pipootjequote:Op maandag 27 februari 2017 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nice. Mooie ervaring! En niemand die het je meer na kan doen.
Calderon gezien en Messi zien scoren. Weinig mis mee ja. Al had ik toch liever in de Kuip gezeten.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nice. Mooie ervaring! En niemand die het je meer na kan doen.
Haha, daar kan ik me wel íets bij voorstellen ja. Je hebt Messi dan wel zien scoren, maar thuis in de Kuip had je Zoet zien scoren.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Calderon gezien en Messi zien scoren. Weinig mis mee ja. Al had ik toch liever in de Kuip gezeten.
Ja bedankt he.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:44 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
proficiat met je cluppie vast
En psv-ers gezien die opeens niet meer in doellijntechnologie geloven.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, daar kan ik me wel íets bij voorstellen ja. Je hebt Messi dan wel zien scoren, maar thuis in de Kuip had je Zoet zien scoren.
Dat was ook een oprecht briljant moment. De "hoe betrouwbaar is dat?" Jongquote:Op maandag 27 februari 2017 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En psv-ers gezien die opeens niet meer in doellijntechnologie geloven.
quote:Op maandag 27 februari 2017 16:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was ook een oprecht briljant moment. De "hoe betrouwbaar is dat?" Jong
En hoe ze na de goal de scheidsrechter belaagden, dat was zo triest dat het grappig werd.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was ook een oprecht briljant moment. De "hoe betrouwbaar is dat?" Jong
Die kop van De Wolf maakt het moment nog mooierquote:
Hebben Willy en Rene al een reactie gegevenquote:Op maandag 27 februari 2017 16:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En hoe ze na de goal de scheidsrechter belaagden, dat was zo triest dat het grappig werd.
Geen idee, het zou me niet verbazen als die ook vinden dat het geen doelpunt was.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben Willy en Rene al een reactie gegeven
Broccoliquote:Op maandag 27 februari 2017 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep.
Wat voor soep?quote:Op maandag 27 februari 2017 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Patatquote:Op maandag 27 februari 2017 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rene denkt dat PSV geen kampioen meer wordt.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben Willy en Rene al een reactie gegeven
Hadden we redenen daar aan te twijfelen?quote:Op maandag 27 februari 2017 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed nieuws, ik ben veilig thuis.
Nee, maar ik dacht ik doe een keer een Rolandje.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hadden we redenen daar aan te twijfelen?
Hij trotseerde de weergoden.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hadden we redenen daar aan te twijfelen?
Zeker, het was droog tijdens mijn fietstocht naar huis. Alleen een beetje veel wind tegen.quote:
Bijna de hele dag regen. Troosteloos.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker, het was droog tijdens mijn fietstocht naar huis. Alleen een beetje veel wind tegen.
waarschijnlijk niet gezienquote:Op maandag 27 februari 2017 16:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, daar kan ik me wel íets bij voorstellen ja. Je hebt Messi dan wel zien scoren, maar thuis in de Kuip had je Zoet zien scoren.
Behoorlijk ja.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bijna de hele dag regen. Troosteloos.
Ik weet de naam er niet van, maar er zit o.a. chorizo, kabeljauw, linzen en ui in. Is iets nieuws van ma en kreeg vorige week een bak mee, dus maar eens proberenquote:
Hier begon het een kwartier geleden te regenen, gelukkig heb ik vanmiddag de boodschappen al gedaan zodat ik er niet doorheen hoef te lopen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bijna de hele dag regen. Troosteloos.
https://www.ah.nl/allerha(...)se-vispan-met-linzenquote:Op maandag 27 februari 2017 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet de naam er niet van, maar er zit o.a. chorizo, kabeljauw, linzen en ui in. Is iets nieuws van ma en kreeg vorige week een bak mee, dus maar eens proberen
Valt mee, hier regent het zo'n beetje de hele dag al.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier begon het een kwartier geleden te regenen, gelukkig heb ik vanmiddag de boodschappen al gedaan zodat ik er niet doorheen hoef te lopen.
Klinkt lekker, geniet er van. Ik ga voor een simpele pasta met aubergine.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet de naam er niet van, maar er zit o.a. chorizo, kabeljauw, linzen en ui in. Is iets nieuws van ma en kreeg vorige week een bak mee, dus maar eens proberen
Iesus Nazarenus, Rex Iudaeorumquote:Op maandag 27 februari 2017 17:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar ben ik blij mee. Wat is trouwens INRI?
En waar slaat dat abu dhabi oliemoney opquote:Op maandag 27 februari 2017 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iesus Nazarenus, Rex Iudaeorum
Jezus van Nazareth, koning der Joden
Van een 101barzquote:Op maandag 27 februari 2017 17:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En waar slaat dat abu dhabi oliemoney op
Ja, meestal. Ik vroeg het mij al langere tijd af.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van een 101barz
Zit jij weer eens op een pc te fokken
Inri stond op het kruisquote:Op maandag 27 februari 2017 17:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, meestal. Ik vroeg het mij al langere tijd af.
quote:Op maandag 27 februari 2017 17:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar ben ik blij mee. Wat is trouwens INRI?
SPOILER: tettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op maandag 27 februari 2017 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou een stel tieten. Het is wat.SPOILER: tettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn lekkere tietjes joh.quote:
Hoiquote:
Wow, hij moet het wel heel moeilijk hebben nu, ik hoop niet dat hij na het seizoen is veranderd in een FP mongool.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:46 schreef GGMM het volgende:
doublepain schijnt zo wanhopig te zijn dat hij zelfs op de FP heeft gepost.Dat vind ik wel zielig.
We kunnen het alleen maar hopen Niels.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Wow, hij moet het wel heel moeilijk hebben nu, ik hoop niet dat hij na het seizoen is veranderd in een FP mongool.
quote:Op maandag 27 februari 2017 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Typisch zo'n "Haha kijk mij eens gek doen" aandachtshoertje, al is met die tieten verder weinig mis.SPOILER: tettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Zitten wandelen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft 90 minuten zitten te wandelen.
Walgelijkquote:Op maandag 27 februari 2017 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
In financial times op voorpagina propaganda over de "wage gap" en over transgenders.![]()
Tijd om mijn abo op te zeggen
What the fuck.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
In financial times op voorpagina propaganda over de "wage gap" en over transgenders.![]()
Tijd om mijn abo op te zeggen
glazen plafond bestaat nietquote:Op maandag 27 februari 2017 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet alleen niet welke krant beter is.
YES!quote:Op maandag 27 februari 2017 17:54 schreef KingRoland het volgende:
Goed nieuws op deze stormachtige maandag.
Ik ben veilig thuis gekomen.
Ik moet wel zeggen dat uit het artikel blijkt dat het alleen oude feministen zijn die er over klagen in enquettes.quote:
Daily Mailquote:Op maandag 27 februari 2017 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet alleen niet welke krant beter is.
Ja hoef ik niet te lezen hoorquote:Op maandag 27 februari 2017 17:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die schrijven alleen over mooie vrouwen.
kloptquote:Op maandag 27 februari 2017 17:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon naar je eigen vrouw kijken.
Na 40/45 keer kijken raak je daar ook wel op uitgekeken.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon naar je eigen vrouw kijken.
nooitquote:Op maandag 27 februari 2017 18:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na 40/45 keer kijken raak je daar ook wel op uitgekeken.
In jouw geval misschien.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na 40/45 keer kijken raak je daar ook wel op uitgekeken.
spreekt geen nederlandsquote:Op maandag 27 februari 2017 18:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leugenaar. Ok, ik begrijp het. Ze leest mee, of heeft iig je wachtwoord.
Bij gebrek aan alternatief waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:03 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kijk nog steeds naar de kont van m'n vriend.
Wat ben jij in een goede bui vandaag. Zag je zowaar lief doen tegen Roland.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Awh.
Wil je de helft van mijn mandarijntje?
Klopt. Ik heb een uitstekende dag.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat ben jij in een goede bui vandaag. Zag je zowaar lief doen tegen Roland.
hoezo beter tochquote:Op maandag 27 februari 2017 18:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kwam bij mij ook heel laat. Werd er onzeker van ook nog.
Dat komt omdat je zelf viesdik bent.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kwam bij mij ook heel laat. Werd er onzeker van ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |