abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169322071

Welkom in het centrale FvD topic. Hieronder vind je in het kort waar deze partij voor staat:

Als enige politieke beweging handelen wij vanuit een totaalvisie op de grote problematiek die nu in Nederland speelt: we hebben ongetwijfeld op bepaalde punten overlap met allerlei partijen, maar Forum voor Democratie wil niet alleen de symptomen van de huidige crisis aanpakken (zoals de ongecontroleerde immigratie, de uitzichtloze euro2, het verslechterend onderwijs, en het onhoudbare zorgstelsel); vooral richten we ons op de achterliggende oorzaak: het politieke systeem zélf. Je gaat een huis niet verbouwen als de fundamenten verrot zijn. We moeten beginnen bij de basis: ons politieke systeem stamt uit 1848 en sluit niet meer aan bij deze tijd en bij de wensen van de kiezers.

Partijkartel
Een kleine groep partijleden – van een select aantal partijen – heeft in Nederland de touwtjes in handen. Deze groep van circa 10.000 mensen noemen wij het partijkartel1. Volksvertegenwoordigers en bestuurders worden nu vooral gerekruteerd door de partijleiding zélf – een systeem van coöptatie waardoor vooral meelopers en jaknikkers komen bovendrijven die het nogal eens aan visie en moed ontbreekt. Deze carrièrepolitici willen vervolgens doorschuiven naar een burgemeesterspost, een topfunctie bij een zorgverzekeraar of de hoofdprijs: iets in Brussel. Het is de partij die de baan regelt. De loyaliteit van de volksvertegenwoordiger ligt bij de partijtop – niet bij de kiezer. Hierdoor komen de belangen van de bevolking vaak laag op het prioriteitenlijstje terecht. Partijbelang gaat boven landsbelang.

Dit willen wij veranderen. Ons belangrijkste agendapunt is democratische vernieuwing. Zoals Eberhard van der Laan3 eerder deze week constateerde: “De partijpolitiek is aan het einde van zijn levenscyclus gekomen (…) de burger haakt af“. Daarom zijn bindende referenda noodzakelijk – evenals gekozen burgemeesters. Er is in ons land voldoende talent aanwezig – alleen komt dat niet tot wasdom door de achterhaalde partijcultuur. Nieuwe generaties gaan niet naar rokerige zaaltjes; daarom gaan we e-democracy in Nederland introduceren. De mensen zoveel mogelijk online betrekken bij de zaken die hen raken. Binnenkort lanceren we op onze website het ‘democratie dashboard‘ waar kiezers zélf het heft in handen kunnen nemen om dingen te veranderen via petities, burgerinitiatieven en crowdfunding – en waar ze zich bovendien kunnen kandideren voor openbare functies.

*link naar bronnen/videos:
1. Partijkartel
2. Uitzichtloze euro
3. Eberhard van der Laan

Een uitgebreidere visie over o.a. de EU, onderwijs, veiligheid, overheidsfinanciën en immigratie vind je op www.forumvoordemocratie.nl/standpunten.

Verkiezingsprogramma: Op de website hier te vinden (PDF)
pi_169322813
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 23:04 schreef tralalala het volgende:
Is Hiddema puur lijsttrekker of gaat hij ook daadwerkelijk in de kamer zitten?
Hij staat op 2 en als er 2 zetels zijn gaat hij in de Tweede Kamer zitten om ze mores te leren daar in Den Haag.
pi_169324859
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 23:46 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Hij staat op 2 en als er 2 zetels zijn gaat hij in de Tweede Kamer zitten om ze mores te leren daar in Den Haag.
De bezem door justitie halen.
pi_169324988
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 08:48 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

De bezem door justitie halen.
Hoe gaat een kamerlid dat doen?
pi_169325382
quote:
7s.gif Op maandag 6 maart 2017 09:04 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hoe gaat een kamerlid dat doen?
Wel de juiste en kritische vragen stellen.

En je niet laten muilkorven door de partij discipline die gemeengoed is binnen de huidige kamer.
  maandag 6 maart 2017 @ 09:51:45 #8
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_169325392
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 09:51 schreef invalidusername het volgende:

[..]

En je niet laten muilkorven door de partij discipline.
Scheelt dat je daar als eenmansfractie sowieso weinig last van hebt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_169325403
Welke eenmansfractie?
  maandag 6 maart 2017 @ 09:53:30 #10
346939 Janneke141
pi_169325415
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 09:52 schreef invalidusername het volgende:
Welke eenmansfractie?
De aankomende eenmansfractie van Baudet.
pi_169325429
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 09:53 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

De aankomende eenmansfractie van Baudet.
Als Hiddema de kamer haalt zijn het er minimaal twee, maar jullie zijn echt enorm geobsedeerd door poppetjes geloof ik.
pi_169325434
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 09:51 schreef invalidusername het volgende:

[..]

En je niet laten muilkorven door de partij discipline die gemeengoed is binnen de huidige kamer.
Dan nog heeft een lid van een marginale fractie weinig invloed. Die heeft immers niet de beschikking over die bezem. En in dit geval ook niet de kennis om zelf een bezem te bemachtigen.
pi_169325446
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 09:54 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Als Hiddema de kamer haalt zijn het er minimaal twee, maar jullie zijn echt enorm geobsedeerd door poppetjes geloof ik.
Heeft niks met obsessie te maken. Deze mannen vormen in praktijk de FvD. Ben wel benieuwd hoe snel ze knallende ruzie hebben als ze beide verkozen worden.
pi_169325450
quote:
7s.gif Op maandag 6 maart 2017 09:55 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dan nog heeft een lid van een marginale fractie weinig invloed. Die heeft immers niet de beschikking over die bezem. En in dit geval ook niet de kennis om zelf een bezem te bemachtigen.
Ik denk dat de achterban van FvD aanzienlijk meer kennis van die departementen heeft dan veel van die stassen. Ik ben zelfs erg zeker daarvan. :)
pi_169325463
quote:
7s.gif Op maandag 6 maart 2017 09:56 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Heeft niks met obsessie te maken. Deze mannen vormen in praktijk de FvD. Ben wel benieuwd hoe snel ze knallende ruzie hebben als ze beide verkozen worden.
Nee, deze mensen zijn het uithangbord van FvD, het bijzondere aan FvD is juist dat het breed ondersteund en gesteund wordt door vakinhoudelijke mensen die zelf niet met hun snufferd op het publieke podium hoeven. Je kon er niet verder naastzitten, 9 :)
  maandag 6 maart 2017 @ 09:58:17 #16
346939 Janneke141
pi_169325467
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 09:54 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Die zal zich niet veel gelegen zijn aan fractiediscipline inderdaad, maar dat is wel vaker de ondergang van nieuwe partijen gebleken.

Maar à la, Hiddema gaat eindeloos veel kritische vragen op minister Dijkhoff van Justitie afvuren. Misschien nog een heleboel terechte ook. En dan?
pi_169325483
Speciaal voor 99.999 omdat hij die "gemist" heeft, met name ook de laatste twee alineas:

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 12:25 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Nogmaals, ik ben het niet met alles eens - dat zal ook niet zo snel gebeuren - tenzij ik een eenmansfractie zoals Wilders de facto is zou oprichten. Maar ik proef dat jij als dan niet matig afmeet aan de hoeveelheid detail. Dat is een illusie, in de praktijk is een verkiezingsprogramma enkel een strategisch document verpakt in 95% loze tekst. Kijk maar naar de historie van de afgelopen kabinetten, hoeveel concreets in verkiezingsprogramma's is uitgevoerd? Bizar weinig. Wie stemt op een partij vanwege uitgebreide verkiezingsprogramma's gelijk een lijvige beleidsnota, die houdt zichzelf voor de gek.
In het programma van FvD had best wat meer kunnen zitten hoor, maar vergeet niet dat dit project pas een maand of drie a vier geleden met private donaties is opgezet. Ik denk dat ze capabel genoeg zijn dat uit te bouwen, maar je hoeft denk ik inderdaad niet te verwachten dat ze een illusionair stuk met schijndetail en - authoriteit gaan opleveren omdat het zo heurt.

Hoe gaan ze dat beleid betalen? Ook daar zit een illusie van maakbaarheid acher. Neem nu de CPB cijfers (of het gebrek eraan) waarmee geschermd wordt. Behalve dat statistici en economen (en ambtenaren) bewezen hebben zelf de nabije toekomst niet te kunnen voorspellen, maar vooral achteraf te kunnen registreren. Een arikel wat pijnlijk helder maakt dat doorrekenen voor een substantieel deel voor de gek houden is: https://decorrespondent.n(...)75045537966-d6c6c755 Wat is de waarde daar dan van?

Ik denk niet dat ze hun hele verkiezingsprogramma integraal zouden kunnen doorvoeren, nee, ik denk dat dat voor elk verkiezingsprogramma geldt, ongeacht hoeveel toeters en bellen en beroep op zogenaamde authoriteiten daat ook in zitten. Ik denk dat FvD daar niet anders in zijn dan andere partijen, ze geven per onderwerp een denk richting aan - wetend dat ze straks onderdeel van de discussie zijn en wellicht invloed hebben en niet meer dan dat. Ze doen alleen niet mee met het suggeren van schijnzekerheid. Dat ze slecht uitleggen wat de beperkte waarde van doorrekeningen jn in het kader van verkiezingen, ben ik direct met je eens, moet ik ook wel zeggen dat ze daar weinig kans toe krijgen.

Ergo ik zie niet heel veel verschil. Ze zijn wellicht wat minder geplijst dan gevestigde politieke partijen, dat zeker.

Om op je laatste vraag te antwoorden: ja. Geef ze maar een kans en laat ze in de kamer komen, liefst met een omvang waarmee ze ook in staat zijn om een fatsoenlijke backoffice in te richten (3-4 zetels), en geef de mensen die niet perse met hun snufferd in de spotlights willen staan als politicus maar de kans om hun inhoudelijke bijdrage te leveren. En over vier jaar rekenen we wel af. Het is geen toeval dat je de naam Omtzigt noemt, want die zou daar qua instelling prima in passen. Die man is haast te eerlijk, te inhoudelijk en te deskundig om politicus te zijn - bovendien wil hij dingen beter maken ipv politieke karmapuntjes te scoren. Die deelt inderdaad daarmee qua attitude de redenen achter de oprichting van FvD als politieke partij deelnemend aan de verkieziingen.

Baudet en Hiddema is een beetje poppenkast, dat lijkt inherent te zijn aan politiek tegenwoordig (uitgezonderd de christelijke partijen). Ik kan daar prima doorheenkijken

Op zijn minst acht ik FvD een kans toe om binnen het politieke stelsel helder te maken dat politici er primair niet zitten om stoelen warm te houden en puntjes te scoren, maar er zitten om het land zo goed mogelijk te besturen en effectief beleid te voeren. En dat is vaak niet degenen die het beste in de kadaverdiscipline past, of het beste recht kan lullen wat krom is. Waarbij bijvoorbeeld een sportjournalist meer voor de ouderenzorg voor elkaar krijgt dan een staatssecretaris, om maar wat te noemen. Of Wiebes die keer op keer zijn eigen departement niet begrijpt, en met zijn blije kop komt melden dat alles fantastisch gaat. Bijvoorbeeld. Hoeveel stassen zijn er inmiddels al op Justitie versleten? Een schrijnend gebrek aan kunde en attitude - omdat dat expliciet niet het doel van de geldende politiek is. En daar heeft FvD volgens mij een buitengewoon goed punt - daar zal imho iets moeten veranderen in de gevestigde politiek.
pi_169325531
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 09:58 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Nee, deze mensen zijn het uithangbord van FvD, het bijzondere aan FvD is juist dat het breed ondersteund en gesteund wordt door vakinhoudelijke mensen die zelf niet met hun snufferd op het publieke podium hoeven. Je kon er niet verder naastzitten, 9 :)
Daarvoor hebben we niet meer aanwijzingen dan jouw woord. En dat is dan weer bewezen totaal onbetrouwbaar.
pi_169325548
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 09:58 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Die zal zich niet veel gelegen zijn aan fractiediscipline inderdaad, maar dat is wel vaker de ondergang van nieuwe partijen gebleken.

Maar à la, Hiddema gaat eindeloos veel kritische vragen op minister Dijkhoff van Justitie afvuren. Misschien nog een heleboel terechte ook. En dan?
En dan blijft ie gewoon doorvragen en bewijs aandragen tot de zenuw openligt, ipv te denken dat het slecht voor zijn politieke carriere is als ie lastige vragen stelt om de waarheid te achterhalen zodat er ook eens iets opgelost ipv toegedekt kan worden.

Zelfde als bijv. bij Wiebes die mbt de Belastingdienst al tijden aperte leugens verklaart, waar klokkeluiders maar geen tractie krijgen bij politieke partijen. Deels onkunde, deels oninteresse.
  maandag 6 maart 2017 @ 10:08:04 #20
346939 Janneke141
pi_169325568
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:06 schreef invalidusername het volgende:

[..]

En dan blijft ie gewoon doorvragen en bewijs aandragen tot de zenuw openligt, ipv te denken dat het slecht voor zijn politieke carriere is als ie lastige vragen stelt om de waarheid te achterhalen zodat er ook eens iets opgelost ipv toegedekt kan worden.

Zelfde als bijv. bij Wiebes die mbt de Belastingdienst al tijden aperte leugens verklaart, waar klokkeluiders maar geen tractie krijgen bij politieke partijen. Deels onkunde, deels oninteresse.
Nou, dat zal hem leren. Die vijfhonderd moties en dertienhonderd kamervragen bezorgen de ministers immers ook slapeloze nachten.
pi_169325603
quote:
7s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:04 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Daarvoor hebben we niet meer aanwijzingen dan jouw woord. En dat is dan weer bewezen totaal onbetrouwbaar.
Mooi is dat projectie van jezelf op een ander :)

Je kan toch zelf zien wie er bij die partij betrokken is als je voorbij de lijsttrekker kijkt? Mensen als Cliteur, Berkhoudt, Ankersmit, De Haze Winkelman. Dat zijn geen frusti ambtenaartjes uit de periferie die anoniem op internet zurig en negatief op alles iets proberen te compenseren :)
pi_169325622
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:08 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nou, dat zal hem leren. Die vijfhonderd moties en dertienhonderd kamervragen bezorgen de ministers immers ook slapeloze nachten.
Misschien ligt dat wel aan de insteling en kwaliteit van die moties en vragen.

Maar, wat is het betere alternatief volgens jou? Hoe voorkomen we dat er weer serieel stassen op justitie vertrekken, of er een stas op de Belastingdeinst zit die geen idee heeft wat er gebeurd binnen zijn dienst, of het simpelweg niet interesseert? Of een Blok die gewoon hulploos met zijn hamer over huisvesting gaat?
  maandag 6 maart 2017 @ 10:13:40 #23
346939 Janneke141
pi_169325643
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:12 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Misschien ligt dat wel aan de insteling en kwaliteit van die moties en vragen.

Maar, wat is het betere alternatief volgens jou?
Proberen de bestaande en meer invloedrijke partijen in beweging te krijgen, in plaats van voor iedere scheet een nieuwe op te richten. Je hebt niets aan goede bedoelingen als je er niets mee bereikt.
pi_169325733
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:13 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Proberen de bestaande en meer invloedrijke partijen in beweging te krijgen, in plaats van voor iedere scheet een nieuwe op te richten. Je hebt niets aan goede bedoelingen als je er niets mee bereikt.
Dat is heel bijzonder, want de oorsprong voor FvD, de backbone, zijn voor een groot deel ex politici van deze 'meer invloedrijke' partijen. Die denken kennelijk met hun eerste hand ervaring, dat dit wel een geschikt middel is, en dat er binnen die 'meer invloedrijke partijen' weinig te bewegen is omdat ze in grote mate bevolkt worden door het carriere politici en zij die het willen worden.

Alles begint met goede bedoelingen, alleen als je alles a priori afkapt met bijtend cynisme en nihilisme weet je zeker dat je niks gaat bereiken.

Ik geef ze een kans, over vier jaar evalueren.
  maandag 6 maart 2017 @ 10:31:19 #25
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_169325909
quote:
7s.gif Op maandag 6 maart 2017 09:56 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat zal eerder een kwestie van maanden dan van jaren zijn.
pi_169325938
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:10 schreef invalidusername het volgende:

Je kan toch zelf zien wie er bij die partij betrokken is als je voorbij de lijsttrekker kijkt? Mensen als Cliteur, Berkhoudt, Ankersmit, De Haze Winkelman. Dat zijn geen frusti ambtenaartjes uit de periferie die anoniem op internet zurig en negatief op alles iets proberen te compenseren :)
Lakeman is van dat laatste (minus het anonieme) dan wel weer het schoolvoorbeeld helaas.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_169325948
FvD trekt wel veel haters aan. Een goed teken, mensen houden serieus rekening met Baudet en Hiddema.
pi_169326045
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:33 schreef nostra het volgende:

[..]

Lakeman is van dat laatste (minus het anonieme) dan wel weer het schoolvoorbeeld helaas.
Lakeman begreep ik ook niet zo heel goed, Al hoewel die natuurlijk wel een punt had inzake DSB (waar de politiek en AFM/DSB wegkeek, want de praktijken van DSB waren niet onbekend ofzo), was zijn communicatie (met name toon) niet echt jofel, imho.

Ik hoop wel dat FvD tzt het aantal politieke benoemingen bij de AFM ter sprake brengt, want wat Paul Rosemuller (tegenwoordig beroepsbestuurder en lobyist, en voor alles in te huren) nou aan deskundigheid inbrengt als voorzitter van de Raad van Bestuur?
pi_169326235
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:40 schreef invalidusername het volgende:

Lakeman begreep ik ook niet zo heel goed, Al hoewel die natuurlijk wel een punt had inzake DSB (waar de politiek en AFM/DSB wegkeek, want de praktijken van DSB waren niet onbekend ofzo), was zijn communicatie (met name toon) niet echt jofel, imho.
Hij schiet (en schoot) op alles en iedereen vanuit een naar mijn mening heel misplaatste overtuiging van zijn eigen gelijk. Als je dat maar vaak genoeg doet krijg je natuurlijk vanzelf wel een keer gelijk. Het boekje "De dossiers Lakeman" is wel aardig om een keer te lezen voor wat betreft (het ontbreken van) zijn verdere successen en zijn persoonlijkheid. Alhoewel dat natuurlijk ook een gekleurde visie is.

quote:
Ik hoop wel dat FvD tzt het aantal politieke benoemingen bij de AFM ter sprake brengt, want wat Paul Rosemuller (tegenwoordig beroepsbestuurder en lobyist, en voor alles in te huren) nou aan deskundigheid inbrengt als voorzitter van de Raad van Bestuur?
Ach ik zet sowieso wel mijn vraagtekens bij de mogelijkheden van de AFM om haar doelstellingen echt te kunnen realiseren. Te weinig middelen, te weinig mankracht, een gigantisch personeelsverloop en een personeelsbestand dat voor een groot deel bestaat uit mensen die in de sector niet zijn geslaagd en daar nu revanche op willen nemen. "Those who can't do, teach" zeg maar.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_169329733
Ik snap niet dat er zo gehaat wordt op FvD. Achterlijke pauper partijen zoals GroenLinks en VNL krijgen geen negatieve aandacht, in iedergeval niet zoals FvD het krijgt.

Je zou toch moeten toejuichen als PVV wordt vervangen.
pi_169330406
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 14:45 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik snap niet dat er zo gehaat wordt op FvD. Achterlijke pauper partijen zoals GroenLinks en VNL krijgen geen negatieve aandacht, in iedergeval niet zoals FvD het krijgt.

Wie? 99.999? :D
Die haat op iedereen en alles, daar zou ik niet al veel conclusies aan verbinden :)

Er is sowieso erg weinig mediaaandacht voor FvD, dat is thans toch voornamelijk toegesneden op partijen die al in de kamer zitten. Gaat in stapjes.
pi_169330481
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:12 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Wie? 99.999? :D
Die haat op iedereen en alles, daar zou ik niet al veel conclusies aan verbinden :)

Er is sowieso erg weinig mediaaandacht voor FvD, dat is thans toch voornamelijk toegesneden op partijen die al in de kamer zitten. Gaat in stapjes.
Ja 99 maar tim en nog een paar ook. Vooral Thierry wordt gehaat en vooral om zijn uiterlijk.
pi_169330512
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:16 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ja 99 maar tim en nog een paar ook. Vooral Thierry wordt gehaat en vooral om zijn uiterlijk.
Baudet komt ook wel een beetje al een balletje over, eerlijk is eerlijk. Maar uiteindeiljk gaat het toch niet om uiterlijk, maar om daden?
pi_169330829
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:17 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Baudet komt ook wel een beetje al een balletje over, eerlijk is eerlijk. Maar uiteindeiljk gaat het toch niet om uiterlijk, maar om daden?
Precies maar dat snappen zijn tegenhangers niet. Hoe hij eruit ziet moet compleet irrelevant zijn.
  maandag 6 maart 2017 @ 18:18:52 #35
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_169334077
Ik ga ook op Thierry stemmen.
Bedankt Hans.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 maart 2017 @ 19:04:56 #36
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_169334858
quote:

je snapt haat niet maar gaat vervolgens zelf zitten haten _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_169334895
quote:
10s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:04 schreef rubbereend het volgende:

[..]

je snapt haat niet maar gaat vervolgens zelf zitten haten _O-
Op FvD snap ik de haat niet echt. Op VNL of GroenLinks wel.
pi_169335679
Dit keer geen filmpje over FvD (hint: stiekem toch wel), maar omdat bezoekers van een FvD topic bovengemiddeld bereid zijn tot nadenken;

Los van het filmpje; nog iets meer dan 1 week voordat we FvD met een flink aantal zetels in de kamer kunnen verwachten, kannie wachten!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 maart 2017 @ 20:06:41 #39
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_169336534
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:37 schreef TNSL het volgende:
Dit keer geen filmpje over FvD (hint: stiekem toch wel), maar omdat bezoekers van een FvD topic bovengemiddeld bereid zijn tot nadenken;

Los van het filmpje; nog iets meer dan 1 week voordat we FvD met een flink aantal zetels in de kamer kunnen verwachten, kannie wachten!
hoeveel?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_169336574
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hoeveel?
Ik gok 3. :P
pi_169336993
Minimaal 2 maximaal 4-5. Vanaf 3 ben ik tevreden.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_169337139
Die animaties op hun YT kanaal zijn wel leuk.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2017 20:27:21 ]
pi_169338666
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hoeveel?
Minimaal 4, maximaal 12
  maandag 6 maart 2017 @ 21:27:55 #44
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169339177
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:16 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit met 1 woord gerept over het uiterlijk van Baudet, dus dit is gewoon niet waar.

Ja een keer toen ik dit verwijt ook al kreeg.
Laffe huichelaar
  maandag 6 maart 2017 @ 21:28:38 #45
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169339206
quote:

Ik acht Wilders even 'hoog' als Baudet
Laffe huichelaar
pi_169347387
Baudet gisteren als winnaar uitgeroepen bij het CIDI debat in de rode hoed!
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_169353527
Forum voor Democratie krijgt een pluim van CDA-kamerlid Pieter Omtzigt:

dinsdag 7 maart 2017 @ 19:46:54 #49
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_169360148
Ik ga ook op ze stemmen :)
pi_169361100
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:13 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Voor iedere scheet een nieuwe oprichten? Er is nogal wat mis in de publieke sector, een met belastinggeld gefinancierde baantjescarousel van incapabele beroepsborrelaars doorbreken doe je niet zomaar ff :^)
pi_169361237

Nog 1 week... Het aftellen is nu echt begonnen.

[ Bericht 7% gewijzigd door TNSL op 07-03-2017 21:58:24 ]
pi_169366690
Wie is er hier al zeker dat ie op Forum voor Democratie gaat stemmen ? Ben wel eens benieuwd :).
  woensdag 8 maart 2017 @ 09:22:41 #55
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169366722
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:19 schreef Gohf046 het volgende:
Wie is er hier al zeker dat ie op Forum voor Democratie gaat stemmen ? Ben wel eens benieuwd :).
Twijfel nog :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169366736
Waarom twijfel je nog ? Tussen welke partijen ?
  woensdag 8 maart 2017 @ 09:27:14 #57
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169366769
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:23 schreef Gohf046 het volgende:
Waarom twijfel je nog ? Tussen welke partijen ?
Niet zozeer tussen partijen vreemd genoeg. Ik twijfel of ik op FvD moet stemmen omdat ik de standpunten van uit de EU ("NEXIT") en een bindend referendum te extreem vind. Voor de rest vind ik het een prima partij en kan ik mij in het partijprogramma vinden. Vrijwel niemand zal zich 100% in een partijprogramma kunnen vinden, maar dit zijn wel echt de paradepaartjes van FvD en dat maakt het lastig. Aan de ene kant zie ik ze graag in de kamer, maar aan de andere kant niet met deze extreme standpunten :)
  woensdag 8 maart 2017 @ 09:34:43 #58
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169366845
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

Niet zozeer tussen partijen vreemd genoeg. Ik twijfel of ik op FvD moet stemmen omdat ik de standpunten van uit de EU ("NEXIT") en een bindend referendum te extreem vind. Voor de rest vind ik het een prima partij en kan ik mij in het partijprogramma vinden. Vrijwel niemand zal zich 100% in een partijprogramma kunnen vinden, maar dit zijn wel echt de paradepaartjes van FvD en dat maakt het lastig. Aan de ene kant zie ik ze graag in de kamer, maar aan de andere kant niet met deze extreme standpunten :)
Precies, het moet eerst maar blijken of UK beter wordt van de BREXIT. Een NEXIT zou pas aan de orde moeten komen wanneer we dat beter kunnen beoordelen, zie de BREXIT maar als een mooi experiment voor ons. Niet je oude paar schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt.

Ik wil dus ook FvD stemmen, maar die twee standpunten zijn inderdaad aardig extreem.
pi_169366948
Voor deze verkiezingen is het belangrijk dat ze er in komen. Dat zal naar alle waarschijnlijkheid met 2-5 zetels zijn. Met betrekking tot dat bindende referendum zijn(uit mijn hoofd) alleen de PVV/VNL/SP?/PvdD?/50+? voor. Hooguit dus een zetel of 50(ruim geteld). Dus die gaat er nu nog niet komen.
  woensdag 8 maart 2017 @ 09:44:08 #60
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169366968
En ik vind het aardig extreem dat er gezegd wordt dat de hele kamer daar voor eigen belang en carrière daar zit, vind dat toch lastig om naar te kijken omdat ook de mensen in rechtse partijen ook voor hun eigen carrière bezig zijn. Het gaat uiteindelijk toch hun CV op.
pi_169367002
Hij heeft dat wel eens genuanceerd geloof ik maar in grote lijnen is dat wel wat hij vind(van partijen zoals VVD/CDA/D'66/.
  woensdag 8 maart 2017 @ 09:55:06 #62
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_169367122
Ik weet nu al zeker dat ik FvD ga stemmen.

Hoewel ik de EU graag zie verdwijnen is een harde Nexit (waarbij de EU blijft bestaan) misschien niet verstandig voor Nederland. Dat bindende referendum, tja, ik ben er niet tegen maar heb er ook geen sterke positieve gevoelens voor...

Nee, wat mij met name aantrekt is de combinatie van de rest van het partijprogramma en de sympathie die ik heb met de nummers 1 en 2. Het zijn leuke, grappige, intelligente, welbespraakte mensen met veel goede punten. Er zit nieuwe energie in, een frisse blik op de politiek, en ook een zeker... intellectueel niveau.

Ik stemde vorige keer PVV bij gebrek aan een alternatief maar voelde mij nooit thuis bij die partij, de autocratische leiding van Geert, de kinderachtige onzin zoals een partijprogramma van een A4, de net iets te radicale standpunten met onvoldoende draagvlak in de rest van de samenleving, de Tokkie-kamerleden. Ik vind het erg dat de man bedreigd wordt, maar hij is nu al zo lang bezig zonder echt succes te boeken dat ik het een nutteloze zaak is vind geworden. Als proteststem in de Kamer heeft hij zeker zijn functie, maar dat gold vooral in de 10 jaar direct na de moord op Fortuyn. Dat kan nu ook wel met 10 zetels in plaats van 30, want ik vind er de laatste tijd niet zoveel zinnigs meer uit komen.

FvD zit ongeveer in dezelfde hoek. Islamkritisch, veiligheid belangrijk, minder bureaucratie. Maar ze zijn ook voor het legaliseren van weedteelt en investeren in digitale infrastructuur. Ik zag VVD en CDA nooit als serieuze opties omdat die op zoveel punten zo verdomd ouderwets en conservatief denken. Zeker met die droeftoeter Buma, gatver. Ik noem mijzelf rechts maar zeker niet dat soort vastgeroest, oude-mensen-rechts.

FvD past wat mij betreft goed in de 21e eeuwse rechtse variant van denken die ik zoek. Het zal met die Nexit geen vaart lopen, en ik zie genoeg ander moois bij de partij. En er is ook gewoon echt geen andere partij die ik een stem waardig vind, dat ook...

Mensen zeggen graag dat eenmansfracties, of kleine fracties, toch geen verschil maken. Die mensen wijs ik altijd graag op Marianne Thieme en haar dierenclub. Een partij die een groep mensen in de samenleving een duidelijke, heldere stem geeft. Die met verschillende Kamervragen en wetsvoorstellen zeer succesvol dierenwelzijn op de agenda blijft zetten. Niemand kan om die partij heen. Dus ja, het boeit mij geen fuck dat 'mijn' partij maar 1-5 zetels haalt. Zolang ik mij vertegenwoordigd voel, ben ik tevreden. Ik stem niet om bij de winnende partij te horen.
pi_169367301
Het verschil tussen 0-5 zetels is zoveel groter als een VVD/PVV die er 20 haalt ipv 25. Ik heb de vorige 2x VVD gestemd, niet omdat ik nou echt helemaal overtuigd was maar er moest een keuze gemaakt worden. De PVV ging mij vaak toch net wat te ver en te schreeuwerig. Dan bleef de VVD over op rechts(soort van). Daarnaast vind ik Baudet itt tot vele anderen(die hem vaak maar oppervlakkig kennen van een media fragment) uiterst sympathiek overkomen. Hij heeft veel kennis en hij schaamt zich er ook niet voor om toe te geven dat hij ergens geen verstand van heeft, of direct een oplossing voorhanden heeft.

Gisteren was daar een mooi voorbeeld van. In Emmen kreeg hij een vraag uit het publiek waar hij zichtbaar over na moest denken. In plaats van met een standaard politiek verhaaltje aan te komen, gaf hij aan dat mevrouw een punt en erkende dat dat een probleem was en hij niet direct een oplossing voorhanden had.
  woensdag 8 maart 2017 @ 10:37:40 #64
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169367814
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Hoewel ik de EU graag zie verdwijnen is een harde Nexit (waarbij de EU blijft bestaan) misschien niet verstandig voor Nederland. Dat bindende referendum, tja, ik ben er niet tegen maar heb er ook geen sterke positieve gevoelens voor...

Nee, wat mij met name aantrekt is de combinatie van de rest van het partijprogramma en de sympathie die ik heb met de nummers 1 en 2. Het zijn leuke, grappige, intelligente, welbespraakte mensen met veel goede punten. Er zit nieuwe energie in, een frisse blik op de politiek, en ook een zeker... intellectueel niveau.

Ik stemde vorige keer PVV bij gebrek aan een alternatief maar voelde mij nooit thuis bij die partij, de autocratische leiding van Geert, de kinderachtige onzin zoals een partijprogramma van een A4, de net iets te radicale standpunten met onvoldoende draagvlak in de rest van de samenleving, de Tokkie-kamerleden. Ik vind het erg dat de man bedreigd wordt, maar hij is nu al zo lang bezig zonder echt succes te boeken dat ik het een nutteloze zaak is vind geworden. Als proteststem in de Kamer heeft hij zeker zijn functie, maar dat gold vooral in de 10 jaar direct na de moord op Fortuyn. Dat kan nu ook wel met 10 zetels in plaats van 30, want ik vind er de laatste tijd niet zoveel zinnigs meer uit komen.

FvD zit ongeveer in dezelfde hoek. Islamkritisch, veiligheid belangrijk, minder bureaucratie. Maar ze zijn ook voor het legaliseren van weedteelt en investeren in digitale infrastructuur. Ik zag VVD en CDA nooit als serieuze opties omdat die op zoveel punten zo verdomd ouderwets en conservatief denken. Zeker met die droeftoeter Buma, gatver. Ik noem mijzelf rechts maar zeker niet dat soort vastgeroest, oude-mensen-rechts.

FvD past wat mij betreft goed in de 21e eeuwse rechtse variant van denken die ik zoek. Het zal met die Nexit geen vaart lopen, en ik zie genoeg ander moois bij de partij. En er is ook gewoon echt geen andere partij die ik een stem waardig vind, dat ook...

Mensen zeggen graag dat eenmansfracties, of kleine fracties, toch geen verschil maken. Die mensen wijs ik altijd graag op Marianne Thieme en haar dierenclub. Een partij die een groep mensen in de samenleving een duidelijke, heldere stem geeft. Die met verschillende Kamervragen en wetsvoorstellen zeer succesvol dierenwelzijn op de agenda blijft zetten. Niemand kan om die partij heen. Dus ja, het boeit mij geen fuck dat 'mijn' partij maar 1-5 zetels haalt. Zolang ik mij vertegenwoordigd voel, ben ik tevreden. Ik stem niet om bij de winnende partij te horen.
Mooie post! :) Ga het nog even laten bezinken en nog even het RTLZ interview bekijken.
pi_169368037
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:37 schreef Maraca het volgende:

[..]

Mooie post! :) Ga het nog even laten bezinken en nog even het RTLZ interview bekijken.
Ik vond het een goed interview, ik zat nog wat te twijfelen maar dat interview heeft mij over de streep getrokken in ieder geval. Mijn stem gaat naar FvD.
pi_169368159
Laten we even genieten van dit moment vol positiviteit over het FvD :7 . Kwestie van tijd voordat 99.999 weer komt trollen :') .
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:18:00 #67
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169368365
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:03 schreef Gohf046 het volgende:
Laten we even genieten van dit moment vol positiviteit over het FvD :7 . Kwestie van tijd voordat 99.999 weer komt trollen :') .
Dan gaan we verder in het Latijn :7
pi_169368466

Moderator / Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 11:25:56 #69
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169368511
quote:
12s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:18 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dan gaan we verder in het Latijn :7
Ik heb Grieks gevolgd -O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_169368535
quote:
Wat een bazen
pi_169368754
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:27 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Wat een bazen
Weet jij eigenlijk al wat je gaat stemmen DrDentz :7
pi_169368886
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:40 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Weet jij eigenlijk al wat je gaat stemmen DrDentz :7
Niet echt. Misschien Hiddema. Omdat het kan.
pi_169368908
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 09:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Wij zitten echt precies op 1 lijn :o !
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 11:48:30 #74
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169368953
Wat een positiviteit hier O+
Durf te wedden dat geen andere partij dat voor elkaar krijgt, mensen zo bijeen brengen zonder geschreeuw.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_169368986
Feel the love w/ *O* :7
pi_169369053
pi_169369923
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:03 schreef Gohf046 het volgende:
Geen getroll, ik ben gewoon niet zo kritiekloos ten opzichte van politieke partijen. Jullie fangedrag is mij vreemd en daar ga ik graag met argumenten tegenin :).

Maar ik snap ook prima dat jullie willen vallen voor een flinterdun en oppervlakkig verhaaltje zonder veel inhoudelijke bagage.
pi_169370199
  woensdag 8 maart 2017 @ 12:52:11 #79
66083 Platina
78th Element
pi_169370203
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:36 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Geen getroll, ik ben gewoon niet zo kritiekloos ten opzichte van politieke partijen. Jullie fangedrag is mij vreemd en daar ga ik graag met argumenten tegenin :).

Maar ik snap ook prima dat jullie willen vallen voor een flinterdun en oppervlakkig verhaaltje zonder veel inhoudelijke bagage.
Jup, wij houden niet van inhoudelijke bagage en zijn niet meer te helpen. Dus bedankt voor je pogingen maar het is niet nodig. Doei.
pi_169370220
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 12:52 schreef Platina het volgende:

[..]

Jup, wij houden niet van inhoudelijke bagage en zijn niet meer te helpen. Dus bedankt voor je pogingen maar het is niet nodig. Doei.
*O*
  woensdag 8 maart 2017 @ 12:53:39 #81
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_169370231
quote:

[..]

Selectief kritisch, Hans. Je eigen partij zet afbeeldingen op de website die achterhaald zijn.
Bedankt Hans.
pi_169370313
quote:

[..]

Welke argumenten dan? Ik heb het topic eens even teruggelezen en ik zie eigenlijk alleen maar gehuil dat het een kutpartij is zonder enkele onderbouwing. Dat je je eigen oppervlakkigheid projecteert op FvD vind ik prima, maar het komt niet zo sterk over eerlijk gezegd.
pi_169370492
quote:
Kijk naar die boeken 99.999. Hoe kun je beweren dat Thierry Baudet niet belezen is?
  woensdag 8 maart 2017 @ 14:17:04 #84
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_169371682
quote:
''De boeken van Arnon Grunberg moet ik eigenlijk weggooien.'' _O-
pi_169372249
Ik ben een zwevende kiezer en momenteel heb ik mijn mogelijke keuzepartijen beperkt tot 3. D66, Partij van de Dieren en FvD.
Omdat ik de EU-problematiek wel heel belangrijk vind denk ik dat het dan inderdaad FvD gaat worden.
pi_169372317
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben een zwevende kiezer en momenteel heb ik mijn mogelijke keuzepartijen beperkt tot 3. D66, Partij van de Dieren en FvD.
Omdat ik de EU-problematiek wel heel belangrijk vind denk ik dat het dan inderdaad FvD gaat worden.
Wees welkom! *O* :7
pi_169372469
vinden ze ook dat er meer vaste contracten moeten komen? zo ja, dan hebben ze mijn stem
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 15:07:13 #88
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169372515
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 15:03 schreef lemongrass het volgende:
vinden ze ook dat er meer vaste contracten moeten komen? zo ja, dan hebben ze mijn stem
Staat niks over in het programma. Ze willen wel de belastingvrije voet verhogen, waardoor werknemers aannemen goedkoper wordt. Tegenovergestelde van het afbraakbeleid van Rutte2 dus.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 8 maart 2017 @ 15:10:42 #89
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_169372576
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 14:17 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

''De boeken van Arnon Grunberg moet ik eigenlijk weggooien.'' _O-
haha _O-
Robert Moog died for our synths
pi_169372695
quote:
Ze vinden inderdaad dat er meer vaste contracten moeten komen :

Het MKB vormt het hart van de Nederlandse economie. Het is goed voor 70 procent van de werkgelegenheid in Nederland en voor veel innovatie.
Onze kartelpolitici luisteren vaak alleen naar de multinationals en de grote lobby’s – niet naar de DGA’s en ZZP-ers die zo belangrijk zijn voor onze groei. Daardoor wordt het MKB dikwijls onevenredig zwaar getroffen door regulering. Doorbetaling bij ziekte bijvoorbeeld, is bij een kleinere onderneming veelal moeizamer dan bij een grote multinational. Ook te starre ontslagbescherming van werknemers is voor het MKB een veel groter probleem dan voor organisaties met stevige financiële buffers en grote HR-afdelingen.

Forum voor Democratie wil de regels omtrent ziekte en ontslag voor het MKB versoepelen. We willen dat het MKB weer mensen durft aan te nemen. We geven MKBers de ruimte om hun mensen te ontslaan omdat we er van uitgaan dat ze dat niet onnodig zullen doen en daardoor juist eerder mensen in dienst gaan nemen.

Natuurlijk moeten mensen die toch ontslagen worden een fatsoenlijke uitkering krijgen en snel weer elders aan de slag kunnen. Dat lukt echter alleen als andere bedrijven óók mensen durven aan te nemen. Hoe paradoxaal het ook klinkt, een soepeler ontslagrecht voor het MKB is de meest effectieve oplossing om de werkloosheid snel terug te dringen.

We hoeven het wiel niet zelf opnieuw uit te vinden. Denemarken heeft een systeem met soepele ontslagregels en goede uitkeringen. Het resultaat is een grote arbeidsmobiliteit en hoge werkgelegenheid.

Wij willen:

- Soepel ontslagrecht voor MKB.
- Relatief hoge uitkering bij werkloosheid.
- Oprichting speciale commissie met MKB-ers die op zoek gaat naar nieuwe oplossingen en verbeteringen voor het MKB.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 15:25:17 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169372818
Hmm.. totaal overheen gelezen :{

Eigenlijk is dit de partij die aan het roer had moeten staan tijdens de crisis. Denk dat we er dan veel beter uit waren gekomen. Investeren in de economie, zo veel mogelijk banen creëren. Als deze partij echt doet waar ze voor staan in de kamer de komende paar jaar (eerst maar eens de rit uitzitten met die versplintering), kan het zomaar richting de 10 zetels klimmen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_169372973
In de nieuwste peiling van I & O stijgen ze naar 2 zetels(1,4%).

Hoogste score tot nu toe.

16-01-2017 : 0,7%
31-01-2017 : 0,8%
14-02-2017 : 0,6%
28-02-2017 : 1,0%
07-03-2017 : 1,4%

FvD! w/
pi_169373415
FvD krijgt ook steeds meer media aandacht. *O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 15:56:29 #94
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169373431
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 15:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
FvD krijgt ook steeds meer media aandacht. *O*
Waar?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_169373500
quote:
De oplossing die het kabinet nu heeft is wel kut, heel veel mensen vliegen eruit na 2 jaar.
pi_169373521
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 15:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Waar?
RTL z,Pauw en Jinek,VPRO en pownews.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 maart 2017 @ 16:01:19 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169373537
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 16:00 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

RTL z,Pauw en Jinek,VPRO en pownews.
Lekker.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_169373595
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 15:59 schreef DrDentz het volgende:

[..]

De oplossing die het kabinet nu heeft is wel kut, heel veel mensen vliegen eruit na 2 jaar.
ja daarom
pi_169373667
Dus ik ben eigenlijk niet voor overheidsinvloed op vaste contracten, want dat werkt contraproductief.
pi_169373806
FvD zou de rechtse tegenhanger van GL kunnen worden in de zin van urban youngsters maar dan zonder haat naar het eigen land.
  woensdag 8 maart 2017 @ 16:17:53 #101
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169373847
Bedenk me nu dat een Q&A met Thierry op FOK! ook wel leuk was geweest. Net zoals de JD gisteren :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')