Pauw laat vooral graag de linkse kant zien en in iedere aflevering een sneer naar Trump en rechts..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:24 schreef Physsic het volgende:
[..]
Is ook niets mis mee dat hij haar uitnodigt. Ik vind het wel jammer dat bij talkshows vaak maar één kant van het verhaal wordt gegeven, zonder wederhoor. Als je ook een andere parij uitnodigt (zoals bijvoorbeeld bij die kunstdief en museumdirecteur laatst) wordt de discussie veel interessanter.
Ik weet niet welk verhaal Anne Fleur daar vanavond gaat vertellen, maar als ze het ook over Thierry gaat hebben, was het wellicht netjes geweest om hem ook uit te nodigen. Als ze het alleen over haar bedreigingen gaat hebben, is er natuurlijk geen wederhoor nodig. Al vraag ik me ernstig af of zij die twee dingen los kan zien.
Waar het hart vol van is...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:26 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Pauw laat vooral graag de linkse kant zien en in iedere aflevering een sneer naar Trump en rechts..
Jinek idem ging geen aflevering voorbij dat ze het niet over Trump had.
Wat natuurlijk volkomen terecht is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:26 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Pauw laat vooral graag de linkse kant zien en in iedere aflevering een sneer naar Trump en rechts..
Jinek idem ging geen aflevering voorbij dat ze het niet over Trump had.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
zo hoort het ook... niet die rechtse weg opgaan. Dan ben je eg wel je eigen weg kwijt
Waarom is nationalisme een probleem?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:28 schreef NgInE het volgende:
[..]
Wat natuurlijk volkomen terecht is.
Rechts is het probleem niet zo; nationalisme is dat wel.
Het grootste gevaar is links...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:28 schreef NgInE het volgende:
[..]
Sommigen kennen geen schaamte dus het zal me niets verbazen als ze naar dat Pauw gaat.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:11 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Komt ze daar nou echt in vanavond?
Omdat het slecht is voor de economie en de ontwikkeling van ons land. Trump, Erdogan en dat soort figuren willen allemaal dat hun land op nummer 1 staat en stellen zich moeilijk/vijandig op tegenover anderen landen. Zonder vrije handel zou Nederland een stuk armer zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom is nationalisme een probleem?
Met een beetje nationalisme is niks mis. Sterker nog, zonder blijft er enkel een egoïstische maatschappij over.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:28 schreef NgInE het volgende:
[..]
Het grootste gevaar zijn mensen die verdeeldheid zaaien omdat ze geloven in een ideologie die haaks staat op de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:30 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Het grootste gevaar is links...
Als rechts het probleem niet zo is, waarom is een sneer naar rechts dan volkomen terecht?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:28 schreef NgInE het volgende:
[..]
Kun je dat laatste wat meer toelichten?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met een beetje nationalisme is niks mis. Sterker nog, zonder blijft er enkel een egoïstische maatschappij over.
Dat kan je op zowel links als rechts toepassen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:32 schreef NgInE het volgende:
[..]
Het grootste gevaar zijn mensen die verdeeldheid zaaien omdat ze geloven in een ideologie die haaks staat op de werkelijkheid.
Het was een grapje. Sorry dat ik dat niet duidelijk maakte.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:32 schreef Physsic het volgende:
[..]
Als rechts het probleem niet zo is, waarom is een sneer naar rechts dan volkomen terecht?
Als je het hebt over extremen zeker ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat kan je op zowel links als rechts toepassen.
twitter:HarryPater62 twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 08:51:40Eens kijken of fatsoensprediker @jesseklaver die dreigtante (Anne Fleur Dekker) nu uit de partij knikkert. Ik zeg van niet !! reageer retweet
Dat is natuurlijk maar een klein stukje. Dat zou je kunnen zien als economisch nationalisme. Nederland is een handelsland en onszelf afsluiten van de wereldhandel zou economische zelfmoord zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:31 schreef NgInE het volgende:
[..]
Omdat het slecht is voor de economie en de ontwikkeling van ons land. Trump, Erdogan en dat soort figuren willen allemaal dat hun land op nummer 1 staat en stellen zich moeilijk/vijandig op tegenover anderen landen. Zonder vrije handel zou Nederland een stuk armer zijn.
En nationalisme en racisme gaan vaak hand in hand.
Uit de EU stappen zou erg slecht zijn voor internationale handel. Er zijn veel Nederlanders die geloven dat ze dat willen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk maar een klein stukje. Dat zou je kunnen zien als economisch nationalisme. Nederland is een handelsland en onszelf afsluiten van de wereldhandel zou economische zelfmoord zijn.
Ik zie echter geen signalen die er op wijzen dat dit in Nederland gaande is.
Nationalisme is een gevoel van verbondenheid tussen een hele grote groep mensen. Het is prachtig om te zien hoe iedereen als één land achter oranje kan staan. Zonder die verbondenheid staat iedereen alleen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:32 schreef NgInE het volgende:
[..]
Kun je dat laatste wat meer toelichten?
Dat heb ik nog nooit goed onderzocht zien worden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:35 schreef NgInE het volgende:
[..]
Uit de EU stappen zou erg slecht zijn voor internationale handel. Er zijn veel Nederlanders die geloven dat ze dat willen.
En dat is nu ook het interessante. Ik ben erg benieuwd of de Brexit grote financiele gevolgen gaat hebben. Zelf ben ik geen voorstander van een Nexit, wel van een andere invulling van het EU lidmaatschap. Maar dat is iets voor een ander draadjequote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:35 schreef NgInE het volgende:
[..]
Uit de EU stappen zou erg slecht zijn voor internationale handel. Er zijn veel Nederlanders die geloven dat ze dat willen.
Ik heb zelf niks met voetbal, misschien dat dat het is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nationalisme is een gevoel van verbondenheid tussen een hele grote groep mensen. Het is prachtig om te zien hoe iedereen als één land achter oranje kan staan. Zonder die verbondenheid staat iedereen alleen.
Ik denk dat je daar voor het gemak gewoon van uit mag gaan. Groot Brittannië wordt een interessant sociaal experiment de komende paar jaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit goed onderzocht zien worden.
Dat laatste ben ik ook met je eens: de EU in haar huidige vorm werkt ook niet goed genoeg. Er zijn hervormingen nodig, maar er helemaal uitstappen is onproductief.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En dat is nu ook het interessante. Ik ben erg benieuwd of de Brexit grote financiele gevolgen gaat hebben. Zelf ben ik geen voorstander van een Nexit, wel van een andere invulling van het EU lidmaatschap. Maar dat is iets voor een ander draadje
Dat is voor mij echt het meest vergezochte verband dat ik ooit heb gelezen. Zal wel door mijn omgeving komen...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:38 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ik heb zelf niks met voetbal, misschien dat dat het is.
Het probleem wat ik met nationalisme heb is dat het vaak wordt gekoppeld aan ras en religie. Veel mensen die nationalisme hoog hebben staan kijken neer op mensen met een anderen achtergrond. Het is intellectuele en culturele luiheid.
Dat zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is voor mij echt het meest vergezochte verband dat ik ooit heb gelezen. Zal wel door mijn omgeving komen...
Precies, laten we eerst daar naar kijken voordat we conclusies trekken. Nederland bestaat immers al een jaartje of 500 langer dan de EU.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:39 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar voor het gemak gewoon van uit mag gaan. Groot Brittannië wordt een interessant sociaal experiment de komende paar jaar.
Als iedereen uit de EU zou stappen, dan zou je als nog handelsverdragen krijgen, waardoor je uiteindelijk toch weer bij een EU-achtige constructie uitkomt. Ik voorspel dat er geen anderen landen uit de EU gaan stappen en dat GB zich over een paar decennia er weer bij aansluit.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies, laten we eerst daar naar kijken voordat we conclusies trekken. Nederland bestaat immers al een jaartje of 500 langer dan de EU.
Oh, het was anders gewoon een serieuze vraag hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:33 schreef NgInE het volgende:
[..]
Het was een grapje. Sorry dat ik dat niet duidelijk maakte.
Serieus antwoord op je vraag: rechts verdient geen sneer. Maar als je naar Pauw gaat kijken weet je wel al een beetje van te voren dat het een links programma is. PowNed doet soms ook wat snerend tegenover linkse politiek, ik heb het idee dat Pauw dat sinds kort ook mag van zijn regisseur; kijkcijfers enzo.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:44 schreef Physsic het volgende:
[..]
Oh, het was anders gewoon een serieuze vraag hoor.
Ik zou het liefste zien dat er teruggegaan wordt naar de EEG + behoud van het Schengengedrag.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:43 schreef NgInE het volgende:
[..]
Als iedereen uit de EU zou stappen, dan zou je als nog handelsverdragen krijgen, waardoor je uiteindelijk toch weer bij een EU-achtige constructie uitkomt. Ik voorspel dat er geen anderen landen uit de EU gaan stappen en dat GB zich over een paar decennia er weer bij aansluit.
Wel denk ik dat de EU minder politieke macht gaat krijgen en meer een besturende factor zal zijn.
Daarom hoor je ook steeds meer geluiden over een opgedeelde EU of 'EU met verschillende snelheden', waarbij de West-Europese landen toch dingen met elkaar kunnen bereiken als Oost-Europese landen weer eens tegenwerken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:40 schreef NgInE het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik ook met je eens: de EU in haar huidige vorm werkt ook niet goed genoeg. Er zijn hervormingen nodig, maar er helemaal uitstappen is onproductief.
Is dat niet gewoon EU-lite? Zou kunnen werken; hangt van de vorm af.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zou het liefste zien dat er teruggegaan wordt naar de EEG + behoud van het Schengengedrag.
De EU moet juist een groot politiek blok vormen. Dat sturen is iets wat het volk zat aan het worden is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:43 schreef NgInE het volgende:
[..]
Als iedereen uit de EU zou stappen, dan zou je als nog handelsverdragen krijgen, waardoor je uiteindelijk toch weer bij een EU-achtige constructie uitkomt. Ik voorspel dat er geen anderen landen uit de EU gaan stappen en dat GB zich over een paar decennia er weer bij aansluit.
Wel denk ik dat de EU minder politieke macht gaat krijgen en meer een besturende factor zal zijn.
Min of meer, alleen dan zonder de wetten. Daar ben ik van mening dat elk land dat lekker zelf mag uitzoeken ipv ook nog dingen uit Brussel door je strot gedrukt krijgen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:49 schreef NgInE het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon EU-lite? Zou kunnen werken; hangt van de vorm af.
Ah, bedankt voor de extra uitleg. Dan had ik inderdaad niet begrepen dat het een grapje was.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:47 schreef NgInE het volgende:
[..]
Serieus antwoord op je vraag: rechts verdient geen sneer. Maar als je naar Pauw gaat kijken weet je wel al een beetje van te voren dat het een links programma is. PowNed doet soms ook wat snerend tegenover linkse politiek, ik heb het idee dat Pauw dat sinds kort ook mag van zijn regisseur; kijkcijfers enzo.
Elk land handelt uiteraard vanuit een eigenbelang. West-Europese landen hebben al lang het gevoel aan het kortste eind te trekken m.b.t. internationale afspraken. En het ging natuurlijk erg slecht met Zuid-Europa; dat zou nu een 2e wereld regio zijn als wij dat geld niet hadden gegeven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:48 schreef Physsic het volgende:
[..]
Daarom hoor je ook steeds meer geluiden over een opgedeelde EU of 'EU met verschillende snelheden', waarbij de West-Europese landen toch dingen met elkaar kunnen bereiken als Oost-Europese landen weer eens tegenwerken.
Ik denk dat het voor GB nog wel eens positief zou kunnen uitpakken, op de langere termijn. Maar dat kan dan vervolgens niet als voorbeeld gebruikt worden voor andere landen die ook uit de EU willen.
We hebben al politiek; die mensen zitten in Den Haag.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De EU moet juist een groot politiek blok vormen. Dat sturen is iets wat het volk zat aan het worden is.
Ik heb zelf niet echt het idee dat Brussel dingen door mijn strot heen heeft geduwd de afgelopen periode (behalve de eerder genoemde plaatjes op sigarettenpakjes); kun je wat voorbeelden noemen?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Min of meer, alleen dan zonder de wetten. Daar ben ik van mening dat elk land dat lekker zelf mag uitzoeken ipv ook nog dingen uit Brussel door je strot gedrukt krijgen.
De EU kost bakken met geld, de Euro is een tikkende tijdbom. Heb je je nou nooit afgevraagd waarom je geen rente meer krijgt op je spaargeld?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:55 schreef NgInE het volgende:
[..]
We hebben al politiek; die mensen zitten in Den Haag.
Het enigste vervelende wat ik tot nu toe van de EU heb gemerkt de afgelopen paar jaar zijn die nare afbeeldingen op sigarettenpakjes. Laat mij gewoon lekker roken man.
quote:Activiste, columniste en medewerkster van de GroenLinks-fractie in Hilversum, Anne Fleur Dekker, moest onderduiken omdat ze wordt bedreigd. Volgens Dekker zijn de bedreigingen van aanhangers van Thierry Baudet en Geert Wilders afkomstig. Ze begonnen nadat zij een stuk had gepubliceerd waarin ze Baudet een Wilders in schaapskleren had genoemd.
De bedreigingen van Dekker zouden zijn toegenomen nadat Wilders op 19 maart een bericht van de website liefdevoorholland.com via Facebook had verspreid. Daarin werd gezegd dat zij een oproep had gedaan om Wilders te stenigen en dat zij bij de verkiezingen van 15 maart voorzitter van een Hilversums stembureau was geweest.
Uit een reconstructie in NRC Handelsblad blijkt dat de oproep een reactie is van Dekker op een tweet van een vrouw die een oproep doet om stenen naar een moskee in België te gooien. Vanavond bij Pauw doet Anne Fleur haar verhaal.
Ze lezen hier meequote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:00 schreef wolkentoetje het volgende:
https://pauw.vara.nl/nieu(...)t-over-geert-wilders
[..]![]()
![]()
![]()
Omg wat heb ik gemistquote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:45 schreef wolkentoetje het volgende:
Zit dat gekke kind echt vanavond bij Pauw?
De rente zullen na dit jaar waarschijnlijk langzaam gaan stijgen. Trouwens staan de rente ik niet-EU landen ook erg laag, behalve in Zuid-Amerika voor wat voor rede dan ook.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De EU kost bakken met geld, de Euro is een tikkende tijdbom. Heb je je nou nooit afgevraagd waarom je geen rente meer krijgt op je spaargeld?
De expansiedrang begint ook verschrikkelijke vormen aan te nemen.
Dan hoop ik dat ze de hetze die Annefleur tegen Baudet voert ook ter sprake brengen maar iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren..quote:
Ja, maar dat 'samenwerken' lijkt steeds meer een probleem te worden. West-Europese landen willen hele andere dingen dan Oost-Europese landen, dus dan is het haast onmogelijk om nieuwe regels te maken over bijvoorbeeld klimaatverandering. Ondertussen blijven de Oost-Europese landen wel gewoon geld ontvangen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:53 schreef NgInE het volgende:
[..]
Elk land handelt uiteraard vanuit een eigenbelang. West-Europese landen hebben al lang het gevoel aan het kortste eind te trekken m.b.t. internationale afspraken. En het ging natuurlijk erg slecht met Zuid-Europa; dat zou nu een 2e wereld regio zijn als wij dat geld niet hadden gegeven.
Maar om nu die turbulente 10 jaar te zien als het falen van de EU gaat mij gewoon veel te ver. Landen moeten ook samenwerken als je internationaal dingen voor elkaar wilt krijgen (zoals global warming terugdringen bijvoorbeeld).
Mwah, als het goed is reguleert een democratisch systeem zichzelf, dus over houdbaarheid hoef je je geen zorgen te maken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:10 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, maar dat 'samenwerken' lijkt steeds meer een probleem te worden. West-Europese landen willen hele andere dingen dan Oost-Europese landen, dus dan is het haast onmogelijk om nieuwe regels te maken over bijvoorbeeld klimaatverandering. Ondertussen blijven de Oost-Europese landen wel gewoon geld ontvangen.
Laatst ging het bij NOS bijvoorbeeld over dit, maar er zijn nog veel meer voorbeelden:
http://nos.nl/artikel/216(...)et-mee-bemoeien.html
Ik zou ook niet willen beweren dat de EU een slecht idee is, maar op deze manier is het niet houdbaar.
Omdat er hier al voorspeld was dat ze naar pauw zou mogen...quote:
Ik ben eigenlijk Jeroen Pauw.quote:
Pauw -1quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:00 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Neuh het zal wel een rechtsafzeik uurtje worden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:08 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze de hetze die Annefleur tegen Baudet voert ook ter sprake brengen maar iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren..
Meestal worden beide kanten van een verhaal wel gehoord in dat programma; ik ga zeker kijken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh het zal wel een rechtsafzeik uurtje worden.
Nee dat wordt weer net zo'n slachtofferverhaal als dat van Emma Post vorige week..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:08 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze de hetze die Annefleur tegen Baudet voert ook ter sprake brengen maar iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren..
Ja gehoord wel. Maar vervolgens sneert men graag naar rechts.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:14 schreef NgInE het volgende:
[..]
Meestal worden beide kanten van een verhaal wel gehoord in dat programma; ik ga zeker kijken.
twitter:annefleurdd twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 20:55:58Ik zit zo om 23:00 uur bij @Pauwnl ! reageer retweet
twitter:Catoo269 twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:05:24@annefleurdd @WebsiteStJaN @pauwnl @jeroenpauw Kan Pauw gvd geen andere gasten krijgen dan zo'n labiele gefrustreerde geit genaamdAnneFleur? reageer retweet
twitter:DirkDadd twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:08:39@noknokitsme @pauwnl @annefleurdd @Michel1401 Terechte vraag, Annefleurtje fleurt de boel een beetje op. Borderline much? reageer retweet
Ja eerst vond ik het wel zielig. Maar toen hoorde ik de rest.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee dat wordt weer net zo'n slachtofferverhaal als dat van Emma Post vorige week..
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:14 schreef NgInE het volgende:
[..]
Meestal worden beide kanten van een verhaal wel gehoord in dat programma; ik ga zeker kijken.
Yesssssssssss kan niet wachtenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:09 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Vanavond om 23:00 zit ze bij Pauw en mag ze huilie huilie doen.
Maar dat hoorde je niet bij Pauw, of wel soms?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja eerst vond ik het wel zielig. Maar toen hoorde ik de rest.
En anders tafeldame bij DWDDquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Yesssssssssss kan niet wachten![]()
Hoop dat ze een vaste gast word
Dat vind ik toch wel een andere situatie. Je kan moeilijk in zo'n programma de ziekte van iemand in twijfel gaan trekken. Hij had hooguit wat meer kunnen vragen over de behandeling en de vergoeding daarvan, maar ze zou toch alleen gezegd hebben dat ze daar niets over wist ge vertellen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja eerst vond ik het wel zielig. Maar toen hoorde ik de rest.
Nee dat klopt. Eerst vond ik het dus zielig voor haar. Later lees je dan de rest.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar dat hoorde je niet bij Pauw, of wel soms?
twitter:hulswood twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:13:28@pauwnl @EdNijpels @mariannethieme @Viggowaas Willen: Stenen naar Wilders, taart naar Baudet, partijdig voorzitter… https://t.co/2LovbFM8SQ reageer retweet
twitter:AntonieNiessen twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:18:15@hulswood @pauwnl @EdNijpels @mariannethieme @Viggowaas De tyfus voor dat sekreet reageer retweet
zure tokkiesquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:23 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:hulswood twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:13:28@pauwnl @EdNijpels @mariannethieme @Viggowaas Willen: Stenen naar Wilders, taart naar Baudet, partijdig voorzitter… https://t.co/2LovbFM8SQ reageer retweet
twitter:AntonieNiessen twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:18:15@hulswood @pauwnl @EdNijpels @mariannethieme @Viggowaas De tyfus voor dat sekreet reageer retweet
joop.nl varaquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Een tv optreden verdienen door zelf bedreigingen te uiten, en als dat backfiret, in de slachtofferrol te kruipen
En PowNed sneert graag naar links. Ik zou het ook graag anders zien, maar blijkbaar is dit wat mensen willen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja gehoord wel. Maar vervolgens sneert men graag naar rechts.
Ja en daarom is Pauw dus niet serieus te nemen..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Eerst vond ik het dus zielig voor haar. Later lees je dan de rest.
Zou mooi zijn geweest als ze ook Baudet of Hiddema tegenover haar hadden gezet..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Een tv optreden verdienen door zelf bedreigingen te uiten, en als dat backfiret, in de slachtofferrol te kruipen
Als ze in het echt net zo labiel is als dat ze op Twitter overkomt wordt het een topshow.
Dat zouden ze eigenlijk wel moeten doen.. Kijken of ze dan nog zo'n grote mond heeft..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:41 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Zou mooi zijn geweest als ze ook Baudet of Hiddema tegenover haar hadden gezet..
Doet Pauw ook heel bewust niet denk ik want hij weet heel goed dat 1 dat gansje niet tegen een Baudet of Hiddema opkan en 2 rechts moet kapot in links medialand.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat zouden ze eigenlijk wel moeten doen.. Kijken of ze dan nog zo'n grote mond heeft..
Dit.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:46 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Doet Pauw ook heel bewust niet denk ik want hij weet heel goed dat 1 dat gansje niet tegen een Baudet of Hiddema opkan en 2 rechts moet kapot in links medialand.
Grote kans dat ze dan gaat giechelen als een 14 jarig meisjequote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:41 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Zou mooi zijn geweest als ze ook Baudet of Hiddema tegenover haar hadden gezet..
Linkse meisje willen rechtse praatjesquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:49 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Grote kans dat ze dan gaat giechelen als een 14 jarig meisje
Belachelijk om dat extreemlinkse mongooltje zo'n podium te geven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:00 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ach, extreemrechtse nazi's zoals Baudet kregen ook al vaker een podium daar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Belachelijk om dat extreemlinkse mongooltje zo'n podium te geven.
twitter:erikstronks twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:47:42@annefleurdd @pauwnl Fuck alle rechtse haters #TeamAnneFleur reageer retweet
twitter:IkMissNetflix twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:42:02@annefleurdd @pauwnl je bent toch uit logeren? reageer retweet
twitter:IkMissNetflix twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:46:59@wijnandboerboom @annefleurdd @pauwnl kennelijk zijn onderduikadressen bij de npo bekend 😂Hoe een mug van zichzelf een olifant maakt 🙄☺ reageer retweet
Ik heb Baudet nergens horen oproepen tot geweld. De extremistische Annefleur daarentegen...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:06 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ach, extreemrechtse nazi's zoals Baudet kregen ook al vaker een podium daar.
Nee, Baudet blijft sowieso opvallend stil over alles. Ik zou het wel grappig vinden als hij zelf ook aangifte heeft gedaan tegen bijvoorbeeld die Joke of tegen Erik.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik heb Baudet nergens horen oproepen tot geweld. De extremistische Annefleur daarentegen...
Uh, nee, zo werkt dat niet. ZIJ beschuldigd mensen, maakt ze uit voor nazi's etc, en claimt dat ze wordt bedreigd. Dus of zij bewijst die claims, of laat zien dat ze dus een hysterische leugenares is die oproept tot geweld, en voor iedereens veiligheid maar beter kan worden opgesloten.quote:[b]Op dinsdag 28 maart 2017 18:50 schreef Falco Maar goed laat maar een nieuwsbericht zien die al die bedreigingen ontkracht. Wil best geloven dat ze de boel aandikt hoor.
Baudet is het landsbelang aan het dienenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:17 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, Baudet blijft sowieso opvallend stil over alles. Ik zou het wel grappig vinden als hij zelf ook aangifte heeft gedaan tegen bijvoorbeeld die Joke of tegen Erik.
quote:Goddank voor Twitter! De bekende Nederlandse Twitteraar @Seven__ heeft vandaag even wat tijd en aandacht gespendeerd aan het ontmaskeren van Anne Fleur Dekker, de Baudet-stalker en Wilders-hater die zichzelf de laatste week steevast neerzet als het slachtoffer van een enorme en vooral ook onterechte rechtse hetze. Hij heeft namelijk even gekeken naar haar oude tweets én naar haar steun voor bepaalde organisaties. En wat blijkt? Mevrouw is niet slechts ‘links,’ maar extreem-links.
Dat dus ^ ^quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:54 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Linkse meisje willen rechtse praatjes
Ik zit er klaar voor..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:35 schreef Ali_boo het volgende:
Nog een half uur voordat onze heldin haar opwachting maakt
Voorstanders ook hoor, anders zat ze niet bij pauw.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tegenstanders die iemand groter maken dan dat ze is. Gebeurt wel vaker hier. Heeft iets met IQ te maken.
Dat heeft ze verzonnen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voorstanders ook hoor, anders zat ze niet bij pauw.
Jawel hoor. Ze is er alleen om mee naar de woonboot te gaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voorstanders ook hoor, anders zat ze niet bij pauw.
Een hele wikipedia pagina over een tweet-fittie. Triester kan het al bijna niet meer in dit land.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:52 schreef wolkentoetje het volgende:
Hahahaha iemand heeft ook een Wikipedia pagina over haar gemaakt..
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Anne_Fleur_Dekker
quote:
Que?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ze is er alleen om mee naar de woonboot te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |