raar standpunt, waarom vind je dat?quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Politici die luisteren naar het volk, moeten we niet willen natuurlijk.
SP heeft haast bijna dezelfde (domme) standpunten als de PVV. Alleen zijn ze niet tegen de islam. Dus AOW naar 65,hogere uitkeringen en de zorg. Dit allemaal is niet eens uitgerekend. Na 4 jaar is Nederland failliet door hun.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
50plus zeker ook. Groenlinks en de SP zet ik in hetzelfde rijtje qua populisme als vb de vvd.
Dat schijnt progressief te zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:24 schreef Craptacular het volgende:
Als het aan klaver ligt mag elke asielzoeker nl in. Daarnaast pakt hij de mensen die wel werken hard aan.
Dolf is nog wel te doen.quote:
Nee, niet als ze nergens worden uitgenodigd nee.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Waarom? Zij hebben geen kans op zetels.
Media deugt voor geen klap. Niet alleen in the usa dus. Trump heeft een punt.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, niet als ze nergens worden uitgenodigd nee.![]()
Artikel 1 staat ook niet op zetels in de peilingen en doet slechts in 18 kieskringen mee. En die partij wordt WEL uitgenodigd.
Media beïnvloeden de verkiezingsstrijd op een oneigenlijke en kwalijke manier. Wat er gebeurt deugt van geen kanten.
Diep triest.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb ook niemand ooit over "Nieuwe Wegen" gehoord. Echt een 0-zetel partij.
Elfletterig is hier niet mee eens.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Artikel 1 staat ook op 0 zetels in de peilingen, maar Simons wordt wél uitgenodigd bij Pauw & Jinek en in het Lagerhuis. Zelfs de Antilliaanse en Surinaamse achterban stemt niet op haar, maar kiest massaal voor andere partijen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Het gaat er helemaal niet om of de partij uiteindelijk wel of geen zetels haalt. Het gaat erom dat het niet aan de media is om dat te bepalen of om verkiezingen zodanig te beïnvloeden (gebrek aan aandacht, overdaad aan aandacht) dat bepaalde uitslagen in de hand worden gewerkt.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Elfletterig is hier niet mee eens.
Dat zeg ik ook de hele tijd.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:58 schreef DrDentz het volgende:
De media zijn dol op controverse en relletjes. Je moet de media-aandacht dus wel zelf creëren.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat er helemaal niet om of de partij uiteindelijk wel of geen zetels haalt. Het gaat erom dat het niet aan de media is om dat te bepalen of om verkiezingen zodanig te beïnvloeden (gebrek aan aandacht, overdaad aan aandacht) dat bepaalde uitslagen in de hand worden gewerkt.
Er is geen enkele inhoudelijke grond om Artikel 1 wél en Nieuwe Wegen niet uit te nodigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |