Heel veel linkse aanhangers zijn de weg kwijt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:53 schreef Klummie het volgende:
[..]
Die is ook aardig de weg kwijt, jammer.
Nou ja de linkse tokkie-bende is natuurlijk geen haar beter.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat sowieso. Vind het wel vreemd hoor, je hebt dit soort meisjes al tientallen jaren. Ze waren vroeger trouwens veel meer zichtbaar en fanatieker met van die geblokte Arafat-sjaaltjes en al die wereldvreemde ideeën over one happy earth enzo. Maar goed, dat dan de rechtse Tokkie-bende weer helemaal wild over zo'n naïef meisje wordt, is toch ook wel weer tekenend en dieptriest.
Juistem... rijp voor het gesticht.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:57 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 09:52:49Interessante beweging van de #BaudetJugend. https://t.co/eHGVIn2fab reageer retweet
zo hoort het ook... niet die rechtse weg opgaan. Dan ben je eg wel je eigen weg kwijtquote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heel veel linkse aanhangers zijn de weg kwijt.
Jij vind haar naief, naast dat is het ook levensgevaarlijk wat ze doet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:39 schreef Falco het volgende:
Maar goed, dat dan de rechtse Tokkie-bende weer helemaal wild over zo'n naïef meisje wordt, is toch ook wel weer tekenend en dieptriest.
En dan roepen de linkse ophitsers hoe erg ze het vinden en wassen ze hun handen in onschuld..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:08 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Jij vind haar naief, naast dat is het ook levensgevaarlijk wat ze doet.
Dan krijgt ze steeds meer medestanders en wordt dat extremistische geluid groter, een salonfähig figuur als van Muiswinkel doet er ook al aan mee.
Je krijgt vanzelf een linkse idioot die vind dat hij daadwerkelijk actie moet ondernemen en wel een aanslag pleegt.
Komt ze daar nou echt in vanavond?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:10 schreef bedachtzaam het volgende:
Poken en poken om het vuur aan te wakkeren.
Lukt het niet? nog harder poken en om je heen slaan tot je de gewenste reactie krijgt.
Succes? mooi aanschuiven bij Pauw en vertellen over extreemrechts en het gevaar, het onrecht dat je is aangedaan.
Vnanavond om 23.00
dit.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:10 schreef bedachtzaam het volgende:
Lukt het niet? nog harder poken en om je heen slaan tot je de gewenste reactie krijgt.
Succes? mooi aanschuiven bij Pauw en vertellen over extreemrechts en het gevaar, het onrecht dat je is aangedaan.
Vanavond om 23.00
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:11 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Komt ze daar nou echt in vanavond?
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:11 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Komt ze daar nou echt in vanavond?
twitter:annefleurdd twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 18:33:08@Esssie31 ;-) het is al aangekondigd. bovendien heb ik beveiliging. reageer retweet
Ik kijk er niet raar van op dat Pauw dit maar al te graag faciliteertquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:10 schreef bedachtzaam het volgende:
Vanavond om 23.00
twitter:AntifaNL twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 12:44:24Over 5 jaar is @annefleurdd groter dan Thierry Baudet. Knap hoe ze omgaat met alle drek die ze over zich heen krijgt. reageer retweet
Steun van zulke lui is al net zo sneu als de NVUquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:13 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:AntifaNL twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 12:44:24Over 5 jaar is @annefleurdd groter dan Thierry Baudet. Knap hoe ze omgaat met alle drek die ze over zich heen krijgt. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Nee, enkele topics eerder spraken we er al over wanneer ze zou aanschuiven bij DWDDquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik kijk er niet raar van op dat Pauw dit maar al te graag faciliteert
twitter:AntifaNL twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:33:304. @AntifaNL Extreme haat vraagt om extreme maatregelen. Stap 1 is het beestje bij de naam noemen. Baudet is 'n racist. reageer retweet
twitter:AntifaNL twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:31:593. @AntifaNL normalisering van racisme, xenofobie en seksisme die nu hoogtij viert. Zie de nazi's van FVD die nu in het parlement zitten. reageer retweet
Oh dan heb ik dat gemist, ik ben niet altijd even actief in dit topiquequote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:14 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nee, enkele topics eerder spraken we er al over wanneer ze zou aanschuiven bij DWDD
Erik van Muiswinkel, tsja. Ooit Zwarte Piet en nu tegen Zwarte Pieten omdat dat anti-Zwarte Pieten volk nog nar hem komt kijken ofzo!quote:
Mweh, laat dat maar lekker een elitair clubje worden, dan kan er neergekeken worden op het antifa tuigquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:17 schreef bedachtzaam het volgende:
Het word tijd voor een daadwerkelijk baudetjugend, als we toch voor extreemrechtse gekkies worden versleten kunnen we net zo goed ook eens flink gaan poken.
Helaas, die genieten bescherming, het overgrote deel van geweld komt van links.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mweh, laat dat maar lekker een elitair clubje worden, dan kan er neergekeken worden op het antifa tuig
Is ook niets mis mee dat hij haar uitnodigt. Ik vind het wel jammer dat bij talkshows vaak maar één kant van het verhaal wordt gegeven, zonder wederhoor. Als je ook een andere parij uitnodigt (zoals bijvoorbeeld bij die kunstdief en museumdirecteur laatst) wordt de discussie veel interessanter.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik kijk er niet raar van op dat Pauw dit maar al te graag faciliteert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |