Absoluut. Wie zou jij het vinden van de grote productiequote:Op maandag 27 februari 2017 15:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar de allerbeste van het afgelopen jaar?
Maar dat is dan ook niet zo heel moeilijk.quote:
Dus ik was blij dat die faaldequote:Op maandag 27 februari 2017 15:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook niet zo heel moeilijk.
Geen idee, kijk niet zo veel films.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Absoluut. Wie zou jij het vinden van de grote productie
Jij bent wel erg druk met de NOSquote:Op maandag 27 februari 2017 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
De NOS is wel erg druk bezig met een verkeerde bekendmaking van de Oscars.
Maar het gaat over de beste film vanaf wanneer eigenlijk? Maart 2016 t/m eind jan 2017 oid?quote:
Of het Gouden Elftal van Fox.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:27 schreef Pascalus het volgende:
Mij werd altijd verteld dat de Oscars helemaal nergens over gaan. Een beetje als de Speler van de Week bij VI zeg maar.
Zoiets ja.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar het gaat over de beste film vanaf wanneer eigenlijk? Maart 2016 t/m eind jan 2017 oid?
Mensen met een mening die zijn er net zo veel.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij bent druk met mensen op FOK! die een mening hebben.
niet of net?quote:Op maandag 27 februari 2017 15:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mensen met een mening die zijn er net zo veel.
Ik hoor bij de NOS weinig over de protesten in Marokko. Klopt dit, of kijk ik het NOS journaal gewoon niet meer aandachtig? Stijn kan mij vraag, als vaste NOS-bezoekers, vast wel beantwoorden.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kan mij nu niet meer verschuilen achter het feit dat ik mobiel zit.
De asielstroom is onder controle. Niks aan de hand. #voorjekijkendoorlopenquote:Op maandag 27 februari 2017 15:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hoor bij de NOS weinig over de protesten in Marokko. Klopt dit, of kijk ik het NOS journaal gewoon niet meer aandachtig? Stijn kan mij vraag, als vaste NOS-bezoekers, vast wel beantwoorden.
Dat is niet verboden.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
De koning in Marokko is wel een god
Het komt nu wel erg dichtbij.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:43 schreef opperkleurder het volgende:
http://nos.nl/artikel/216(...)genval-in-chili.html
Ik bof wel zeg, precies tussen de bosbranden en de regenval in daar geweest.
Lekker makkelijk van 'm.quote:
Liever niet komen dan een matige prestatie leveren zoals Buma gister deed.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker makkelijk van 'm.
Zo kan 'm niet het vuur aan de schenen worden gelegd. Wat een walgelijke vent
Ga onlogisch nu niet voedenquote:Op maandag 27 februari 2017 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Liever niet komen dan een matige prestatie leveren zoals Buma gister deed.
Opperkleurder is het hier niet mee eens.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mensen zeggen op dit forum wel weer meer Inso. Dat PSV ging winnen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las gister op dit forum iemand zeggen dat the Guardian een conservatief krantje is
Opper vindt dit niet leuk.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2017 15:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mensen zeggen op dit forum wel weer meer Inso. Dat PSV ging winnen bijvoorbeeld.
Ouchquote:Op maandag 27 februari 2017 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft in het PSV-topic gepost.
Meer dan Doublepain vandaag.
Dit is een compleet overbodige post.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
PSV topic, wat onze grootheid Stijn al aangeeft
Natuurlijk niet. Onlogisch vraagt iets. Ik antwoord. Ik kan hem toch niet zomaar negeren.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een compleet overbodige post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |