Komt door de lokale 99.999-types. Hard aanpakken, dergelijke figuren.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Er zijn gemeentes waar je niet mag stoepkrijten.
Niet heel gek. APV's verbieden zo ongeveer alles wat je je maar in kunt denken. Dit is een verbod dat als doel heeft bekladden met verf etc te voorkomen, alleen is krijt toevoegen enigszins overkill.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Er zijn gemeentes waar je niet mag stoepkrijten.
Tegenwoordig zou je worden aangepakt door bestuursleden van de Libertarische Partij.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:00 schreef Kaas- het volgende:
Dat was vroeger juist zo chill, een speurtocht houden en af en toe met krijt de route aangeven.
Als het nou een wet was die iedereen negeerde dan was het niet zo belachelijk. Maar die meneer uit het artikel heeft blijkbaar regelmatig de politie naast hem staan omdat hij aan het krijten is.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet heel gek. APV's verbieden zo ongeveer alles wat je je maar in kunt denken. Dit is een verbod dat als doel heeft bekladden met verf etc te voorkomen, alleen is krijt toevoegen enigszins overkill.
Meneer is een stoepkrijtartiest?quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Als het nou een wet was die iedereen negeerde dan was het niet zo belachelijk. Maar die meneer uit het artikel heeft blijkbaar regelmatig de politie naast hem staan omdat hij aan het krijten is.
Haha dit is meer wat voor een bestuurslid van de Libertarische partij.quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Komt door de lokale 99.999-types. Hard aanpakken, dergelijke figuren.
Hehe. Funny cuz its true.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou je worden aangepakt door bestuursleden van de Libertarische Partij.
Hij doet het in ieder geval graag:quote:
quote:Gert-Jan van der Kooij, die wel in meer gemeenten met zijn krijtjes tekent en schrijft.
Je was me voor. Gronings milieudelictje dit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou je worden aangepakt door bestuursleden van de Libertarische Partij.
Blijkbaar laten ze hem wel gewoon doorkrijten. Lijkt me een hoop gedoe om niets dit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Als het nou een wet was die iedereen negeerde dan was het niet zo belachelijk. Maar die meneer uit het artikel heeft blijkbaar regelmatig de politie naast hem staan omdat hij aan het krijten is.
Een werktuig of gereedschap dat ertoe kan dienen om toegang tot een gebouw te verschaffen of maken van sporen te voorkomen is verboden bij je te dragen. Een schroevendraaier bij je dragen zonder duidelijk doel is VERBOTEN.quote:Het is verboden op de weg een werktuig, gereedschap of andere zaak te vervoeren of bij zich te hebben, dat ertoe kan dienen zich onrechtmatig de toegang tot een gebouw of erf te verschaffen, onrechtmatig sluitingen te openen of te verbreken, diefstal door middel van braak te vergemakkelijken of het maken van sporen te voorkomen.
Af en toe een blowtje.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:07 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me echt een sympathieke vent dit. Gewoon chill.
Terecht ook wel. Amsterdammers zijn niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blijkbaar laten ze hem wel gewoon doorkrijten. Lijkt me een hoop gedoe om niets dit.
En zoals ik zei, APV's verbieden echt van alles. Wat vind je van deze uit de APV van Amsterdam:
[..]
Een werktuig of gereedschap dat ertoe kan dienen om toegang tot een gebouw te verschaffen of maken van sporen te voorkomen is verboden bij je te dragen. Een schroevendraaier bij je dragen zonder duidelijk doel is VERBOTEN.
Je zou toch wat specifiekere beschrijvingen verwachten.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blijkbaar laten ze hem wel gewoon doorkrijten. Lijkt me een hoop gedoe om niets dit.
En zoals ik zei, APV's verbieden echt van alles. Wat vind je van deze uit de APV van Amsterdam:
[..]
Een werktuig of gereedschap dat ertoe kan dienen om toegang tot een gebouw te verschaffen of maken van sporen te voorkomen is verboden bij je te dragen. Een schroevendraaier bij je dragen zonder duidelijk doel is VERBOTEN.
Never stop believing Friek!quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:11 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben zojuist door dit bedrijf benaderd voor een functie. Probeer nog steeds te ontdekken wat het nu precies is wat ze doen. En waarom ik daar in hemelsnaam van toegevoegde waarde zou kunnen zijn.
Dat lijkt me niet zo moeilijk, je gaat vrouwen palen voor knaken:quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:11 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben zojuist door dit bedrijf benaderd voor een functie. Probeer nog steeds te ontdekken wat het nu precies is wat ze doen. En waarom ik daar in hemelsnaam van toegevoegde waarde zou kunnen zijn.
quote:I HELP women FEEL good, LOOK good, have FUN and making MONEY
Ben jij wel een vrouw die lijkt op de schrijver van de tekst op de website?quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:11 schreef Friek_ het volgende:
quote:BEN JIJ
een mensen mens met oog voor het individu
een vrouw, eentje die lijkt op mij
25+ en in het bezit van een rijbewijs
Klinkt als een prima baan voor Friek_.quote:Op dinsdag 4 april 2017 11:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo moeilijk, je gaat vrouwen palen voor knaken:
[..]
BEN JIJquote:Op dinsdag 4 april 2017 11:11 schreef Friek_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |