Die komt straks bij je huis buurten. Is toch om de hoek.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:02 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Happel gedisst in het Feyenoord topic
Dat betwijfel ikquote:Op maandag 27 februari 2017 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Hopelijk krijgt Dilan VEEL voorkeursstemmen.
Weten we toch.quote:
Vast wel een stille.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn er mensen in dit topic die op Geert Wilders gaan stemmen?
Die zou ik adviseren op Martin Bosma te stemmen.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk René, Lange_Lans of haags_..quote:Op maandag 27 februari 2017 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Het probleem is: je stemt in principe alleen voor hun hele piratenstandpunten op hen en niet voor dingen als zorg, immigratie, Europa, financien en alles.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:05 schreef Befbekje het volgende:
Al had ik ook op die griet van de Piratenpartij willen stemmen.. Het is een lege huls, intellectueel, vermoed ik, maar een goed stel tieten in de Kamer kan geen kwaad..
Ik ben groot fan van die man.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zou ik adviseren op Martin Bosma te stemmen.
Dat zei ik gisteren ook.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het probleem is: je stemt in principe alleen voor hun hele piratenstandpunten op hen en niet voor dingen als zorg, immigratie, Europa, financien en alles.
Gaat hem toch niet worden met die treurwilgen op links.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ook, hoop dat hij nu wel kamervoorzitter kan worden.
Toen kwam Typisch aan met het verkiezingsprogramma. Hij denkt echt dat ze zetels gaan halen.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen zat ik vast in een ander topic.
Moet je ook niet willen.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat hem toch niet worden met die treurwilgen op links.
De PVDA is te klein na 15 maart.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Khadija Arib wordt het denk ik gewoon weer, niet eens zo erg want ze doet het prima.
Hij denkt maar. Wij weten beter.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toen kwam Typisch aan met het verkiezingsprogramma. Hij denkt echt dat ze zetels gaan halen.
De fuk insoquote:Op maandag 27 februari 2017 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen.
PVV'ers
Ik naar Wim Deetmanquote:Op maandag 27 februari 2017 13:09 schreef Befbekje het volgende:
Ik verlang terug naar Gerdi Verbeet, wat betreft het kamervoorzitterschap..
Jammer van haar accent.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Khadija Arib wordt het denk ik gewoon weer, niet eens zo erg want ze doet het prima.
waar zit jequote:Op maandag 27 februari 2017 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De fuk inso
Koh Chang is 1 gigantische khao san joh
Wie moet het anders worden dan? We komen nooit meer te weten hoe Elias kipt, de voorleesjuffrouw zal bar weinig steun hebben.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De PVDA is te klein na 15 maart.
Als van Toorenburg niet in het kabinet komt geef ik haar veel kans.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie moet het anders worden dan? We komen nooit meer te weten hoe Elias kipt, de voorleesjuffrouw zal bar weinig steun hebben.
Wat lijkt jou het meest waarschijnlijke kabinet? VVD/CDA/D66?quote:Op maandag 27 februari 2017 13:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als van Toorenburg niet in het kabinet komt geef ik haar veel kans.
Met GL erbij.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lijkt jou het meest waarschijnlijke kabinet? VVD/CDA/D66?
VVD/CDA/D66/GLquote:Op maandag 27 februari 2017 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lijkt jou het meest waarschijnlijke kabinet? VVD/CDA/D66?
Ik geloof niet dat D66 alleen met VVD en CDA gaat regeren.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee.. VVD/CDA/D66 gaat het worden..
Die gaan gemiddeld geen 25 zetels per partij halen ben ik bang.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee.. VVD/CDA/D66 gaat het worden..
D66 wil heel graag regeren, boeit ze totaal niet met wie.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat D66 alleen met VVD en CDA gaat regeren.
Waarom zouden ze dat niet doenquote:Op maandag 27 februari 2017 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou GroenLinks bij de VVD in het kabinet gaan.
Jawel.. Pechtold kan nu eindelijk een keer in een regering komen, dus hij zal elke kans aangrijpen..quote:Op maandag 27 februari 2017 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat D66 alleen met VVD en CDA gaat regeren.
Omdat Klaver het niet uit sluit. Ik zeg al tijden dat het een GroenRechts kabinet gaat worden.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ze best veel raakvlakken hebben, zo willen ze bijvoorbeeld allebei de burger het meest verneuken.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel, joh.. VVD wordt de grootste en CDA en D66 gaan beiden tegen de twintig zetels pakken.. Wordt gewoon een kabinetje van 78 zetels ofzo..quote:Op maandag 27 februari 2017 13:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die gaan gemiddeld geen 25 zetels per partij halen ben ik bang.
Ik denk niet dat er 1 partij +30 zetels gaat halen.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jawel, joh.. VVD wordt de grootste en CDA en D66 gaan beiden tegen de twintig zetels pakken.. Wordt gewoon een kabinetje van 78 zetels ofzo..
VVD sowieso..quote:Op maandag 27 februari 2017 13:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er 1 partij +30 zetels gaat halen.
VVD kan dat wel halen, joh.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er 1 partij +30 zetels gaat halen.
Dus dat mensen van PVV en 50+ toch op VVD stemmen?quote:Op maandag 27 februari 2017 13:17 schreef Befbekje het volgende:
Mensen gaan last-minute echt nog op safe stemmen..
50Plus lijkt mij raar dat ze opeens naar de VVD zouden switchen. Dan eerder 50Plus naar PVV.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus dat mensen van PVV en 50+ toch op VVD stemmen?
Dat interview van Rutte laatst in AD over asielzoekers et cetera was een mooi staaltje politiek-PR.. Het Rotterdamse sufferdje wordt gelezen door non-intellectuelen in Rotterdam-Rijnmond, Utrecht et cetera, die anders PVV of 50+ zouden gaan stemmen, ja.. Meesterzet, want hij heeft die mensen aan het twijfelen gebracht..quote:Op maandag 27 februari 2017 13:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus dat mensen van PVV en 50+ toch op VVD stemmen?
Ik probeer te achterhalen waar VVD de winst vandaan moet halen om ruim boven de 30 zetels te halen.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
50Plus lijkt mij raar dat ze opeens naar de VVD zouden switchen. Dan eerder 50Plus naar PVV.
Hoezo maatquote:Op maandag 27 februari 2017 12:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou zeer goed zijn voor beide partijen.
Echter geloof ik de Poolse regering niet.
CDA-stemmers misschien.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik probeer te achterhalen waar VVD de winst vandaan moet halen om ruim boven de 30 zetels te halen.
PVV zakt nog wel verder wegquote:Op maandag 27 februari 2017 13:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik probeer te achterhalen waar VVD de winst vandaan moet halen om ruim boven de 30 zetels te halen.
Wilders en Rutte zullen er alles aan doen het een strijd te doen laten lijken tussen welke van de 2 het grootste zal worden.quote:
Vooral blijven sneren naar de PVV dat ze geen uitleg geven over het hoe en waarom of zo? Niet teveel, maar met mate.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, maar dan schiet het voor die coalitie met CDA en D66 niet op.
Okéquote:Op maandag 27 februari 2017 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga ergens anders vervelend doen, joh.
OUD / Wachten op het tweede streepje deel 381!quote:Op maandag 27 februari 2017 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oké
Geef maar een link naar een topic
MINDER MINDER MINDERquote:Op maandag 27 februari 2017 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de stad stinkt nog meer dan normaal en overal ligt rommel.quote:
Heb je gecheckt of je internet was uitgevallen toen je aan het wachten was? Omdat je niet kon geloven dat er NIEMAND reageerde?quote:
Ik heb er eigenlijk geen moment over nagedacht.quote:Op maandag 27 februari 2017 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je gecheckt of je internet was uitgevallen toen je aan het wachten was? Omdat je niet kon geloven dat er NIEMAND reageerde?
Toen ik gisteren op het station in Duisburg een man in een bananenpak zag wist ik zeker dat ik weer in Europa was.quote:
Okéquote:Op maandag 27 februari 2017 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk geen moment over nagedacht.
Ik denk wel dat ik er nu echt wakker van zal liggen. Godverdomme geen begroeting van een normaal iemand op fok.quote:
Kreeg bier over me heen in de trein.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
de stad stinkt nog meer dan normaal en overal ligt rommel.
Nee, al heb ik met de partij niet zoveel moeite. Geert is alleen nogal dom, dus daar ga ik echt niet op stemmen.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
De partij en zijn standpunten zijn ook nogal dom en ondoordachtquote:Op maandag 27 februari 2017 14:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, al heb ik met de partij niet zoveel moeite. Geert is alleen nogal dom, dus daar ga ik echt niet op stemmen.
Lubachgodquote:Op maandag 27 februari 2017 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De partij en zijn standpunten zijn ook nogal dom en ondoordacht
Een weldenkend mens had daar niet zo'n proleet als lubach voor nodigquote:
Hij deed het wel leuk.quote:Op maandag 27 februari 2017 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een weldenkend mens had daar niet zo'n proleet als lubach voor nodig
sterke mening weerquote:Op maandag 27 februari 2017 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een weldenkend mens had daar niet zo'n proleet als lubach voor nodig
Geinig stadionnetje wel, wedstrijd viel een beetje tegen.quote:
ha, daarom ga ik met carnaval altijd naar huis, geen zin in gezeik van Brabanders waarom ik als Hollander nou weer hier moet zijn blablabla.quote:Op maandag 27 februari 2017 14:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Kreeg bier over me heen in de trein.
Kutprotestanten die naar Brabant gaan
Blijf thuis
Terecht gezeikquote:Op maandag 27 februari 2017 14:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ha, daarom ga ik met carnaval altijd naar huis, geen zin in gezeik van Brabanders waarom ik als Hollander nou weer hier moet zijn blablabla.
Carnaval voor de KATHOLIEKENquote:
Eens, maar brabo's moeten niet zeiken.quote:Op maandag 27 februari 2017 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Carnaval voor de KATHOLIEKEN
Make carnaval catholic again
Bijna Aswoensdagquote:Op maandag 27 februari 2017 15:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eens, maar brabo's moeten niet zeiken.
Ja, laat ze dan ook gelijk vasten na de carnaval. Dikke kut brabo's.quote:Op maandag 27 februari 2017 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Carnaval voor de KATHOLIEKEN
Make carnaval catholic again
Vastengodquote:Op maandag 27 februari 2017 15:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, laat ze dan ook gelijk vasten na de carnaval. Dikke kut brabo's.
quote:Geert Wilders blijft maar publieke optredens uit de weg gaan. Ditmaal weigert de grote leider der PVV'ers een optreden in Nieuwsuur, want hij vindt het programma "niet leuk".
De weigering heeft dan ook niets met zijn veiligheid te maken. Wilders heeft namelijk laten weten "alleen maar dingen te doen die we leuk vinden en dit vinden we niet leuk", aldus een woordvoerder tegenover het programma. En dus gaat Geert weer een publiek optreden uit de weg.
Heb net dat filmpje zitten kijken.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:16 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)5-voor-pvv~a87db08c/
Inso
Geert schittert dan ook wel in extreme afwezigheid deze campagne.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb net dat filmpje zitten kijken.
Het is de schuld van anderen.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Geert schittert dan ook wel in extreme afwezigheid deze campagne.
An sich wel logisch, die gast praat de laatste tijd nog meer poep dan voorheen. In bescherming nemen tegen zichzelf.quote:
verstandige beslissing, hoe was Chili, de moeite waard?quote:Op maandag 27 februari 2017 15:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Had me voorgenomen even in de tuin te werken op deze laatste vakantiedag, maar helaas.
Dat zou een utopie zijnquote:Op maandag 27 februari 2017 15:16 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)5-voor-pvv~a87db08c/
Inso
Meer dan dat. Mooiste vakantie ooit voor mij. Prachtige natuur, fijne mensen en goed eten en drinken. Aanrader dus.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
verstandige beslissing, hoe was Chili, de moeite waard?
Zie het wel uitkomen nog, hopelijk maakt CDA nog een sprongetje door goed optreden media/debattenquote:
Oscars gaan al lang niet meer over de beste films maar vooral over politieke statements.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
De NOS is wel erg druk bezig met een verkeerde bekendmaking van de Oscars.
Moonlight was een prima filmquote:Op maandag 27 februari 2017 15:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oscars gaan al lang niet meer over de beste films maar vooral over politieke statements.
Best eng.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oscars gaan al lang niet meer over de beste films maar vooral over politieke statements.
Absoluut. Wie zou jij het vinden van de grote productiequote:Op maandag 27 februari 2017 15:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar de allerbeste van het afgelopen jaar?
Maar dat is dan ook niet zo heel moeilijk.quote:
Dus ik was blij dat die faaldequote:Op maandag 27 februari 2017 15:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook niet zo heel moeilijk.
Geen idee, kijk niet zo veel films.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Absoluut. Wie zou jij het vinden van de grote productie
Jij bent wel erg druk met de NOSquote:Op maandag 27 februari 2017 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
De NOS is wel erg druk bezig met een verkeerde bekendmaking van de Oscars.
Maar het gaat over de beste film vanaf wanneer eigenlijk? Maart 2016 t/m eind jan 2017 oid?quote:
Of het Gouden Elftal van Fox.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:27 schreef Pascalus het volgende:
Mij werd altijd verteld dat de Oscars helemaal nergens over gaan. Een beetje als de Speler van de Week bij VI zeg maar.
Zoiets ja.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar het gaat over de beste film vanaf wanneer eigenlijk? Maart 2016 t/m eind jan 2017 oid?
Mensen met een mening die zijn er net zo veel.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij bent druk met mensen op FOK! die een mening hebben.
niet of net?quote:Op maandag 27 februari 2017 15:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mensen met een mening die zijn er net zo veel.
Ik hoor bij de NOS weinig over de protesten in Marokko. Klopt dit, of kijk ik het NOS journaal gewoon niet meer aandachtig? Stijn kan mij vraag, als vaste NOS-bezoekers, vast wel beantwoorden.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kan mij nu niet meer verschuilen achter het feit dat ik mobiel zit.
De asielstroom is onder controle. Niks aan de hand. #voorjekijkendoorlopenquote:Op maandag 27 februari 2017 15:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hoor bij de NOS weinig over de protesten in Marokko. Klopt dit, of kijk ik het NOS journaal gewoon niet meer aandachtig? Stijn kan mij vraag, als vaste NOS-bezoekers, vast wel beantwoorden.
Dat is niet verboden.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
De koning in Marokko is wel een god
Het komt nu wel erg dichtbij.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:43 schreef opperkleurder het volgende:
http://nos.nl/artikel/216(...)genval-in-chili.html
Ik bof wel zeg, precies tussen de bosbranden en de regenval in daar geweest.
Lekker makkelijk van 'm.quote:
Liever niet komen dan een matige prestatie leveren zoals Buma gister deed.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker makkelijk van 'm.
Zo kan 'm niet het vuur aan de schenen worden gelegd. Wat een walgelijke vent
Ga onlogisch nu niet voedenquote:Op maandag 27 februari 2017 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Liever niet komen dan een matige prestatie leveren zoals Buma gister deed.
Opperkleurder is het hier niet mee eens.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mensen zeggen op dit forum wel weer meer Inso. Dat PSV ging winnen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las gister op dit forum iemand zeggen dat the Guardian een conservatief krantje is
Opper vindt dit niet leuk.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2017 15:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mensen zeggen op dit forum wel weer meer Inso. Dat PSV ging winnen bijvoorbeeld.
Ouchquote:Op maandag 27 februari 2017 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft in het PSV-topic gepost.
Meer dan Doublepain vandaag.
Dit is een compleet overbodige post.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
PSV topic, wat onze grootheid Stijn al aangeeft
Natuurlijk niet. Onlogisch vraagt iets. Ik antwoord. Ik kan hem toch niet zomaar negeren.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een compleet overbodige post.
Als je GGMM heet is het negeren van mensen heel moeilijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Onlogisch vraagt iets. Ik antwoord. Ik kan hem toch niet zomaar negeren.
quote:Op maandag 27 februari 2017 16:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als je GGMM heet is het negeren van mensen heel moeilijk.
brimstonequote:Op maandag 27 februari 2017 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Absoluut. Wie zou jij het vinden van de grote productie
Wie noemt zichzelf nou GGMM?quote:Op maandag 27 februari 2017 16:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wie?quote:Op maandag 27 februari 2017 16:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Raar, ik ken niemand die GGMM heet.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2017 16:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt, je moeder en ik hebben besloten dat we je het voorlopig nog even niet vertellen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raar, ik ken niemand die GGMM heet.
quote:Op maandag 27 februari 2017 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die Messi die kan er niet zoveel van.
~Caland 2017
Mijn gifje.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi, hier werd ik vandaag nog steeds vrolijk van.
[ afbeelding ]
Als Ajacied heb je toch meer aan een gelijkspel.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi, hier werd ik vandaag nog steeds vrolijk van.
[ afbeelding ]
Ik vond Feyenoord gewoon de terechte winnaar.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Als Ajacied heb je toch meer aan een gelijkspel.
Nu hebben we ook nog eens Neymar 2.0, dit gaat helemaal goedkomen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:22 schreef GGMM het volgende:
Er zijn mensen die denken dat Ajax niet van Feyenoord wint.
Jammer dat de Feyenoorders hier voornamelijk laffe herders zijn, anders was ik een spannende weddenschap aangegaan.
Niet erg hoogstaand, wel lekker fanatiek publiek. Ze konden er gelukkig om lachen dat ik kankerhard aan het juichen was 5 minuten voordat de wedstrijd begon.quote:
Gewoon verstandige mensen dus.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:22 schreef GGMM het volgende:
Er zijn mensen die denken dat Ajax niet van Feyenoord wint.
Jammer dat de Feyenoorders hier voornamelijk laffe herders zijn, anders was ik een spannende weddenschap aangegaan.
Die heeft 90 minuten zitten te wandelen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die Messi die kan er niet zoveel van.
~Caland 2017
Hij gaat Feyenoord schudden als een milkshake.quote:
zitten te wandelen?quote:Op maandag 27 februari 2017 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft 90 minuten zitten te wandelen.
Alleen maar verliezers man.quote:
Hij ken z'n ogen niet eens openhouden.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij gaat Feyenoord schudden als een milkshake.
Daar zit een Koos-grap in.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2017 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet erg hoogstaand, wel lekker fanatiek publiek. Ze konden er gelukkig om lachen dat ik kankerhard aan het juichen was 5 minuten voordat de wedstrijd begon.
Ik juich nog niet te vroeg.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen maar verliezers man.
Al gun ik een bepaalde, niet nader te specificeren user die Freek de Jonge UI stiekem wel
Viel mee, wel her en der wat spleetogen maar ik zat zelf op een best fanatiek vak.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Genot. Veel toeristen of viel dat mee?
Nice. Mooie ervaring! En niemand die het je meer na kan doen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Viel mee, wel her en der wat spleetogen maar ik zat zelf op een best fanatiek vak.
pipootjequote:Op maandag 27 februari 2017 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nice. Mooie ervaring! En niemand die het je meer na kan doen.
Calderon gezien en Messi zien scoren. Weinig mis mee ja. Al had ik toch liever in de Kuip gezeten.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nice. Mooie ervaring! En niemand die het je meer na kan doen.
Haha, daar kan ik me wel íets bij voorstellen ja. Je hebt Messi dan wel zien scoren, maar thuis in de Kuip had je Zoet zien scoren.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Calderon gezien en Messi zien scoren. Weinig mis mee ja. Al had ik toch liever in de Kuip gezeten.
Ja bedankt he.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:44 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
proficiat met je cluppie vast
En psv-ers gezien die opeens niet meer in doellijntechnologie geloven.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, daar kan ik me wel íets bij voorstellen ja. Je hebt Messi dan wel zien scoren, maar thuis in de Kuip had je Zoet zien scoren.
Dat was ook een oprecht briljant moment. De "hoe betrouwbaar is dat?" Jongquote:Op maandag 27 februari 2017 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En psv-ers gezien die opeens niet meer in doellijntechnologie geloven.
quote:Op maandag 27 februari 2017 16:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was ook een oprecht briljant moment. De "hoe betrouwbaar is dat?" Jong
En hoe ze na de goal de scheidsrechter belaagden, dat was zo triest dat het grappig werd.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was ook een oprecht briljant moment. De "hoe betrouwbaar is dat?" Jong
Die kop van De Wolf maakt het moment nog mooierquote:
Hebben Willy en Rene al een reactie gegevenquote:Op maandag 27 februari 2017 16:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En hoe ze na de goal de scheidsrechter belaagden, dat was zo triest dat het grappig werd.
Geen idee, het zou me niet verbazen als die ook vinden dat het geen doelpunt was.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben Willy en Rene al een reactie gegeven
Broccoliquote:Op maandag 27 februari 2017 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep.
Wat voor soep?quote:Op maandag 27 februari 2017 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Patatquote:Op maandag 27 februari 2017 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rene denkt dat PSV geen kampioen meer wordt.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben Willy en Rene al een reactie gegeven
Hadden we redenen daar aan te twijfelen?quote:Op maandag 27 februari 2017 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed nieuws, ik ben veilig thuis.
Nee, maar ik dacht ik doe een keer een Rolandje.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hadden we redenen daar aan te twijfelen?
Hij trotseerde de weergoden.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hadden we redenen daar aan te twijfelen?
Zeker, het was droog tijdens mijn fietstocht naar huis. Alleen een beetje veel wind tegen.quote:
Bijna de hele dag regen. Troosteloos.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker, het was droog tijdens mijn fietstocht naar huis. Alleen een beetje veel wind tegen.
waarschijnlijk niet gezienquote:Op maandag 27 februari 2017 16:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, daar kan ik me wel íets bij voorstellen ja. Je hebt Messi dan wel zien scoren, maar thuis in de Kuip had je Zoet zien scoren.
Behoorlijk ja.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bijna de hele dag regen. Troosteloos.
Ik weet de naam er niet van, maar er zit o.a. chorizo, kabeljauw, linzen en ui in. Is iets nieuws van ma en kreeg vorige week een bak mee, dus maar eens proberenquote:
Hier begon het een kwartier geleden te regenen, gelukkig heb ik vanmiddag de boodschappen al gedaan zodat ik er niet doorheen hoef te lopen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bijna de hele dag regen. Troosteloos.
https://www.ah.nl/allerha(...)se-vispan-met-linzenquote:Op maandag 27 februari 2017 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet de naam er niet van, maar er zit o.a. chorizo, kabeljauw, linzen en ui in. Is iets nieuws van ma en kreeg vorige week een bak mee, dus maar eens proberen
Valt mee, hier regent het zo'n beetje de hele dag al.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier begon het een kwartier geleden te regenen, gelukkig heb ik vanmiddag de boodschappen al gedaan zodat ik er niet doorheen hoef te lopen.
Klinkt lekker, geniet er van. Ik ga voor een simpele pasta met aubergine.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet de naam er niet van, maar er zit o.a. chorizo, kabeljauw, linzen en ui in. Is iets nieuws van ma en kreeg vorige week een bak mee, dus maar eens proberen
Iesus Nazarenus, Rex Iudaeorumquote:Op maandag 27 februari 2017 17:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar ben ik blij mee. Wat is trouwens INRI?
En waar slaat dat abu dhabi oliemoney opquote:Op maandag 27 februari 2017 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iesus Nazarenus, Rex Iudaeorum
Jezus van Nazareth, koning der Joden
Van een 101barzquote:Op maandag 27 februari 2017 17:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En waar slaat dat abu dhabi oliemoney op
Ja, meestal. Ik vroeg het mij al langere tijd af.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van een 101barz
Zit jij weer eens op een pc te fokken
Inri stond op het kruisquote:Op maandag 27 februari 2017 17:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, meestal. Ik vroeg het mij al langere tijd af.
quote:Op maandag 27 februari 2017 17:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar ben ik blij mee. Wat is trouwens INRI?
SPOILER: tettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op maandag 27 februari 2017 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou een stel tieten. Het is wat.SPOILER: tettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn lekkere tietjes joh.quote:
Hoiquote:
Wow, hij moet het wel heel moeilijk hebben nu, ik hoop niet dat hij na het seizoen is veranderd in een FP mongool.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:46 schreef GGMM het volgende:
doublepain schijnt zo wanhopig te zijn dat hij zelfs op de FP heeft gepost.Dat vind ik wel zielig.
We kunnen het alleen maar hopen Niels.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Wow, hij moet het wel heel moeilijk hebben nu, ik hoop niet dat hij na het seizoen is veranderd in een FP mongool.
quote:Op maandag 27 februari 2017 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Typisch zo'n "Haha kijk mij eens gek doen" aandachtshoertje, al is met die tieten verder weinig mis.SPOILER: tettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Zitten wandelen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft 90 minuten zitten te wandelen.
Walgelijkquote:Op maandag 27 februari 2017 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
In financial times op voorpagina propaganda over de "wage gap" en over transgenders.![]()
Tijd om mijn abo op te zeggen
What the fuck.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
In financial times op voorpagina propaganda over de "wage gap" en over transgenders.![]()
Tijd om mijn abo op te zeggen
glazen plafond bestaat nietquote:Op maandag 27 februari 2017 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet alleen niet welke krant beter is.
YES!quote:Op maandag 27 februari 2017 17:54 schreef KingRoland het volgende:
Goed nieuws op deze stormachtige maandag.
Ik ben veilig thuis gekomen.
Ik moet wel zeggen dat uit het artikel blijkt dat het alleen oude feministen zijn die er over klagen in enquettes.quote:
Daily Mailquote:Op maandag 27 februari 2017 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet alleen niet welke krant beter is.
Ja hoef ik niet te lezen hoorquote:Op maandag 27 februari 2017 17:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die schrijven alleen over mooie vrouwen.
kloptquote:Op maandag 27 februari 2017 17:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon naar je eigen vrouw kijken.
Na 40/45 keer kijken raak je daar ook wel op uitgekeken.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon naar je eigen vrouw kijken.
nooitquote:Op maandag 27 februari 2017 18:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na 40/45 keer kijken raak je daar ook wel op uitgekeken.
In jouw geval misschien.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na 40/45 keer kijken raak je daar ook wel op uitgekeken.
spreekt geen nederlandsquote:Op maandag 27 februari 2017 18:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leugenaar. Ok, ik begrijp het. Ze leest mee, of heeft iig je wachtwoord.
Bij gebrek aan alternatief waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:03 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kijk nog steeds naar de kont van m'n vriend.
Wat ben jij in een goede bui vandaag. Zag je zowaar lief doen tegen Roland.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Awh.
Wil je de helft van mijn mandarijntje?
Klopt. Ik heb een uitstekende dag.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat ben jij in een goede bui vandaag. Zag je zowaar lief doen tegen Roland.
hoezo beter tochquote:Op maandag 27 februari 2017 18:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kwam bij mij ook heel laat. Werd er onzeker van ook nog.
Dat komt omdat je zelf viesdik bent.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kwam bij mij ook heel laat. Werd er onzeker van ook nog.
Nou ja, ik voelde niks en je zag niks. Ik dacht soms wel eens dat het misschien wel mis was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |