JR deelt mij haat jegens Purrie.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
JR-Style vindt dit geen leuke opmerking.
JR!!quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze komt uit Purmerend, dat is niet meer te redden joh
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou hier onmiddellijk voor tekenen.
Dat is al bijna 0,1% van een zetel!quote:
Iets meer inhoud geven dan Fleur.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:12 schreef Pedroso het volgende:
Wat moet die Dolf Jansen toch iedere keer bij DWDD en Jinek / Pauw ? Totaal niet grappig en bevooroordeeld.
Hoe kom jij aan die info?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dolf heeft een gezicht als de vagina van een hoogbejaarde vrouw.
je moeder ookquote:
Waarom had je dat verwacht? Zo is ze toch altijd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:14 schreef skysherrif het volgende:
Ik had meer van fleur verwacht, wat is ze zuur zeg
leden is niet stemmers.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:14 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Dat is al bijna 0,1% van een zetel!
Agematigquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:15 schreef Szura het volgende:
Agema is zo ontzettend matig. Onvoorstelbaar dat zij destijds een stoeltje in het Catshuis had.
Altijd al geweest.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:14 schreef skysherrif het volgende:
Ik had meer van fleur verwacht, wat is ze zuur zeg
Co-schappen gynaecologie.quote:
Je snapt ook wel dat indirect daarmee ook stemmen geworven zijn maar is goed!quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
leden is niet stemmers.
Bijna geen 1 partij krijg genoeg leden voor meerdere zetels.
Vond r normaal nog wel iets vrolijker. Drukke campagnedagen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom had je dat verwacht? Zo is ze toch altijd.
Dat denk je maar.. Jan Smit gaat deze of volgende week ook nog zijn mening komen geven..quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Mona komt uit Volendam. Ik dacht dat het Volendam quotum al gehaald was maandag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |