Iedere dag staat er een kwartier vergaderen gepland in het fietsenhok.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:20 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Benieuwd hoe vaak Fleur hand en span diensten moet verrichten bij Geert.
Dat noem ik echter geen zetelroofquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een partij die geen enkel zinnig economisch plan heeft en alleen een probleem aankaart maar zonder werkbare oplossingen te komen voldoet puur als een niche. Het probleem moet gehoord worden, dus daarvoor zijn wat zetels nodig.
Los van Mona Keijzer zou ik inderdaad Omtzigt meer inzetten. De man heeft veel aanzien opgebouwd en staat te boek als een uitstekend Kamerlid.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ik snap niet waarom het CDA Mona Keijzer zoveel laat opdraven (die ik helemaal niet zo goed vind), en niet Pieter Omtzigt wat meer in de landelijke campagne zet.
Denk zal er hoop ik maar 1 krijgenquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
6 zetels is misschien wat veel inderdaad. 1 zou wellicht ook voldoen.
Ze pakt Xander straks achter de coulissen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:21 schreef Befbekje het volgende:
Wat een rooie kop heeft Agema heute Abend.. Zou ze net vooraf op het toilet nog even zijn doorgepaalt?
Wilders heeft geen enkel werkbaar plan en geen geld naar innovatie is een van de meest domme punten die ik tijdens deze verkiezingen heb gehoord.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:21 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Niet liegen. Er zijn altijd partijen die willen samenwerken. (En meestal die nu nee zeggen)
Zou ze inmiddels niet zijn uitgekeken op die iets te kleine lul?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Iedere dag staat er een kwartier vergaderen gepland in het fietsenhok.
Op wie ga jij stemmen?quote:
genoten van real?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |