quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Echt bizar als je 8 dagen voor de verkiezingen nog geen idee hebt wat je ongeveer gaat stemmen. Vooruit, als je twijfelt tussen 2-3 partijen; dat kan. Maar echt geen enkel idee hebben? Waar was je de afgelopen 4 jaar? Lag je onder een steen?
Elfletterig is Andries Knevel?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef Slobeend het volgende:
twitter:andriesgknevel twitterde op dinsdag 07-03-2017 om 09:56:59Het is mij een raadsel waarom er nog steeds mensen zijn, die nog niet weten wat ze volgende week gaan stemmen. reageer retweet
Fijn, blijf dan vooral thuis en stem niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:49 schreef BobW het volgende:
[..]
Veel mensen zijn gewoon niet geïnteresseerd in de politiek.
Andriesje stemt gewoon standaard SGP. Thuis praten ze daar nooit over politiekquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het juist min of meer verstandig om in ieder geval per verkiezing redelijk zwevend te zijn
Ik heb ook echt nog geen idee hoor, kan nog alle kanten op. Ik weet niet of ik de 3 partijen haal om het naar terug te brengenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Echt bizar als je 8 dagen voor de verkiezingen nog geen idee hebt wat je ongeveer gaat stemmen. Vooruit, als je twijfelt tussen 2-3 partijen; dat kan. Maar echt geen enkel idee hebben? Waar was je de afgelopen 4 jaar? Lag je onder een steen?
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fijn, blijf dan vooral thuis en stem niet.
Eens.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het juist min of meer verstandig om in ieder geval per verkiezing redelijk zwevend te zijn
Er is bewijs van dat ik in Knevel & Van den Brink-topics posttequote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
[..]
Elfletterig is Andries Knevel?
Politiek, maar ook economisch. Omstandigheden kunnen over 4 jaar weer compleet anders zijn, waardoor je misschien weer wat anders verwacht van de politiekquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Andriesje stemt gewoon standaard SGP. Thuis praten ze daar nooit over politiek
Goed punt, ik had het zelf kunnen zeggen!quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:50 schreef Joezi het volgende:
Hou het allemaal een beetje ontopic. Het hoeft niet allemaal bloedserieus te zijn, maar als het gewoon gaat over de mensen en onderwerpen die we gezien hebben is dat voor iedereen leuker
Knevel stemt uitsluitend CU of CDA, dus voor hem is het niet moeilijk kiezen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef Slobeend het volgende:
twitter:andriesgknevel twitterde op dinsdag 07-03-2017 om 09:56:59Het is mij een raadsel waarom er nog steeds mensen zijn, die nog niet weten wat ze volgende week gaan stemmen. reageer retweet
Daarom ben ik ook niet echt geïnteresseerd in debattenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind wel dat er wat teveel aandacht is voor de poppetjes eigenlijk.
Daarom zijn de verkiezingen ook pas volgende week.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:48 schreef Slobeend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |