Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Net als jij?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:45 schreef Paxcon het volgende:
Dit is vreselijk genant, zo'n puber die zich iets te volwassen gedraagt
Wat zijn we toch treurig eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:45 schreef Tagliano het volgende:
Er praat een vrouw van onder de 30
Activiteit schiet de lucht in
De mannelijke varianten hiervan zijn volop op FOK! aanwezig en daar komt ook weinig zinnigs uit.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ze studeert rechten ... Je mag je toch niet voorstellen dat dit je gaat vertegenwoordigen voor de rechter?
Waarom zou hij kiezen?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:46 schreef timmmmm het volgende:
Uit deze dames kiest Pauw wie meegaat naar de woonboot
Pauw neemt ze gewoon allemaal meequote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:46 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Pax gedraagt zich het meest volwassen in ons haxclubje.
Is hij de buurman van smoofie?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:46 schreef timmmmm het volgende:
Daar noem je me ietsquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Pax gedraagt zich het meest volwassen in ons haxclubje.
Dat zou ik wel willen zien.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik ga niet in zo'n talkshow gewichtig zitten doen
19 jaar is minderjarig?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:47 schreef Nintex het volgende:
Pauw en Klaas en minderjarigen in de woonboot. De gamechanger.
Vrouwen poepen niet, alleen in België.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
Vrouwen zijn vaak te dom om te poepen
Vandaar dat er poep uit hun mond komt.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
Vrouwen zijn vaak te dom om te poepen
Misschien moet je de politiek in.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat heel Nederland dit met je eens is
Joezi heeft daar een Wilders gifje van.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vandaar dat er poep uit hun mond komt.
Lijkt me vreselijkquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je de politiek in.
Versplintering denk ik ja.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef Tagliano het volgende:
Zou het feit dat mensen steeds later kiezen te maken hebben met meer media-aandacht? Misschien versplintering ook wel
twitter:andriesgknevel twitterde op dinsdag 07-03-2017 om 09:56:59Het is mij een raadsel waarom er nog steeds mensen zijn, die nog niet weten wat ze volgende week gaan stemmen. reageer retweet
Studiebeurs.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Toen ik nog studeerde stemden echt 50%+ van de studenten D66 'want die zijn voor onderwijs'. Niemand kon het onderbouwen, heb het zeker aan 7 of 8 mensen gevraagd. Gewoon 'voor onderwijs'.
Knevelgodquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef Slobeend het volgende:
twitter:andriesgknevel twitterde op dinsdag 07-03-2017 om 09:56:59Het is mij een raadsel waarom er nog steeds mensen zijn, die nog niet weten wat ze volgende week gaan stemmen. reageer retweet
Doe.Normaal.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef Slobeend het volgende:
Veel mensen zijn gewoon niet geïnteresseerd in de politiek.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Echt bizar als je 8 dagen voor de verkiezingen nog geen idee hebt wat je ongeveer gaat stemmen. Vooruit, als je twijfelt tussen 2-3 partijen; dat kan. Maar echt geen enkel idee hebben? Waar was je de afgelopen 4 jaar? Lag je onder een steen?
Ik vind het juist min of meer verstandig om in ieder geval per verkiezing redelijk zwevend te zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef Slobeend het volgende:
Bevel heeft maar één keuze.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Echt bizar als je 8 dagen voor de verkiezingen nog geen idee hebt wat je ongeveer gaat stemmen. Vooruit, als je twijfelt tussen 2-3 partijen; dat kan. Maar echt geen enkel idee hebben? Waar was je de afgelopen 4 jaar? Lag je onder een steen?
Elfletterig is Andries Knevel?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef Slobeend het volgende:
Fijn, blijf dan vooral thuis en stem niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:49 schreef BobW het volgende:
[..]
Veel mensen zijn gewoon niet geïnteresseerd in de politiek.
Andriesje stemt gewoon standaard SGP. Thuis praten ze daar nooit over politiekquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het juist min of meer verstandig om in ieder geval per verkiezing redelijk zwevend te zijn
Ik heb ook echt nog geen idee hoor, kan nog alle kanten op. Ik weet niet of ik de 3 partijen haal om het naar terug te brengenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fijn, blijf dan vooral thuis en stem niet.
Eens.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het juist min of meer verstandig om in ieder geval per verkiezing redelijk zwevend te zijn
Er is bewijs van dat ik in Knevel & Van den Brink-topics posttequote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
[..]
Elfletterig is Andries Knevel?
Politiek, maar ook economisch. Omstandigheden kunnen over 4 jaar weer compleet anders zijn, waardoor je misschien weer wat anders verwacht van de politiekquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Andriesje stemt gewoon standaard SGP. Thuis praten ze daar nooit over politiek
Goed punt, ik had het zelf kunnen zeggen!quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:50 schreef Joezi het volgende:
Hou het allemaal een beetje ontopic. Het hoeft niet allemaal bloedserieus te zijn, maar als het gewoon gaat over de mensen en onderwerpen die we gezien hebben is dat voor iedereen leuker
Knevel stemt uitsluitend CU of CDA, dus voor hem is het niet moeilijk kiezen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef Slobeend het volgende:
Daarom ben ik ook niet echt geïnteresseerd in debattenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind wel dat er wat teveel aandacht is voor de poppetjes eigenlijk.
Daarom zijn de verkiezingen ook pas volgende week.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef Slobeend het volgende:
FvDquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:51 schreef skysherrif het volgende:
VVD - CDA twijfel ik vooral tussen nu.
D66 zou ik kunnen zeggen, maar vanwege hun immigratie/eu standpunten gaat dat het hem gewoon nooit worden.
Vind het leuk om te kijken, kijken wat voor trucjes partijen meenemenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook niet echt geïnteresseerd in debatten
precies.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:51 schreef Paxcon het volgende:
Er is een verschil tussen zweven en tussen nog geen enkele partij afgestreept hebben
Volgens mij stemt hij ChristenUnie.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Andriesje stemt gewoon standaard SGP. Thuis praten ze daar nooit over politiek
Preciesquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Links staat in de peilingen op ~42 zetels dus dit is geen gewaagde uitspraak.
Denk het ook. Hij is niet hardcore genoeg voor SGPquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij stemt hij ChristenUnie.
Dat zou ook kunnen, beetje een pot natquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij stemt hij ChristenUnie.
Ik zag Baudet vandaag bij een half uur durend interview met Wester en ik von dhem nog best goed overkomen, maar uit de euro en EU dat gaat me te ver.quote:
De VVD en het CDA verschillen niet wezenlijk ten opzichte van D66 wat betreft EU.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:51 schreef skysherrif het volgende:
VVD - CDA twijfel ik vooral tussen nu.
D66 zou ik kunnen zeggen, maar vanwege hun immigratie/eu standpunten gaat dat het hem gewoon nooit worden.
Het lijkt me niet dat de eerste 2 een federatie willen worden.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De VVD en het CDA verschillen niet wezenlijk ten opzichte van D66 wat betreft EU.
Misschien kun je naast de politiek dit ook even oplossenquote:
Daar ben ik ook tegen (en bindend referendum)quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zag Baudet vandaag bij een half uur durend interview met Wester en ik von dhem nog best goed overkomen, maar uit de euro en EU dat gaat me te ver.
Veel en veel beter alternatief dan PVV
En toch Ajax blijven kijkenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:55 schreef skysherrif het volgende:
goed, plaatsvervangende schaamte neemt de overhand en op dat moment schakel ik de TV vaak uit, zo ook nu.
Javier Guzman staat hem op te wachten bij de achterdeur.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Martijn is nu al beter dan die jongen van gisteren.
Hij mag niet lachenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dijkhoff vind het niet om te lachen
Echt hè, hoe ze elkaar steeds aanraken enzoquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:54 schreef matthijst het volgende:
Jinek & Pauw laten de woonboot straks flink schudden.
Vindtquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dijkhoff vind het niet om te lachen
Valt wel mee allemaalquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Daar mag je gewoon onverstaanbaar Nederlands praten.
Waarom niet? Sowieso zit de VVD in het Europees parlement in dezelfde fractie als D66.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat de eerste 2 een federatie willen worden.
Ik heb geen ambities de politiek op te lossenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien kun je naast de politiek dit ook even oplossen
ook op kleuterklasniveau?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben Gijsje (ik peil je de moeder) Rademarker moe en ik doe zelf wekelijks marktonderzoek...
Of SC Heerenveen op sterven na dood is zeker ?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben Gijsje (ik peil je de moeder) Rademarker moe en ik doe zelf wekelijks marktonderzoek...
Liever die man die een poging tot grapjes maken deed.quote:Op woensdag 8 maart 2017 00:00 schreef RensAjacied het volgende:
Maurice de Hond en Gijs Rademakers een mediaverbod please.
Vind je die twee van vergelijkbaar kaliber?quote:Op woensdag 8 maart 2017 07:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Totaal geen verschil ook hoe Dijkhoff en Jan Roos ondervraagd werden.
Dat zou niet uit moeten maken. Vind je dat een Staatsomroep het recht heeft om de ene een uur lang af te branden en de ander een uur lang veren in zijn reet te steken?quote:Op woensdag 8 maart 2017 07:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vind je die twee van vergelijkbaar kaliber?
Zo gevierd vind ik hem niet en hij zit daar ook nog eens namens de hele VVD of namens het hele kabinet, niet als staatssecretaris. Je zou toch denken dat Pauwtje zich iig 1 dingetje kon herinneren wat er niet zo goed gegaan is de laatste 4 jaar.quote:Op woensdag 8 maart 2017 07:51 schreef Perrin het volgende:
Als de ene een gevierd staatssecretaris is en de ander een vervelende opdonder, waarom niet?
Ook gelijk een Miljoen extra op vrijdag. Wat is up met datquote:Op woensdag 8 maart 2017 08:18 schreef Elfletterig het volgende:
Kijkcijfers Pauw & Jinek tot dusver
27-02: 1.128.000
28-02: 1.235.000
01-03: 1.158.000
02-03: 882.000
03-03: 1.167.000
06-03: 1.055.000
07-03: 1.114.000
Opvallend constant, met alleen donderdag een dipje (waarschijnlijk vanwege de ontknoping van de bekerwedstrijd AZ-Cambuur).
RTL Late Night
27-02: 545.000
28-02: 573.000
01-03: 647.000
02-03: 493.000
03-03: 1.423.000
06-03: 582.000
07-03: 624.000
Ook vrij constant, met alleen de wekelijkse uitschieter op vrijdag.
Dat patroon is al lange tijd zo. Jinek scoorde alle dagen beter dan Late Night, maar op vrijdag scoort Late Night steevast zulke cijfers. Kennelijk kijken mensen die avond op een andere manier televisie. Het gekke is dat de kijkcijfers van Pauw & Jinek er niet onder lijden.quote:Op woensdag 8 maart 2017 08:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook gelijk een Miljoen extra op vrijdag. Wat is up met dat
Zit The Voice niet ook op vrijdag? Misschien blijven veel van die kijkers hangen?quote:Op woensdag 8 maart 2017 08:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat patroon is al lange tijd zo. Jinek scoorde alle dagen beter dan Late Night, maar op vrijdag scoort Late Night steevast zulke cijfers. Kennelijk kijken mensen die avond op een andere manier televisie. Het gekke is dat de kijkcijfers van Pauw & Jinek er niet onder lijden.
Geen idee. Ik ben weinig thuis over vrijdagavond en kijk dat soort meuk sowieso niet. Zou best kunnen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 09:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zit The Voice niet ook op vrijdag? Misschien blijven veel van die kijkers hangen?
Late Night heeft the Voice als lead in op vrijdag.quote:Op woensdag 8 maart 2017 08:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat patroon is al lange tijd zo. Jinek scoorde alle dagen beter dan Late Night, maar op vrijdag scoort Late Night steevast zulke cijfers. Kennelijk kijken mensen die avond op een andere manier televisie. Het gekke is dat de kijkcijfers van Pauw & Jinek er niet onder lijden.
Met Simons kan het wel vermakelijk worden als ze wordt aangepakt, gaat ze weer in de slachtofferrol.quote:Op woensdag 8 maart 2017 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Marianne Thieme en Sylvana Simons vanavond. Blegh.
Thieme is wel een leuk mens.quote:Op woensdag 8 maart 2017 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Marianne Thieme en Sylvana Simons vanavond. Blegh.
Volgens doorgaans welingelichte bronnen zit Sylvana Simons er vanavondquote:Op woensdag 8 maart 2017 11:57 schreef Webschip het volgende:
Er zijn 26 partijen. Dit programma geeft nieuwkomers amper of geen kans. Ze hebben maling aan democratie.
Afgelopen maandag: Rutte. Gisteren: Dijkhoff.
Waarom geven ze Thierry Baudet, Sylvan Symons, Jacques Monash geen kans?
Dat is te hopen dan. Maar ook graag Baudet, Monash, Van der Leest, etc.quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Volgens doorgaans welingelichte bronnen zit Sylvana Simons er vanavond
Irritant ventje idd, die helemaal niks zegt, laat staan humor te berde brengt. Dat noemt zich cabaretier/theatermaker.quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:08 schreef DrDentz het volgende:
Oh is Fretz er weer? Daar word ik zo moe van. Dan komt er een inspirerend deuntje bij en gaat hij spreken in mooie volzinnen, maar eigenlijk zegt hij niets. En dan gaat Sylvana overdreven knikken en klappen omdat het over verbinden en samenleven gaat, terwijl ze zelf een wij-zij gevoel propageert.
Nee joh, ze gaan haar vragen welke lijsttrekker het lekkerste kontje heeft. Of wat haar favoriete jurkje is.quote:Op woensdag 8 maart 2017 13:26 schreef Wespensteek het volgende:
Ik hoop dat iemand Thieme gaat vragen naar de bescherming van Wespen, Kakkerlakken en Lintwormen, die dieren worden maar vermoord en de partij die hun moet beschermen hoor je er niet over.
Ik geloof niet dat ik ooit om hem gelachen heb.quote:Op woensdag 8 maart 2017 17:23 schreef Tagliano het volgende:
Dolf Jansen vanavond, dat wordt lachen gieren brullen!
En toch zijn er mensen die betalen om naar zijn grapjes te mogen luisterenquote:Op woensdag 8 maart 2017 17:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ooit om hem gelachen heb.
Ik bijvoorbeeld. Wel al weer een tijd geleden. Erg lachen hoor, zeker met Lebbis samen. Ik vind hem wel altijd grappig.quote:Op woensdag 8 maart 2017 17:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En toch zijn er mensen die betalen om naar zijn grapjes te mogen luisteren
Of juist weer welquote:Op woensdag 8 maart 2017 17:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik bijvoorbeeld. Wel al weer een tijd geleden. Erg lachen hoor, zeker met Lebbis samen. Ik vind hem wel altijd grappig.
Maar dat is natuurlijk niet zo stoer om te roepen...
Er schijnen zelfs mensen te zijn die betalen om naar Ajax te gaan, maar wat zegt dat nou allemaal?quote:Op woensdag 8 maart 2017 17:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En toch zijn er mensen die betalen om naar zijn grapjes te mogen luisteren
Waarom doen ze dat?quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:17 schreef Webschip het volgende:
Maar ja zo werkt het bij die omroepen. Ze putten steeds uit hetzelfde vaatje met vriendjes. Ze ook bij DWDD. Altijd weer dezelfde koppen als Klopping etc. Hoet irritanter hoe meer kans kennelijk.
Voortaan bij de nieuwe voorstelling van Dolf gaan alle lijsttrekkers ook mee op tournee om de laatste vijf minuten te vullen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 17:23 schreef Tagliano het volgende:
Dolf Jansen vanavond, dat wordt lachen gieren brullen!
Dat we allemaal wel onze rare voorkeuren hebbenquote:Op woensdag 8 maart 2017 17:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er schijnen zelfs mensen te zijn die betalen om naar Ajax te gaan, maar wat zegt dat nou allemaal?
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 8 maart 2017 17:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat we allemaal wel onze rare voorkeuren hebben
Veel mensen zijn dat niet, als ik af en die het stadion daar voorbij zie komenquote:Op woensdag 8 maart 2017 17:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er schijnen zelfs mensen te zijn die betalen om naar Ajax te gaan, maar wat zegt dat nou allemaal?
hans teeuwen zou ook wel leuk zijn vanavond met Sylvanaquote:Op woensdag 8 maart 2017 17:34 schreef tralalala het volgende:
Er zal wel iemand met een bordje "lachen" in zijn ene hand en in zijn andere hand een pistool staan. Of het ligt aan het soort publiek bij Pauw en Jinek natuurlijk.
Beter nodigen ze Jules weer uit, dan valt er wel echt wat te lachen.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 17:37 schreef YazooW het volgende:
[..]
hans teeuwen zou ook wel leuk zijn vanavond met Sylvana
Is Jort er vanavond weer bij?quote:Op woensdag 8 maart 2017 19:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hopen dat het geen circlejerk wordt met Sylvana d'r weer bij. Hopelijk dat Jort d'r nog aan weet te pakken.
Ze moeten in ieder geval FvD nog uitnodigen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
Artikel 1 uitgenodigd...
Ben nu nog benieuwder of Nieuwe Wegen ook nog een uitnodiging krijgt, deze week. Artikel 1 scoort namelijk geen zetels in peilingen en doet in één kieskring minder mee...
En de piraten.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:34 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ze moeten in ieder geval FvD nog uitnodigen.
Jaaaquote:Op woensdag 8 maart 2017 20:34 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
En de VVD wordt gewoon weer de grootste. Wie dat begrijpt mag het zeggen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 18:20 schreef forzaudinese het volgende:
Boze Groningers pakken Mark Rutte aan | Pauw & Jinek De Verkiezingen 6/3/2017
Blijft leuk om nog eens te bekijken, eindelijk wordt Rutte eens aangepakt op tv !![]()
Zou leuk zijn als dit trending op youtube zou worden vooral na al die irritante reclames op tv van de VVD .
Dan is Nieuwe Wegen wel wat interessanter.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:34 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Waarom? Zij hebben geen kans op zetels.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan is Nieuwe Wegen wel wat interessanter.
Omdat zij iets nieuws brengen. Rechtspopulisten zijn er zoveel, Nieuwe Wegen is op het moment de enige echte linkspopulistquote:Op woensdag 8 maart 2017 20:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Waarom? Zij hebben geen kans op zetels.
Waarom krijgen ze geen zetels? Precies, omdat ze nergens worden uitgenodigd. De media zijn zo ondemocratisch als de pest.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
GroenLinks en SP zijn ook links populistisch.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat zij iets nieuws brengen. Rechtspopulisten zijn er zoveel, Nieuwe Wegen is op het moment de enige echte linkspopulist
Niet zoals een PVV, VNL of FvD. Of nieuwe wegen aan de andere kant.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:49 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
GroenLinks en SP zijn ook links populistisch.
Leg eens uit waarom niet?quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet zoals een PVV, VNL of FvD. Of nieuwe wegen aan de andere kant.
Politici die luisteren naar het volk, moeten we niet willen natuurlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat zij iets nieuws brengen. Rechtspopulisten zijn er zoveel, Nieuwe Wegen is op het moment de enige echte linkspopulist
50plus zeker ook. Groenlinks en de SP zet ik in hetzelfde rijtje qua populisme als vb de vvd.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:56 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom niet?
50plus, GroenLinks en de SP zijn soms even populistisch als de PVV en misschien nog wel erger.
raar standpunt, waarom vind je dat?quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Politici die luisteren naar het volk, moeten we niet willen natuurlijk.
SP heeft haast bijna dezelfde (domme) standpunten als de PVV. Alleen zijn ze niet tegen de islam. Dus AOW naar 65,hogere uitkeringen en de zorg. Dit allemaal is niet eens uitgerekend. Na 4 jaar is Nederland failliet door hun.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
50plus zeker ook. Groenlinks en de SP zet ik in hetzelfde rijtje qua populisme als vb de vvd.
Dat schijnt progressief te zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:24 schreef Craptacular het volgende:
Als het aan klaver ligt mag elke asielzoeker nl in. Daarnaast pakt hij de mensen die wel werken hard aan.
Dolf is nog wel te doen.quote:
Nee, niet als ze nergens worden uitgenodigd nee.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Media deugt voor geen klap. Niet alleen in the usa dus. Trump heeft een punt.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, niet als ze nergens worden uitgenodigd nee.![]()
Artikel 1 staat ook niet op zetels in de peilingen en doet slechts in 18 kieskringen mee. En die partij wordt WEL uitgenodigd.
Media beïnvloeden de verkiezingsstrijd op een oneigenlijke en kwalijke manier. Wat er gebeurt deugt van geen kanten.
Diep triest.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb ook niemand ooit over "Nieuwe Wegen" gehoord. Echt een 0-zetel partij.
Elfletterig is hier niet mee eens.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Artikel 1 staat ook op 0 zetels in de peilingen, maar Simons wordt wél uitgenodigd bij Pauw & Jinek en in het Lagerhuis. Zelfs de Antilliaanse en Surinaamse achterban stemt niet op haar, maar kiest massaal voor andere partijen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Het gaat er helemaal niet om of de partij uiteindelijk wel of geen zetels haalt. Het gaat erom dat het niet aan de media is om dat te bepalen of om verkiezingen zodanig te beïnvloeden (gebrek aan aandacht, overdaad aan aandacht) dat bepaalde uitslagen in de hand worden gewerkt.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Elfletterig is hier niet mee eens.
Dat zeg ik ook de hele tijd.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:58 schreef DrDentz het volgende:
De media zijn dol op controverse en relletjes. Je moet de media-aandacht dus wel zelf creëren.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat er helemaal niet om of de partij uiteindelijk wel of geen zetels haalt. Het gaat erom dat het niet aan de media is om dat te bepalen of om verkiezingen zodanig te beïnvloeden (gebrek aan aandacht, overdaad aan aandacht) dat bepaalde uitslagen in de hand worden gewerkt.
Er is geen enkele inhoudelijke grond om Artikel 1 wél en Nieuwe Wegen niet uit te nodigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |