Geen getroll, ik ben gewoon niet zo kritiekloos ten opzichte van politieke partijen. Jullie fangedrag is mij vreemd en daar ga ik graag met argumenten tegeninquote:Op woensdag 8 maart 2017 11:03 schreef Gohf046 het volgende:
Laten we even genieten van dit moment vol positiviteit over het FvD. Kwestie van tijd voordat 99.999 weer komt trollen
.
Jup, wij houden niet van inhoudelijke bagage en zijn niet meer te helpen. Dus bedankt voor je pogingen maar het is niet nodig. Doei.quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geen getroll, ik ben gewoon niet zo kritiekloos ten opzichte van politieke partijen. Jullie fangedrag is mij vreemd en daar ga ik graag met argumenten tegenin.
Maar ik snap ook prima dat jullie willen vallen voor een flinterdun en oppervlakkig verhaaltje zonder veel inhoudelijke bagage.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:52 schreef Platina het volgende:
[..]
Jup, wij houden niet van inhoudelijke bagage en zijn niet meer te helpen. Dus bedankt voor je pogingen maar het is niet nodig. Doei.
Selectief kritisch, Hans. Je eigen partij zet afbeeldingen op de website die achterhaald zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geen getroll, ik ben gewoon niet zo kritiekloos ten opzichte van politieke partijen. Jullie fangedrag is mij vreemd en daar ga ik graag met argumenten tegenin.
Maar ik snap ook prima dat jullie willen vallen voor een flinterdun en oppervlakkig verhaaltje zonder veel inhoudelijke bagage.
Welke argumenten dan? Ik heb het topic eens even teruggelezen en ik zie eigenlijk alleen maar gehuil dat het een kutpartij is zonder enkele onderbouwing. Dat je je eigen oppervlakkigheid projecteert op FvD vind ik prima, maar het komt niet zo sterk over eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 8 maart 2017 12:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kijk naar die boeken 99.999. Hoe kun je beweren dat Thierry Baudet niet belezen is?quote:
''De boeken van Arnon Grunberg moet ik eigenlijk weggooien.''quote:
Wees welkom!quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben een zwevende kiezer en momenteel heb ik mijn mogelijke keuzepartijen beperkt tot 3. D66, Partij van de Dieren en FvD.
Omdat ik de EU-problematiek wel heel belangrijk vind denk ik dat het dan inderdaad FvD gaat worden.
Staat niks over in het programma. Ze willen wel de belastingvrije voet verhogen, waardoor werknemers aannemen goedkoper wordt. Tegenovergestelde van het afbraakbeleid van Rutte2 dus.quote:Op woensdag 8 maart 2017 15:03 schreef lemongrass het volgende:
vinden ze ook dat er meer vaste contracten moeten komen? zo ja, dan hebben ze mijn stem
hahaquote:Op woensdag 8 maart 2017 14:17 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
''De boeken van Arnon Grunberg moet ik eigenlijk weggooien.''
Ze vinden inderdaad dat er meer vaste contracten moeten komen :quote:Op woensdag 8 maart 2017 15:03 schreef lemongrass het volgende:
vinden ze ook dat er meer vaste contracten moeten komen? zo ja, dan hebben ze mijn stem
Waar?quote:Op woensdag 8 maart 2017 15:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
FvD krijgt ook steeds meer media aandacht.
De oplossing die het kabinet nu heeft is wel kut, heel veel mensen vliegen eruit na 2 jaar.quote:Op woensdag 8 maart 2017 15:03 schreef lemongrass het volgende:
Lekker.quote:Op woensdag 8 maart 2017 16:00 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
RTL z,Pauw en Jinek,VPRO en pownews.
ja daaromquote:Op woensdag 8 maart 2017 15:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De oplossing die het kabinet nu heeft is wel kut, heel veel mensen vliegen eruit na 2 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |