Zijn lekkere tietjes joh.quote:
Hoiquote:
Wow, hij moet het wel heel moeilijk hebben nu, ik hoop niet dat hij na het seizoen is veranderd in een FP mongool.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:46 schreef GGMM het volgende:
doublepain schijnt zo wanhopig te zijn dat hij zelfs op de FP heeft gepost.Dat vind ik wel zielig.
We kunnen het alleen maar hopen Niels.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Wow, hij moet het wel heel moeilijk hebben nu, ik hoop niet dat hij na het seizoen is veranderd in een FP mongool.
quote:Op maandag 27 februari 2017 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Typisch zo'n "Haha kijk mij eens gek doen" aandachtshoertje, al is met die tieten verder weinig mis.SPOILER: tettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Zitten wandelen.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft 90 minuten zitten te wandelen.
Walgelijkquote:Op maandag 27 februari 2017 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
In financial times op voorpagina propaganda over de "wage gap" en over transgenders.![]()
Tijd om mijn abo op te zeggen
What the fuck.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
In financial times op voorpagina propaganda over de "wage gap" en over transgenders.![]()
Tijd om mijn abo op te zeggen
glazen plafond bestaat nietquote:Op maandag 27 februari 2017 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet alleen niet welke krant beter is.
YES!quote:Op maandag 27 februari 2017 17:54 schreef KingRoland het volgende:
Goed nieuws op deze stormachtige maandag.
Ik ben veilig thuis gekomen.
Ik moet wel zeggen dat uit het artikel blijkt dat het alleen oude feministen zijn die er over klagen in enquettes.quote:
Daily Mailquote:Op maandag 27 februari 2017 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet alleen niet welke krant beter is.
Ja hoef ik niet te lezen hoorquote:Op maandag 27 februari 2017 17:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die schrijven alleen over mooie vrouwen.
kloptquote:Op maandag 27 februari 2017 17:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon naar je eigen vrouw kijken.
Na 40/45 keer kijken raak je daar ook wel op uitgekeken.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon naar je eigen vrouw kijken.
nooitquote:Op maandag 27 februari 2017 18:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na 40/45 keer kijken raak je daar ook wel op uitgekeken.
In jouw geval misschien.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na 40/45 keer kijken raak je daar ook wel op uitgekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |