Ouchquote:Op maandag 27 februari 2017 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft in het PSV-topic gepost.
Meer dan Doublepain vandaag.
Dit is een compleet overbodige post.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
PSV topic, wat onze grootheid Stijn al aangeeft
Natuurlijk niet. Onlogisch vraagt iets. Ik antwoord. Ik kan hem toch niet zomaar negeren.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een compleet overbodige post.
Als je GGMM heet is het negeren van mensen heel moeilijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Onlogisch vraagt iets. Ik antwoord. Ik kan hem toch niet zomaar negeren.
quote:Op maandag 27 februari 2017 16:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als je GGMM heet is het negeren van mensen heel moeilijk.
brimstonequote:Op maandag 27 februari 2017 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Absoluut. Wie zou jij het vinden van de grote productie
Wie noemt zichzelf nou GGMM?quote:Op maandag 27 februari 2017 16:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wie?quote:Op maandag 27 februari 2017 16:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Raar, ik ken niemand die GGMM heet.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2017 16:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt, je moeder en ik hebben besloten dat we je het voorlopig nog even niet vertellen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raar, ik ken niemand die GGMM heet.
quote:Op maandag 27 februari 2017 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die Messi die kan er niet zoveel van.
~Caland 2017
Mijn gifje.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi, hier werd ik vandaag nog steeds vrolijk van.
[ afbeelding ]
Als Ajacied heb je toch meer aan een gelijkspel.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi, hier werd ik vandaag nog steeds vrolijk van.
[ afbeelding ]
Ik vond Feyenoord gewoon de terechte winnaar.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Als Ajacied heb je toch meer aan een gelijkspel.
Nu hebben we ook nog eens Neymar 2.0, dit gaat helemaal goedkomen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:22 schreef GGMM het volgende:
Er zijn mensen die denken dat Ajax niet van Feyenoord wint.
Jammer dat de Feyenoorders hier voornamelijk laffe herders zijn, anders was ik een spannende weddenschap aangegaan.
Niet erg hoogstaand, wel lekker fanatiek publiek. Ze konden er gelukkig om lachen dat ik kankerhard aan het juichen was 5 minuten voordat de wedstrijd begon.quote:
Gewoon verstandige mensen dus.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:22 schreef GGMM het volgende:
Er zijn mensen die denken dat Ajax niet van Feyenoord wint.
Jammer dat de Feyenoorders hier voornamelijk laffe herders zijn, anders was ik een spannende weddenschap aangegaan.
Die heeft 90 minuten zitten te wandelen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die Messi die kan er niet zoveel van.
~Caland 2017
Hij gaat Feyenoord schudden als een milkshake.quote:
zitten te wandelen?quote:Op maandag 27 februari 2017 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft 90 minuten zitten te wandelen.
Alleen maar verliezers man.quote:
Hij ken z'n ogen niet eens openhouden.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij gaat Feyenoord schudden als een milkshake.
Daar zit een Koos-grap in.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2017 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet erg hoogstaand, wel lekker fanatiek publiek. Ze konden er gelukkig om lachen dat ik kankerhard aan het juichen was 5 minuten voordat de wedstrijd begon.
Ik juich nog niet te vroeg.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen maar verliezers man.
Al gun ik een bepaalde, niet nader te specificeren user die Freek de Jonge UI stiekem wel
Viel mee, wel her en der wat spleetogen maar ik zat zelf op een best fanatiek vak.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Genot. Veel toeristen of viel dat mee?
Nice. Mooie ervaring! En niemand die het je meer na kan doen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Viel mee, wel her en der wat spleetogen maar ik zat zelf op een best fanatiek vak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |