quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:24 schreef matthijst het volgende:
Ze doorziet die inkopvraagjes van Pauw wel aardig.
Fortuyn was natuurlijk ook gewoon een gladde intelligente homo met veel kennis en kunde in plaats van een boze Conimex opwarmmaaltijd zoals Wilders.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fortuyn had inderdaad wel wat meer dan Wilders en had nog wel wat werkbare ideeën
Poeper0rz zag de daling al.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:24 schreef Szura het volgende:
De VVD daalt helemaal niet in de peilingen, Mona. Al tijden stabiel.
Maar peilingen zijn niet betrouwbaar.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:24 schreef Szura het volgende:
De VVD daalt helemaal niet in de peilingen, Mona. Al tijden stabiel.
Zelfde als met PVV nu dusquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die hele partij was om Fortuyn heen gebouwd. Nogal logisch dat het dan instort.
VVD Sockpuppet gespot.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is die Agema een vreselijk eng vrouwtje
Van de rest heb ik in ieder geval een idee welke kant ze op willen en wat hun uitvoeringen zullen zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:23 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
De andere partijen hebben wel veel soeps? Ik vind van niet. Allemaal 1 pot nat. (En ja de PVV hoort er ook bij)
Ik kon mij wel vinden in dat niet alles om geld moet draaien, maar het gewoon een middel is. En we wat meer af moeten van die prestatiemaatschappij. Al vind ik dat ze wel iets te groen is, ik zou bijvoorbeeld wel gewoon vlees willen blijven etenquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Interview van Thieme gezien bij Nieuwsuur, kon haar verhaal waarderen en vind haar een beter alternatief dan GL, maar ze is wel erg overdreven in haar verhaal over een economie dat om de natuur draait.
Heel ordinair bah.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:24 schreef danos het volgende:
[..]
Die hoort lekker op de Albert Cuyp in de schoenenkraam.
50cm hierquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:25 schreef bombmannl het volgende:
Bumagadverredamme die stem alleen al. Slappe lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |