Gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, maar het zal mij echt niet verbazen als het CDA straks de verkiezingen wint en Buma premier wordt.
Volgens Rutte en de PvdA stemde het CDA overal tegen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:25 schreef rubbereend het volgende:
CDA profileert zich dat ze een ander beleid willen maar stemden in 91% van de gevallen met de coalitie mee
Vrouwen doen er niet toe in de ideologie van fanaten tenzij ze ze door een ander (ongeacht haar eigen wil) wordt genaaid.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:21 schreef Joezi het volgende:
Waarom staat Fleur niet op een dodenlijst van de Alli Kalda dan?
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dat gevoel wanneer je nooit zo breed zal zijn als Dolf...![]()
[ afbeelding ]
Valt het bij Greetje ook wel meequote:Op woensdag 1 maart 2017 23:27 schreef Vallon het volgende:
[..]
Vrouwen doen er niet toe in de ideologie van fanaten tenzij ze ze door een ander (ongeacht haar eigen wil) wordt genaaid.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buma wordt MP
En dat zou ik eigenlijk wel prima vinden.
Ik ook, en heb dat mijn hele middelbare schooltijd om me heen gehoord.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:26 schreef luxerobots het volgende:
Wat waaij doen.
Ik heb zo'n hekel aan dat Volendamse accent.
Gatverdamme..quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dat gevoel wanneer je nooit zo breed zal zijn als Dolf...![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop dat hij ze wel kan voeden, die Dolf eet namelijk heel veel.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:27 schreef Achterhoker het volgende:
Tuurlijk Dolf neem jij even 100 negers op in je huis.
goeie hardloopclinics manquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:27 schreef Achterhoker het volgende:
Tuurlijk Dolf neem jij even 100 negers op in je huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |