Behoorlijk ja.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bijna de hele dag regen. Troosteloos.
Ik weet de naam er niet van, maar er zit o.a. chorizo, kabeljauw, linzen en ui in. Is iets nieuws van ma en kreeg vorige week een bak mee, dus maar eens proberenquote:
Hier begon het een kwartier geleden te regenen, gelukkig heb ik vanmiddag de boodschappen al gedaan zodat ik er niet doorheen hoef te lopen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bijna de hele dag regen. Troosteloos.
https://www.ah.nl/allerha(...)se-vispan-met-linzenquote:Op maandag 27 februari 2017 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet de naam er niet van, maar er zit o.a. chorizo, kabeljauw, linzen en ui in. Is iets nieuws van ma en kreeg vorige week een bak mee, dus maar eens proberen
Valt mee, hier regent het zo'n beetje de hele dag al.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier begon het een kwartier geleden te regenen, gelukkig heb ik vanmiddag de boodschappen al gedaan zodat ik er niet doorheen hoef te lopen.
Klinkt lekker, geniet er van. Ik ga voor een simpele pasta met aubergine.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet de naam er niet van, maar er zit o.a. chorizo, kabeljauw, linzen en ui in. Is iets nieuws van ma en kreeg vorige week een bak mee, dus maar eens proberen
Iesus Nazarenus, Rex Iudaeorumquote:Op maandag 27 februari 2017 17:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar ben ik blij mee. Wat is trouwens INRI?
En waar slaat dat abu dhabi oliemoney opquote:Op maandag 27 februari 2017 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iesus Nazarenus, Rex Iudaeorum
Jezus van Nazareth, koning der Joden
Van een 101barzquote:Op maandag 27 februari 2017 17:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En waar slaat dat abu dhabi oliemoney op
Ja, meestal. Ik vroeg het mij al langere tijd af.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van een 101barz
Zit jij weer eens op een pc te fokken
Inri stond op het kruisquote:Op maandag 27 februari 2017 17:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, meestal. Ik vroeg het mij al langere tijd af.
quote:Op maandag 27 februari 2017 17:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar ben ik blij mee. Wat is trouwens INRI?
SPOILER: tettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op maandag 27 februari 2017 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou een stel tieten. Het is wat.SPOILER: tettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |