Want met 1/2 zetels heb je het voor het uitkiezen?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:32 schreef 99.999 het volgende:
Baudet gaat, zoals verwacht, voor een coalitievariant met de PVV. Lekker volk dus....
Hij had voor GL moeten kiezen, snap dat dan.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Want met 1/2 zetels heb je het voor het uitkiezen?
Waarom? De PVV past immers veel beter bij dit clubje. Ze streven immers ongeveer hetzelfde na.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij had voor GL moeten kiezen, snap dat dan.
3 posts geleden had je nog kritiek.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom? De PVV past immers veel beter bij dit clubje. Ze streven immers ongeveer hetzelfde na.
Heb je ook voorbeelden?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom? De PVV past immers veel beter bij dit clubje. Ze streven immers ongeveer hetzelfde na.
Neuh vermaak. Meer nietquote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3 posts geleden had je nog kritiek.
Symboolpolitiek als die wet Nederlandse waarden voorop natuurlijk. Maar daarnaast de standpunten rondom Rusland, immigratie en de EU.quote:
Ik kan je 110% garanderen van nietquote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:32 schreef 99.999 het volgende:
Baudet gaat, zoals verwacht, voor een coalitievariant met de PVV. Lekker volk dus....
Ik kan je ook 110% garanderen dat Baudet na 15 maart met geen enkele partij deel uit kan maken van een coalitie.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:23 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Ik kan je 110% garanderen van niet
Dat zal ook zijn waar zijn garantie vandaan komtquote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan je ook 110% garanderen dat Baudet na 15 maart met geen enkele partij deel uit kan maken van een coalitie.
In theorie kunnen alle partijen met een zetel deel uit maken van een coalitie.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan je ook 110% garanderen dat Baudet na 15 maart met geen enkele partij deel uit kan maken van een coalitie.
10 euro inleg van jou tegen 200 van mij dat FvD niet in een coalitie komt.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In theorie kunnen alle partijen met een zetel deel uit maken van een coalitie.
Nopequote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zal ook zijn waar zijn garantie vandaan komt
Baudet denkt daar vrees ik heel anders over. Die denkt namelijk al dat Baudet Nederland is. Die gaat ons vertellen dat als je op FvD stemt hij wel zorgt dat Omtzigt MP wordt ilv Buma, zo ver reikt zijn grootheidswaanzin.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:28 schreef invalidusername het volgende:
Jullie bizarre obsessie met Baudet vertroebelt jullie waarnemingszin. Namelijk dat Baudet niet de partij is, zeer integendeel.
Toch heeft Baudet gister aangekondigd dat hij een experiment met de PVV als onderdeel,of gedogen van de coalitie wel ziet zitten. Onder premier Omtzigt wel te verstaanquote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:29 schreef invalidusername het volgende:
[..]
NopeHet kader heeft een inherente hekel aan de PVV, dat is mede de reden van die partij.
Nu leg je me woorden in de mond. Ik zeg dat het in theorie kan, niet dat die kans erg realistisch is.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
10 euro inleg van jou tegen 200 van mij dat FvD niet in een coalitie komt.
Of durf jij het stiekem toch ook wel te garanderen dat het niet gebeurt?
Neem ik net zo serieus als jouw postgedrag , 9quote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch heeft Baudet gister aangekondigd dat hij een experiment met de PVV als onderdeel,of gedogen van de coalitie wel ziet zitten. Onder premier Omtzigt wel te verstaan
Jij bent volgens mij geen domme jongen maar hun programma is toch gewoon erg matig? Het lijkt allemaal flinterdun en niet erg doordacht en hoe ze al hun mooie plannetjes willen betalen is nergens een onderwerp.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:43 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Neem ik net zo serieus als jouw postgedrag , 9
Als er beleid is waar ze achter staan zullen ze het steunen, beleid waar ze niet achter staan niet. Baudet is uithangsbord, maar daarachter staan buitegenwoon wijze, weloverwogen en stabiele mensen die hun sporen al in ruime mate verdiend hebben, maar met lede ogen aanzien dat een veel partijen met de PVV helemaal doorslaat in populisme en niet voor concreet beleid gaat (zoals veel paritjen oveirgens): veel effectbejag, weinig inhoud, zie de parallel met jouw posts
Ik vind niet alles wat in hun verkiezingsplan staat hout snijden, dat heb ik bij geen enkele paritj, maar heb vertrouwen in de mensen die erachter staan.
Nogmaals, ik ben het niet met alles eens - dat zal ook niet zo snel gebeuren - tenzij ik een eenmansfractie zoals Wilders de facto is zou oprichten. Maar ik proef dat jij als dan niet matig afmeet aan de hoeveelheid detail. Dat is een illusie, in de praktijk is een verkiezingsprogramma enkel een strategisch document verpakt in 95% loze tekst. Kijk maar naar de historie van de afgelopen kabinetten, hoeveel concreets in verkiezingsprogramma's is uitgevoerd? Bizar weinig. Wie stemt op een partij vanwege uitgebreide verkiezingsprogramma's gelijk een lijvige beleidsnota, die houdt zichzelf voor de gek.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij geen domme jongen maar hun programma is toch gewoon erg matig? Het lijkt allemaal flinterdun en niet erg doordacht en hoe ze al hun mooie plannetjes willen betalen is nergens een onderwerp.
Of geven de mensen achter de schermen je zoveel vertrouwen dat dit je niks uitmaakt?
Blijkbaar zijn ze niet zó verstandig als ze zo'n slecht uithangbord kiezen. Er kunnen nog zoveel goede mensen bij een bank werken, als ze buiten op het raam 'ik denk alleen maar om mezelf' hebben geplakt, ga ik er niet mijn hypotheek afsluitenquote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:43 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Neem ik net zo serieus als jouw postgedrag , 9
Als er beleid is waar ze achter staan zullen ze het steunen, beleid waar ze niet achter staan niet. Baudet is uithangsbord, maar daarachter staan buitegenwoon wijze, weloverwogen en stabiele mensen die hun sporen al in ruime mate verdiend hebben, maar met lede ogen aanzien dat een veel partijen met de PVV voorop, maar bepaald niet exclusief, helemaal doorslaat in populisme en niet voor concreet beleid gaat (zoals veel paritjen oveirgens): veel effectbejag, weinig inhoud, zie de parallel met jouw posts
Ik vind niet alles wat in hun verkiezingsplan staat hout snijden, een hoop dingen wel, dat heb ik bij geen enkele paritj, maar heb vertrouwen in de mensen die erachter staan. Daarom denk ik dat het een meer dan nuttig toevoeging aan het parlement zou zijn
Jullie hebben het er geobsedeerd over, dus zo slecht is dat kennelijk nog niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 12:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze niet zó verstandig als ze zo'n slecht uithangbord kiezen. Er kunnen nog zoveel goede mensen bij een bank werken, als ze buiten op het raam 'ik denk alleen maar om mezelf' hebben geplakt, ga ik er niet mijn hypotheek afsluiten
Ik vertrouw baudet niet. Dat is iemand die enkel om zichzelf geeft. En dat is degene die straks in de kamer zit met een beetje pech. Ja maar de partij die erachter zit is zo goed!!! Zeiden mensen van Kuzu en Ozturk misschien ook toen ze nog in de PvdA zitten. Maar die zijn even betrouwbaar als Baudet dus gingen hun eigen belang achterna. Als Baudet dat doet, en die kans acht ik heel groot als hij ergens het gevoel krijgt niet zo belangrijk gevonden te worden als ie zichzelf vindt, kan je partij nog zo goed zijn maar sta je alsnog met lege handen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 12:35 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Jullie hebben het er geobsedeerd over, dus zo slecht is dat kennelijk nog niet.
Als die bank in jouw voorbeeld een directeur heeft wiens stijl me niet aanspreekt, maar de rest van de bank wel, en ik weet dat de rest van het persooneel mijn belang net zo belangrijk vindt, kijk ik daar wel doorheen. Dat is zo kenmerkend, dat "jullie" een partij beperken tot een lijsttrekker - veel duidelijk kan de urgentie niet zijn.
Lees ook even mijn uitgebreide post als antwoord op 99.999 hierboven.
Dan kan je beter helemaal niet stemmen, timmmmm......quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vertrouw baudet niet. Dat is iemand die enkel om zichzelf geeft. En dat is degene die straks in de kamer zit met een beetje pech. Ja maar de partij die erachter zit is zo goed!!! Zeiden mensen van Kuzu en Ozturk misschien ook toen ze nog in de PvdA zitten. Maar die zijn even betrouwbaar als Baudet dus gingen hun eigen belang achterna. Als Baudet dat doet, en die kans acht ik heel groot als hij ergens het gevoel krijgt niet zo belangrijk gevonden te worden als ie zichzelf vindt, kan je partij nog zo goed zijn maar sta je alsnog met lege handen.
Los van het feit dat die partij helemaal zo goed niet is maar veel matige standpunten heeft
Nou, dit sluit wel een beetje uit dat hij zichzelf zooooo belangrijk vindt dat hij misschien Wilders achterna gaat. Lijkt erop dat hij gewoon als ja-knikker van zijn partij in de kamer komt, helemaal prima en precies wat ik ook verwacht.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:39 schreef Gohf046 het volgende:
PVV en Forum zijn allebei voor het sluiten van de grenzen voor islamitische immigranten. Je hebt zelf lang PVV gestemd. Waarom ben je niet bij de PVV gegaan?
De belangrijkste reden is dat de PVV onvoldoende doet om constructieve alternatieven te presenteren. Daarnaast denk ik dat onze stijl en onze organisatie heel anders zijn. Wij hebben leden, en kandidaten van naam en faam die mij gerust mogen overschaduwen. Het is absoluut niet de bedoeling dat Forum een onemanshow wordt. Integendeel, ik hoop snel weer naar de achtergrond te kunnen gaan. Als we dit hebben neergezet ga ik weer doen wat ik eigenlijk leuk vind: boeken schrijven, beetje reizen, met vrouwen in de weer.
Uit : interview Vice.
Dat is wel faal, maar nog steeds beter dan wegkijkers van PvdA.quote:Op zondag 5 maart 2017 20:44 schreef DrDentz het volgende:
De mythe van de hoogopgeleide vluchtelingen wordt nog verkondigd door de Piratenparij :/
Misschien over 4 jaar. Of dit gaat viraal.quote:Op zondag 5 maart 2017 20:56 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat hij in dat achterkamertje staat, en niet Carré, tegenover Pechtold en Asscher.
Baudet is lijsttrekker.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:04 schreef tralalala het volgende:
Is Hiddema puur lijsttrekker of gaat hij ook daadwerkelijk in de kamer zitten?
quote:
Ze pretenderen een duo-lijsttrekkerschap van Baudet en Hiddema. Zoiets probeerde GroenLinks ooit ook eensquote:Op zondag 5 maart 2017 23:04 schreef tralalala het volgende:
Is Hiddema puur lijsttrekker of gaat hij ook daadwerkelijk in de kamer zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |