Tijd dat we deze openbare ontmoetingsplek ook maar eens sluiten ja.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Deze donkere subsubkrocht van het internet is een relatief veilig toevluchtsoord.
Nu ja, Voorschrift was nog een rechtse versie. Die combineerde z'n levensstijl met gezonde afkeer van exoten.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Beetje flauw dit; dat zou niet zijn gebeurd als het café niet overspoeld was door homo's.
Vooral conservatieve, nationalistische partij lijkt me.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:46 schreef Kaas- het volgende:
Wat is overigens nou de ideologie van FvD? Buiten de troll-antwoorden om, want ik weet echt niet waar ik ze moet plaatsen. Hun standpunten voelen een beetje aan als een willekeurige mengelmoes, waardoor ik ook geen flauw idee heb wat ze zullen vinden in debatten waarover er nog geen standpunt op hun website staat.
Ik schat het heel erg in als alles kut vinden wat liberale millennials tof vinden. Dat vat het wel aardig samen, denk ik.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:46 schreef Kaas- het volgende:
Wat is overigens nou de ideologie van FvD? Buiten de troll-antwoorden om, want ik weet echt niet waar ik ze moet plaatsen. Hun standpunten voelen een beetje aan als een willekeurige mengelmoes, waardoor ik ook geen flauw idee heb wat ze zullen vinden in debatten waarover er nog geen standpunt op hun website staat.
quote:Interessant. Als een beschaving mede wordt opgebouwd door het beheersen van de sexuele energie en impulsen, verklaard dit mede het succes van het afbreken van een beschaving door het loslaten van diezelfde energie, zoals uitgedragen door de cultureel marxisten.
Gewoon ergens tussen VVD en PVV in, waarbij ze vooral dicht tegen die laatste aanschurken. De inhoud maakt verder weinig uit lijkt het, het gaat om het verkooppraatje en de personen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:46 schreef Kaas- het volgende:
Jij bent onlangs vrij gesproken, toevallig?quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De laatste jaren is het zwaartepunt van de groep bezoekers toch wel wat verschoven richting een hekel hebben aan vrouwen, negers, moslims en homo's (dit in willekeurige volgorde).
Maar goed, dat zijn allemaal driekwarters, vooral niet al te serieus nemen dus.
Combinatie van patriottisme., Europese cultuur van weleer, mannelijkheid, zoiets.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:46 schreef Kaas- het volgende:
Oh ja, cultureel marxisme. Die is wel blijven hangen sinds Breivik.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:48 schreef Reya het volgende:
Paper_Tiger heeft al wel gereageerd op YT:
[..]
Breivik, dat was toch die PVV-fundamenlist?quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:50 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Oh ja, cultureel marxisme. Die is wel blijven hangen sinds Breivik.
Hij zit er vuistdiep in.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Baudet schurkt volgens mij ook best wel tegen de alt-right beweging aan.
Betwijfel of ze wel een ideologie hebben, lijkt me eerder dat ze wat standpunten hebbenquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:46 schreef Kaas- het volgende:
Hij had een boerderij, dus laten we het op provinciaal houden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Breivik, dat was toch die PVV-fundamenlist?
Was wel de aanleiding om het nu te gebruikenquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:49 schreef Viltje het volgende:
[..]
Jij bent onlangs vrij gesproken, toevallig?
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)t-is-geen-belediging
Hij zal de Nederlandse versie willen leiden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Baudet schurkt volgens mij ook best wel tegen de alt-right beweging aan.
Baudet en bijna al zijn medestanders komen van de Leidse School vandaan. Dat zie je in het mengelmoes van standpunten ook terugkomen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:46 schreef Kaas- het volgende:
Baudet vertegenwoordigt mensen die maatschappelijk mislukt zijn, maar dat zelf niet doorhebben. Daar heb je geen ideologie voor nodig.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:46 schreef Kaas- het volgende:
Ze zijn doorgaans wel iets minder analfabeet dan de gemiddelde PVVer.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Baudet vertegenwoordigt mensen die maatschappelijk mislukt zijn, maar dat zelf niet doorhebben. Daar heb je geen ideologie voor nodig.
Daar is dan ook bijzonder weinig voor nodig.quote:Op dinsdag 4 april 2017 13:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze zijn doorgaans wel iets minder analfabeet dan de gemiddelde PVVer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |