FvDquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:51 schreef skysherrif het volgende:
VVD - CDA twijfel ik vooral tussen nu.
D66 zou ik kunnen zeggen, maar vanwege hun immigratie/eu standpunten gaat dat het hem gewoon nooit worden.
Vind het leuk om te kijken, kijken wat voor trucjes partijen meenemenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook niet echt geïnteresseerd in debatten
precies.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:51 schreef Paxcon het volgende:
Er is een verschil tussen zweven en tussen nog geen enkele partij afgestreept hebben
Volgens mij stemt hij ChristenUnie.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Andriesje stemt gewoon standaard SGP. Thuis praten ze daar nooit over politiek
Preciesquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Links staat in de peilingen op ~42 zetels dus dit is geen gewaagde uitspraak.
Denk het ook. Hij is niet hardcore genoeg voor SGPquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij stemt hij ChristenUnie.
Dat zou ook kunnen, beetje een pot natquote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij stemt hij ChristenUnie.
Ik zag Baudet vandaag bij een half uur durend interview met Wester en ik von dhem nog best goed overkomen, maar uit de euro en EU dat gaat me te ver.quote:
De VVD en het CDA verschillen niet wezenlijk ten opzichte van D66 wat betreft EU.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:51 schreef skysherrif het volgende:
VVD - CDA twijfel ik vooral tussen nu.
D66 zou ik kunnen zeggen, maar vanwege hun immigratie/eu standpunten gaat dat het hem gewoon nooit worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |