Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Ik mag hem nietquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:10 schreef Caland het volgende:
Dolf Jansen heeft al 40-45 jaar niet gegeten
Beetje dood haarquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Fleur heeft wel slap haar zeg, maar dan ook echt heel slap.
Hij is sinds zijn geboorte in hongerstaking.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:10 schreef Caland het volgende:
Dolf Jansen heeft al 40-45 jaar niet gegeten
Hij probeert grappig te zijn alleen mislukt dit elke keer. Allemaal te danken aan de VARA, maar Pauw compenseert dit wel een beetje.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:10 schreef Pascalus het volgende:
Mensen die Dolf heten of een variant daarop zijn meestal een lul.
Heb je niet anders nog wat wafels over?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij is sinds zijn geboorte in hongerstaking.
Op.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je niet anders nog wat wafels over?
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Fleur heeft wel slap haar zeg, maar dan ook echt heel slap.
We hebben kappers in het topic?quote:
Ze komt uit Purmerend, dat is niet meer te redden johquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Die Agema zou echt eens naar logopedie moeten gaan. En naar een goede kapper.
JR-Style vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze komt uit Purmerend, dat is niet meer te redden joh
hij doet pauw.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:12 schreef Pedroso het volgende:
Wat moet die Dolf Jansen toch iedere keer bij DWDD en Jinek / Pauw ? Totaal niet grappig en bevooroordeeld.
JR deelt mij haat jegens Purrie.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
JR-Style vindt dit geen leuke opmerking.
JR!!quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze komt uit Purmerend, dat is niet meer te redden joh
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou hier onmiddellijk voor tekenen.
Dat is al bijna 0,1% van een zetel!quote:
Iets meer inhoud geven dan Fleur.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:12 schreef Pedroso het volgende:
Wat moet die Dolf Jansen toch iedere keer bij DWDD en Jinek / Pauw ? Totaal niet grappig en bevooroordeeld.
Hoe kom jij aan die info?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dolf heeft een gezicht als de vagina van een hoogbejaarde vrouw.
je moeder ookquote:
Waarom had je dat verwacht? Zo is ze toch altijd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:14 schreef skysherrif het volgende:
Ik had meer van fleur verwacht, wat is ze zuur zeg
leden is niet stemmers.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:14 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Dat is al bijna 0,1% van een zetel!
Agematigquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:15 schreef Szura het volgende:
Agema is zo ontzettend matig. Onvoorstelbaar dat zij destijds een stoeltje in het Catshuis had.
Altijd al geweest.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:14 schreef skysherrif het volgende:
Ik had meer van fleur verwacht, wat is ze zuur zeg
Co-schappen gynaecologie.quote:
Je snapt ook wel dat indirect daarmee ook stemmen geworven zijn maar is goed!quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
leden is niet stemmers.
Bijna geen 1 partij krijg genoeg leden voor meerdere zetels.
Vond r normaal nog wel iets vrolijker. Drukke campagnedagen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom had je dat verwacht? Zo is ze toch altijd.
Dat denk je maar.. Jan Smit gaat deze of volgende week ook nog zijn mening komen geven..quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Mona komt uit Volendam. Ik dacht dat het Volendam quotum al gehaald was maandag?
Hebben 5 kinderen aan gelurkt dus ze zijn goed uitgerekt.quote:
Haha, jammer man.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:17 schreef Handleiding het volgende:
Tranen met tuiten gelachen destijds om deze opkomst.
Gevoelloze tepelhoven.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hebben 5 kinderen aan gelurkt dus ze zijn goed uitgerekt.
BARNEY ARMYquote:
Oh?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
De PVV zou een prima partij zijn als ze 6 zetels ofzo zouden behalen. Met 24 zetels is het pure zetelroof.
Alternative facts bae.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:18 schreef Leandra het volgende:
Een rij van 200 meter buiten.... alsof je het campagneteam van Trump hoort praten.
Die journalist bevestigde het.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:18 schreef Leandra het volgende:
Een rij van 200 meter buiten.... alsof je het campagneteam van Trump hoort praten.
Xander beaamt hetquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:18 schreef Leandra het volgende:
Ga nou niet in Buma's zaken neuzen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ik snap niet waarom het CDA Mona Keijzer zoveel laat opdraven (die ik helemaal niet zo vind), en niet Pieter Omtzigt wat meer in de landelijke campagne zet.
Een partij die geen enkel zinnig economisch plan heeft en alleen een probleem aankaart maar zonder werkbare oplossingen te komen voldoet puur als een niche. Het probleem moet gehoord worden, dus daarvoor zijn wat zetels nodig.quote:
Het is geen partij en het is helemaal niet prima om met een A4'tje vol onrealistische ongrondwettelijke prutvoorstellen te komen. En dan ook nog wegblijven bij allerlei activiteiten. Minachting van de kiezer.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
De PVV zou een prima partij zijn als ze 6 zetels ofzo zouden behalen. Met 24 zetels is het pure zetelroof.
Omtzigt is een prima kamerlid. Maar media-technisch heeft Mona wel een betere minder autistische kop.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ik snap niet waarom het CDA Mona Keijzer zoveel laat opdraven (die ik helemaal niet zo vind), en niet Pieter Omtzigt wat meer in de landelijke campagne zet.
Benieuwd hoe vaak Fleur hand en span diensten moet verrichten bij Geert.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hebben 5 kinderen aan gelurkt dus ze zijn goed uitgerekt.
Weggegooide stemmen. De partij bereikt niks, is compleet geïsoleerd. Wilders is een tandarts die heel hard GAATJE! roept, maar 't vervolgens niet vult.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
In dit geval is Mona Keijzer ook sterk genoeg als tegenstander....quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ik snap niet waarom het CDA Mona Keijzer zoveel laat opdraven (die ik helemaal niet zo goed vind), en niet Pieter Omtzigt wat meer in de landelijke campagne zet.
Omtzigt houden ze als joker achter de hand voor de laatste dagen. Dat hoop ik althans.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ja, daarom is het prima als nichepartij om te onderkennen dat er inderdaad een probleem is.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is geen partij en het is helemaal niet prima om met een A4'tje vol onrealistische ongrondwettelijke prutvoorstellen te komen. En dan ook nog wegblijven bij allerlei activiteiten. Minachting van de kiezer.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ik snap niet waarom het CDA Mona Keijzer zoveel laat opdraven (die ik helemaal niet zo goed vind), en niet Pieter Omtzigt wat meer in de landelijke campagne zet.
Ik heb geen idee hoe lastig het is voor de PVV om zoiets te beveiligen en te regelen, had ongetwijfeld beter kunnen worden geregeld.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb je als partij toch iets niet goed gedaan?
6 zetels is misschien wat veel inderdaad. 1 zou wellicht ook voldoen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weggegooide stemmen. De partij bereikt niks, is compleet geïsoleerd. Wilders is een tandarts die heel hard GAATJE! roept, maar 't vervolgens niet vult.
Niet liegen. Er zijn altijd partijen die willen samenwerken. (En meestal die nu nee zeggen)quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weggegooide stemmen. De partij bereikt niks, is compleet geïsoleerd. Wilders is een tandarts die heel hard GAATJE! roept, maar 't vervolgens niet vult.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wilders is een tandarts die heel hard GAATJE! roept, maar 't vervolgens niet vult.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |