Doet Pauw ook heel bewust niet denk ik want hij weet heel goed dat 1 dat gansje niet tegen een Baudet of Hiddema opkan en 2 rechts moet kapot in links medialand.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat zouden ze eigenlijk wel moeten doen.. Kijken of ze dan nog zo'n grote mond heeft..
Dit.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:46 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Doet Pauw ook heel bewust niet denk ik want hij weet heel goed dat 1 dat gansje niet tegen een Baudet of Hiddema opkan en 2 rechts moet kapot in links medialand.
Grote kans dat ze dan gaat giechelen als een 14 jarig meisjequote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:41 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Zou mooi zijn geweest als ze ook Baudet of Hiddema tegenover haar hadden gezet..
Linkse meisje willen rechtse praatjesquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:49 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Grote kans dat ze dan gaat giechelen als een 14 jarig meisje
Belachelijk om dat extreemlinkse mongooltje zo'n podium te geven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:00 schreef wolkentoetje het volgende:
https://pauw.vara.nl/nieu(...)t-over-geert-wilders
[..]![]()
![]()
![]()
Ach, extreemrechtse nazi's zoals Baudet kregen ook al vaker een podium daar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Belachelijk om dat extreemlinkse mongooltje zo'n podium te geven.
twitter:erikstronks twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:47:42@annefleurdd @pauwnl Fuck alle rechtse haters #TeamAnneFleur reageer retweet
twitter:IkMissNetflix twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:42:02@annefleurdd @pauwnl je bent toch uit logeren? reageer retweet
twitter:IkMissNetflix twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:46:59@wijnandboerboom @annefleurdd @pauwnl kennelijk zijn onderduikadressen bij de npo bekend 😂Hoe een mug van zichzelf een olifant maakt 🙄☺ reageer retweet
Ik heb Baudet nergens horen oproepen tot geweld. De extremistische Annefleur daarentegen...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:06 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ach, extreemrechtse nazi's zoals Baudet kregen ook al vaker een podium daar.
Nee, Baudet blijft sowieso opvallend stil over alles. Ik zou het wel grappig vinden als hij zelf ook aangifte heeft gedaan tegen bijvoorbeeld die Joke of tegen Erik.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik heb Baudet nergens horen oproepen tot geweld. De extremistische Annefleur daarentegen...
Uh, nee, zo werkt dat niet. ZIJ beschuldigd mensen, maakt ze uit voor nazi's etc, en claimt dat ze wordt bedreigd. Dus of zij bewijst die claims, of laat zien dat ze dus een hysterische leugenares is die oproept tot geweld, en voor iedereens veiligheid maar beter kan worden opgesloten.quote:[b]Op dinsdag 28 maart 2017 18:50 schreef Falco Maar goed laat maar een nieuwsbericht zien die al die bedreigingen ontkracht. Wil best geloven dat ze de boel aandikt hoor.
Baudet is het landsbelang aan het dienenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:17 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, Baudet blijft sowieso opvallend stil over alles. Ik zou het wel grappig vinden als hij zelf ook aangifte heeft gedaan tegen bijvoorbeeld die Joke of tegen Erik.
quote:Goddank voor Twitter! De bekende Nederlandse Twitteraar @Seven__ heeft vandaag even wat tijd en aandacht gespendeerd aan het ontmaskeren van Anne Fleur Dekker, de Baudet-stalker en Wilders-hater die zichzelf de laatste week steevast neerzet als het slachtoffer van een enorme en vooral ook onterechte rechtse hetze. Hij heeft namelijk even gekeken naar haar oude tweets én naar haar steun voor bepaalde organisaties. En wat blijkt? Mevrouw is niet slechts ‘links,’ maar extreem-links.
Dat dus ^ ^quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:54 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Linkse meisje willen rechtse praatjes
Ik zit er klaar voor..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:35 schreef Ali_boo het volgende:
Nog een half uur voordat onze heldin haar opwachting maakt
Voorstanders ook hoor, anders zat ze niet bij pauw.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tegenstanders die iemand groter maken dan dat ze is. Gebeurt wel vaker hier. Heeft iets met IQ te maken.
Dat heeft ze verzonnen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voorstanders ook hoor, anders zat ze niet bij pauw.
Jawel hoor. Ze is er alleen om mee naar de woonboot te gaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voorstanders ook hoor, anders zat ze niet bij pauw.
Een hele wikipedia pagina over een tweet-fittie. Triester kan het al bijna niet meer in dit land.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 12:52 schreef wolkentoetje het volgende:
Hahahaha iemand heeft ook een Wikipedia pagina over haar gemaakt..
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Anne_Fleur_Dekker
quote:
Que?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ze is er alleen om mee naar de woonboot te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |