twitter:annefleurdd twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 18:08:01Er is gister het e.e.a. gebeurd na het debat in de Balie. https://t.co/NF51FZhK1R reageer retweet
Jij zegt:quote:Op maandag 27 maart 2017 22:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Voordat met van Muiswinkel en Baudet etc off-topic gegaan werd, had deze reeks een onderwerp. Zie TT. Dus als iemand vraagt over welke bedreiging het gaat vind ik dat inderdaad een nogal domme vraag. Als ze inderdaad bedreigd is dan is dat een kwalijke zaak.
Ik vraag over welke bedreiging je het hebt, dat werd mij namelijk niet duidelijk uit die post en ook niet uit de twee posts daarvoor.quote:Er zijn ook wat minder frisse posts verwijderd, maar ik zie maar verdomd weinig mensen die deze bedreiging luid en duidelijk veroordelen.
Vice versa is ook niet nodig, de stelling dat niemand van links het geweld steunt is simpelweg niet waar; feit is gewoon dat er zowel bij links als rechts gekkies rondlopen.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Jij gelukkig niet. Anderen hier maken er een sport van om links zo slecht mogelijk weg te zetten ter versterking van hun eigen perspectief. En dat is 1) onterecht, 2) bijzonder jammer, en 3) staat enige degelijke discussie enorm in de weg.
Als je in die zin 'links' vervangt door 'rechts', zou het zo een uitspraak kunnen zijn die dat gooise grietje tussen neus en lippen door maakt voordat ze een of ander demoniserende onzin over Baudet / Wilders op social media plempt.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:39 schreef bluemoon23 het volgende:
Het blijkt nog steeds nodig, ook in dit topic waren er weer een paar die dachten links altijd bloemetjes en hallejua is
Ik bedoelde eigenlijk 'op dit forum', maar wss is zelfs dat inderdaad niet houdbaar. Je hebt helemaal gelijk; dat gebeurt over en weer.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vice versa is ook niet nodig, de stelling dat niemand van links het geweld steunt is simpelweg niet waar; feit is gewoon dat er zowel bij links als rechts gekkies rondlopen.
Eens, polarisatie is iets wat je niet moet willen.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk 'op dit forum', maar wss is zelfs dat inderdaad niet houdbaar. Je hebt helemaal gelijk; dat gebeurt over en weer.
Maar het draagt echt helemaal niets bij aan de discussie. Integendeel, het polariseert alleen maar meer. En dan is het de vraag die iedere user zich moet stellen, of hij/zij daar actief aan bij wilt dragen. Ik ben alleen een beetje bang dat velen zich die vraag niet stellen, en dat vind ik erg jammer. Niet in de laatste plaats voor de kwaliteit van dit soort topics.
Een volledig topic kan ondertussen gevuld worden met jouw vragen of deze reeks nog steeds loopt.quote:
Nee, nu tweede keer, een topic is 300 reacties, dus kom je 298 reacties te kort, bijgoochem..quote:Op maandag 27 maart 2017 22:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een volledig topic kan ondertussen gevuld worden met jouw vragen of deze reeks nog steeds loopt.
twitter:RyanDriehuys twitterde op maandag 27-03-2017 om 22:50:224 topics over Annefleur nu al op FOK!.... 😅 reageer retweet
Is dat jouw twitter account?quote:Op maandag 27 maart 2017 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:RyanDriehuys twitterde op maandag 27-03-2017 om 22:50:224 topics over Annefleur nu al op FOK!.... 😅 reageer retweet
Gaat al 2 topics over andere dingen.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
Nou niet zoveel als mijn vrouw hoor, heeft er meer dan 4K.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]![]()
Je hebt wel veel volgers trouwens, doe je goed.
Verdomd je hebt gelijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, nu tweede keer, een topic is 300 reacties, dus kom je 298 reacties te kort, bijgoochem..
quote:Op maandag 27 maart 2017 23:24 schreef havanagila het volgende:
Publiekelijk oproepen tot het stenigen van iemand, zelf bedreigd worden (is er überhaupt bewijs?), en dan moeten onderduiken.
Tsja.....
quote:De bewering over het „stenigen van Wilders” komt voort uit een door Liefde voor Holland onvolledig afgedrukt Twitter-gesprek van ruim een jaar geleden.
Dat begon met een tweet waarin een andere vrouw schrijft: „Ik ben op zoek naar mensen die samen met mij stenen willen gaan gooien naar de moskee van Beringen, minstens 500 mensen, als ‘ludieke reactie’ op het radicaal moslim geweld van de afgelopen nachten.’” Dekker reageert daarop: „‘Fijn type dit ook weer’.” En daarna: „‘Wie gaat er mee 500 stenen op Wilders gooien? Vind ik wel een ‘ludieke actie’.’
ach, het is vooral dom dat ze het doet omdat het sowieso uit verband wordt gerukt, net als baudet soms dingen zegt zonder nadenkt dat dat wel eens anders kan uitpakken.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:35 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Het is toch beiden even dom. Of vind je het net zo'n normale reactie dan?
Homeopathisch verdunnen van de Nederlandse bevolkingquote:Op maandag 27 maart 2017 23:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ach, het is vooral dom dat ze het doet omdat het sowieso uit verband wordt gerukt, net als baudet soms dingen zegt zonder nadenkt dat dat wel eens anders kan uitpakken.
Zelfs volledig voegt het weinig nuance toe: wordt aangeven aan dat het idee van stenen slecht is (fijn type weer), maar vervolgens wel zelf een minstens net zo erg, zo niet erger (want gericht op persoon, en niet op gebouw) tegenvoorstel doenquote:
Ik durf hem wel aan dat mevrouw brockhoven helemaal niet bestaat, helemaal niets nada te vinden dan enkele twitter accounts die een plaatje posten van de vermeende reactie.quote:
Gekke is dat werkelijk waar niemand dan weer opmerkt dat een homeopatische verdunning gewoon kwakzalverij is.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:42 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Homeopathisch verdunnen van de Nederlandse bevolking
Annefleur, echt?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:48 schreef HendrikV het volgende:
Het komt inmiddels ook al op het nieuws....
Dit klopt nog niet eens ooktwitter:NOS twitterde op maandag 27-03-2017 om 23:17:14Medewerkster GroenLinks Hilversum duikt onder na tweet Geert Wilders https://t.co/cJTrj1tQ0X reageer retweet
Ik vond links al dom voordat het de mode was om ze dom te vinden.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik echt zo vele malen beter dan ongefundeerd meeliften op de 'het is allemaal de schuld van links'-wagen.
Niet door FOK!, mede, maar FOK! is niet een dingetje bij de meeste mensen.quote:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)lde-7590296-a1552071quote:Blogger en feministisch activiste Anne-Fleur Dekker (22) is ondergedoken vanwege bedreigingen, nadat onder meer PVV-leider Geert Wilders een onjuist bericht over haar had gedeeld op Facebook.
Wilders deelde op 19 maart, enkele dagen na de verkiezingen, een bericht van de website Liefde voor Holland, waarin wordt beweerd dat Dekker – GroenLinks-fractiemedewerker in Hilversum – niet objectief zou zijn geweest als hoofd van een stembureau in Hilversum. De kop van dat artikel: ‘GroenLinks-activiste was voorzitter stembureau, roept op tot stenigen Wilders, PVV-stemmen verdwenen?’
Dat begon met een tweet waarin een andere vrouw schrijft: „Ik ben op zoek naar mensen die samen met mij stenen willen gaan gooien naar de moskee van Beringen, minstens 500 mensen, als ‘ludieke reactie’ op het radicaal moslim geweld van de afgelopen nachten.’” Dekker reageert daarop: „‘Fijn type dit ook weer’.” En daarna: „‘Wie gaat er mee 500 stenen op Wilders gooien? Vind ik wel een ‘ludieke actie’.’
„Het is duidelijk cynisch bedoeld”, zegt Dekker aan de telefoon. „Maar in het bericht van Liefde voor Holland is de aanleiding voor de tweet weggelaten, waardoor het volledig uit zijn verband is gerukt. Ik zou nooit, maar dan ook nooit oproepen tot geweld.”
Moet je nog ietsje beelderiger verwoorden hoor die belasting doekoe's die jij al hard werkende op dit zelfde moment bij elkaar aan het schrapen bent, zodat je met bloederige nagels zit nu. Dat je na morgen niet meer kunt opstaan, kunt lopen, kunt liggen of zitten en dat al die doekoe's dan gaan naar dingen waar je het niet mee eens bent, zoals mensen die verslaafd zijn aan drugs menselijk behandelen, uitkeringen naar mensen die lui zijn, mensen die zogenaamd ziek zijn oid.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:07 schreef HendrikV het volgende:
Zo ken ik nederland weer lekker afa gevallekes in bescherming nemen en de halve waarheid vertellenmede gesponserd door de belastingsknaken die ik op dit moment bij mekaar aan het schrappen ben...
500 stenen op een individu gooien: ludiek kom op zeg dat snapte gij toch ook wel!
Wat wil je zeggen, Blues?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)lde-7590296-a1552071
Dat er nog vele mogen volgenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet door FOK!, mede, maar FOK! is niet een dingetje bij de meeste mensen.
Het is nu wat kalmer over het wicht op twitter iig. Weet niet op FB.
Het is wmb een zich zelf stand houdende hype.
Meisje is niets, wat ze doorgaans zegt is niets en daar gaan allerlei lui die half in een gekkenhuis horen tegen in.
Ik snap echt niet dat dit topicje 4 al aantikt op FOK!.
Nee, eerlijk gezegd totaal niet. Had er al wat van meegekregen eerder op twitter en het afgedaan al nonsense. Ik begrijp echt niet wat de deal is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat er nog vele mogen volgen![]()
Je kan toch wel een beetje raden waarom dit topic zo aanslaat of niet ?
Kom er nog wel op terug. Moet zo naar bedquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd totaal niet. Had er al wat van meegekregen eerder op twitter en het afgedaan al nonsense. Ik begrijp echt niet wat de deal is.
"Dekker heeft bijvoorbeeld ooit getweet dat ze Baudet een taart in het gezicht wil gooien."quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)lde-7590296-a1552071
Nee, dat is echt wat ze heeft getweet. Dat ranzige verhaal kwam van iemand anders.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:48 schreef Eix het volgende:
[..]
"Dekker heeft bijvoorbeeld ooit getweet dat ze Baudet een taart in het gezicht wil gooien."
NRC citeert hier wel een beetje selectief geloof ik, met 'een taart'.
Beetje zoals onze zwarte piet die aangeeft we moeten ze aanvallen. Dat moet je eigenlijk anders zien ?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoe een cynische opmerking wordt vervormd tot een oproep tot geweld van haar.
Snap je het serieus niet? Dit forum is overspoeld door bepaald soort bezoeker bij wie Annefleur alle hokjes van haat checkt. Vrouw, links en een even uitgesproken en ongefundeerde mening als dat ze zelf hebben, maar dan een andere kant belichtend. Ideale voedingsbodem voor een heerlijke haatcirclejerk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd totaal niet. Had er al wat van meegekregen eerder op twitter en het afgedaan al nonsense. Ik begrijp echt niet wat de deal is.
Kom,gaan we even iemand cynisch in elkaar beuken...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoe een cynische opmerking wordt vervormd tot een oproep tot geweld van haar.
Ze buit haar slachtofferschap volop uit op twitter en allerhande deugwappies bevestigen haar graag in die rol.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:18 schreef Seam het volgende:
Haha jezelf activist noemen maar wel onmiddellijk in de slachtofferrol duiken, hoe triest
twitter:KevinPRoberson twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 08:50:22Wat er nu gebeurt is intimidatie vanuit rechts. Dit laat juist zien dat @annefleurdd haar doel heeft berijkt. Dont stop. 3 @Smntegenracisme reageer retweet
twitter:turksnieuws twitterde op maandag 27-03-2017 om 22:14:50Rechtsextremist Wilders voelt zich bedreigd door ironische tweet van 22-jarige columniste https://t.co/WlZoPTwnmE reageer retweet
twitter:Nielsjongerius twitterde op maandag 27-03-2017 om 20:46:18'Baudet-aanhangers waren woedend over blog op @Joop_nl omdat @annefleurdd haar column onderbouwde met citaten uit B… https://t.co/hjXl12kY4b reageer retweet
Juistquote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:07 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:KevinPRoberson twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 08:50:22Wat er nu gebeurt is intimidatie vanuit rechts. Dit laat juist zien dat @annefleurdd haar doel heeft berijkt. Dont stop. 3 @Smntegenracisme reageer retweet
twitter:turksnieuws twitterde op maandag 27-03-2017 om 22:14:50Rechtsextremist Wilders voelt zich bedreigd door ironische tweet van 22-jarige columniste https://t.co/WlZoPTwnmE reageer retweet
twitter:Nielsjongerius twitterde op maandag 27-03-2017 om 20:46:18'Baudet-aanhangers waren woedend over blog op @Joop_nl omdat @annefleurdd haar column onderbouwde met citaten uit B… https://t.co/hjXl12kY4b reageer retweet
Berijktquote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:07 schreef wolkentoetje het volgende:
Hate Mogluquote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:10 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Misschien kan Annefleurtje in de meivakantie lekker gaan uitrusten in Turkije ofzo:
[ afbeelding ]
Hotel Hatemoglu.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:10 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Misschien kan Annefleurtje in de meivakantie lekker gaan uitrusten in Turkije ofzo:
[ afbeelding ]
Wat verwacht je ook van die opper zeurpiet.quote:
Verschrikkelijk dom en haat zaaiend links volkje. Anderen uitschelden voor dom Tokkie-volk om je vervolgens zelf als een asociale en schreeuwende Tokkie te gedragen.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:58 schreef RobbieRonald het volgende:
Eerst roepen: "Wie gaat er mee 500 stenen op Wilders gooien?"
En daarna janken: "Ik krijg bedreigingen"
Typisch volk
ach ja... als je perse iemand gewelddadige plannen wilt toeschrijven dan vind je altijd wel iets om op te blazen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:03 schreef ChrisCarter het volgende:
.
Sowieso gezien de rest van haar tweets is zij gewoon een extremist die geweld niet zou schuwen.
Toch ervaren slachtoffers het wel als een fysieke aanvalquote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:19 schreef Bluesdude het volgende:
Een taart in iemand gezicht gooien is niet gewelddadig te noemen.
Ook een taart gooien of tomaten is iemand aantasten in de lichamelijke integriteit.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ach ja... als je perse iemand gewelddadige plannen wilt toeschrijven dan vind je altijd wel iets om op te blazen.
Een taart in iemand gezicht gooien is niet gewelddadig te noemen. Een steen wel.
Tomatoketchup spuiten is niet gewelddadig. Zoutzuur wel.
Nu vind ik het ook fout om taarten te gooien , Hoe meer men dat algemeen normaler vind, hoe meer derden het normaler vinden een stap verder te gaan en dat het oke is om hardere voorwerpen te gooien.
Idem met het ongenuanceerd haatdragend geschreeuw van Wilders. Hoe meer men dat normaler vind , hoe meer derden nog een stapje verder gaan. En mensen verbaal gaan stalken en bedreigen.
Ja.... dus een goede reden het niet te doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:21 schreef Mark het volgende:
[..]
Toch ervaren slachtoffers het wel als een fysieke aanval
inderdaad.... doe het dus niet. Maar mensen kunnen als pussygrabber nog Amerikaans president worden, helaasquote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:22 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ook een taart gooien of tomaten is iemand aantasten in de lichamelijke integriteit.
Je bedoelt hier gewelddadige woorden die overgaan in gewelddadige daden.quote:Zodra woorden stoppen en daden beginnen ben je een extremist.
Wilders zaait geen haat.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ach ja... als je perse iemand gewelddadige plannen wilt toeschrijven dan vind je altijd wel iets om op te blazen.
Een taart in iemand gezicht gooien is niet gewelddadig te noemen. Een steen wel.
Tomatoketchup spuiten is niet gewelddadig. Zoutzuur wel.
Nu vind ik het ook fout om taarten te gooien , Hoe meer men dat algemeen normaler vind, hoe meer derden het normaler vinden een stap verder te gaan en dat het oke is om hardere voorwerpen te gooien.
Idem met het ongenuanceerd haatdragend geschreeuw van Wilders. Hoe meer men dat normaler vind , hoe meer derden nog een stapje verder gaan. En mensen verbaal gaan stalken en bedreigen.
Ik zie het inderdaad. Maar desondanks, als je als krant in je berichtgeving een soort van chronologisch overzicht wilt maken van hoe het zover heeft kunnen komen dat die arme Annefleur moet onderduiken voor de 'achterban van Wilders' en de woedende 'Baudet-aanhang', dan mag die smeerlapperij van het linkse kamp ook wel benoemd worden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:08 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, dat is echt wat ze heeft getweet. Dat ranzige verhaal kwam van iemand anders.
Tjaaaa... dat zeggen haatzaaiers en hun fans meestal.quote:
Zijn er na Wilders minder uitspraak massaal Marokkanen gemolesteerd? Nog geen eentje.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Tjaaaa... dat zeggen haatzaaiers en hun fans meestal.
Ineens zijjn ze hardstikke politieke correct.
Is wel heel mooi inderdaad.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:58 schreef Copycat het volgende:
Prachtig, ze reageert sarcastisch op een haattweet van een pvv-fan en er wordt vervolgens een spin aan gegeven waar de honden geen brood van lusten.
Het zegt inderdaad alles over de verstandelijke vermogens van de doorsnee-pvv-er.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:09 schreef Red_85 het volgende:
Is wel heel mooi inderdaad.
Geen beter vermaak dan leedvermaak.
Wie is de pvv'er hier dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zegt inderdaad alles over de verstandelijke vermogens van de doorsnee-pvv-er.
Leuk man, sarcastisch iemand met stenen bekogelenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:58 schreef Copycat het volgende:
Prachtig, ze reageert sarcastisch op een haattweet van een pvv-fan en er wordt vervolgens een spin aan gegeven waar de honden geen brood van lusten.
Precies!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:33 schreef Elzies het volgende:
[..]
Wilders zaait geen haat.
Wilders benoemt de problemen met man en paard.
Dat het linkse multiculturele idealisme daar niet blij mee is blijft een ander verhaal.
De waarheid kan soms confronterend zijn, maar dat geeft de ander geen recht op te roepen tot geweld.
Hier? Weet ik niet, boeit me ook niet.quote:
Je weet waar ze op reageerde?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:12 schreef ChrisCarter het volgende:
Leuk man, sarcastisch iemand met stenen bekogelen
Ja, maar dat maakt het niet normaler. Ook gezien haar tweetverleden. Jezelf tot dat niveau verlagen om zogenaamd een spiegel voor te houden is altijd misplaatst.quote:
Vind ik niet. Ik vind het wel een goede spiegel. Alleen wordt het wat jammer als mensen de voorgeschiedenis vergeten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:15 schreef ChrisCarter het volgende:
Ja, maar dat maakt het niet normaler. Ook gezien haar tweetverleden. Jezelf tot dat niveau verlagen om zogenaamd een spiegel voor te houden is altijd misplaatst.
Eigenlijk zoals ze zelf Baudet z'n uitspraken totaal uit z'n verband rukt, ik heb er geen medelijden mee iig.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier? Weet ik niet, boeit me ook niet.
Maar in dit verhaal werd haar sarcastische tweet-reactie geheel uit het verband gerukt door Geert en vervolgens zonder ook maar enig onderzoek voor waar aangenomen door zijn achterban. Met alle bedreigingen en gevolgen van dien.
Nee? nou ik wel. Als je zo'n idioot bent en zo hypocriet dan snap ik dat de mensen er niet over uit gepraat raken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet door FOK!, mede, maar FOK! is niet een dingetje bij de meeste mensen.
Het is nu wat kalmer over het wicht op twitter iig. Weet niet op FB.
Het is wmb een zich zelf stand houdende hype.
Meisje is niets, wat ze doorgaans zegt is niets en daar gaan allerlei lui die half in een gekkenhuis horen tegen in.
Ik snap echt niet dat dit topicje 4 al aantikt op FOK!.
Het jammere is dat als links dit soort domme dingen doet, mensen maar altijd moeten begrijpen dat het ironisch is, een spiegel, sarcasme etc etc..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:16 schreef Copycat het volgende:
Alleen wordt het wat jammer als mensen de voorgeschiedenis vergeten.
Front, aanvallen jugend. Juist. Hoezo goedkope trukjes van een has been die maar niet onder ogen wil zien dat zijn linkse utopia een shithole is geworden.quote:We moeten het front tegen de BaudetJugend gaan verbreden. Val m aan waar je kan. En steun de vrouwen die door ze aangevallen worden.
Nou ja, als je die Twitter-conversatie zou teruglezen, is het allemaal klip en klaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[
Het jammere is dat als links dit soort domme dingen doet, mensen maar altijd moeten begrijpen dat het ironisch is, een spiegel, sarcasme etc etc..
Als een rechts iemand zoiets roept, is het nazisme, bedreiging en rijden de treinen naar het oosten weer.
Je kunt je ook wat minder als slachtoffer en speciaal sneeuwvlokje op stellen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Het jammere is dat als links dit soort domme dingen doet, mensen maar altijd moeten begrijpen dat het ironisch is, een spiegel, sarcasme etc etc..
Als een rechts iemand zoiets roept, is het nazisme, bedreiging en rijden de treinen naar het oosten weer.
Ik heb betere dingen te doen met mijn tijd dan een hele twitter lijn lezen. Als iemand een bericht plaatst waarin opgeroepen wordt om stenen te gooien, en het is alleen maar te zien dat dit niet ernstig bedoeld is als je alle berichten van de poster gaat lezen, is het gewoon fout.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, als je die Twitter-conversatie zou teruglezen, is het allemaal klip en klaar.
Daarom vertel ik je dat ze een bal terugkaatste. Het was in een conversatie, dus niet her en der losse flarden. Als je een minuutje tijd hebt, zou je in dit topic ook het nrc-artikel erover kunnen terugvinden. Maakt het direct helder.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik heb betere dingen te doen met mijn tijd dan een hele twitter lijn lezen. Als iemand een bericht plaatst waarin opgeroepen wordt om stenen te gooien, en het is alleen maar te zien dat dit niet ernstig bedoeld is als je alle berichten van de poster gaat lezen, is het gewoon fout.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
En wat van Muiswinkel allemaal uitbraakt is helemaal schunnig:
[..]
Front, aanvallen jugend. Juist. Hoezo goedkope trukjes van een has been die maar niet onder ogen wil zien dat zijn linkse utopia een shithole is geworden.
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 09:55:08Het zegt veel dat de roodwitblauwe oikofiele stormtroepen van Baudet het woord 'aanvallen' onmiddellijk fysiek inte… https://t.co/z9Fq8A6QEM reageer retweet
Dus een ludieke actie om stenen naar een moskee te gooien is echt het ergste wat je kan doen maar dan als antwoord dat naar een politiek persoon is ludiek en grappig en moet kunnen?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom vertel ik je dat ze een bal terugkaatste. Het was in een conversatie, dus niet her en der losse flarden. Als je een minuutje tijd hebt, zou je in dit topic ook het nrc-artikel erover kunnen terugvinden. Maakt het direct helder.
Whut?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
Dus een ludieke actie om stenen naar een moskee te gooien is echt het ergste wat je kan doen maar dan als antwoord dat naar een politiek persoon is ludiek en grappig en moet kunnen?
Linkswat een bende.
Linksquote:
Oké.quote:
Er valt niets te ontcijferen, gewoon lezen is voldoende. Dat je het niet snapt met je linkse brein is wat anders.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oké.
Dat was het enige uit je vorige post wat ik wel kon ontcijferen.
Oké.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
Er valt niets te ontcijferen, gewoon lezen is voldoende. Dat je het niet snapt met je linkse brein is wat anders.
Good girl.quote:
Het is een bonte verzameling wappies..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:05 schreef WodanIsGroot het volgende:
Wat een intolerante gekkenverzameling zijn die internationaal socialisten toch.
Dat vind ik ook. Zie de Turken en de Armeense Genocide + (kind)slavernijverleden. Of de Arabische slavernijverleden die nog groter en gruwelijker was dan die van Nederland.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind het wel een goede spiegel. Alleen wordt het wat jammer als mensen de voorgeschiedenis vergeten.
Ze beseffen niet dat hun hysterische houding alleen maar een averechts effect heeft.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:07 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Het is een bonte verzameling wappies..
Eerst Wilders en nu is Baudet zo ongeveer een tweede Hitler..
Godverdomme racist... ga lekker naar een racisten forum ofzo.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:10 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Zie de Turken en de Armeense Genocide + (kind)slavernijverleden. Of de Arabische slavernijverleden die nog groter en gruwelijker was dan die van Nederland.
OEPS ben ik even een racist!
PLEASE ban mij niet!!!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Godverdomme racist... ga lekker naar een racisten forum ofzo.
De tweets van Annefleur en haar haatpropaganda richting Thierry Baudet waren er eerst.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:12 schreef Montagui het volgende:
Vraag blijft.....wat was er eerder. Het onderduiken van Anne Fleur of de retweet van Wilders.
Iemand een chronologisch overzichtje?
O ja verplicht geconfronteerd worden met je slachtofferquote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De waarheid vertellen kost je een bezoek aan Sylvana.
Dan klopt deze kop in NRC nietquote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:16 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
De tweets van Annefleur en haar haatpropaganda richting Thierry Baudet waren er eerst.
Na het retweeten van Wilders zal ze best wat bagger naar haar kop hebben gekregen.
De retweet van Wilders was m.i. n.a.v. dit artikel in NRCquote:Activiste ondergedoken na onjuist bericht van Wilders
Oproep tot geweld
Haar uitspraak over het „stenigen van Wilders” was uit zijn verband gerukt en „duidelijk cynisch bedoeld”. Nadat de PVV-leider een artikel over de kwestie had gedeeld, werd Anne-Fleur Dekker bedreigd. Nu is de medewerker van de Hilversumse GroenLinks-fractie ondergedoken.
Enzo van Steenbergen
27 maart 2017 om 18:48
Want in dit interview op 22 maart zat ze al ondergedoken:twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 27-03-2017 om 20:14:04GroenLinks extremist Dekker schreef wel degelijk: "Wie gaat er mee 500 stenen op Wilders gooien?"Deze week ga ik… https://t.co/9qvLJFjPgu reageer retweet
Nee, maar dat verkoopt minder lekker in de media.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:31 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dan klopt deze kop in NRC niet
[..]
De retweet van Wilders was m.i. n.a.v. dit artikel in NRCWant in dit interview op 22 maart zat ze al ondergedoken:twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 27-03-2017 om 20:14:04GroenLinks extremist Dekker schreef wel degelijk: "Wie gaat er mee 500 stenen op Wilders gooien?"Deze week ga ik… https://t.co/9qvLJFjPgu reageer retweet
http://jalta.nl/politiek/(...)mond-willen-snoeren/
Overigens is het stuk op Joop.nl ook al van een eerdere datum dan de retweet.
https://www.joop.nl/nieuw(...)gen-doet-haar-relaas
Ofwel, Wilders heeft geen bal met het onderduiken van Anne Fleur te maken.
Volgens mij had Wilders ook al eerder iets geretweet van haar over dat ze als voorzitter van het stembureau de stemmen niet objectief zou tellen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:31 schreef Montagui het volgende:
[..]
[..]
De retweet van Wilders was m.i. n.a.v. dit artikel in NRCWant in dit interview op 22 maart zat ze al ondergedoken:twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 27-03-2017 om 20:14:04GroenLinks extremist Dekker schreef wel degelijk: "Wie gaat er mee 500 stenen op Wilders gooien?"Deze week ga ik… https://t.co/9qvLJFjPgu reageer retweet
Inderdaad en de eerdere retweet van Wilders over het stembureau was denk ik ook niet de reden dat ze moest onderduiken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, maar dat verkoopt minder lekker in de media.
Schijnt dat Wilders het bericht van 'het stenigen' al op 19 maart via facebook heeft verspreid.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:37 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Volgens mij had Wilders ook al eerder iets geretweet van haar over dat ze als voorzitter van het stembureau de stemmen niet objectief zou tellen.
Vervolgens mocht ze geen voorzitter van het stembureau meer zijn vanwege haar duidelijke politieke voorkeur.
Klopt, dat hele fantasieverhaal over bedreigingen en ''onderduiken''quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:39 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Inderdaad en de eerdere retweet van Wilders over het stembureau was denk ik ook niet de reden dat ze moest onderduiken.
Ze zei eerst in interviews dat de reden van onderduiken de aanhangers van Baudet waren.
Maar goed tot in het NOS journaal aan toe wordt beweerd dat ze moet onderduiken vanwege Wilders..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Klopt, dat hele fantasieverhaal over bedreigingen en ''onderduiken''stond al op Twitter voordat Wilders er uberhaupt iets mee te maken had.
Jaquote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme racist... ga lekker naar een racisten forum ofzo.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Anne_Fleur_Dekkerquote:Anne Fleur Dekker (Blaricum, 1994)[1] is een fractiemedewerkster voor GroenLinks in de gemeente Hilversum[2] en sinds november 2016 hoofdredacteur van het blad VEGAN Magazine van de Nederlandse Vereniging voor Veganisme.[3] Ze omschrijft zichzelf als een milieuactivist, veganist en journalist. Ze schrijft opiniestukken/blogs voor politiek links georiënteerde websites/bladen waaronder Joop.nl en De Socialist, een maandelijkse uitgave van Internationale Socialisten.[4]
Dekker kwam landelijk in het nieuws toen zij in maart 2017 massaal werd bedreigd en moest onderduiken toen politicus Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) een tweet van Dekker uit juli 2016 verspreidde, waarin zij (naar eigen zeggen 'sarcastisch'[5]) zou hebben opgeroepen om Geert Wilders te stenigen.[6]
Dekker schreef op 16 maart 2017, een dag na de Tweede Kamerverkiezingen van 2017, waarbij Thierry Baudet met zijn nieuwe partij Forum voor Democratie twee zetels won, een opiniestuk op Joop.nl (dat 70.000 keer werd gelezen[11]), waarin ze beweerde dat hij verkrachting zou hebben goedgepraat, door zijn beschrijving van de handelswijze van (fictieve) hoofdpersoon Gregor in Baudets roman Voorwaardelijke liefde (2014).[12] Hiermee haalde ze een controverse, die 3 jaar eerder al had gewoed, weer boven water.[13][14] Vervolgens werden op 18 maart enkele eerdere berichten van Dekker, waaronder een oude tweet van 19 juli 2016, ook weer opgeduikeld door de rechts-populistische website liefdevoorholland.com.[15] Destijds reageerde Dekker op een andere twitteraar, een vrouw uit België, die voorstelde om met "Minstens 500 mensen, als 'ludieke actie' op het radicaal moslim geweld van de afgelopen nachten." stenen naar een moskee te gooien. Dekkers tweet van 19 juli 2016 luidde: "Wie gaat er mee 500 stenen op Wilders gooien? Vind ik wel een ‘ludieke actie’."[6] De website maakte een collage met een bewerkte foto van Dekker met duivelshoorntjes en twee van haar tweets, voegde een beschuldiging van stembusfraude aan het bericht toe en eiste een hertelling.[15] Dekker is echter geen voorzitter van een Hilversums stembureau geweest; burgemeester Broertjes van Hilversum weigerde dit, omdat ze een duidelijk politiek profiel had.[2]
Wie bewerkt hem even.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:52 schreef wolkentoetje het volgende:
Hahahaha iemand heeft ook een Wikipedia pagina over haar gemaakt..
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Anne_Fleur_Dekker
Doe nou niet. Dan heeft Anne Fleurtje weer wat om over te huilen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wie bewerkt hem even.
Lijkt mij wel ludiek.
quote:Op Joop.nl schreef zij op 24 maart: "Thierry Baudet [is] gevaarlijker dan Wilders. In mijn artikel op Joop zeg ik Baudet is een Wilders in schaapskleren maar inmiddels ben ik van mening dat hij wel tien keer erger is dan Wilders. Wilders is een eenmansact met een groep volgers maar Baudet bouwt echt een beweging op. Dankzij die club ben ik nu ondergedoken."[11]
Hey, ik zeg er duidelijk bij dat het ludiek is. Dus dan mag het.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:55 schreef YazooW het volgende:
[..]
Doe nou niet. Dan heeft Anne Fleurtje weer wat om over te huilen.
De engste mensen in de 2e Kamer zijn toch echt de heren van Denk.quote:
twitter:F_azarkan twitterde op maandag 27-03-2017 om 15:30:15@annefleurdd Dit is toch ongelofelijk. Waar blijven de talkshows? @dwdd @pauwnl @RTLLateNight reageer retweet
O hemeltje nee toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:58 schreef YazooW het volgende:
Is deze hier al voorbij gekomen?twitter:F_azarkan twitterde op maandag 27-03-2017 om 15:30:15@annefleurdd Dit is toch ongelofelijk. Waar blijven de talkshows? @dwdd @pauwnl @RTLLateNight reageer retweet
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:58 schreef YazooW het volgende:
Is deze hier al voorbij gekomen?twitter:F_azarkan twitterde op maandag 27-03-2017 om 15:30:15@annefleurdd Dit is toch ongelofelijk. Waar blijven de talkshows? @dwdd @pauwnl @RTLLateNight reageer retweet
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:58 schreef YazooW het volgende:
Gvdquote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:58 schreef YazooW het volgende:
Ik wacht op kamervragen van DENKquote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd![]()
![]()
Ja kijk wij lachen er hier allemaal om maar in de echte wereld is de massa gewoon dit soort figuren hedie zijn het allemaal eens met annefleur
Oh die komen er wel let maar opquote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:04 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik wacht op kamervragen van DENK
Ik kan niet wachten.!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh die komen er wel let maar opAl die shows komen ook gewoon met die annefleur hoor.. mark my words..
Zal voor de personen die door zo iemand heen kan kijken wel weer een hoop gelach (logisch, want het is echt om te huilen hoe lachwekkend allemaal) worden echter voor de domme massa weer een puntje om over te janken.quote:
Misschien kan de NPO haar een reallifesoap geven...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal voor de personen die door zo iemand heen kan kijken wel weer een hoop gelach (logisch, want het is echt om te huilen hoe lachwekkend allemaal) worden echter voor de domme massa weer een puntje om over te janken.
Breng ze nou niet op ideeënquote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:13 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Misschien kan de NPO haar een reallifesoap geven...
Dit weekend volgen we Annefleur tijdens het Marxismefestival![]()
Zou echt ook nog eens zomaar kunnen idd, ditquote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:17 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Gastsprekers zijn o.a. Anja Meulenbelt en Abou Jahjah
twitter:Najetje1982 twitterde op maandag 27-03-2017 om 16:37:42@F_azarkan @annefleurdd @dwdd @pauwnl @RTLLateNight geen moslims. dus geen belangstelling. reageer retweet
twitter:loveiseveryhing twitterde op maandag 27-03-2017 om 23:48:34@Giggles16378041 @F_azarkan @annefleurdd @dwdd @pauwnl @RTLLateNight omdat zij niet op jou lijkt zeker reageer retweet
twitter:Giggles16378041 twitterde op maandag 27-03-2017 om 21:59:15@F_azarkan @annefleurdd @dwdd @pauwnl @RTLLateNight Anne Fleur is meer gebaat bij een langdurige, gedwongen opname GGZ! reageer retweet
quote:Sindsdien is Anne Fleur het doelwit geworden van een rechtse hetze. Aanhangers van Baudet bestoken haar. De niet minder misogyne nummer 2 van Forum voor Democratie, Theo Hiddema, zei op tv dat Anne Fleur maar een ‘breiclub’ moest beginnen. Wilders riep zijn volgers op massaal aangifte te doen tegen haar omdat ze stemmen vervalst zou hebben. Extreemrechts rioolblog en onderdeel van het mediabedrijf van de Telegraaf, Geenstijl, deed ook een duit in het zakje.
Dat vind ik echt een schitterende combiquote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:08 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Blaricum/GroenLinks/vriendje uit de noodopvang
Die kouwe kak deed vorig al moeilijk over de komst van een basisschoolquote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een schitterende combi
Zijn er uberhaupt opvangcentra in de buurt van het Gooi?
Het lijkt me toch niet dat de kale kak dat zo maar accepteert
+1 als ze haar negeren.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:03 schreef wolkentoetje het volgende:
O mensen ergens hoop ik dat dat gekkie bij DWDD of Pauw mag zitten huilen..
Wijn,chips,nootjes..
Hilversum wel gok ik in Blaricum zelf uiteraard niet..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een schitterende combi
Zijn er uberhaupt opvangcentra in de buurt van het Gooi?
Het lijkt me toch niet dat de kale kak dat zo maar accepteert
Heb ik tot nu toe niet gezien..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:55 schreef Monopoly het volgende:
Is er overigens bewijs van de doodsbedreigingen?
Ik ook niet. Toch knap dat de gehele media weet wie het zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:56 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Heb ik tot nu toe niet gezien..
Als dat bewijs er was had Annefleur dat vast en zeker al dubbel en dwars op twitter uitgemolken..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook niet. Toch knap dat de gehele media weet wie het zijn
Precies. Het is gewoon weer uitmelkerij van luchtkastelen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:01 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Als dat bewijs er was had Annefleur dat vast en zeker al dubbel en dwars op twitter uitgemolken..
Baudet en Wilders aanhangers nou ja iedereen die het linkse gedachtegoed niet deelt is NAZI..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:04 schreef ems. het volgende:
Hoe komen ze precies bij 'nazi' aanvallen? Betreft het echt een extreemrechtse groep of zijn mensen die haar bedreigen per definitie fanboys van je boy Adolf?
Ik word zelf voornamelijk lastig gevallen door romeinen namelijk.
DENK: "kunt u uitleggen wat u met dit en dat bedoelt?".quote:Op dinsdag 28 maart 2017 13:04 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik wacht op kamervragen van DENK
En hij is ook al gelijk voorgedragen voor verwijdering...Wikipedia en ruzie maken, dat is altijd een geslaagde combinatie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:52 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
'WIE BEN JIJ DAN WEL!?'quote:Op dinsdag 28 maart 2017 14:37 schreef HSG het volgende:
[..]
DENK: "kunt u uitleggen wat u met dit en dat bedoelt?".
Kamer: "Wat vindt u van de uitspraken van Erdogan?".
DENK: "IK STEL HIER DE VRAGEN JA?".
Als je het artikel in NRC goed gelezen had, had je gezien dat de datum dat Wilders het betreffende artikel deelde 19 maart was, en dat het niet om een tweet van Wilders nav het NRC-artikel ging, maar om een artikel van "Liefde voor Holland":quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:31 schreef Montagui het volgende:
[..]
[..]
quote:Wilders deelde op 19 maart, enkele dagen na de verkiezingen, een bericht van de website Liefde voor Holland, waarin wordt beweerd dat Dekker – GroenLinks-fractiemedewerker in Hilversum – niet objectief zou zijn geweest als hoofd van een stembureau in Hilversum. De kop van dat artikel: ‘GroenLinks-activiste was voorzitter stembureau, roept op tot stenigen Wilders, PVV-stemmen verdwenen?’
twitter:annefleurdd twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 17:32:36Opinie Han van der Horst: Extreemrechts kan goed uitdelen maar slecht incasseren https://t.co/80v4a37Tro reageer retweet
twitter:MahnUdhea twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 18:20:35@annefleurdd volgt Han jou en @ashatenbroeke ook? Dat denk ik niet. Stelling met oogkleppen op dus..... 😶 reageer retweet
twitter:mjkraaijenoord twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 17:42:18@annefleurdd Ben jij dan ook Extreemrechts? Wie zit er nou ondergedoken?#raarkind reageer retweet
twitter:Bushcraft_Mouse twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 17:38:27@annefleurdd Misschien kan je advies vragen aan Geert mbt kogelwerende kleding? #veiligheid reageer retweet
twitter:IndigoCrystal4 twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 17:47:36@annefleurdd Is het fijn daar in Lalaland? https://t.co/bOHprhcGPt reageer retweet
Alle ranzige rechtsmenschen hebben nu schuimende bekkenquote:
Tegenstanders die iemand groter maken dan dat ze is. Gebeurt wel vaker hier. Heeft iets met IQ te maken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:27 schreef Falco het volgende:
Waarom krijgt dit meisje zoveel aandacht? Vier topics
Als jij nou eens een beetje provocerend twittert, dan word je ook uitgenodigd voor Pauw. Weet niet of je dan normaal op bed hoort te liggen, maar goed.quote:
Dat sowieso. Vind het wel vreemd hoor, je hebt dit soort meisjes al tientallen jaren. Ze waren vroeger trouwens veel meer zichtbaar en fanatieker met van die geblokte Arafat-sjaaltjes en al die wereldvreemde ideeën over one happy earth enzo. Maar goed, dat dan de rechtse Tokkie-bende weer helemaal wild over zo'n naïef meisje wordt, is toch ook wel weer tekenend en dieptriest.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:36 schreef Seam het volgende:
de tering wat een naief dom kutje is dit ookAch vanavond wel popcorn cringe tv
Omdat de antwoorden op haar Tweets geweldig creatief zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:27 schreef Falco het volgende:
Waarom krijgt dit meisje zoveel aandacht? Vier topics
Ja dat zijn die antwoorden op Donald Trump zijn Tweets ook, maar ik denk dat er wel wat verschillen tussen die twee zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat de antwoorden op haar Tweets geweldig creatief zijn.
Nou, volgens mij zijn die bedreigingen nog totaal niet bewezen. Voor hetzelfde geld is ze ondergedoken omdat je daarmee als het mee zit bij Pauw mag aanschuiven met je zielige verhaal hoe je vervolgd word door de nazi's van Baudet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:39 schreef Falco het volgende:
dat dan de rechtse Tokkie-bende weer helemaal wild over zo'n naïef meisje wordt, is toch ook wel weer tekenend en dieptriest.
Aangezien deze reeks uit vier topics bestaat waar allerlei ranzige diarree over dit suffe meisje wordt gescheten, kan ik me niet voorstellen dat de rest van Nederland zich netjes gedraagt en haar compleet met rust laat. Maar goed laat maar een nieuwsbericht zien die al die bedreigingen ontkracht. Wil best geloven dat ze de boel aandikt hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zijn die bedreigingen nog totaal niet bewezen. Voor hetzelfde geld is ze ondergedoken omdat je daarmee als het mee zit bij Pauw mag aanschuiven met je zielige verhaal hoe je vervolgd word door de nazi's van Baudet.
Linkse figuren van dit slag vinden vaak elk leugen acceptabel, als het maar de 'juiste' zaak dient. Tekenend en dieptriest, inderdaad.
O ze zal best een hoop bagger over zich heen hebben gekregen maar vooralsnog komt ze met geen enkel bewijs en gaat ze stug door met haar hetze tegen Thierry Baudet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Aangezien deze reeks uit vier topics bestaat waar allerlei ranzige diarree over dit suffe meisje wordt gescheten, kan ik me niet voorstellen dat de rest van Nederland zich netjes gedraagt en haar compleet met rust laat. Maar goed laat maar een nieuwsbericht zien die al die bedreigingen ontkracht. Wil best geloven dat ze de boel aandikt hoor.
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 09:51:47Uit de school van #Baudet en #Interahamwe. Plaag, parasiet, ongedierte. That s the way it works. En anoniem, vanzel… https://t.co/OsOIJhNf6s reageer retweet
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 09:52:49Interessante beweging van de #BaudetJugend. https://t.co/eHGVIn2fab reageer retweet
Ook lekker om Interahamwe erbij te halen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:56 schreef wolkentoetje het volgende:
En ondertussen blijft Deugpiet van Muiswinkel ook lekker bezig:twitter:erikvmuiswinkel twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 09:51:47Uit de school van #Baudet en #Interahamwe. Plaag, parasiet, ongedierte. That s the way it works. En anoniem, vanzel… https://t.co/OsOIJhNf6s reageer retweet
Zij staat niet tussen de gasten die Pauw op Twitter aankondigt en ze heeft haar eigen tweet daarover inmiddels verwijderd. Waarschijnlijk heeft dat te maken met het dreigende gevaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:45 schreef wolkentoetje het volgende:
Zit dat gekke kind echt vanavond bij Pauw?
Die is ook aardig de weg kwijt, jammer.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:57 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 09:52:49Interessante beweging van de #BaudetJugend. https://t.co/eHGVIn2fab reageer retweet
Heel veel linkse aanhangers zijn de weg kwijt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:53 schreef Klummie het volgende:
[..]
Die is ook aardig de weg kwijt, jammer.
Nou ja de linkse tokkie-bende is natuurlijk geen haar beter.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat sowieso. Vind het wel vreemd hoor, je hebt dit soort meisjes al tientallen jaren. Ze waren vroeger trouwens veel meer zichtbaar en fanatieker met van die geblokte Arafat-sjaaltjes en al die wereldvreemde ideeën over one happy earth enzo. Maar goed, dat dan de rechtse Tokkie-bende weer helemaal wild over zo'n naïef meisje wordt, is toch ook wel weer tekenend en dieptriest.
Juistem... rijp voor het gesticht.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:57 schreef wolkentoetje het volgende:
zo hoort het ook... niet die rechtse weg opgaan. Dan ben je eg wel je eigen weg kwijtquote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heel veel linkse aanhangers zijn de weg kwijt.
Jij vind haar naief, naast dat is het ook levensgevaarlijk wat ze doet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:39 schreef Falco het volgende:
Maar goed, dat dan de rechtse Tokkie-bende weer helemaal wild over zo'n naïef meisje wordt, is toch ook wel weer tekenend en dieptriest.
En dan roepen de linkse ophitsers hoe erg ze het vinden en wassen ze hun handen in onschuld..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:08 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Jij vind haar naief, naast dat is het ook levensgevaarlijk wat ze doet.
Dan krijgt ze steeds meer medestanders en wordt dat extremistische geluid groter, een salonfähig figuur als van Muiswinkel doet er ook al aan mee.
Je krijgt vanzelf een linkse idioot die vind dat hij daadwerkelijk actie moet ondernemen en wel een aanslag pleegt.
Komt ze daar nou echt in vanavond?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:10 schreef bedachtzaam het volgende:
Poken en poken om het vuur aan te wakkeren.
Lukt het niet? nog harder poken en om je heen slaan tot je de gewenste reactie krijgt.
Succes? mooi aanschuiven bij Pauw en vertellen over extreemrechts en het gevaar, het onrecht dat je is aangedaan.
Vnanavond om 23.00
dit.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:10 schreef bedachtzaam het volgende:
Lukt het niet? nog harder poken en om je heen slaan tot je de gewenste reactie krijgt.
Succes? mooi aanschuiven bij Pauw en vertellen over extreemrechts en het gevaar, het onrecht dat je is aangedaan.
Vanavond om 23.00
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:11 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Komt ze daar nou echt in vanavond?
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:11 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
twitter:annefleurdd twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 18:33:08@Esssie31 ;-) het is al aangekondigd. bovendien heb ik beveiliging. reageer retweet
Ik kijk er niet raar van op dat Pauw dit maar al te graag faciliteertquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:10 schreef bedachtzaam het volgende:
Vanavond om 23.00
twitter:AntifaNL twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 12:44:24Over 5 jaar is @annefleurdd groter dan Thierry Baudet. Knap hoe ze omgaat met alle drek die ze over zich heen krijgt. reageer retweet
Steun van zulke lui is al net zo sneu als de NVUquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:13 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:AntifaNL twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 12:44:24Over 5 jaar is @annefleurdd groter dan Thierry Baudet. Knap hoe ze omgaat met alle drek die ze over zich heen krijgt. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Nee, enkele topics eerder spraken we er al over wanneer ze zou aanschuiven bij DWDDquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik kijk er niet raar van op dat Pauw dit maar al te graag faciliteert
twitter:AntifaNL twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:33:304. @AntifaNL Extreme haat vraagt om extreme maatregelen. Stap 1 is het beestje bij de naam noemen. Baudet is 'n racist. reageer retweet
twitter:AntifaNL twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:31:593. @AntifaNL normalisering van racisme, xenofobie en seksisme die nu hoogtij viert. Zie de nazi's van FVD die nu in het parlement zitten. reageer retweet
Oh dan heb ik dat gemist, ik ben niet altijd even actief in dit topiquequote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:14 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nee, enkele topics eerder spraken we er al over wanneer ze zou aanschuiven bij DWDD
Erik van Muiswinkel, tsja. Ooit Zwarte Piet en nu tegen Zwarte Pieten omdat dat anti-Zwarte Pieten volk nog nar hem komt kijken ofzo!quote:
Mweh, laat dat maar lekker een elitair clubje worden, dan kan er neergekeken worden op het antifa tuigquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:17 schreef bedachtzaam het volgende:
Het word tijd voor een daadwerkelijk baudetjugend, als we toch voor extreemrechtse gekkies worden versleten kunnen we net zo goed ook eens flink gaan poken.
Helaas, die genieten bescherming, het overgrote deel van geweld komt van links.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mweh, laat dat maar lekker een elitair clubje worden, dan kan er neergekeken worden op het antifa tuig
Is ook niets mis mee dat hij haar uitnodigt. Ik vind het wel jammer dat bij talkshows vaak maar één kant van het verhaal wordt gegeven, zonder wederhoor. Als je ook een andere parij uitnodigt (zoals bijvoorbeeld bij die kunstdief en museumdirecteur laatst) wordt de discussie veel interessanter.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik kijk er niet raar van op dat Pauw dit maar al te graag faciliteert
Pauw laat vooral graag de linkse kant zien en in iedere aflevering een sneer naar Trump en rechts..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:24 schreef Physsic het volgende:
[..]
Is ook niets mis mee dat hij haar uitnodigt. Ik vind het wel jammer dat bij talkshows vaak maar één kant van het verhaal wordt gegeven, zonder wederhoor. Als je ook een andere parij uitnodigt (zoals bijvoorbeeld bij die kunstdief en museumdirecteur laatst) wordt de discussie veel interessanter.
Ik weet niet welk verhaal Anne Fleur daar vanavond gaat vertellen, maar als ze het ook over Thierry gaat hebben, was het wellicht netjes geweest om hem ook uit te nodigen. Als ze het alleen over haar bedreigingen gaat hebben, is er natuurlijk geen wederhoor nodig. Al vraag ik me ernstig af of zij die twee dingen los kan zien.
Waar het hart vol van is...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:26 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Pauw laat vooral graag de linkse kant zien en in iedere aflevering een sneer naar Trump en rechts..
Jinek idem ging geen aflevering voorbij dat ze het niet over Trump had.
Wat natuurlijk volkomen terecht is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:26 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Pauw laat vooral graag de linkse kant zien en in iedere aflevering een sneer naar Trump en rechts..
Jinek idem ging geen aflevering voorbij dat ze het niet over Trump had.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
zo hoort het ook... niet die rechtse weg opgaan. Dan ben je eg wel je eigen weg kwijt
Waarom is nationalisme een probleem?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:28 schreef NgInE het volgende:
[..]
Wat natuurlijk volkomen terecht is.
Rechts is het probleem niet zo; nationalisme is dat wel.
Het grootste gevaar is links...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:28 schreef NgInE het volgende:
[..]
Sommigen kennen geen schaamte dus het zal me niets verbazen als ze naar dat Pauw gaat.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:11 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Omdat het slecht is voor de economie en de ontwikkeling van ons land. Trump, Erdogan en dat soort figuren willen allemaal dat hun land op nummer 1 staat en stellen zich moeilijk/vijandig op tegenover anderen landen. Zonder vrije handel zou Nederland een stuk armer zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom is nationalisme een probleem?
Met een beetje nationalisme is niks mis. Sterker nog, zonder blijft er enkel een egoïstische maatschappij over.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:28 schreef NgInE het volgende:
[..]
Het grootste gevaar zijn mensen die verdeeldheid zaaien omdat ze geloven in een ideologie die haaks staat op de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:30 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Het grootste gevaar is links...
Als rechts het probleem niet zo is, waarom is een sneer naar rechts dan volkomen terecht?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:28 schreef NgInE het volgende:
[..]
Kun je dat laatste wat meer toelichten?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met een beetje nationalisme is niks mis. Sterker nog, zonder blijft er enkel een egoïstische maatschappij over.
Dat kan je op zowel links als rechts toepassen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:32 schreef NgInE het volgende:
[..]
Het grootste gevaar zijn mensen die verdeeldheid zaaien omdat ze geloven in een ideologie die haaks staat op de werkelijkheid.
Het was een grapje. Sorry dat ik dat niet duidelijk maakte.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:32 schreef Physsic het volgende:
[..]
Als rechts het probleem niet zo is, waarom is een sneer naar rechts dan volkomen terecht?
Als je het hebt over extremen zeker ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat kan je op zowel links als rechts toepassen.
twitter:HarryPater62 twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 08:51:40Eens kijken of fatsoensprediker @jesseklaver die dreigtante (Anne Fleur Dekker) nu uit de partij knikkert. Ik zeg van niet !! reageer retweet
Dat is natuurlijk maar een klein stukje. Dat zou je kunnen zien als economisch nationalisme. Nederland is een handelsland en onszelf afsluiten van de wereldhandel zou economische zelfmoord zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:31 schreef NgInE het volgende:
[..]
Omdat het slecht is voor de economie en de ontwikkeling van ons land. Trump, Erdogan en dat soort figuren willen allemaal dat hun land op nummer 1 staat en stellen zich moeilijk/vijandig op tegenover anderen landen. Zonder vrije handel zou Nederland een stuk armer zijn.
En nationalisme en racisme gaan vaak hand in hand.
Uit de EU stappen zou erg slecht zijn voor internationale handel. Er zijn veel Nederlanders die geloven dat ze dat willen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk maar een klein stukje. Dat zou je kunnen zien als economisch nationalisme. Nederland is een handelsland en onszelf afsluiten van de wereldhandel zou economische zelfmoord zijn.
Ik zie echter geen signalen die er op wijzen dat dit in Nederland gaande is.
Nationalisme is een gevoel van verbondenheid tussen een hele grote groep mensen. Het is prachtig om te zien hoe iedereen als één land achter oranje kan staan. Zonder die verbondenheid staat iedereen alleen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:32 schreef NgInE het volgende:
[..]
Kun je dat laatste wat meer toelichten?
Dat heb ik nog nooit goed onderzocht zien worden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:35 schreef NgInE het volgende:
[..]
Uit de EU stappen zou erg slecht zijn voor internationale handel. Er zijn veel Nederlanders die geloven dat ze dat willen.
En dat is nu ook het interessante. Ik ben erg benieuwd of de Brexit grote financiele gevolgen gaat hebben. Zelf ben ik geen voorstander van een Nexit, wel van een andere invulling van het EU lidmaatschap. Maar dat is iets voor een ander draadjequote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:35 schreef NgInE het volgende:
[..]
Uit de EU stappen zou erg slecht zijn voor internationale handel. Er zijn veel Nederlanders die geloven dat ze dat willen.
Ik heb zelf niks met voetbal, misschien dat dat het is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nationalisme is een gevoel van verbondenheid tussen een hele grote groep mensen. Het is prachtig om te zien hoe iedereen als één land achter oranje kan staan. Zonder die verbondenheid staat iedereen alleen.
Ik denk dat je daar voor het gemak gewoon van uit mag gaan. Groot Brittannië wordt een interessant sociaal experiment de komende paar jaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit goed onderzocht zien worden.
Dat laatste ben ik ook met je eens: de EU in haar huidige vorm werkt ook niet goed genoeg. Er zijn hervormingen nodig, maar er helemaal uitstappen is onproductief.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En dat is nu ook het interessante. Ik ben erg benieuwd of de Brexit grote financiele gevolgen gaat hebben. Zelf ben ik geen voorstander van een Nexit, wel van een andere invulling van het EU lidmaatschap. Maar dat is iets voor een ander draadje
Dat is voor mij echt het meest vergezochte verband dat ik ooit heb gelezen. Zal wel door mijn omgeving komen...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:38 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ik heb zelf niks met voetbal, misschien dat dat het is.
Het probleem wat ik met nationalisme heb is dat het vaak wordt gekoppeld aan ras en religie. Veel mensen die nationalisme hoog hebben staan kijken neer op mensen met een anderen achtergrond. Het is intellectuele en culturele luiheid.
Dat zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is voor mij echt het meest vergezochte verband dat ik ooit heb gelezen. Zal wel door mijn omgeving komen...
Precies, laten we eerst daar naar kijken voordat we conclusies trekken. Nederland bestaat immers al een jaartje of 500 langer dan de EU.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:39 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar voor het gemak gewoon van uit mag gaan. Groot Brittannië wordt een interessant sociaal experiment de komende paar jaar.
Als iedereen uit de EU zou stappen, dan zou je als nog handelsverdragen krijgen, waardoor je uiteindelijk toch weer bij een EU-achtige constructie uitkomt. Ik voorspel dat er geen anderen landen uit de EU gaan stappen en dat GB zich over een paar decennia er weer bij aansluit.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies, laten we eerst daar naar kijken voordat we conclusies trekken. Nederland bestaat immers al een jaartje of 500 langer dan de EU.
Oh, het was anders gewoon een serieuze vraag hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:33 schreef NgInE het volgende:
[..]
Het was een grapje. Sorry dat ik dat niet duidelijk maakte.
Serieus antwoord op je vraag: rechts verdient geen sneer. Maar als je naar Pauw gaat kijken weet je wel al een beetje van te voren dat het een links programma is. PowNed doet soms ook wat snerend tegenover linkse politiek, ik heb het idee dat Pauw dat sinds kort ook mag van zijn regisseur; kijkcijfers enzo.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:44 schreef Physsic het volgende:
[..]
Oh, het was anders gewoon een serieuze vraag hoor.
Ik zou het liefste zien dat er teruggegaan wordt naar de EEG + behoud van het Schengengedrag.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:43 schreef NgInE het volgende:
[..]
Als iedereen uit de EU zou stappen, dan zou je als nog handelsverdragen krijgen, waardoor je uiteindelijk toch weer bij een EU-achtige constructie uitkomt. Ik voorspel dat er geen anderen landen uit de EU gaan stappen en dat GB zich over een paar decennia er weer bij aansluit.
Wel denk ik dat de EU minder politieke macht gaat krijgen en meer een besturende factor zal zijn.
Daarom hoor je ook steeds meer geluiden over een opgedeelde EU of 'EU met verschillende snelheden', waarbij de West-Europese landen toch dingen met elkaar kunnen bereiken als Oost-Europese landen weer eens tegenwerken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:40 schreef NgInE het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik ook met je eens: de EU in haar huidige vorm werkt ook niet goed genoeg. Er zijn hervormingen nodig, maar er helemaal uitstappen is onproductief.
Is dat niet gewoon EU-lite? Zou kunnen werken; hangt van de vorm af.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zou het liefste zien dat er teruggegaan wordt naar de EEG + behoud van het Schengengedrag.
De EU moet juist een groot politiek blok vormen. Dat sturen is iets wat het volk zat aan het worden is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:43 schreef NgInE het volgende:
[..]
Als iedereen uit de EU zou stappen, dan zou je als nog handelsverdragen krijgen, waardoor je uiteindelijk toch weer bij een EU-achtige constructie uitkomt. Ik voorspel dat er geen anderen landen uit de EU gaan stappen en dat GB zich over een paar decennia er weer bij aansluit.
Wel denk ik dat de EU minder politieke macht gaat krijgen en meer een besturende factor zal zijn.
Min of meer, alleen dan zonder de wetten. Daar ben ik van mening dat elk land dat lekker zelf mag uitzoeken ipv ook nog dingen uit Brussel door je strot gedrukt krijgen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:49 schreef NgInE het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon EU-lite? Zou kunnen werken; hangt van de vorm af.
Ah, bedankt voor de extra uitleg. Dan had ik inderdaad niet begrepen dat het een grapje was.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:47 schreef NgInE het volgende:
[..]
Serieus antwoord op je vraag: rechts verdient geen sneer. Maar als je naar Pauw gaat kijken weet je wel al een beetje van te voren dat het een links programma is. PowNed doet soms ook wat snerend tegenover linkse politiek, ik heb het idee dat Pauw dat sinds kort ook mag van zijn regisseur; kijkcijfers enzo.
Elk land handelt uiteraard vanuit een eigenbelang. West-Europese landen hebben al lang het gevoel aan het kortste eind te trekken m.b.t. internationale afspraken. En het ging natuurlijk erg slecht met Zuid-Europa; dat zou nu een 2e wereld regio zijn als wij dat geld niet hadden gegeven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:48 schreef Physsic het volgende:
[..]
Daarom hoor je ook steeds meer geluiden over een opgedeelde EU of 'EU met verschillende snelheden', waarbij de West-Europese landen toch dingen met elkaar kunnen bereiken als Oost-Europese landen weer eens tegenwerken.
Ik denk dat het voor GB nog wel eens positief zou kunnen uitpakken, op de langere termijn. Maar dat kan dan vervolgens niet als voorbeeld gebruikt worden voor andere landen die ook uit de EU willen.
We hebben al politiek; die mensen zitten in Den Haag.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De EU moet juist een groot politiek blok vormen. Dat sturen is iets wat het volk zat aan het worden is.
Ik heb zelf niet echt het idee dat Brussel dingen door mijn strot heen heeft geduwd de afgelopen periode (behalve de eerder genoemde plaatjes op sigarettenpakjes); kun je wat voorbeelden noemen?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Min of meer, alleen dan zonder de wetten. Daar ben ik van mening dat elk land dat lekker zelf mag uitzoeken ipv ook nog dingen uit Brussel door je strot gedrukt krijgen.
De EU kost bakken met geld, de Euro is een tikkende tijdbom. Heb je je nou nooit afgevraagd waarom je geen rente meer krijgt op je spaargeld?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:55 schreef NgInE het volgende:
[..]
We hebben al politiek; die mensen zitten in Den Haag.
Het enigste vervelende wat ik tot nu toe van de EU heb gemerkt de afgelopen paar jaar zijn die nare afbeeldingen op sigarettenpakjes. Laat mij gewoon lekker roken man.
quote:Activiste, columniste en medewerkster van de GroenLinks-fractie in Hilversum, Anne Fleur Dekker, moest onderduiken omdat ze wordt bedreigd. Volgens Dekker zijn de bedreigingen van aanhangers van Thierry Baudet en Geert Wilders afkomstig. Ze begonnen nadat zij een stuk had gepubliceerd waarin ze Baudet een Wilders in schaapskleren had genoemd.
De bedreigingen van Dekker zouden zijn toegenomen nadat Wilders op 19 maart een bericht van de website liefdevoorholland.com via Facebook had verspreid. Daarin werd gezegd dat zij een oproep had gedaan om Wilders te stenigen en dat zij bij de verkiezingen van 15 maart voorzitter van een Hilversums stembureau was geweest.
Uit een reconstructie in NRC Handelsblad blijkt dat de oproep een reactie is van Dekker op een tweet van een vrouw die een oproep doet om stenen naar een moskee in België te gooien. Vanavond bij Pauw doet Anne Fleur haar verhaal.
Ze lezen hier meequote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:00 schreef wolkentoetje het volgende:
https://pauw.vara.nl/nieu(...)t-over-geert-wilders
[..]![]()
![]()
![]()
Omg wat heb ik gemistquote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:45 schreef wolkentoetje het volgende:
Zit dat gekke kind echt vanavond bij Pauw?
De rente zullen na dit jaar waarschijnlijk langzaam gaan stijgen. Trouwens staan de rente ik niet-EU landen ook erg laag, behalve in Zuid-Amerika voor wat voor rede dan ook.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De EU kost bakken met geld, de Euro is een tikkende tijdbom. Heb je je nou nooit afgevraagd waarom je geen rente meer krijgt op je spaargeld?
De expansiedrang begint ook verschrikkelijke vormen aan te nemen.
Dan hoop ik dat ze de hetze die Annefleur tegen Baudet voert ook ter sprake brengen maar iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren..quote:
Ja, maar dat 'samenwerken' lijkt steeds meer een probleem te worden. West-Europese landen willen hele andere dingen dan Oost-Europese landen, dus dan is het haast onmogelijk om nieuwe regels te maken over bijvoorbeeld klimaatverandering. Ondertussen blijven de Oost-Europese landen wel gewoon geld ontvangen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:53 schreef NgInE het volgende:
[..]
Elk land handelt uiteraard vanuit een eigenbelang. West-Europese landen hebben al lang het gevoel aan het kortste eind te trekken m.b.t. internationale afspraken. En het ging natuurlijk erg slecht met Zuid-Europa; dat zou nu een 2e wereld regio zijn als wij dat geld niet hadden gegeven.
Maar om nu die turbulente 10 jaar te zien als het falen van de EU gaat mij gewoon veel te ver. Landen moeten ook samenwerken als je internationaal dingen voor elkaar wilt krijgen (zoals global warming terugdringen bijvoorbeeld).
Mwah, als het goed is reguleert een democratisch systeem zichzelf, dus over houdbaarheid hoef je je geen zorgen te maken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:10 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, maar dat 'samenwerken' lijkt steeds meer een probleem te worden. West-Europese landen willen hele andere dingen dan Oost-Europese landen, dus dan is het haast onmogelijk om nieuwe regels te maken over bijvoorbeeld klimaatverandering. Ondertussen blijven de Oost-Europese landen wel gewoon geld ontvangen.
Laatst ging het bij NOS bijvoorbeeld over dit, maar er zijn nog veel meer voorbeelden:
http://nos.nl/artikel/216(...)et-mee-bemoeien.html
Ik zou ook niet willen beweren dat de EU een slecht idee is, maar op deze manier is het niet houdbaar.
Omdat er hier al voorspeld was dat ze naar pauw zou mogen...quote:
Ik ben eigenlijk Jeroen Pauw.quote:
Pauw -1quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:00 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Neuh het zal wel een rechtsafzeik uurtje worden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:08 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze de hetze die Annefleur tegen Baudet voert ook ter sprake brengen maar iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren..
Meestal worden beide kanten van een verhaal wel gehoord in dat programma; ik ga zeker kijken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh het zal wel een rechtsafzeik uurtje worden.
Nee dat wordt weer net zo'n slachtofferverhaal als dat van Emma Post vorige week..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:08 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze de hetze die Annefleur tegen Baudet voert ook ter sprake brengen maar iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren..
Ja gehoord wel. Maar vervolgens sneert men graag naar rechts.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:14 schreef NgInE het volgende:
[..]
Meestal worden beide kanten van een verhaal wel gehoord in dat programma; ik ga zeker kijken.
twitter:annefleurdd twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 20:55:58Ik zit zo om 23:00 uur bij @Pauwnl ! reageer retweet
twitter:Catoo269 twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:05:24@annefleurdd @WebsiteStJaN @pauwnl @jeroenpauw Kan Pauw gvd geen andere gasten krijgen dan zo'n labiele gefrustreerde geit genaamdAnneFleur? reageer retweet
twitter:DirkDadd twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:08:39@noknokitsme @pauwnl @annefleurdd @Michel1401 Terechte vraag, Annefleurtje fleurt de boel een beetje op. Borderline much? reageer retweet
Ja eerst vond ik het wel zielig. Maar toen hoorde ik de rest.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee dat wordt weer net zo'n slachtofferverhaal als dat van Emma Post vorige week..
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:14 schreef NgInE het volgende:
[..]
Meestal worden beide kanten van een verhaal wel gehoord in dat programma; ik ga zeker kijken.
Yesssssssssss kan niet wachtenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:09 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Vanavond om 23:00 zit ze bij Pauw en mag ze huilie huilie doen.
Maar dat hoorde je niet bij Pauw, of wel soms?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja eerst vond ik het wel zielig. Maar toen hoorde ik de rest.
En anders tafeldame bij DWDDquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Yesssssssssss kan niet wachten![]()
Hoop dat ze een vaste gast word
Dat vind ik toch wel een andere situatie. Je kan moeilijk in zo'n programma de ziekte van iemand in twijfel gaan trekken. Hij had hooguit wat meer kunnen vragen over de behandeling en de vergoeding daarvan, maar ze zou toch alleen gezegd hebben dat ze daar niets over wist ge vertellen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja eerst vond ik het wel zielig. Maar toen hoorde ik de rest.
Nee dat klopt. Eerst vond ik het dus zielig voor haar. Later lees je dan de rest.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar dat hoorde je niet bij Pauw, of wel soms?
twitter:hulswood twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:13:28@pauwnl @EdNijpels @mariannethieme @Viggowaas Willen: Stenen naar Wilders, taart naar Baudet, partijdig voorzitter… https://t.co/2LovbFM8SQ reageer retweet
twitter:AntonieNiessen twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:18:15@hulswood @pauwnl @EdNijpels @mariannethieme @Viggowaas De tyfus voor dat sekreet reageer retweet
zure tokkiesquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:23 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:hulswood twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:13:28@pauwnl @EdNijpels @mariannethieme @Viggowaas Willen: Stenen naar Wilders, taart naar Baudet, partijdig voorzitter… https://t.co/2LovbFM8SQ reageer retweet
twitter:AntonieNiessen twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:18:15@hulswood @pauwnl @EdNijpels @mariannethieme @Viggowaas De tyfus voor dat sekreet reageer retweet
joop.nl varaquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Een tv optreden verdienen door zelf bedreigingen te uiten, en als dat backfiret, in de slachtofferrol te kruipen
En PowNed sneert graag naar links. Ik zou het ook graag anders zien, maar blijkbaar is dit wat mensen willen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja gehoord wel. Maar vervolgens sneert men graag naar rechts.
Ja en daarom is Pauw dus niet serieus te nemen..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Eerst vond ik het dus zielig voor haar. Later lees je dan de rest.
Zou mooi zijn geweest als ze ook Baudet of Hiddema tegenover haar hadden gezet..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Een tv optreden verdienen door zelf bedreigingen te uiten, en als dat backfiret, in de slachtofferrol te kruipen
Als ze in het echt net zo labiel is als dat ze op Twitter overkomt wordt het een topshow.
Dat zouden ze eigenlijk wel moeten doen.. Kijken of ze dan nog zo'n grote mond heeft..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:41 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Zou mooi zijn geweest als ze ook Baudet of Hiddema tegenover haar hadden gezet..
Doet Pauw ook heel bewust niet denk ik want hij weet heel goed dat 1 dat gansje niet tegen een Baudet of Hiddema opkan en 2 rechts moet kapot in links medialand.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat zouden ze eigenlijk wel moeten doen.. Kijken of ze dan nog zo'n grote mond heeft..
Dit.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:46 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Doet Pauw ook heel bewust niet denk ik want hij weet heel goed dat 1 dat gansje niet tegen een Baudet of Hiddema opkan en 2 rechts moet kapot in links medialand.
Grote kans dat ze dan gaat giechelen als een 14 jarig meisjequote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:41 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Zou mooi zijn geweest als ze ook Baudet of Hiddema tegenover haar hadden gezet..
Linkse meisje willen rechtse praatjesquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:49 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Grote kans dat ze dan gaat giechelen als een 14 jarig meisje
Belachelijk om dat extreemlinkse mongooltje zo'n podium te geven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:00 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ach, extreemrechtse nazi's zoals Baudet kregen ook al vaker een podium daar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Belachelijk om dat extreemlinkse mongooltje zo'n podium te geven.
twitter:erikstronks twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:47:42@annefleurdd @pauwnl Fuck alle rechtse haters #TeamAnneFleur reageer retweet
twitter:IkMissNetflix twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:42:02@annefleurdd @pauwnl je bent toch uit logeren? reageer retweet
twitter:IkMissNetflix twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:46:59@wijnandboerboom @annefleurdd @pauwnl kennelijk zijn onderduikadressen bij de npo bekend 😂Hoe een mug van zichzelf een olifant maakt 🙄☺ reageer retweet
Ik heb Baudet nergens horen oproepen tot geweld. De extremistische Annefleur daarentegen...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:06 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ach, extreemrechtse nazi's zoals Baudet kregen ook al vaker een podium daar.
Nee, Baudet blijft sowieso opvallend stil over alles. Ik zou het wel grappig vinden als hij zelf ook aangifte heeft gedaan tegen bijvoorbeeld die Joke of tegen Erik.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik heb Baudet nergens horen oproepen tot geweld. De extremistische Annefleur daarentegen...
Uh, nee, zo werkt dat niet. ZIJ beschuldigd mensen, maakt ze uit voor nazi's etc, en claimt dat ze wordt bedreigd. Dus of zij bewijst die claims, of laat zien dat ze dus een hysterische leugenares is die oproept tot geweld, en voor iedereens veiligheid maar beter kan worden opgesloten.quote:[b]Op dinsdag 28 maart 2017 18:50 schreef Falco Maar goed laat maar een nieuwsbericht zien die al die bedreigingen ontkracht. Wil best geloven dat ze de boel aandikt hoor.
Baudet is het landsbelang aan het dienenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:17 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, Baudet blijft sowieso opvallend stil over alles. Ik zou het wel grappig vinden als hij zelf ook aangifte heeft gedaan tegen bijvoorbeeld die Joke of tegen Erik.
quote:Goddank voor Twitter! De bekende Nederlandse Twitteraar @Seven__ heeft vandaag even wat tijd en aandacht gespendeerd aan het ontmaskeren van Anne Fleur Dekker, de Baudet-stalker en Wilders-hater die zichzelf de laatste week steevast neerzet als het slachtoffer van een enorme en vooral ook onterechte rechtse hetze. Hij heeft namelijk even gekeken naar haar oude tweets én naar haar steun voor bepaalde organisaties. En wat blijkt? Mevrouw is niet slechts ‘links,’ maar extreem-links.
Dat dus ^ ^quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:54 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Linkse meisje willen rechtse praatjes
Ik zit er klaar voor..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:35 schreef Ali_boo het volgende:
Nog een half uur voordat onze heldin haar opwachting maakt
Voorstanders ook hoor, anders zat ze niet bij pauw.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tegenstanders die iemand groter maken dan dat ze is. Gebeurt wel vaker hier. Heeft iets met IQ te maken.
Dat heeft ze verzonnen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voorstanders ook hoor, anders zat ze niet bij pauw.
Jawel hoor. Ze is er alleen om mee naar de woonboot te gaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voorstanders ook hoor, anders zat ze niet bij pauw.
Een hele wikipedia pagina over een tweet-fittie. Triester kan het al bijna niet meer in dit land.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:52 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
quote:
Que?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ze is er alleen om mee naar de woonboot te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |