En dan na de stemmen er geen punt van waar maken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja hoor, concrete plannen met financiėle onderbouwing vind je in de meerderheid van de verkiezingensprogrammas.
Je bent zelf eng.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is die Agema een vreselijk eng vrouwtje
Vinden wij van niet, Jezus was best een mietje, Maria was 11 jaar toen jullie god haar verkrachtequote:Op woensdag 1 maart 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De islam is het zwakbegaafde broertje van het christendom.
Ik vind het een goed streven, maar hoe ze bijv. alle berekeningen verwerpt van het CPB omdat ze niet gelooft in die vorm van economie vind ik weer gekkig.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kon mij wel vinden in dat niet alles om geld moet draaien, maar het gewoon een middel is. En we wat meer af moeten van die prestatiemaatschappij. Al vind ik dat ze wel iets te groen is, ik zou bijvoorbeeld wel gewoon vlees willen blijven eten
Ik zie iemand die er ontzettend verstand van heeft.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, maar het zal mij echt niet verbazen als het CDA straks de verkiezingen wint en Buma premier wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |