Ga nou niet in Buma's zaken neuzen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ik snap niet waarom het CDA Mona Keijzer zoveel laat opdraven (die ik helemaal niet zo vind), en niet Pieter Omtzigt wat meer in de landelijke campagne zet.
Een partij die geen enkel zinnig economisch plan heeft en alleen een probleem aankaart maar zonder werkbare oplossingen te komen voldoet puur als een niche. Het probleem moet gehoord worden, dus daarvoor zijn wat zetels nodig.quote:
Het is geen partij en het is helemaal niet prima om met een A4'tje vol onrealistische ongrondwettelijke prutvoorstellen te komen. En dan ook nog wegblijven bij allerlei activiteiten. Minachting van de kiezer.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
De PVV zou een prima partij zijn als ze 6 zetels ofzo zouden behalen. Met 24 zetels is het pure zetelroof.
Omtzigt is een prima kamerlid. Maar media-technisch heeft Mona wel een betere minder autistische kop.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ik snap niet waarom het CDA Mona Keijzer zoveel laat opdraven (die ik helemaal niet zo vind), en niet Pieter Omtzigt wat meer in de landelijke campagne zet.
Benieuwd hoe vaak Fleur hand en span diensten moet verrichten bij Geert.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hebben 5 kinderen aan gelurkt dus ze zijn goed uitgerekt.
Weggegooide stemmen. De partij bereikt niks, is compleet geïsoleerd. Wilders is een tandarts die heel hard GAATJE! roept, maar 't vervolgens niet vult.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
De PVV zou een prima partij zijn als ze 6 zetels ofzo zouden behalen. Met 24 zetels is het pure zetelroof.
In dit geval is Mona Keijzer ook sterk genoeg als tegenstander....quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ik snap niet waarom het CDA Mona Keijzer zoveel laat opdraven (die ik helemaal niet zo goed vind), en niet Pieter Omtzigt wat meer in de landelijke campagne zet.
Omtzigt houden ze als joker achter de hand voor de laatste dagen. Dat hoop ik althans.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ja, daarom is het prima als nichepartij om te onderkennen dat er inderdaad een probleem is.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is geen partij en het is helemaal niet prima om met een A4'tje vol onrealistische ongrondwettelijke prutvoorstellen te komen. En dan ook nog wegblijven bij allerlei activiteiten. Minachting van de kiezer.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ik snap niet waarom het CDA Mona Keijzer zoveel laat opdraven (die ik helemaal niet zo goed vind), en niet Pieter Omtzigt wat meer in de landelijke campagne zet.
Ik heb geen idee hoe lastig het is voor de PVV om zoiets te beveiligen en te regelen, had ongetwijfeld beter kunnen worden geregeld.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb je als partij toch iets niet goed gedaan?
6 zetels is misschien wat veel inderdaad. 1 zou wellicht ook voldoen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weggegooide stemmen. De partij bereikt niks, is compleet geïsoleerd. Wilders is een tandarts die heel hard GAATJE! roept, maar 't vervolgens niet vult.
Niet liegen. Er zijn altijd partijen die willen samenwerken. (En meestal die nu nee zeggen)quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weggegooide stemmen. De partij bereikt niks, is compleet geïsoleerd. Wilders is een tandarts die heel hard GAATJE! roept, maar 't vervolgens niet vult.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wilders is een tandarts die heel hard GAATJE! roept, maar 't vervolgens niet vult.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |