Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Ik mag hem nietquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:10 schreef Caland het volgende:
Dolf Jansen heeft al 40-45 jaar niet gegeten
Beetje dood haarquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Fleur heeft wel slap haar zeg, maar dan ook echt heel slap.
Hij is sinds zijn geboorte in hongerstaking.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:10 schreef Caland het volgende:
Dolf Jansen heeft al 40-45 jaar niet gegeten
Hij probeert grappig te zijn alleen mislukt dit elke keer. Allemaal te danken aan de VARA, maar Pauw compenseert dit wel een beetje.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:10 schreef Pascalus het volgende:
Mensen die Dolf heten of een variant daarop zijn meestal een lul.
Heb je niet anders nog wat wafels over?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij is sinds zijn geboorte in hongerstaking.
Op.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je niet anders nog wat wafels over?
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Fleur heeft wel slap haar zeg, maar dan ook echt heel slap.
We hebben kappers in het topic?quote:
Ze komt uit Purmerend, dat is niet meer te redden johquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Die Agema zou echt eens naar logopedie moeten gaan. En naar een goede kapper.
JR-Style vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze komt uit Purmerend, dat is niet meer te redden joh
hij doet pauw.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:12 schreef Pedroso het volgende:
Wat moet die Dolf Jansen toch iedere keer bij DWDD en Jinek / Pauw ? Totaal niet grappig en bevooroordeeld.
JR deelt mij haat jegens Purrie.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
JR-Style vindt dit geen leuke opmerking.
JR!!quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze komt uit Purmerend, dat is niet meer te redden joh
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou hier onmiddellijk voor tekenen.
Dat is al bijna 0,1% van een zetel!quote:
Iets meer inhoud geven dan Fleur.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:12 schreef Pedroso het volgende:
Wat moet die Dolf Jansen toch iedere keer bij DWDD en Jinek / Pauw ? Totaal niet grappig en bevooroordeeld.
Hoe kom jij aan die info?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dolf heeft een gezicht als de vagina van een hoogbejaarde vrouw.
je moeder ookquote:
Waarom had je dat verwacht? Zo is ze toch altijd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:14 schreef skysherrif het volgende:
Ik had meer van fleur verwacht, wat is ze zuur zeg
leden is niet stemmers.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:14 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Dat is al bijna 0,1% van een zetel!
Agematigquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:15 schreef Szura het volgende:
Agema is zo ontzettend matig. Onvoorstelbaar dat zij destijds een stoeltje in het Catshuis had.
Altijd al geweest.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:14 schreef skysherrif het volgende:
Ik had meer van fleur verwacht, wat is ze zuur zeg
Co-schappen gynaecologie.quote:
Je snapt ook wel dat indirect daarmee ook stemmen geworven zijn maar is goed!quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
leden is niet stemmers.
Bijna geen 1 partij krijg genoeg leden voor meerdere zetels.
Vond r normaal nog wel iets vrolijker. Drukke campagnedagen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom had je dat verwacht? Zo is ze toch altijd.
Dat denk je maar.. Jan Smit gaat deze of volgende week ook nog zijn mening komen geven..quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Mona komt uit Volendam. Ik dacht dat het Volendam quotum al gehaald was maandag?
Hebben 5 kinderen aan gelurkt dus ze zijn goed uitgerekt.quote:
Haha, jammer man.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:17 schreef Handleiding het volgende:
Tranen met tuiten gelachen destijds om deze opkomst.
Gevoelloze tepelhoven.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hebben 5 kinderen aan gelurkt dus ze zijn goed uitgerekt.
BARNEY ARMYquote:
Oh?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
De PVV zou een prima partij zijn als ze 6 zetels ofzo zouden behalen. Met 24 zetels is het pure zetelroof.
Alternative facts bae.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:18 schreef Leandra het volgende:
Een rij van 200 meter buiten.... alsof je het campagneteam van Trump hoort praten.
Die journalist bevestigde het.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:18 schreef Leandra het volgende:
Een rij van 200 meter buiten.... alsof je het campagneteam van Trump hoort praten.
Xander beaamt hetquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:18 schreef Leandra het volgende:
Ga nou niet in Buma's zaken neuzen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ik snap niet waarom het CDA Mona Keijzer zoveel laat opdraven (die ik helemaal niet zo vind), en niet Pieter Omtzigt wat meer in de landelijke campagne zet.
Een partij die geen enkel zinnig economisch plan heeft en alleen een probleem aankaart maar zonder werkbare oplossingen te komen voldoet puur als een niche. Het probleem moet gehoord worden, dus daarvoor zijn wat zetels nodig.quote:
Het is geen partij en het is helemaal niet prima om met een A4'tje vol onrealistische ongrondwettelijke prutvoorstellen te komen. En dan ook nog wegblijven bij allerlei activiteiten. Minachting van de kiezer.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
De PVV zou een prima partij zijn als ze 6 zetels ofzo zouden behalen. Met 24 zetels is het pure zetelroof.
Omtzigt is een prima kamerlid. Maar media-technisch heeft Mona wel een betere minder autistische kop.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ik snap niet waarom het CDA Mona Keijzer zoveel laat opdraven (die ik helemaal niet zo vind), en niet Pieter Omtzigt wat meer in de landelijke campagne zet.
Benieuwd hoe vaak Fleur hand en span diensten moet verrichten bij Geert.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hebben 5 kinderen aan gelurkt dus ze zijn goed uitgerekt.
Weggegooide stemmen. De partij bereikt niks, is compleet geïsoleerd. Wilders is een tandarts die heel hard GAATJE! roept, maar 't vervolgens niet vult.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
In dit geval is Mona Keijzer ook sterk genoeg als tegenstander....quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ik snap niet waarom het CDA Mona Keijzer zoveel laat opdraven (die ik helemaal niet zo goed vind), en niet Pieter Omtzigt wat meer in de landelijke campagne zet.
Omtzigt houden ze als joker achter de hand voor de laatste dagen. Dat hoop ik althans.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ja, daarom is het prima als nichepartij om te onderkennen dat er inderdaad een probleem is.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is geen partij en het is helemaal niet prima om met een A4'tje vol onrealistische ongrondwettelijke prutvoorstellen te komen. En dan ook nog wegblijven bij allerlei activiteiten. Minachting van de kiezer.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ik snap niet waarom het CDA Mona Keijzer zoveel laat opdraven (die ik helemaal niet zo goed vind), en niet Pieter Omtzigt wat meer in de landelijke campagne zet.
Ik heb geen idee hoe lastig het is voor de PVV om zoiets te beveiligen en te regelen, had ongetwijfeld beter kunnen worden geregeld.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb je als partij toch iets niet goed gedaan?
6 zetels is misschien wat veel inderdaad. 1 zou wellicht ook voldoen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weggegooide stemmen. De partij bereikt niks, is compleet geïsoleerd. Wilders is een tandarts die heel hard GAATJE! roept, maar 't vervolgens niet vult.
Niet liegen. Er zijn altijd partijen die willen samenwerken. (En meestal die nu nee zeggen)quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weggegooide stemmen. De partij bereikt niks, is compleet geïsoleerd. Wilders is een tandarts die heel hard GAATJE! roept, maar 't vervolgens niet vult.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wilders is een tandarts die heel hard GAATJE! roept, maar 't vervolgens niet vult.
Iedere dag staat er een kwartier vergaderen gepland in het fietsenhok.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:20 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Benieuwd hoe vaak Fleur hand en span diensten moet verrichten bij Geert.
Dat noem ik echter geen zetelroofquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een partij die geen enkel zinnig economisch plan heeft en alleen een probleem aankaart maar zonder werkbare oplossingen te komen voldoet puur als een niche. Het probleem moet gehoord worden, dus daarvoor zijn wat zetels nodig.
Los van Mona Keijzer zou ik inderdaad Omtzigt meer inzetten. De man heeft veel aanzien opgebouwd en staat te boek als een uitstekend Kamerlid.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:19 schreef marcodej het volgende:
Denk zal er hoop ik maar 1 krijgenquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
6 zetels is misschien wat veel inderdaad. 1 zou wellicht ook voldoen.
Ze pakt Xander straks achter de coulissen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:21 schreef Befbekje het volgende:
Wat een rooie kop heeft Agema heute Abend.. Zou ze net vooraf op het toilet nog even zijn doorgepaalt?
Wilders heeft geen enkel werkbaar plan en geen geld naar innovatie is een van de meest domme punten die ik tijdens deze verkiezingen heb gehoord.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:21 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Niet liegen. Er zijn altijd partijen die willen samenwerken. (En meestal die nu nee zeggen)
Zou ze inmiddels niet zijn uitgekeken op die iets te kleine lul?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Iedere dag staat er een kwartier vergaderen gepland in het fietsenhok.
Op wie ga jij stemmen?quote:
genoten van real?quote:
Wie is deze SSer?quote:
Al redelijk wat partijen schuiven naar de standpunten van Wilders op. De PVV houdt de andere politici ook goed op scherp. Er zijn andere prestaties dan alleen regeren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De andere partijen hebben wel veel soeps? Ik vind van niet. Allemaal 1 pot nat. (En ja de PVV hoort er ook bij)quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wilders heeft geen enkel werkbaar plan en geen geld naar innovatie is een van de meest domme punten die ik tijdens deze verkiezingen heb gehoord.
Fortuyn had inderdaad wel wat meer dan Wilders en had nog wel wat werkbare ideeënquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:23 schreef skysherrif het volgende:
Maar het is ongelooflijk jammer dat je wilders inderdaad aan het roer hebt van een dergelijke partij. Fortuyn was dat betreft een stuk beter, behalve dat zijn partij een chaos was.
Hoi Zelfscanner!quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:23 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
De andere partijen hebben wel veel soeps? Ik vind van niet. Allemaal 1 pot nat. (En ja de PVV hoort er ook bij)
Doet het niet slecht in de gemeenteraad van Den Haag volgens mij.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dat is wel zo'n beetje waar de capaciteiten van de Mos ophouden ook.
Interview van Thieme gezien bij Nieuwsuur, kon haar verhaal waarderen en vind haar een beter alternatief dan GL, maar ze is wel erg overdreven in haar verhaal over een economie dat om de natuur draait.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PvdD heeft nu mijn voorkeur, maar dat kan morgen weer anders zijn.
Ja hoor, concrete plannen met financiële onderbouwing vind je in de meerderheid van de verkiezingensprogrammas.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:23 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
De andere partijen hebben wel veel soeps? Ik vind van niet. Allemaal 1 pot nat. (En ja de PVV hoort er ook bij)
Die hele partij was om Fortuyn heen gebouwd. Nogal logisch dat het dan instort.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:23 schreef skysherrif het volgende:
Maar het is ongelooflijk jammer dat je wilders inderdaad aan het roer hebt van een dergelijke partij. Fortuyn was dat betreft een stuk beter, behalve dat zijn partij een chaos was.
Kunstacademie Enschede.. Architectuur, geloof ik..quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Heeft zij ook iets gestudeerd of zo? (Serieuze vraag hoor).
Die hoort lekker op de Albert Cuyp in de schoenenkraam.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is die Agema een vreselijk eng vrouwtje
Toerisme.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Heeft zij ook iets gestudeerd of zo? (Serieuze vraag hoor).
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:24 schreef matthijst het volgende:
Ze doorziet die inkopvraagjes van Pauw wel aardig.
Fortuyn was natuurlijk ook gewoon een gladde intelligente homo met veel kennis en kunde in plaats van een boze Conimex opwarmmaaltijd zoals Wilders.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fortuyn had inderdaad wel wat meer dan Wilders en had nog wel wat werkbare ideeën
Poeper0rz zag de daling al.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:24 schreef Szura het volgende:
De VVD daalt helemaal niet in de peilingen, Mona. Al tijden stabiel.
Maar peilingen zijn niet betrouwbaar.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:24 schreef Szura het volgende:
De VVD daalt helemaal niet in de peilingen, Mona. Al tijden stabiel.
Zelfde als met PVV nu dusquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die hele partij was om Fortuyn heen gebouwd. Nogal logisch dat het dan instort.
VVD Sockpuppet gespot.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van de rest heb ik in ieder geval een idee welke kant ze op willen en wat hun uitvoeringen zullen zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:23 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik kon mij wel vinden in dat niet alles om geld moet draaien, maar het gewoon een middel is. En we wat meer af moeten van die prestatiemaatschappij. Al vind ik dat ze wel iets te groen is, ik zou bijvoorbeeld wel gewoon vlees willen blijven etenquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Interview van Thieme gezien bij Nieuwsuur, kon haar verhaal waarderen en vind haar een beter alternatief dan GL, maar ze is wel erg overdreven in haar verhaal over een economie dat om de natuur draait.
Heel ordinair bah.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:24 schreef danos het volgende:
[..]
Die hoort lekker op de Albert Cuyp in de schoenenkraam.
50cm hierquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:25 schreef bombmannl het volgende:
Bumagadverredamme die stem alleen al. Slappe lul
En dan na de stemmen er geen punt van waar maken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja hoor, concrete plannen met financiële onderbouwing vind je in de meerderheid van de verkiezingensprogrammas.
Je bent zelf eng.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vinden wij van niet, Jezus was best een mietje, Maria was 11 jaar toen jullie god haar verkrachtequote:Op woensdag 1 maart 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De islam is het zwakbegaafde broertje van het christendom.
Ik vind het een goed streven, maar hoe ze bijv. alle berekeningen verwerpt van het CPB omdat ze niet gelooft in die vorm van economie vind ik weer gekkig.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kon mij wel vinden in dat niet alles om geld moet draaien, maar het gewoon een middel is. En we wat meer af moeten van die prestatiemaatschappij. Al vind ik dat ze wel iets te groen is, ik zou bijvoorbeeld wel gewoon vlees willen blijven eten
Ik zie iemand die er ontzettend verstand van heeft.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, maar het zal mij echt niet verbazen als het CDA straks de verkiezingen wint en Buma premier wordt.
Gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, maar het zal mij echt niet verbazen als het CDA straks de verkiezingen wint en Buma premier wordt.
Volgens Rutte en de PvdA stemde het CDA overal tegen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:25 schreef rubbereend het volgende:
CDA profileert zich dat ze een ander beleid willen maar stemden in 91% van de gevallen met de coalitie mee
Vrouwen doen er niet toe in de ideologie van fanaten tenzij ze ze door een ander (ongeacht haar eigen wil) wordt genaaid.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:21 schreef Joezi het volgende:
Waarom staat Fleur niet op een dodenlijst van de Alli Kalda dan?
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dat gevoel wanneer je nooit zo breed zal zijn als Dolf...![]()
[ afbeelding ]
Valt het bij Greetje ook wel meequote:Op woensdag 1 maart 2017 23:27 schreef Vallon het volgende:
[..]
Vrouwen doen er niet toe in de ideologie van fanaten tenzij ze ze door een ander (ongeacht haar eigen wil) wordt genaaid.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buma wordt MP
En dat zou ik eigenlijk wel prima vinden.
Ik ook, en heb dat mijn hele middelbare schooltijd om me heen gehoord.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:26 schreef luxerobots het volgende:
Wat waaij doen.
Ik heb zo'n hekel aan dat Volendamse accent.
Gatverdamme..quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dat gevoel wanneer je nooit zo breed zal zijn als Dolf...![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop dat hij ze wel kan voeden, die Dolf eet namelijk heel veel.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:27 schreef Achterhoker het volgende:
Tuurlijk Dolf neem jij even 100 negers op in je huis.
goeie hardloopclinics manquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:27 schreef Achterhoker het volgende:
Tuurlijk Dolf neem jij even 100 negers op in je huis.
Hij, rutte, asscher en pechtold (alhoewel ik het niet met alle 4 even eens ben, allerminst) zijn wat mij betreft de enige die pm waardig zijn ja. Buma wel het minst van de 4.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buma wordt MP
En dat zou ik eigenlijk wel prima vinden.
Jezus is mijn god niet hoorquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vinden wij van niet, Jezus was best een mietje, Maria was 11 jaar toen jullie god haar verkrachte
Aanschouw de ultieme manifestatie van de menselijke vorm.quote:
Waar ga jij op stemmen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een enorm zwak optreden van fleur. Op pvv stemmen.... hoe dom kan je zijn
Al komt maar 10%.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:28 schreef rubbereend het volgende:
Bangmakerij, dat 10% van Afrika hier naar toe komt
Deed ze dat in dat interview? Die ga ik nog maar even bekijken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind het een goed streven, maar hoe ze bijv. alle berekeningen verwerpt van het CPB omdat ze niet gelooft in die vorm van economie vind ik weer gekkig.
Inderdaad, ze zullen ons overspoelen, en onze vrouwen afnemenquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De problemen oplossen in AfrikaGrenzeloze naïviteit.
Lachen man, ga denk ik ook voor de PVV.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een enorm zwak optreden van fleur. Op pvv stemmen.... hoe dom kan je zijn
Ik haal Asscher van die lijst af. Maar ik ben het eigenlijk met geen van allen écht eens. Al ga ik wel op 1 van deze 3 partijen stemmen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij, rutte, asscher en pechtold (alhoewel ik het niet met alle 4 even eens ben, allerminst) zijn wat mij betreft de enige die pm waardig zijn ja. Buma wel het minst van de 4.
Ik denk dat klimaatverandering en de massale vluchtelingenstroom die daarop volgt weldegelijk een probleem word.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:28 schreef rubbereend het volgende:
Tja, elke partij mag er een keer komen, en aangezien Wilders niet komt, zit Agema er.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:28 schreef Onnoman het volgende:
waarom moeten ze altijd een mongool erbij hebben aan tafel?
lulkoek, harde realiteit struisvogel!quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:28 schreef rubbereend het volgende:
Toch 40-45?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Aanschouw de ultieme manifestatie van de menselijke vorm.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |