Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Net als jij?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:45 schreef Paxcon het volgende:
Dit is vreselijk genant, zo'n puber die zich iets te volwassen gedraagt
Wat zijn we toch treurig eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:45 schreef Tagliano het volgende:
Er praat een vrouw van onder de 30
Activiteit schiet de lucht in
De mannelijke varianten hiervan zijn volop op FOK! aanwezig en daar komt ook weinig zinnigs uit.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ze studeert rechten ... Je mag je toch niet voorstellen dat dit je gaat vertegenwoordigen voor de rechter?
Waarom zou hij kiezen?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:46 schreef timmmmm het volgende:
Uit deze dames kiest Pauw wie meegaat naar de woonboot
Pauw neemt ze gewoon allemaal meequote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:46 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Pax gedraagt zich het meest volwassen in ons haxclubje.
Is hij de buurman van smoofie?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:46 schreef timmmmm het volgende:
Daar noem je me ietsquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Pax gedraagt zich het meest volwassen in ons haxclubje.
Dat zou ik wel willen zien.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik ga niet in zo'n talkshow gewichtig zitten doen
19 jaar is minderjarig?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:47 schreef Nintex het volgende:
Pauw en Klaas en minderjarigen in de woonboot. De gamechanger.
Vrouwen poepen niet, alleen in België.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
Vrouwen zijn vaak te dom om te poepen
Vandaar dat er poep uit hun mond komt.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
Vrouwen zijn vaak te dom om te poepen
Misschien moet je de politiek in.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat heel Nederland dit met je eens is
Joezi heeft daar een Wilders gifje van.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vandaar dat er poep uit hun mond komt.
Lijkt me vreselijkquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je de politiek in.
Versplintering denk ik ja.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef Tagliano het volgende:
Zou het feit dat mensen steeds later kiezen te maken hebben met meer media-aandacht? Misschien versplintering ook wel
twitter:andriesgknevel twitterde op dinsdag 07-03-2017 om 09:56:59Het is mij een raadsel waarom er nog steeds mensen zijn, die nog niet weten wat ze volgende week gaan stemmen. reageer retweet
Studiebeurs.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Toen ik nog studeerde stemden echt 50%+ van de studenten D66 'want die zijn voor onderwijs'. Niemand kon het onderbouwen, heb het zeker aan 7 of 8 mensen gevraagd. Gewoon 'voor onderwijs'.
Knevelgodquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef Slobeend het volgende:
twitter:andriesgknevel twitterde op dinsdag 07-03-2017 om 09:56:59Het is mij een raadsel waarom er nog steeds mensen zijn, die nog niet weten wat ze volgende week gaan stemmen. reageer retweet
Doe.Normaal.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef Slobeend het volgende:
Veel mensen zijn gewoon niet geïnteresseerd in de politiek.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Echt bizar als je 8 dagen voor de verkiezingen nog geen idee hebt wat je ongeveer gaat stemmen. Vooruit, als je twijfelt tussen 2-3 partijen; dat kan. Maar echt geen enkel idee hebben? Waar was je de afgelopen 4 jaar? Lag je onder een steen?
Ik vind het juist min of meer verstandig om in ieder geval per verkiezing redelijk zwevend te zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef Slobeend het volgende:
Bevel heeft maar één keuze.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef Slobeend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |