Omdat er hier al voorspeld was dat ze naar pauw zou mogen...quote:
Ik ben eigenlijk Jeroen Pauw.quote:
Pauw -1quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:00 schreef wolkentoetje het volgende:
https://pauw.vara.nl/nieu(...)t-over-geert-wilders
[..]![]()
![]()
![]()
Neuh het zal wel een rechtsafzeik uurtje worden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:08 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze de hetze die Annefleur tegen Baudet voert ook ter sprake brengen maar iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren..
Meestal worden beide kanten van een verhaal wel gehoord in dat programma; ik ga zeker kijken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh het zal wel een rechtsafzeik uurtje worden.
Nee dat wordt weer net zo'n slachtofferverhaal als dat van Emma Post vorige week..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:08 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze de hetze die Annefleur tegen Baudet voert ook ter sprake brengen maar iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren..
Ja gehoord wel. Maar vervolgens sneert men graag naar rechts.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:14 schreef NgInE het volgende:
[..]
Meestal worden beide kanten van een verhaal wel gehoord in dat programma; ik ga zeker kijken.
twitter:annefleurdd twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 20:55:58Ik zit zo om 23:00 uur bij @Pauwnl ! reageer retweet
twitter:Catoo269 twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:05:24@annefleurdd @WebsiteStJaN @pauwnl @jeroenpauw Kan Pauw gvd geen andere gasten krijgen dan zo'n labiele gefrustreerde geit genaamdAnneFleur? reageer retweet
twitter:DirkDadd twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:08:39@noknokitsme @pauwnl @annefleurdd @Michel1401 Terechte vraag, Annefleurtje fleurt de boel een beetje op. Borderline much? reageer retweet
Ja eerst vond ik het wel zielig. Maar toen hoorde ik de rest.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee dat wordt weer net zo'n slachtofferverhaal als dat van Emma Post vorige week..
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:14 schreef NgInE het volgende:
[..]
Meestal worden beide kanten van een verhaal wel gehoord in dat programma; ik ga zeker kijken.
Yesssssssssss kan niet wachtenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:09 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Vanavond om 23:00 zit ze bij Pauw en mag ze huilie huilie doen.
Maar dat hoorde je niet bij Pauw, of wel soms?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja eerst vond ik het wel zielig. Maar toen hoorde ik de rest.
En anders tafeldame bij DWDDquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Yesssssssssss kan niet wachten![]()
Hoop dat ze een vaste gast word
Dat vind ik toch wel een andere situatie. Je kan moeilijk in zo'n programma de ziekte van iemand in twijfel gaan trekken. Hij had hooguit wat meer kunnen vragen over de behandeling en de vergoeding daarvan, maar ze zou toch alleen gezegd hebben dat ze daar niets over wist ge vertellen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja eerst vond ik het wel zielig. Maar toen hoorde ik de rest.
Nee dat klopt. Eerst vond ik het dus zielig voor haar. Later lees je dan de rest.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar dat hoorde je niet bij Pauw, of wel soms?
twitter:hulswood twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:13:28@pauwnl @EdNijpels @mariannethieme @Viggowaas Willen: Stenen naar Wilders, taart naar Baudet, partijdig voorzitter… https://t.co/2LovbFM8SQ reageer retweet
twitter:AntonieNiessen twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:18:15@hulswood @pauwnl @EdNijpels @mariannethieme @Viggowaas De tyfus voor dat sekreet reageer retweet
zure tokkiesquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:23 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:hulswood twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:13:28@pauwnl @EdNijpels @mariannethieme @Viggowaas Willen: Stenen naar Wilders, taart naar Baudet, partijdig voorzitter… https://t.co/2LovbFM8SQ reageer retweet
twitter:AntonieNiessen twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 21:18:15@hulswood @pauwnl @EdNijpels @mariannethieme @Viggowaas De tyfus voor dat sekreet reageer retweet
joop.nl varaquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Een tv optreden verdienen door zelf bedreigingen te uiten, en als dat backfiret, in de slachtofferrol te kruipen
En PowNed sneert graag naar links. Ik zou het ook graag anders zien, maar blijkbaar is dit wat mensen willen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja gehoord wel. Maar vervolgens sneert men graag naar rechts.
Ja en daarom is Pauw dus niet serieus te nemen..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Eerst vond ik het dus zielig voor haar. Later lees je dan de rest.
Zou mooi zijn geweest als ze ook Baudet of Hiddema tegenover haar hadden gezet..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Een tv optreden verdienen door zelf bedreigingen te uiten, en als dat backfiret, in de slachtofferrol te kruipen
Als ze in het echt net zo labiel is als dat ze op Twitter overkomt wordt het een topshow.
Dat zouden ze eigenlijk wel moeten doen.. Kijken of ze dan nog zo'n grote mond heeft..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:41 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Zou mooi zijn geweest als ze ook Baudet of Hiddema tegenover haar hadden gezet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |