Nederland is opgegroeid mag je toch verwachten dat misogynie niet op het menu staat, mits je een beetje fatsoenlijk door je ouders bent opgevoed. Helaas blijkt het tegendeel waar.
Hij lijkt er echter verdacht veel op.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik wil wel even benadrukken dat, ondanks dat je het tegendeel zou denken, die interviewer niet Kowloon is.
Beetje flauw dit; dat zou niet zijn gebeurd als het café niet overspoeld was door homo's.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De laatste jaren is het zwaartepunt van de groep bezoekers toch wel wat verschoven richting een hekel hebben aan homo's (dit in willekeurige volgorde).
Deze donkere subsubkrocht van het internet is een relatief veilig toevluchtsoord.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Beetje flauw dit; dat zou niet zijn gebeurd als het café niet overspoeld was door homo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |